/spanien/barcelona/forum/16881.aspx/spanien/barcelona/forum/16881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tano
2009-09-29 15:55
Finns det något bra tips på vars man ser bra stream på kvällens match?

Jag tror Zlatan får sätta sitt första CL mål för barca idag! :)
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 15:26
Nej, Chyg får inte spela för Barcelona i CL. Han deltog i direktkvalet till CL med Shakhtar.
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-29 15:25
Det är väl därför The Hudson-rule är så klockren. Domaren ska efter matchen se matchen i sitt rum, ha till gång till de reprisbilder som vi tittare har och efteråt skriva sin matchrapport.

Det är makalöst vilka pajaser som styr och ställer. Jag antar att det är samma personer som delar ut de "höga" straffen till rasistiska fans.
Barcelona RimuZ
2009-09-29 15:24
Förstår inte att folk fortfarande blir förvånade på spanska domare. De är bland de sämsta på sin nivå. De liksom bara att svälja det sura äpplet och göra vårt bästa. Domaren tappade kontrollen totalt på Malaga matchen men vi vann ändå tack vare vårt spel och våra skickliga spelare. Allt som betyder nåt.

Men jag har fortfarande inte fått rätsida angående Chyg och CL. Så han får spela? Hittar inte det nånstans och någon har säkert nämt de redan men har inte sett de.

Grattis ★Scorpion★! Du får nog din present ska du få se. Kul grej ja kan nämna är att ja fyllde år dagen vi mötte Chelsea i andra semin. Snacka om födelsedags present där (=
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 15:18
el Flaco:

Här kommer vi till det roliga. Kommittén kommer inte att bestraffa eftersom domaren Delgado Ferreiro inte tog med händelserna i sin rapport? Är de helt jävla dumma i huvudet eller vad? Har de totalt missat att domaren var helt borta i de situationerna, han missade ju händelserna helt och hållet. Hur fan ska han kunna ta med något i en rapport som han helt missat under själva matchen? Det är ju därför kommittén borde agera för att domaren inte gjorde sitt jobb. Amatörer! Det förvånar ingen längre, att varken domare eller kommitté gör sitt jobb som de borde, och ingen tycks heller bry sig nämnvärt.
Barcelonistas
2009-09-29 15:03
Heywood Jablome

ligger dom risigt till så kommer alltid dommarn o hjälper dom.minns flera situationer 06/07 säsongen där dommarn kom in i handlingen och hjälpte dom.de kosta oss liga titeln den säsongen..
Barcelona Barca4eva
2009-09-29 14:56
★Scorpion★

grattis :D självklart ska du få din present.
2009-09-29 14:44
Ja, den straffen mot Valencia kommer jag ihåg. Jag förstår inte var han hittar den straffen någonstans.
Barcelonistas
2009-09-29 14:32
Detta är skandal hade detta hänt real så hade de blivit avsängning på welington och utvisning i matchen.de är jag väldigt säker på,iofs så ska dommarn inte ens tillåta så fult spel men som sakt de är ingen hemlighet att real brukar ha dommarn på sin sida.

Kolla länktips! Robo säger jag bara
Barcelona Jr. Honken
2009-09-29 14:21
el Flaco

MINST sagt skandal. Det är ju sjukt dåligt beteende av en spelare på så pass hög nivå som dem spelar på. Tycker att det borde kunna straffas på ett eller annat vis, efter matchen. Att man, som någon sa för nån dag sedan, kan se matchen om igen i efterhand, och då se allt som hände och alla detaljer som missades under matchen. För såhär får det ju bara inte gå till! :/
Barcelonistas
2009-09-29 14:11
dommarn var madridista inte så konstigt att han inte tar med stämlingen på messi osv.
2009-09-29 14:03
Heja dommarkommittén!
Barcelona el Flaco
2009-09-29 14:00
Det verkar som om den spanska domarkommittén inte kommer bestraffa Weligton i efterhand, eftersom domaren Delgado Ferreiro inte skrev i sin matchrapport om hur denne trampade på Messis ben när han låg ner och slog Piqué i baksidan av huvudet. Skandal.
Barcelona Suñol
2009-09-29 13:24
Rambla: Själv var Albert Ferrer en av mina största favoriter en väldigt modern ytterback och oerhört sympatisk person.
Barcelonistas
2009-09-29 13:24
★Scorpion★

Grattis!
Dani Alves.
2009-09-29 13:20

Bernie /

Såg videon du länkade, fan vad fult Malaga spelade spec Wellington. Borde inte Uefa ta tag i detta? Killen spelar fan inte fotboll, han går in för att kötta Barca spelarna. Han borde få några matchers avstängdning.

Jag såg inte matchen i lördags för var på jobbet.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-29 12:16
★Scorpion★

Grattis!
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-29 12:06
Fyller år idag Cules! Som present vill jag att Barca kör över Dynamo Kiev.

Visca Barca
Barcelona Castefa
2009-09-29 11:58
Ämne: Är det någon som fat....
Det betyder bara att du inte kommer in med förra årets säsongskort längre. Säsongskorten skickas ut i mitten av augusti, men med semester, poststrul osv tar det alltid lite tid innan alla har fått sina nya kort. Därför kan du alltid en kort tid använda förra årets (säsongens) kort de första matcherna, men alltså inte längre.
2009-09-29 11:48
Oj, vilken brutal tackling. Drenthe är ingen fotbollsspelare.

Kommer ihåg AS för några år sedan när Barcelona vann sin andra ligatitel. Det var några omgångar innan slutet då Real Madrid jagade titeln och de slog Santander med 5-0. AS skrev då: "Barca, hur ska ni svara nu?"

Barcelona hade en tuff match på Mestalla mot Valencia. Matchen slutade 0-2 till katalanerna efter mål av Eto'o och Ronaldinho. EMD skrev då: "Som mästare"
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-29 11:46
Får en äcklig känsla av att vi inte kommer göra en bra match idag men jag hoppas att jag har fel.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 11:34
Ämne: Rambla - K9. Att Mal....Självklart. Brutalt spel, att klampa på liggande spelares smalben när domaren inte ser ingår liksom i spelet.

De borde istället ägna mer energi på Drenthes fula stämpling på Tenerifes Marc Betran. Stackaren måste nu fixera sin fot i ca 4 veckor efter att ett benbrott upptäckts. Han kommer att vara borta i minst 4 månader. Tenerife fick inte ens frispark i den situationen. Tydligen så gör värvningen av fd domaren Megia Davila redan lite nytta. :P
2009-09-29 11:24
Rambla - K9. Att Malaga hade flyt som inte fick mer röda kort eller Messis uteblivna straff väljer de givetvis att inte skriva.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 11:15
Förresten, AS tyckte att Barça fick hjälp av domare Delgado Ferreiro att vinna över Malaga. De anser det vara ett ytterligare bevis på en konspiration och att Barcelona har en hemlig överenskommelse med förbundet.

Mycket ska man behöva läsa. Tydligen bryr de sig inte om vilken skit de skriver och att de så ofta framstår som pinsamma amatörer. :D
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 11:08
Ämne: Stötte på den här bi....
Bakero, vilken kapten, han var Barças Gattuso men samtidigt en bättre fotbollspelare. Gjorde många viktiga mål. Hristo, en annan stor favorit som nog bara culés kunde älska. ;)

Koeman kunde man inte ungdå att älska för sina krosspassningar och frisparkar. Laudrup, med sin underbara blick för spelet och sina fantastiska små instick. Iniesta påminner mycket om Laudrup i sitt spel.

Och så självklart Pep Guardiola.

Många favoriter, svårt att ta fram endast en.
2009-09-29 11:05
Ja, verkligen. Finns få spelare i världen som slår honom i straffområdet, om ens någon kan göra det.

46 matcher, 34 mål talar ju sitt tydliga språk.
Barcelona el Flaco
2009-09-29 10:58
Heywood Jablome/

Jag fick också upp ögon för Romario i VM 1994. Älskade att se hans och Bebetos samarbete på planen. I mina ögon är Romario the G.O.A.T. inom straffområdet, i alla fall under tiden som jag har följt fotbollen.
2009-09-29 10:55
el Flaco. Var också väldigt ung. Blev som du också supporter sent 90-talet. Rättare sagt när Kluivert skrev på för klubben.

Gillar Romario skarpt. Hans avslutningsförmåga is out of this world. :-)
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-29 10:42
Heywood Jablome

HAHA den bilden på Beckham var klockren!
Barcelona el Flaco
2009-09-29 10:38
Heywood Jablome

*Skakar på huvudet och dör av skratt samtidigt åt den bilden med Victor Valdés*

Tyvärr så fick jag aldrig uppleva Dream Team - dagarna. Jag blev en culé först när Van Gaal var tränare i slutet av 90-talet.
Annons: