/spanien/barcelona/forum/1689.aspx/spanien/barcelona/forum/1689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2015-12-21 22:24
Maestro Hela forumet utom JAG, ja dunkar mig på bröstet och gör Ronaldo målgesten SIIIIIIIIUUUU
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-12-21 22:22
Nej bara 2 spelare i Arsenal som oroar mig, CECH och sanchez Är CECH lika bra som vanligt mot oss så kommer det vara jobbigt. Speciellt med tanke på hur ineffektiva vi kan vara redan Andra orosmomentet är sanchez mot våra försvarare på kontringar. Han dribblar, slår assist och gör mål. Hans kvickhet med/utan boll
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-12-21 22:22
Vem var det som ville ha Mangala till barca?
Barcelona Vampíro
2015-12-21 22:21
Fernandinho är bra fast varje gång jag ser honom tänker jag direkt på den där 7-1 matchen i VM.
Barcelona Junta Dimision
2015-12-21 22:21
@Vampíro:

Tycker de har bra spetskvalitéer i sin trupp, men de är för beroende av att ha sina nyckelspelare friska och faller ihop så fort en av de blir skadade (avdelning Kompany). Sen har ju City en del pengar att värva för, vilket de lär göra då de har påbörjat en ny generationsväxling sen i somras. De har en del dödkött kvar i truppen som behöver rensas, men kvalitéen finns. Känns även som att det måste sättas en mental prägel på den klubben för att kunna erkännas som en riktig storklubb.
Barcelona enkos
2015-12-21 22:20
Nu när Pep lämnar Bayern är jag 100% säker att Zlatan bad Pizzabagaren att ordna så att han flyttar dit då Zlatan är besatt av att spela för de bästa lag där chansen är stor att vinna ligan.. Han är snart dock 35 år och tveksamt om Bayern skulle vilja ha honom
Barcelona neymar JR
2015-12-21 22:19
Aguerro skadad igen, snälla sluta spela fotboll
Barcelona neymar JR
2015-12-21 22:17
Fernandinho är rätt så underskattad boxtobox, inte lätt vara mittfältare tillsammans med yaya Jag hade velat se Pep i Juventus, men för dåligt betalt där nog...
Barcelona enkos
2015-12-21 22:16
Se på Yaya Toure igen.. han bara stannar och inte alls anstränger sig på att hjälpa försvaret. . Sånt skulle Busquets aldrig gjort
Barcelona Vampíro
2015-12-21 22:15
[QUOTE=Junta Dimision]Båda signade 5-årskontrakt innan den här säsongen började har jag för mig. Om Pep tar över City så lär det ju bli väldigt kul att se hur han använder sig av materialet de har. [/QUOTE] Fast hur bra material har de egentligen? Skulle säga att Kun, Silva och De Bruyne är de riktigt bra spelarna i truppen. Sen är det ganska mörkt faktiskt med avdankade figurer som Yaya, Demi, Sagna osv.
Barcelona Junta Dimision
2015-12-21 22:11
@Vampíro:

Båda signade 5-årskontrakt innan den här säsongen började har jag för mig. Om Pep tar över City så lär det ju bli väldigt kul att se hur han använder sig av materialet de har.
Barcelona enkos
2015-12-21 22:08
David Silva alltså, blir irriterad på hans fega små passningar garanti som om det är futsall ..gör ingen nytta på plan.. så feg är han
Barcelona Vampíro
2015-12-21 22:08
Silva och Kun borde ta sig en funderare över sin framtid. Känns som att båda har fastnat därborta.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-12-21 22:07
City spelarna ser sååååååååååå lååååååångsamma ut!
Barcelona Liunil Masse
2015-12-21 22:04
Rambla Den taktiska biten är under all kritik i PL. Det lag Pep går till där kommer prenumera på PL-titeln.
Barcelona Vampíro
2015-12-21 22:00
Tycker lite synd om Pellegrini, jävlar vad snett det har gått för honom i England. Han vann visserligen PL första året men tror de flesta ser det som säsongen Liverpool snubblade bort titeln. Förutom det har han misslyckats i CL vilket var en av de största anledningarna de signade honom. Han borde gå tillbaka till La liga nästa säsong, Valencia, Sevilla kanske?
Barcelona Rambla~
2015-12-21 21:59
Jag förstår inte hur i stort sett hela PL låter Özil få sådana ytor? Ingen press alla ju, vad fan är de rädda för? Vi såg i la Liga att han inte klarade av att bli pressad, försvann ur matcherna. Nu ser jag spelare stå både 1 och 2m ifrån honom. Hur är det möjligt? Ibland undrar man över den taktiska biten hos lagen i PL.
Barcelona enkos
2015-12-21 21:58
Trots att vi spelar första matchen borta mot Arsenal är vi enorma favorit his spelbolag, 1.70 medan för hemmalaget Arsenal hela 4.80
Barcelona Junta Dimision
2015-12-21 21:58
@1.70-ligan:

Toppform och toppform, de saknar ju ändå tre väldigt viktiga kuggar i Coquelin, Santi Cazorla samt Alexis Sanchez och spelar ändå väldigt bra denna match. Tycker snarare att de vässar sin form just nu, blir dock två fantastiskt roliga matcher att se.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-21 21:56
Ytan Arsenal lämnar i mitten när man anfaller. Messi kommer assfucka dom helt i mitten ju haha.
Barcelona enkos
2015-12-21 21:54
Yaya Toure alltså .. har alltid fuskat i försvaret. .
Barcelona 1.70-ligan
2015-12-21 21:53
Klart vi är favoriter mot Arsenal, men de är bra. Dock är de i toppform nu . Lite tidigt
Barcelona Stright outa Barca
[QUOTE=Shanghai]Man är rädd att vårt lag inte är för hungriga medan Arsenal är revanschsugna. De har professionella och världsklasspelare som kan avgöra matchen. [/QUOTE] vad har Barca då korpen lirare eller vadå?
Barcelona Vampíro
Visst ska man ha respekt för sina motståndare men så länge vi ställer Neymar och Luis mot Mertesacker så kan jag inte vara alltför orolig. Det är 2 månader kvar till matchen och mycket kan hända tills dess.
Barcelona Andreas-
City har hela matchen. Hade dem haft tres amigos hade det varit ledning för bortalaget. Vi ska avgöra dubbelmötet på Emirates. Allt annat är för dåligt.
Barcelona enkos
2015-12-21 21:52
Hade City haft skärpa framför målet hade vi haft 0-2 och inte 2-0.. otroligt små marginaler alltså
Barcelona Shanghai
Jag är pessimistisk av mig själv vill inte ha höga på laget förväntningar. Annars kommer laget bli sönder ögat och vi torskar. Därav bör vi hålla lågprofil och inte nedvärdera våra motståndare spelar ingen roll vilka man än möter. För inom fotboll kan allt hända.
Barcelona >The Reporter<
Fyfan vilka ytor Arsenal bjuder på. City är bedrövliga
Barcelona enkos
2015-12-21 21:51
Det jag märker med Arsenal att de försvarar sig med hela laget och det är trångt mellan back och mittfält. . Det har inte varit synonymt med Arsenal tidigare
Barcelona Blaugrana91
2015-12-21 21:50
[QUOTE=Shanghai]Arsenal kommer att käka upp oss. De ser farliga och starka ut. Riktigt kommer det att vara för våra spelare om de inte skärper till sig och höjer sina prestationer. Annars kommer vi åka på storstryk ala Celta Vigo/Athletic Bilbao. [/QUOTE] Men lägg av, du skämmer ut forumet.
Annons: