/spanien/barcelona/forum/1687.aspx/spanien/barcelona/forum/1687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Erik Satie
2015-11-12 21:03
Är Kåmark med i Viasat-studion under El Clasico kanske man skulle överväga en sunkig stream.
Barcelona the cameroonians
2015-11-12 20:29
@the cameroonians:
Den offensiva uppställningen gav effekt. 5-0 blev det till slut. Deulofeu gjorde hattrick och var även inblandad i ett fjärde. Munir fick 20 minuter som inhoppare. Nästa vecka väntar toppmöte mot Kroatien med Halilovic i spetsen.
Barcelona neymar JR
2015-11-12 20:24
Vilka vändningar som har skett, visst samper har varit tyst men man har haft på känn att något var i luften Underbart att själva spelaren berättar hur det ligger till. Vad man kan läsa så verkar han vara ärlig
Postat via SvenskaFans-appen
2015-11-12 20:09
Samper säger att Lucho berättat att han ser varje B-lagsmatch och är i ständig kontakt med Gerard Lopez.

Skönt att höra att det är så, och ett bevis på att Lucho faktiskt, till skillnad från vad många tror eller trott, engagerar sig i la Masia.

Hela artikeln i länktips.
2015-11-12 20:04
Samper: "Gerard López? He is helping us a lot. If we have a problem, he always tells us how we can improve. I'm grateful to have him here."

"Luis Enrique has told me that I should keep on working hard because my chance could come at any time."

"I won't deny it, playing for the first team is always good. It gives me extra motivation."

"I would like to succeed at Barcelona. Obviously, if I can't do it, I will leave."

Källa: MD
2015-11-12 19:58
Samper: "Barça's style has changed. Now you need to be more physical, to run a lot. Before that, it was rather possession. I try to adapt." Samper: "It's not a radical change, but one shouldn't ignore it. I must improve at certain aspects. Football evolves, one must adapt." Exakt det man "befarat". En mer fysisk spelidé som gör att en spelare med fokus på att utvecklas i sann Cruyff-anda hamnat mellan stolarna och nu behöver anpassa sig vilket gör att han kan gå förlorad för all framtid. Baksidan med att inte ha en genomtänkt sportslig planering. Den utvecklingen hos Samper skulle nämligen börjat redan när Lucho tillträdde.
Barcelona LeoMessi
2015-11-12 19:54
Cameroonians Då förstår jag, självklart ska det kännas som att det är något man själv hade sagt. Bästa man kan göra i detta fall är att ge konstruktivt kritik om innehållet.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2015-11-12 19:54
@the cameroonians:

Jag skulle ju kunna redigera sådant som inte är min stil, tror inte det är så stor skillnad.
2015-11-12 19:53
@the cameroonians:

Äh föfan Cameroonians help a brother out. Hann inte se vad du skrev, lite inspiration skadar aldrig. Om du tror det är fusk så skulle jag inte gå så långt, det är inte direkt nå matteprov eller dylikt. Vill bara se vad andra tycker. Men känn dig inte tvingad, bara om du är en BRO :)
2015-11-12 19:52
[QUOTE=LeoMessi]The cameroonians Varför raderade du inlägget? Var ju bra skriver:) Eller du kanske kom på att du inte ville göra någon annans hemläxa;) [/QUOTE] Njae, handlar mer om att orden ska kännas bekväma att säga med ett eget ordspråk. Om det varit fråga om ett skriftligt arbete vore det en annan sak. Så låt säga att jag inte vill lägga mina ord i någon annans mun.
2015-11-12 19:48
@Maestro Xavi - Tito Etern:

Nej, svenska 3 :)

BTW, om någon har en bra artikel eller krönika om Messi skulle det vara snällt om ni kunde länka den.
2015-11-12 19:47
@100% AntiMadridista:

Du har rätt. En stor händelse kan man ta med och VM och kanske Copa America förlusterna räcker nog.
Tack!
2015-11-12 19:45
@LeoMessi:

Tackar. Håller med till fullo angående Kröjf. Om han känner för det har jag inget emot det haha ;)
Barcelona LeoMessi
2015-11-12 19:35
The cameroonians Varför raderade du inlägget? Var ju bra skriver:) Eller du kanske kom på att du inte ville göra någon annans hemläxa;)
Barcelona LeoMessi
2015-11-12 19:19
Kröjf Haha du gav mig ett riktigt gott skratt där och en stor dos dåligt samvete med tanke på din sjukdom! Hoppas att du mår bättre idag vännen!
2015-11-12 19:17
äh, never mind
Barcelona LeoMessi
2015-11-12 19:14
Fint frisparksmål av Deulofeu!
Barcelona Nemesis 10
2015-11-12 19:10
När jag såg det här inlägget om Ronaldinho så väcktes det otroligt många känslor. Kommer aldrig glömma underhållningen,glädjen och kärleken han skänkte till alla Culés, en väldigt speciell spelare som har en speciell plats i hjärtat. Länge leve Ronaldinho! Se länktips.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-11-12 18:59
@Lionel "Rey" Messi:

Läser du retorik eller? =D
Barcelona Junta Dimision
2015-11-12 18:59
@the cameroonians:

Herrejesus vilken offensiv trident de har!
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-11-12 18:55
Lionel "Rey" Messi Tycker inte att du ska ta upp så mycket negativa händelser då meningen är att du ska hylla honom. Men hans absolut sämsta kärriärs minne måste vara VM-förlusten, som du kanske kan nämna men inte mer. Lycka till!
2015-11-12 18:54
Satan i gatan vilket offensivt lag Spanien satt från start i U21-matchen mot Georgien.

Kepa
Manquillo. Duarte, Johny, Gayá
J. Rodriguez, O. Torres, D. Suarez
Deulofeu, Williams, Asensio

matchen startade 18.45, stream i länktips.
Barcelona LeoMessi
2015-11-12 18:54
Lionel "Rey" Messi Jag tycker att inledningen är bra iaf:) Men för att göra en sann bollkonstnär rättvisa så bör en skrivkonstnär likt Kröjf skriva ner talet;) Men min åsikt är att du har inlett det bra:)
2015-11-12 18:41
Tjena boys. Har fått i uppgift att hålla ett hyllningstal på svenskan och jag valde ingen annan än Messi. Det här har jag skrivit hittills.

"Vi är samlade här idag för att upplysa om en fantastisk atlets karriär. En karriär fylld av triumfer och magiska ögonblick men även förkrossande och sorgliga förluster. Regissören av denna fotbollskarriär är Lionel Andres Messi.
Det hela började i Rosario, Argentina. Redan från ung ålder var han speciell. Talangen inom fotbollen var svår att missa."

Något jag skrivit dåligt som jag bör ändra?
Skulle vara tacksam om ni kunde komma med förslag på vad jag kan ta upp, bra och dåligt från hans karriär och annat random som skulle passa in och om ni har någon fin mening kan ni skriva ner den. Kröjf var inte blyg, lite hjälp från dig skulle nästan leda till ett A. Tack på förhand grabbar.

Visca Barca et Visca Messi !
Barcelona Barclasico
2015-11-12 18:03
Gerard Piqué: “Neymar has been the most supportive player I've seen since arriving. Neymar has managed to know that Messi is the star and can't take the reigns now, and he's been even better.” [movistar] Herregud så sant!
Barcelona petersays
2015-11-12 16:46
Får vi €12M för Munir så äter jag upp min hatt!
Barcelona Rambla~
2015-11-12 15:36
Det dröjde fan inte länge innan Grimaldo ryktades till Arsenal. Släpp iväg Adriano i sommar, skiter i om det är på free transfer, se sen till att ge Grimaldo ett A-kontrakt. Han begär knappast det omöjliga utan bara att få en chans. Hade varit perfekt som backup till Alba den första säsongen.
Barcelona neymar JR
2015-11-12 15:26
Camerooninas Haha ligger nog mer bakom det än endast det ytliga.
2015-11-12 15:19
Haha, ja det är helt underbart att han kallas för tjockis av sina lagkamrater :-)

Hade däremot noll koll på att Iniesta kallades för "Cabe" på grund av sitt, tydligen, stora huvud...
Barcelona neymar JR
2015-11-12 15:11
The camerooninas Haha trillade av stolen när jag såg hans smeknamn i laget
Annons: