/spanien/barcelona/forum/16866.aspx/spanien/barcelona/forum/16866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ibracadabra!
2009-10-01 19:26
Ämne: Xavi-Fabregas-Pjanic....hahahahaha, komigen förfan, det är bara byta lag sådär va ;)
Ziiiidannneeee #5
2009-10-01 19:17
Xavi-Fabregas-Pjanic
Messi-Ibrahimovic-Iniesta

va säg om den??

Ps.Är barca-fan förre reeal-fan
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-10-01 18:49
Se länktips:) En brasiliansk funk artist var i Barcelona på besök och träffade Messi och gjorde en liten låt för honom och Barcelona:)
MF Doom
2009-10-01 18:32
Ämne: Trippeln

Ribéry ä....
Han fyller 27 i april så när man värvar honom så är han 27. Tror inte att han blir billig direkt så jag ser hellre att man tar hem Cesc, det hade varit en drömm.
Barcelona BlueRed
2009-10-01 18:24
Barca Barca

Det var inte möjligt. Så envis som Lendoiro är så vägrade han acceptera ett bud runt €10m. När vi väl hade köpt Maxwell så ändrade han sig. Gubben vägrade ge efter, tills han insåg att han hade gjort bort sig totalt.
Barcelona Barca Barca
2009-10-01 18:04
Ämne: Är det bara jag som ....
Vi gjorde ett stort fel. Hur mkt begärde Depor egentligen? vi kunde ha fått killen för 13 mili. Men txiki verkade inte palla hålla på åka fram o tillbaka, så han tog en snabb flyg till Milano o köpte Maxwell för ett par miljoner billigare. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att Maxwell är hittills i särklass den sämsta passningsspelare i laget.

Fattar fortfarande inte varför vi inte la fram pengarna Depor begärde för Filipe...
Barcelona Vampíro
2009-10-01 18:00
Bara jag som tycker att "Veckas Femma" är bland det löjligaste som har publicerats på SF? Men visst är det kul att kunna skriva provocerande artiklar för att sedan gömma sig bakom puertans stängda dörrar.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-10-01 17:13
Är det bara jag som tycker att vi gjorde fel när vi inte köpte Filipe Luis från Deportivo?
Vi kunde få ett ganska bra pris för honom iallfall.
Inget ont om Maxwell han är en duktig fotbollsspelare och vi fick han för ett riktigt bra pris.
Men jag har sett Filipe spela den här säsongen några matcher och jag säger bara en sak: Inom några år är han världens bästa vänsterback. Han är teknisk, snabb och har en bra vänsterfot och dessutom så är han ung.

Kanske han kan komma till Barca nån gång annars så kommer han att gå till ett annat världslag tyvärr...
Barcelona Barcelona10Messi
2009-10-01 16:38
Asså seriöst är det bara jag som tycker att Real Madrid skämmer ut sig med sina artiklar. Som nu den här "Veckans Femma" där bland annat "Veckans Oleguer", seriöst va fanhar det med Real Madrid och Spanien att göra.

Omg, Kviborg. Försöker få så mycket uppmärksamhet som helst.
Barcelona BlueRed
2009-10-01 16:25
Trippeln

Ribéry är 26 år gammal.

Sen så får vi se om Gai är så lovande som dem flesta säger. I såna fall så finns det mycket billigare alternativ än Ribéry och Agüero, som inte hindrar Gai på något sett heller.

Jag är mer nyfiken på hur mittfältet kommer att se ut nästa sommar. Vem kommer att köpas in? Vilka kommer att få ta steget upp till A-laget (Thiago)?
Barcelona Trippeln
2009-10-01 16:18
Angående Aguero kontra Ribery diskussionen så skulle jag hellre se Aguero då han är bara 21 år gammal och Ribery 28.Ribery är aningen bättre just nu men Aguero är en dröm....
Barcelona Rambla - K9
2009-10-01 16:08
Allvarligt Kviborg, gör den grabben allt för att få lite uppmärksamhet? Varför ska det dessutom alltid handla om att skriva ner andra spelare och andra klubbar?
Barcelona RimuZ
2009-10-01 15:54
Inte så att han har fel. De tröjorna är riktigt fula :P

Men de värsta var de vi hade mot Man City. Herregud.
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 15:34
"Sportchansens Lars Nylin rankar säsongens FULASTE fotbollströjor"

Aftonbladets sport nyheter!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-01 15:13
är inte heller ett stort fan av januari värvningar, de är då allt ska avgöras och att samtidigt få in nya spelare i laget som ska hitta sin plats, har jag aldrig förstått mig på.

tycker förövrigt att bojan har allt i barca och göra tror på han stenhårt o har gjort de sedan han fick sin första chans i a-laget.
Barcelona lameG^
2009-10-01 15:06
Geethang

Jag hoppas också på att cesc kommer nästa säsong. Henry spelar nog sin sista säsong i barca tröjan. K9 kommer också medans jag tror att jeffren lämnar pga för lite speltid.

Iniesta--Ibra--Messi
----Cesc----Xavi----
--------Yaya--------

Andra elvan:

Bojan----K9----Pedro (Gai,Rochina)
-----Keita--JDS---- Thiago)
------Busquets-----

Kanske köper vi Suarez från ajax som vill till oss? Vi får se hur de blir.

Fast den trupp vi har nog är nog lite för tunn. Jag tror ändå vi kan klara av detta om vi roterar mycket. Jag gillar inga värvningar under Januari och hoppas vi slipper det.
Barcelona Señor Hadi
2009-10-01 14:53
har jag kikat fel, eller stämmer det jag skrev?
Barcelona el Flaco
2009-10-01 14:50
Ämne: varför säger madridi....
*Sätter mig ner och väntar på att Guti-brigaden ska komma in hit och försvara sin "talang"*
Barcelona Geethang
2009-10-01 14:40
Om Cesc kommer till Barca så lär Henry petas.

Då ser det ut så här:

Iniesta Zlatan Messi

Cesc Yaya Xavi

Abidal Pique Puyol Alves

Valdes
Barcelona Señor Hadi
2009-10-01 14:39
varför säger madridistas att guti har 3 cl vinster när?

02 - finalen fick inte ens guti spela.
00 - var han inte ens med på bänken i finalen
98 - var han inte heller med på bänken
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-01 14:39
Geethang. Bojan borde inte lånas ut. Han var bra mot Sporting. Hans tid kommer... väldigt snart tror jag.
Barcelona Geethang
2009-10-01 14:38
Bojan har inget i Barcas uppställning att göra. Speciellt inte nu när Pedro gjort sån succe. Bojan borde lånas ut för att få speltid.
Barcelona el Flaco
2009-10-01 14:29
Bojan återvände imorse till träningen och deltog i hela passet för första gången sedan han skadade sig den 31 augusti mot Sporting.
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-01 14:25
Personligen tycker jag att det är ganska meningslöst att sätta betyg på spelarna efter en match. Skulle Henry göra ett mål och spela mediokert hade betyget sett annorlunda ut än om Messi hade gjort ett mål och spelat mediokert.

Ska man sätta betyg på spelare så får man inte bara ge betyg bara pga prestation, utan också ha i tanke på spelarens förmåga.
Barcelonistas
2009-10-01 14:09
Ronaldo är bra men messi är bättre.att ha en sådan unik spelstil som messi och kunna göra 38 mål på en säsong är skit bra.
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 14:01
Kvirborg måste vara världens bästa betygsättare!?

Varför gör inte Barca-redaktionen detsamma och öser med poäng till egna spelare?!
Har real-fansen upptäckt vinstglädje på nåt sätt eller???
Barcelona Messi 10
2009-10-01 14:00
Jag såg en hel del av matchen mellan Juve och Bayern igår och blev återigen riktigt imponerad över Ribery.Han är lite av en blandning av Messi och Alves riktigt skönt elak typ med vinnarskalle och fantastisk teknik.Man är dock lite kluven till ett köp då han kostar multumsamt man vill inte stoppa de sköna talangerna som är på gång att skolas in tex Pedro samt Gai.Ska Barca bli bättre är det bara Lahm,Ribery samt Fabregas som kan tillföra något som ändå möjliga att köpa om än det är rejält dyra.
Barcelonistas
2009-10-01 13:29
Barcadinho.

Vi får ochså se om sevilla kan hänga me i racet eller inte.Losar dom mot madrid då blir det ett race mellan barca o real.Så jag håller stenhårt på sevilla på söndag inte bara för att real tapa poäng och barca drar ifrån.Ochså för att de är bra för själva ligan att de fler lag som utmannar.
Barcelonistas
2009-10-01 13:27
Ribery vill jag ha ibarca vore en dröm att få se han o messi på kanterna.
Deportivo Creus
2009-10-01 12:47
Jag tror inte att Pedro kommer att bli tillräckligt bra för att starta regelbundet i Barcelona. Som back-up är han dock grym.
Annons: