/spanien/barcelona/forum/16851.aspx/spanien/barcelona/forum/16851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-04 21:16
Negredo är förmodligen taggad till 100 %

Edit, såg ni när han bara mosade ramos?
Alle #8
2009-10-04 21:15
Vilken match!!! Sevilla äter upp de ju hahaha
Alle #8
2009-10-04 21:08
Real påminner mig om Inter. Spelar alltid "bra" mot små lag men när de får möta ett riktigt motstånd det vill säga ett bra och spelskickligt lag så floppar de. Jag säger bara att Sevilla kommer att vinna idag, är 100% på det.. Real är inte så bra som de vill få de till.
Barcelona Trippeln
2009-10-04 21:05
Herregud han är fri och lyckas nicka över.
Herregud!
Canaletes
2009-10-04 21:00
Lukas.RP
mm verkligen grymt asså!!

VAMOOS!!!! :D
svik inte mig nu!!
Lukas.RP
2009-10-04 20:54
Ämne: Vamos mi Sevillaaa!!....
Tänk om vi kunde ha sådant tryck på Camp Nou.

Riktigt tungt!
Canaletes
2009-10-04 20:45
Vamos mi Sevillaaa!!!

Vamos campeóóón!!!! :D
Barcelona Sentuary
2009-10-04 19:57
Nu får vi se världens bästa mittback, Albiol (enligt Real redaktionen) hantera en av världens bästa anfallare, Fabiano! Ska bli kul faktiskt.
Alle #8
2009-10-04 19:37
Maestro

Luuuuugn! Ja nu ska Real få möta riktigt motstånd så det ska bli kul att se hur de klarar sig.
MF Doom
2009-10-04 19:32
Nu släpper vi Milan och hejar fram Sevilla ikväll.
Barcelona Hetfield
2009-10-04 19:20
Jag skulle bli galen på Berlusconi om jag gillade Milan..gubben kan ta hem 77 kvinnor men att köpa en vettig mittfältare är ju svårt
Barcelona Meastro
2009-10-04 19:13
Förstår inte riktig varför ni diskuterar om Milan här.
Jag struntar fullständig i hur det går för Milan och Ronaldinho. Det rör inte Barca.
Det finns ett eget forum om man ni är sugna på att föra en diskussion om Milan?
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-04 19:12
Milan behöver nytt blod. Alltså köp in flera nya spelare? Har dom inte pengarna?

Milan skulle väl kunna låna Gai och Jeffren vad tycker ni:D
Alle #8
2009-10-04 19:08
Ämne: Alle #8/

Jag tyck....
El Flaco

Exakt! Jag håller med dig fullständigt men sen ska man tänka att det var ett smart drag av Berlu. Det är bevisat att han inte vill pumpa in pengar i sitt kära Milan som förut och därmed skickade in Leonardo i hetluften för att han visste att det nog inte skulle gå så bra och målade upp några spelare som som "stjärnor" som Ronaldinho osv. Titta det funkar ju?! De flesta skyller ju på Leo..

Så jävla dålig stil. Det är inte att Leo är dålig, jag tror att han kan bli en duktig tränare i framtiden men en person som inte har nå tränarerfarenhet whatsoever blir inslängd som coach för AC Milan - en av de största klubbarna liksom det går ju inte? Ingen skulle kunna klara av den uppgiften, INGEN! Som att jag eller någon från forumet ska coacha Barca mm det lär ju gå bra.

Det är det jag vill. In med en ny ledning, en ny ägare som är sugen på att ta Milan till toppen igen och lite nya spelare så äre on!
Barcelona attacante
2009-10-04 18:59

//Petersays

Men fatta!! det är inte så att jag inte vill ha Rafa i klubben men samtidigt är det ohållbart att hålla så många extremt duktiga defensiva spelare på bänken och samtidigt aldrig vila Messi /Xavi.

Nu lägger vi ner den här diskussionen.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Mercedes Sosa
2009-10-04 18:36
Alle #8/

Jag tycker inte heller att Milans situation just nu är Leonardos fel, men samtidigt är han långt ifrån färdig tränarmaterial för en klubb av Milans kaliber. Det är ledningens fel som anlitar en person utan någon som helst tränarerfarenhet och som spelare var han inte heller direkt någon som kunde läsa av spelet, á la Guardiola.

Att anlita Leonardo som huvudtränare = Fail.

Att sälja Kaká, samtidigt som man skeppar iväg Gourcuff = Fail.

Berlusconis botox operationer = Epic Fail.

Vart ska detta sluta? I mina ögon sitter Milans huvudproblem längst upp i ledningen; Berlusconi och Galliana. Milan skulle nog må bra av att gå igenom en liknande förändring som Barcelona gick igenom 2003, när Laporta vann presidentvalet. Det är en lång process, men i dagsläget så har Milan inte mycket att välja mellan.
Alle #8
2009-10-04 18:30
Hur tror ni att det går för Sevilla ikväll mot Real? Personligen tror jag på 2-1 vinst för Sevilla..

Off-topic: Såg någon av er när Camilla gjorde bort sig i livesändning i Torsdags på Idol? Haha var bland det roligaste jag sett på ett tag.
Barcelona Xaviii
2009-10-04 18:19
Vet någon hur man kan få tag på biljetter? Är det via Barcas sida?
Alle #8
2009-10-04 18:17
El Flaco

Jag håller på Milan också och följer de en del. Milan har problem i alla punkter. Problem med Berlusconi, Galliani, ledningen, spelarna och tränare (säger inte att han är dålig för det tycker jag inte utan att han är oerfaren).

Jag tycker inte att det är Leo's fel eftersom att han slängdes in i hetluften med spelare som har sett sina bästa dagar som är gamla och hur kassa som helst. Han frågade om lite fler spelare men fick ingenting. Ett sjunkande skepp som sagt och hoppas att någon kommer och räddar Milan.

Kan ni fatta att detta är Milan som dominerat fotbollseuropa i 15-20 år fram tills 2007? Det är ofattbart. Berlusconi har tappat touchen och har inte förstärkt och föryngrat laget sen 2004 eller något och så har han en tendens att sälja viktiga kuggar och INTE ersätta dem. Sheva, Kaká, Gourcuff osv. Vi får väl se hur det går näst..
Barcelona el Flaco - R.I.P. Mercedes Sosa
2009-10-04 18:13
Ämne: Jag tror inte att 1-....Berlusconi, Galliani, Leonardo och laget befinner sig alla just nu i the Failboat. Undrar vem som får betala det högsta priset?

Barcadinho/

Hon hade verkligen en underbar röst. Brukar alltid lyssna på hennes låtar minst en gång om dagen. Min pappa hade faktiskt privilegiumet att träffa henne när hon var här i Malmö för typ 20 år sen.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-04 18:11
el Flaco /

En legendarisk sångerska gick bort.
Jag ångrar att jag aldrig sett henne live.
Var ytterst nära, men vägrade betala biljetten, medan en del av kompisgänget gick in.
(så är det när man var mer rockare i yngre dagar).

Men jag ångrar det idag.

RIP.
Barcelona Jr. Honken
2009-10-04 18:03
Usch, gillar verkligen inte honom! Den där Weilligton...

Yaya Keita däremot skulle jag gärna vilja se någon gång. Häftigt namn... :P
Barcelona tarrak
2009-10-04 18:01
Jag tänkte hjälpa klubben med scoutningen av Yaya Keita, men tyvärr håller Xeréz klåpare till tränare honom på bänken, så det har inte gett något resultat än. Däremot kan jag meddela att vår vän Welligton grisar vidare och har bland annat lyckats filma ett gult kort till Xeréz Bermejo.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-04 17:56
Jag tror inte att 1-1 resultat räddar tränaren Leonardo. Det sägs att Van Basten kommer att ersätta honom så snart som möjligt.

Milans situation just nu = Epic fall
Barcelona Jr. Honken
2009-10-04 17:32
ÄNTLIGEN! :)

Loggade ut innan, när nivån här inne sjönk avsevärt.
Alle #8
2009-10-04 17:14
Vilka föredrar ni?

Nesta eller Lucio?
Ronnie eller Sneijder?
Barcelona petersays
2009-10-04 17:01
Deco från start i mötet mot Liverpool.
Barcelona Hetfield
2009-10-04 16:48
1-1 Ronaldinho räddar Milan!
Barcelona Meastro
2009-10-04 16:36
Ämne: "Han ni tänkt p....Det är bra att du lyckades gräva fram det där. Men jag menade var nog att han har spelat under Guardiola som tränare.

Han var väl tydligen inte så bra eftersom hans kontrakt/lånetid inte förlängdes.
Igår var han dock jäkligt bra och gjorde precis det han blev tillsagd att göra som en vakthund. Xavi fick inte mycket uttrattat.
Barcelona petersays
2009-10-04 16:24
Alltså Milan håller ju på att falla som ett korthus. 12e plats i ligan och ligger just nu under mot Atalanta. Pato kommer ju gå till Premier League för reapris om inget händer snart.
Annons: