/spanien/barcelona/forum/16883.aspx/spanien/barcelona/forum/16883.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Reporter
2009-09-29 23:17
Exakt om en månad El Clasico :)
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-29 23:15
Zlatn kommer börja göra mål i Cl. Ni får softa lite. Vem trodde Zlatan skulle göra 5 mål på 5 matcher i ligan? Ingen! Så tagga ner lite.

Han kommer göra många mål i Cl.
Barcelona slimthadi
2009-09-29 23:13
Zlatan har bara haft problem att göra mål under CL-slutspelet, men inte under gruppspelet. Det blir svårt att ha "fortsatta problem att göra mål" i något som inte påbörjats än..
Barcelona Barcanist
2009-09-29 23:12
Är det bara jag som tycker att Busquets börjar kännas mer och mer osäker? Han serverar ju bollarna till motståndarna som nicken han nickade till Shevschenko eller vem det nu var idag så att Dynamo fick ett jätteläge. Det var ju samma sak han gjorde när vi mötte Atl. Madrid då Kün gjorde första målet vilket innebar en sprucken nolla för Valdés. Två gånger på .. 3-4 matcher? (då han spelat). Han måste öva på att nicka rätt!

För övrigt så var det en ganska skön seger idag :) Det enda som saknades var ett mål från Zlatan, annars rullade allt på som det skulle och Pedro, den snubben är fantastisk, löper och krigar som ett djur.

BTW: Gl. Rangers 1-4 SEVILLA! Herregud, dem är på G! Hoppas dem käkar upp Real Madrid i helgen! (Vilket jag faktiskt helt ärligt tror att dem gör på hemmaplan!)
Barcelona Ankan#7
2009-09-29 23:10
Ämne: Ankan#7// Du verkar ....Jag skrev inte att Zlatan iiiinte gör mål i Cl,

utan jag skrev att ZLatan fortsatt har problem atttt göra mål i Cl.skillnad amigo..
Barcelona Trippeln
2009-09-29 23:06
petersays

A juste Henry har inte nätat sen ett tag sen,men vi vet båda vad en spelsugen Henry i form kan göra ;)

Så jag tror att han har forfarande en del att tillföra till det här fantastiska barcelona laget.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-29 23:06
Puyol matchens lirare, utan tvekan. Stoppade allt som kom mot honom idag, kvällens +. Skönt också att se Ibra mer involverad i spelet jämfört med dem andra matcherna. ;-)
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-09-29 23:04
Ämne: Visca y Barca Visca ....
TACK SÅ MKT! Lättnad!
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-09-29 23:02
Ankan#7// Du verkar konstig, klart Zlatan brukar göra mål i CL? Kanske inte i slutspel men som nån sa så får han helt enkelt för lite hjälp mot dom bra lagen, att han gjorde en riktigt bra match mot United helt själv är riktigt starkt. Men tillbaks till ämnet, vadå att Zlatan inte gör mål i CL?
Barcelona haeger
2009-09-29 23:02
Vissas insatser var inte så som de brukar vara. Men jag tycker Zlatan var riktigt bra idag, fattades bara ett mål.

Skönt med vinst i alla fall. Kul att Pedro fick göra mål.
MF Doom
2009-09-29 23:01
Ankan#7

Uttala dig gärna när Champions League är över för i år istället för att påpeka det efter dagens match. Han togs inte till Barca för att ersätta målgöraren Eto utan för att tillföra ännu en demension till spelet, vilket han har gjort. Han gjorde en assist ikväll och gjorde en bra match i övrigt. Målen kommer men som du själv ser, om du såg matchen så spelar han gärna fram.
Barcelona Okkapokka
2009-09-29 23:00
Ämne: Ämne: Ämne....
Känns knappt relevant att dra upp det i överhuvudtaget då Zlatan fortsätter imponera. Även om han inte blir målskytt i den här matchen.
Barcelona petersays
2009-09-29 23:00
"målfarlig Henry på vänsterkanten"

Thierry "inte nätat sedan maj" Henry menar du? ;)
MF Doom
2009-09-29 22:58
Visca y Barca Visca y Catalunya

Eftersom han har varit långtidsskadad så har han tappat 3 eller 4 kilo muskler och håller sakta men säkert på att träna upp sig igen och hitta tillbaka till sina gammla form. Är själv riktigt nöjd med matchen och med allas insats.
Barcelona Trippeln
2009-09-29 22:58
Det känns som Iniesta har en del att ge,man såg att han inte va lika bekväm med bollen som han var innan den förödande skadan som hållt honom borta ett tag.

Men han kommmer in i det och som någon skrev så blir det ännu farligare med en målfarlig Henry på vänsterkanten och Iniestas fantastiska passningspel.
Barcelona Ankan#7
2009-09-29 22:57
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Skrev bara det som alla tänker i sitt huve...Zlatan har fortsatt problem o göra mål i Cl borta som hemma. You can't deny the truth fool
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-09-29 22:56
Någon som har nån aning om Iniesta skadades o byttes ut eller?
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-29 22:54
Någon mer än mig som tycker Toure är inte sig själv? Känner inte igen han längre. Han verkar sliten kanske?

Ett stort jävla + till Puyol vilken back!

Visca Barca
Barcelona Trippeln
2009-09-29 22:54
MODERATER:

Ber om ursäkt.
Barcelona tano
2009-09-29 22:52
Ämne: 23 skott på mål vara....
Avsluten var inte alls särskilt dåliga. Det var lite oflyt och en väldigt bra målvakt.
Som Zlatan skott mot burgaveln som målvakten räddade med ena armen. Ren reflex räddning som man säger. Även när han först räddar Messis friläge och sedan kastar sig bakåt och tippar över Zlatans konstspark till hörna.
Man ska fan inte klaga när man vinner med 2-0 fast man har oflyt :)
adil,
2009-09-29 22:52
Xavi slog bort lite väl många passningar idag. Han var inte riktigt sig själv. Irriterande.

Zlatan ska inte hackas på för nåt. Mål blev det inte idag, men 1 fin assist duger med en halvstukad fot. :)
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-29 22:50
Messi är Messi vi ska inte klaga på han. Man vet aldrig vart man har den killen. Underbar är han!

Bona Nit
Atlético linuss
2009-09-29 22:49
Läste om Guradiola i "ELS CRACKS" där man kna läsa följande; "Men så försvann ”Pep” oväntat och snart två år senare kan man bara konstatera att Xavi inte kunnat fylla luckan efter en av 90-talets främsta mittfältssspelare." Xavi är ju nuförtiden den bästa passning spelaren i världen antagligen, dock är den ju skriven 2003.
Barcelona tano
2009-09-29 22:48
Ämne: Fyfan vad Messi är e....
Tänkte faktiskt på det jag med. Alltså han är världens bästa spelare och då är man väl förlåten att vara lite egoistisk. Men samtidigt så är det lite tråkigt att han inte släpper bollen snabbare när det är ett väldigt fint läge. Han håller tyvär i den någon sekund för länge, förlorar bollen och läget rinner ut i ingenting. Men å andra sidan gör han fantiska saker andra stunder så som sagt... :)
Barcelona tano
Ämne: Fyfan vad Messi är e....
Tänkte faktiskt på det jag med. Alltså han är världens bästa spelare och då är man väl förlåten att vara lite egoistisk. Men samtidigt så är det lite tråkigt att han inte släpper bollen snabbare när det är ett väldigt fint läge. Han håller tyvär i den någon sekund för länge, förlorar bollen och läget rinner ut i ingenting. Men å andra sidan gör han fantiska saker andra stunder så som sagt... :)
Barcelona Brankt
Fan vilken skön seger!

Är det någon som vet varför Barca fick spela med ränder på ryggen i kvällens match? Det får man ju inte ha i Champions League!! Innan har ju Barca haft enfärgade ryggtavlor på tröjorna.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-29 22:46
Äh, att ni ens orkar klaga, låt Iniesta få spela bredvid Xavi, och ta in en målfarlig Henry på kanten så ska ni få se målen rulla in
Barcelona C.Andrés
2009-09-29 22:45
23 skott på mål varav 2 blev mål. Måste bli bättre avslut!
Barcelona Gaucho!
2009-09-29 22:44
vi skulle minst haft en 2-0 ledning vid halvtid, kan ju nämna att jag saknade verkligen Iniesta i 2a halvlek. Vi blev lite tunna på mittfältet på något sätt i 2a men men 3p iaf :)
Barcelona Trippeln
2009-09-29 22:42
Du brukar sköta dig, så du får bara en varning. Det spelar ingen roll vad dem skriver, inlägg från Puertan är INTE tillåtet! Du är varnad. /Mod
Annons: