/spanien/barcelona/forum/16869.aspx/spanien/barcelona/forum/16869.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2009-11-10 21:01
Skulle va kul om barca får möta Alpopcorn så får de vita toarullarna se hur man "tar godis från små barn"
adil,
2009-11-10 21:00
Jag tror Real Madrid är för chockade för att vända det här. Fullsatt buande bernabeu och 4-0 i bakhuvudet är tungt att bära.

Om Alcorcon lyckas behålla koncentrationen och skärpan ska det nog gå vägen för dem sista 45.

Vattnas i munnen när jag tänker på hur illa vi kommer behandla Real på Camp Nou, igen.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)- Super dagar dom vi jagar.
2009-11-10 21:00
"Om detta resultat står sig så är det för 3 eller 4de året som real åker ut i åttondelsfinal i cdr. "

Haha detta är sextondelsfinal :)
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-10 20:58
Bara det faktumet att Real Madrid måste ha starkast möjliga 11:a på plan för att vända mot det allmäktiga laget Alcorcón är ett Fail i sig.
Barcelonistas
2009-11-10 20:57
Om detta resultat står sig så är det för 3 eller 4de året som real åker ut i åttondelsfinal i cdr.
Barcelona Bernie
2009-11-10 20:54
Real har ändå en förmåga att vända dessa matcher hur svårt det än må se ut nu. 45 minuter och 4 mål är fullt möjligt om man heter Real Madrid. Men vi får ju hoppas att de små gula boysen klarar av att stå emot.

Ifall Alcorcon går vidare så hoppas jag att spelarna får en härlig sovmorgon imorgon när de ska iväg till sina riktiga jobb. :D
Barcelona Barcadinho.
2009-11-10 20:53
Jag hoppas att Alcorcon inte tappar huvud i 2.a halvleken.

Pinsamma maränger.
adil,
2009-11-10 20:51
Alle #8

Haha, Trippeln? Det finns bara ett lag som har kapaciteten att vinna en trippel i dagens fotboll. ;)
Det är inget nytt att Real Madrid spelar dålig fotboll. De har dem gjort i många många år nu.

Alcorcon är helt enkelt för bra.
Alle #8 / Forza Milan!
2009-11-10 20:51
Smogen

Det är fan också det jag undrar. Vad är det för fel på den klubben och det laget helt seriöst? Hur kan man spela i La Liga dessutom vara ligans 2:a bästa lag, vara så ojämna från match till match samt inte lyckas slå Alcorcon? Även om det är oförklarligt att de förlorade med 4-0 men låt oss släppa det och komma till den här matchen. Här ska dom ändå minst trycka dit 2 bollar innan halvtid för att fansen och folk ändå ska ha respekt för dem men det lyckas dom inte ens med även fast de spelar på Bernabeu inför 75 000? Ajaj om dom åker ut mot Alcorcon och spelar så dåligt båda matcher så tycker jag att dom inte hör hemma i La Liga utan att Alcorcon borde ta deras plats herregud.
Barcelona Currison
2009-11-10 20:49
Real madrid har inte gjort ett enda mål mot ett div 3 lag på tre halvlekar!! Katastrof
Barcelona Smogen
2009-11-10 20:46
Min fråga om Real Madrid är, försöker dom ens eller är dom verkligen så jävla dåliga?
Alle #8 / Forza Milan!
2009-11-10 20:45
Komedi på högsta nivå i Puertan som vanligt och det verkar som om de spelar dåligt som vanligt. Det har gått 45 minuter nu och de har inte lyckats få in en enda boll i nät mot ett division 3 lag som förnedrade de två veckor sedan med hela 4-0! Lite revanschlust borde man ändå ha fan? Det är inte Man U, Chelsea, Milan, Arsenal eller något de har blivit krossade av utan ALCORCON! Dessutom spelar de på Bernabeu, pinsamt!!! Där sprack drömmen för trippeln som RM spelarna och roliga RM fans hoppades på. Tekniskt sett var "chansen" redan borta 2 veckor sedan men men ha ha.
Barcelonistas
2009-11-10 20:44
vi kan få real i nästa omgång om dom går vidare.men värdslaget alcorcon verkar vara för svåra för real för stunden haha
Barcelona Saman.
2009-11-10 20:08
Länktips, varsågod!
Barcelona ★Barca★
2009-11-10 20:07
Saman

Vart ser du matchen:)
Barcelona Saman.
2009-11-10 19:59
Lass som högerback och 4 offensiva spelare undrar hur det kommer att gå idag.
Barcelona DM1982
2009-11-10 19:57
Ämne: Jag tror verkligen i....
Av någon konstig anledning så är det alltid svårt att hitta bra streams till Barcas cupmatcher. Förra matchen var det helt hopplöst att hitta något till och jag misstänker att det är samma sak idag. Real har däremot väldigt många streams och det brukar vara bra kvalitet på dem.
Barcelona ★Barca★
2009-11-10 19:49
Barca Barca

Du har helr rätt. De ska träffas nu på Onsdag eller Torsdag. Och se om de kommer överens.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-10 19:46
el flaco

Jaha okej. Det lät som om dem sjöng om vår Ibra. :)
Barcelona Barcadinho.
2009-11-10 19:44
Ämne: Barcadinho.¨att kall....
Suñol/

Du har 100 procent rätt.
Jag var inte så noga med mina ordcval.
Barcelona Smogen
2009-11-10 19:41
och en sak till....just nu kan man tippa här ovanför på nästa match, 2009-11-29 mot Real Madrid, men....möter vi inte Athletic Bilbao innan?
Barcelona Maestro-V
2009-11-10 19:41
Hehe, roligt att Real Madrid ställer upp med en startelva bestående av bästa spelarna mot Alcarcòn. Pelle vilar endast Xabi, Casilla och Benzema.
Tänk om det inte går vägen ändå. Vilken fiasko det kommer att bli.

Idag hejar jag på Real Madrid ändå av den anledningen att jag vill att de också ska ha flera matcher när det är värst i andra halvan av säsongen. Under de senaste åren har det varit så att Real Madrid har haft en match i veckan under våren. Ändå har det inte alltid räckt till att de vinner ligan men det har gjort att de har haft flera vilodagar jämfört med Barca. Jag ser gärna att Real Madrid går vidare ikväll.
MF Doom [Listen on Diamond D]
2009-11-10 19:38
Om Robinho nu inte kommer så hoppas jag på Suarez från Ajax som många av er har pratat om. Har sett honom spela ett par gånger och han skulle göra bra ifrån sig på Henrys kant.

Btw hoppas någon har en länk till en bra och hackfri stream :)
Barcelona Smogen
2009-11-10 19:36
verkar vara rätt dåligt med streams ikväll, varken rojadirecta eller myp2p har särskilt mycket att visa....illa...
Barcelona Smogen
2009-11-10 19:35
Jag tror verkligen inte på Robinho ryktet, jag kanske får äta upp mina ord sen, men känns knappast troligt. Pep har ansträngt sig enormt för att ha disciplin och harmoni i truppen, varför då värva en spelare som Robinho? Dessutom finns det ingen anledning för Man C att sälja honom, framför allt inte mitt under pågående säsong.
Handlar antingen om nyehetstorka hos fotbollstidningarna eller om att Barcelona vill lägga ut ett falskt rykte för att kunna få jobba ifred på någon annan värvning. Troligen då Suarez i Ajax, för tror inte heller att Silva, Mata eller Ribery går att värva i vinter.

Däremot känns det ju som att det är närmast tvång att en mittfältare ansluter i vinter, undras vem det blir, troligen inget stort namn eller en lovande spelare, utan snarare en erfaren kille som vet vad som gäller, att täcka upp och köra gärnet under två månader.
Barcelona Barca Barca
2009-11-10 19:21
Ska jag vara ärlig, så tror ja inte Mark Hughes har så mycket o säga till om, av det jag har fattar i Robinho affären så ska barca träffa Citys ägare i Mellanöstern och förhandla.
Barcelona ★Barca★
2009-11-10 19:09
Då kan vi avskriva Robinho?
Barcelona mbarca
2009-11-10 18:59
Ämne: Tjena, undrar vad ni....
Tror inte att vi släpper Yaya. Han kan spela som mittback också o gör det mycket bra. Tror inte på det. Men hoppas att mascherano kommer så klart.
Sevilla LFC/ Kaya 9
2009-11-10 18:47
Tjena, undrar vad ni tror om ryktet? jag vet att det bara är ett rykte, men tror ni att de skulle kunna bli ett rakt byte mellan vår Mascherano mot Yaya toure? Ni verkar ju vara sugen på Masken och han verkar vara lite sugen på er även om de svider att säga det.

ynwa
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-10 18:41
Gud är störst!/

De sjunger om deras anfallare Jito, som de kallar för Ibra-Jitovic. Han spelade för Barcelonas ungdomsakademi en gång i tiden, tillsammans med bl.a. Xavi.
Annons: