/spanien/barcelona/forum/16862.aspx/spanien/barcelona/forum/16862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2009-10-01 23:13
Ämne: Just det... typiskt ....
heh turligt nog är matchen mot Rubin hemma :D så det blir iallafall LITE bättre..hoppas verkligen Argentina vinner så att Messi iallafall är glad när han återvänder.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-01 23:02
Otroligt skönt med Bojan tillbaka, får hoppas att han hittar tillbaka till sitt fina spel som han visade upp innan skadan han drog på sig. :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-01 22:59
Oj oj, mycket heta känslor härinne just nu. Alla verkar ha blivit upprörda över Kviborg´s artikel, själv så är jag inte direkt förvånad att han skriver nåt sånt. Han låter (i mina öron) oftast falsk när han ska försöka vara objektiv. Hans sanna jag känner nog alla till.

Nog om marängerna. Skönt att Bojan har fått grönt ljus nu! ;-)
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 22:56
Hetfield

inte för att man bryr sig men man vill helst svara nån gång. jag skriver så sällan här så.. men jag förstår din argument !
Barcelona Barcadinho.
2009-10-01 22:55
Mycket tråkigt att Keirrisons status ligger så lågt hos tränaren i Benfica.
K9 ligger tyvärr sist i hierarki av de fem anfallare som laget har. Tränaren Jorge valde bort honom helt i 18 mannatruppen idag mot Aten.
Som jag skrev förut - den här säsongen kommer att bli en förlorad säsong för honom och allt detta för att Txiki inte ordnade en bättre klubb för honom. Man är nästan trött på att skriva om det igen.

Om matchen mot Valencia efter uppehållet.
Matchen spelas tre dagar efter Argentinas match.
Med tanke på resor och sånt så har vi igen en sliten Messi. Han startar nog på bänken mot Valencia. Men å andra sidan så är Spanien klara, så vi hoppas på att del Bosque låter Xavi, Pique och Puyi att vila, särskilt Xavi som spelar otroligt mycket.

nattinatti.
Barcelona Hetfield
2009-10-01 22:48
Suck..here we go again!

Varför bry sig vad Kviborg skriver (hur dumt det än må vara)? Man förstår ju att han säger det med glimten i ögat, även om det är aningen provocerande, men sluta hetsa upp er på sånt och fokusera på laget
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-01 22:45
Just det... typiskt om någon skulle skada sig efter uppehållet. Och sen har vi Rubin borta också. Hoppas Pep håller truppen motiverad.
Barcelona Barca4eva
2009-10-01 22:39
Ämne: Jag hoppas på en lit....
faktiskt Heywood så är matchen mot Valencia mer än 2 veckor senare ( 18 oktober)... det är ju landslagsuppehåll.

2 dagar efter Valencia matchen har vi dock Rubin Kazan framför oss...
Barcelona Okkapokka
2009-10-01 22:36
Ämne: Heywood Jablome

E....
Förmodligen så har du väl gjort något för att få dom meddelanden från början. Tror inte liknande meddelanden skickas på måfå.
2009-10-01 22:35
Jag hoppas på en lite reservbetonad elva. Vi möter trots allt Valencia helgen efteråt. Och om Real Madrid tappar mot Sevilla och vi vinner mot Valencia. Då är det mycket som är vunnet!
Barcelona Barca4eva
2009-10-01 22:34
ok sluta upp med vad det nu e ni tjafsar om och börja snacka lite om almeria matchen... vad förväntar ni er? någon motiverad startelva?kommer Ibra slå till igen ?
Barcelona Karlssoooon
2009-10-01 22:26
"VECKANS OLEGUER (Tilldelas någon som snackar för mycket utan att ha fog för det)"

Här blir jag lite fundersam... snackar utan att ha fog för det? Jag har faktiskt för mig att Oleguer om NÅGON är en människa som har haft väldigt mycket substans i sina tidigare uttalanden.
Kanske finns det någon som är sugen på att förklara? för det här begriper jag inte.
Barcelona MSL#666 !2-6!
Det eviga kriget mellan Barca och Real fans kommer aldrig att ta slut :p
Barcelona RimuZ
VECKANS ÅSNA (Tilldelas till den/dom som tabbar sig grovt) - Kviborg. Motivering överflödig.

VECKANS OLEGUER (Tilldelas någon som snackar för mycket utan att ha fog för det) - Kviborg. Seriöst att vara Real fan är ingen ursäkt till att vara korkad.

VECKANS ANNA ANKA (Tilldelas någon som vi alla stör oss på) - Kviborg. Skriver fortfarande artiklar.

VECKANS ZIZOU (Tilldelas någon eller några som gör något gudomligt bra) Kan inte komma på någon här men Kviborg du kan ta den här med för det är inte försent att sluta som skriva!

Till alla Madristas. Skärp er inte ens ni kan tycka att han är rolig eller konstruktiv. Han skämmer ärligt talat ut allt vad Real Madrid står för. Säg ifrån.

Menar inte heller att Real fans är korkade men han verkat tro att han kan komma undan med vad som helst för att han är Real fan.
Real Madrid "Granero y Higuain"
2009-10-01 22:25
Heywood Jablome

Er redaktion håller väl inte högsta klass heller, "Skärp dig, annars får du ip spärr över hela svenskafans" det fick jag skickat på PM.. För vad, men jag drar nu inte så sugen på en ip spärr.

Ta det via PM om det var nått mer.
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 22:22
"Granero y Higuain"

Jag har aldrig bett om att real-fanen ska läsa våra kommentarer!!
men att er redaktion som 1 bra exempel inte kan sköta sig så kan jag inte klandra någon här!
2009-10-01 22:18
Barca-nist

Bra att du ber om ursäkt, jag menar inte bara redaktionen alla andra som skriver här inne då. det inlägget du skrev nyss är ju ett bra exempel.
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 22:16
"Granero y Higuain"

Ska vi jämföra Kviborgs(er redaktionen) och våra????
Jag stavade fel eftersom jag tänkte Christina helt ärligt ber om ursäkt, ska ej upprepas!
2009-10-01 22:14
Barcadinho. Jag var väldigt sugen på att skriva en egen "Veckans femma", men fanimej vad pajkastning det hade blivit då. Då hade jag inte varit bättre än Kviborg.

Det enda jag reagerade på var hur han och Robert systematisk säger hur vi i redaktionen ska sköta oss exemplarisk. Ändå fortsätter han att publicera inlägg där han kastar en känga åt Barcelona. Det är sånt hyckleri.

Värre är att de gömmer sig bakom ett stängt forum. De borde stänga så att deras fans inte kan skriva i andra forum heller.
2009-10-01 22:13
Barca-nist

Cristiano stavs det, ni kallar Madrid fansen omogna ser ni era egna inlägg eller?
Barcelona Barcadinho.
2009-10-01 22:09
Kviborg anklagar Gais för att inte kunna reglerna om transfer. Han kallar det för en ofattbar tabbe.
Hehe, det var kul.

Men glömde killen på den vita hästen vad som hände i julas under januarifönstret?

Real köpte båda Lass och Huntelaar och blivit totalt puff när inte båda kunde spela i CL.
Va, är det riktigt så? undrade alla de begåvade människor i ledningen i Madrid.
Det kan väl inte stämma. Vi ska överklaga för helvete.

Med alla rådgivare som de har därborta runt omkring, så kan man knappast komma och klaga på en liten klubb från Göteborg.

Mohamed –
Ditt veckobrev var kul och jag instämmer med det mesta. Men du tvingade mig att läsa skiten ”veckans femma” för att kunna hänga med.
Barcelonistas
2009-10-01 22:00
SwEd

hahaha du är fan pinsam.du fattar la att vissa kan se ditt inlägg rasistisk.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)
2009-10-01 21:56
Det går verkligen inget vidare för de spanska klubblagen. Bilbao Torskade med 3-1, Villarreal med 2-0 och Valencia ligger under med 1-0 mot vem? MOT GENEO! Herregud, de måste skärpa sig!
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 21:56
SwEd

jag uppfattar ditt inlägg rasistiskt!!!
Barcelona el Flaco
2009-10-01 21:54
Bluered/

Pedrito fick/valde en S5.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-10-01 21:52
Jag måste verkligen säga att Kviborg har betet sig som ett litet barn som fortfarande har blöjan på.

Hans veckans femma var verkligen så provocerande.
Det är verkligen synd att nån i hans ålder kan bete sig bara så där.

Kviborg VÄX UPP för engångskull snälla.

Ska vi ha det som Julklapps önskning för att du ska växa från din barnslighet? herregud.
2009-10-01 21:43
Såklart Guti och Ronaldo trivs i varandras sällskap. Nu finns det någon annan efter att Beckham lämnade som kan smörja in Guti på ryggen efter träning och matcher och som kan tipsa honom hur man vaxar bikinilinjen bäst.
Barcelonistas
2009-10-01 21:38
Barca-nist

Haha så jävla bra skrivet! klockrent!
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 21:35
Veckans 50 öring

VECKANS jurnalist (Tilldelas till den/dom som gör allt för att synas i Media)

Vinnare:Real

Motivering:  världsekonomi har det tufft just nu,men staden Madrid gärna utmålar sig som "imperialismens högborg" har inte bara en gång utan två gånger på kort tid köpt varenda(undantag barca´s stjärnor) stjärna som finns i marknaden. Inte nog med att de har bytt 8 tränare så har de även bytt ut halva truppen motsvarande dubbla sina tillgångar. Hade Perez haft tillfälle så hade han använt sig av illegala medel också men vem vet !?. Man kan tycka att det är en "skitsak" men Real ser mer ut som 11 st tennisspelare på plan , hur sjukt än det låter så vinner de än så länge. Det är inte direkt första gången Real har nästan bara utländska spelare i sin klubb, men det är klart har man Perez som herre så löser det sig ekonomiskt!

VECKANS kviborg (Tilldelas någon som BETYGSÄTTER för mycket utan att ha fog för det)

Vinnare:  Cristinano Ronaldo

Motivering:  Cristiano för första gången i sin fotbolls karriär icke har filmat och även om backen va på bollen så fick Herr C-Ronaldo straff vår lilla gosse! Det är helt otroligt att en man i hans ålder kan gråta så mycket, han uppskattas jätte mycket bland de dramatiska tittare antar jag. Det är en sak att Realspelare/ledningen måste hela tiden jämföra honom med Messi men vi vet att Ronaldo är bra på många grejer men inte lika bra som Messi.

VECKANS ANDRA Kviborg (Tilldelas någon eller några som gör fortfarande reals fotboll historier till godnatt saga)

Vinnare: Guti

Motivering: Guti verkar trivas otroligt mycket i Christianos sällskap och det kan skapa rubriker framöver. Man kan se hur bra Guti lirar dessa dagar och lyckan syns i hans blick och passningar.

Vi får hoppas att Real och Guti vinner något i år annars ringer bankchefen och ber om Kronofogdens tjänster!

David B med all ära med sina skvallerrubriker men C-Ronaldo /Paris Hilton´s rubriker slår allt!

VECKANS störning ( varför ska du ens nämna ANNA ANKA om du inte vet vem det är ?)

veckans kommentar " Att vara real fan är som att inte hitta sin musiksmak och lyssna på (Absolut Dance)"

Kviborg håll dig till allsvenskan och sluta försöka flörta med barcafansen
Barcelona BlueRed
2009-10-01 21:35
Heywood Jablome

Ma man. Klockrent. Du borde få en egen blogg här på SF, tycker jag.
-----------

För övrigt så hoppas jag att någon av grabbarna valde en Audi S5 (om dem nu fick välja). Helt klart den finaste av alla Audi bilar.
Annons: