/spanien/barcelona/forum/16873.aspx/spanien/barcelona/forum/16873.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-09-30 08:21
kommer kolla på bayern - juve idag.Real matchen är redan köpt av real så de är ingen ide o kolla på den.Dommarn kommer la ge dom 1-2 felaktiga straffar like always..

Men barca va bra igår forca barca!
Barcelona basaric
2009-09-30 06:47
Ämne: Tjena, vet någon va....
Titta där!
Barcelona Rambla - K9
2009-09-30 01:19
Canaletes:

Ja men Welligtons aktioner meförde ju inga skador på barcaspelare, därför ska han gå fri enligt förbundet. Frågan är ju bara vilka som tog skada av att Villanova klagande på 4:e-domaren?
Barcelona Rambo~
2009-09-30 01:07
Tjena, vet någon vart jag kan hitta Highlights till matchen?
Canaletes
2009-09-30 01:05
el Profete

It's a f'cking DISGRACE!!!
helt sjukt asså. Märks vilket lag som köpt domarna...
Barcelona el Profete
2009-09-30 00:14
Nu har det tydligen visat sig att assisterande Tito Vilanova blir avstängd i två matcher för sitt agerande under Malaga matchen. Han missar både Almeria hemma samt Valencia borta.

Tråkiga nyheter, det som gör det hela komiskt är att Wellington frikändes. RFEF slutar aldrig att förvåna än. Suck...
Barcelonistas
2009-09-30 00:05
Fan längta tills barca är 100%.Iniesta kommer i storform henry på kanten och xavi o iniesta på mitten igen.
Barcelona el Flaco
2009-09-30 00:01
Gud är störst! - Pep el rei!: "Puyol matchens lirare, utan tvekan. Stoppade allt som kom mot honom idag, kvällens +."

Co-fucking-sign. Kaptenen visar var skåpet ska stå, som vanligt.

Sen så läste jag här att det var några som undrade varför Iniesta byttes ut efter bara 45 minuter och jag läste i Sport att Pep Guardiola vill spara honom till framtida drabbningar, inte för att Don Andrés blev återigen skadad. Så det är ingen fara med killen från Fuentealbilla.
Barcelona Barcadinho.
2009-09-29 23:47
Det var en märklig match den där.
Å ena sidan så var det en kul match och titta på med totalt dominans i vissa stunder och härliga tekniska nummer. Men å andra sidan en väldigt irriterande match. Enormt många slarv i försvaret och för mycket ”lek” i anfallet.
Jag gillar inte att man leder bara med 1-0 under en så lång period, när man egentligen har kapaciteten att döda matchen tidigare. För nervöst.
Igen en match med en vinst, men med massa saker som måste rättas till.

Yaya var blek idag och Messi okoncentrerad.
Iniesta är på väg tillbaka sakta men säkert.
Zlatan känns som en i laget. Nästan som han alltid har varit med oss.
Puyi visar sin storhet på nytt.

Bästa minnet från matchen – Pedro.
Jäkla vad han vågar ta för sig. Jag är riktigt nöjd med honom idag. Han och Bojan som reserver kan bli riktigt bra. Härligt för honom att dessutom avsluta dagen med ett snyggt mål.

Tråkigaste minnet –
Busquets nick. Samma sak igen, herregud. Det påminde mig när Caceres gjorde två galna likadana misstag efter varandra. Pep slutade tro på honom efter det. Skärpning Sergio. Vi behöver dig ännu mera under AM.

Gai Assulin satt på bänken hela matchen. Lite surt, men hans chanser dyker upp nångång.

Härligt Sevilla, det ser bra ut.

Hoppas på Sevilla till helgen och Marseille imorgon.
Barcelona Mo-barca
2009-09-29 23:44
Om Barca hade vunnit me 2-1, istället för 2-0 idag, hade jag vunnit 90 000 kr på bomben. haha Vilken ångest nu.
Barcelona The Reporter
2009-09-29 23:39
Castefa,

Oj, såg tydligen fel :)

Gonzalez_Barca

Tack :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-29 23:34
The reporter

January 10 to January 31, 2010
Barcelona Castefa
2009-09-29 23:30
Ämne: Exakt om en månad El....
eller två...
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-29 23:28
The Reporter:

Va?????
Barcelona The Reporter
2009-09-29 23:22
När börjar och slutar afrikanska mästerskapet?
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-09-29 23:21
Ankan#7// Han har inte problem att göra mål i CL heller. 07/08 gjorde han 5 mål i gruppspelet, det är ganska bra? Eller du förväntar dig 10-15 mål?
Barcelona The Reporter
2009-09-29 23:17
Exakt om en månad El Clasico :)
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-29 23:15
Zlatn kommer börja göra mål i Cl. Ni får softa lite. Vem trodde Zlatan skulle göra 5 mål på 5 matcher i ligan? Ingen! Så tagga ner lite.

Han kommer göra många mål i Cl.
Barcelona slimthadi
2009-09-29 23:13
Zlatan har bara haft problem att göra mål under CL-slutspelet, men inte under gruppspelet. Det blir svårt att ha "fortsatta problem att göra mål" i något som inte påbörjats än..
Barcelona Barcanist
2009-09-29 23:12
Är det bara jag som tycker att Busquets börjar kännas mer och mer osäker? Han serverar ju bollarna till motståndarna som nicken han nickade till Shevschenko eller vem det nu var idag så att Dynamo fick ett jätteläge. Det var ju samma sak han gjorde när vi mötte Atl. Madrid då Kün gjorde första målet vilket innebar en sprucken nolla för Valdés. Två gånger på .. 3-4 matcher? (då han spelat). Han måste öva på att nicka rätt!

För övrigt så var det en ganska skön seger idag :) Det enda som saknades var ett mål från Zlatan, annars rullade allt på som det skulle och Pedro, den snubben är fantastisk, löper och krigar som ett djur.

BTW: Gl. Rangers 1-4 SEVILLA! Herregud, dem är på G! Hoppas dem käkar upp Real Madrid i helgen! (Vilket jag faktiskt helt ärligt tror att dem gör på hemmaplan!)
Barcelona Ankan#7
2009-09-29 23:10
Ämne: Ankan#7// Du verkar ....Jag skrev inte att Zlatan iiiinte gör mål i Cl,

utan jag skrev att ZLatan fortsatt har problem atttt göra mål i Cl.skillnad amigo..
Barcelona Trippeln
2009-09-29 23:06
petersays

A juste Henry har inte nätat sen ett tag sen,men vi vet båda vad en spelsugen Henry i form kan göra ;)

Så jag tror att han har forfarande en del att tillföra till det här fantastiska barcelona laget.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-29 23:06
Puyol matchens lirare, utan tvekan. Stoppade allt som kom mot honom idag, kvällens +. Skönt också att se Ibra mer involverad i spelet jämfört med dem andra matcherna. ;-)
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-09-29 23:04
Ämne: Visca y Barca Visca ....
TACK SÅ MKT! Lättnad!
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-09-29 23:02
Ankan#7// Du verkar konstig, klart Zlatan brukar göra mål i CL? Kanske inte i slutspel men som nån sa så får han helt enkelt för lite hjälp mot dom bra lagen, att han gjorde en riktigt bra match mot United helt själv är riktigt starkt. Men tillbaks till ämnet, vadå att Zlatan inte gör mål i CL?
Barcelona haeger
2009-09-29 23:02
Vissas insatser var inte så som de brukar vara. Men jag tycker Zlatan var riktigt bra idag, fattades bara ett mål.

Skönt med vinst i alla fall. Kul att Pedro fick göra mål.
MF Doom
2009-09-29 23:01
Ankan#7

Uttala dig gärna när Champions League är över för i år istället för att påpeka det efter dagens match. Han togs inte till Barca för att ersätta målgöraren Eto utan för att tillföra ännu en demension till spelet, vilket han har gjort. Han gjorde en assist ikväll och gjorde en bra match i övrigt. Målen kommer men som du själv ser, om du såg matchen så spelar han gärna fram.
Barcelona Okkapokka
2009-09-29 23:00
Ämne: Ämne: Ämne....
Känns knappt relevant att dra upp det i överhuvudtaget då Zlatan fortsätter imponera. Även om han inte blir målskytt i den här matchen.
Barcelona petersays
2009-09-29 23:00
"målfarlig Henry på vänsterkanten"

Thierry "inte nätat sedan maj" Henry menar du? ;)
MF Doom
2009-09-29 22:58
Visca y Barca Visca y Catalunya

Eftersom han har varit långtidsskadad så har han tappat 3 eller 4 kilo muskler och håller sakta men säkert på att träna upp sig igen och hitta tillbaka till sina gammla form. Är själv riktigt nöjd med matchen och med allas insats.
Annons: