/spanien/barcelona/forum/16849.aspx/spanien/barcelona/forum/16849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kung Yaya Touré
2009-10-02 15:34
Ämne: El Kaiser:

Jag vi....
Libaax//

Helt rätt! Han har väl snittat runt 1 mål varannan match sen han kom till barca. Och varit en otroligt viktig kugge i det kanske bästa barca lag som någonsin skådats. Då ska man f*n backa upp honom även om det går dåligt för tillfälet.
Barcelona Libaax
2009-10-02 14:49
El Kaiser:

Jag vill see JDS, jag tror mer på honom än Thiago som folk här verkar ha fetish för att han är offensivare medan JDS är en Xavi typ. Han visade stor potential när han spelade, och hans skott jisses även när han missade såg kraftfullt ut.

Angående Henry: Man ska ändå ha respect för en storspelare som ändrade sin position,spel för att spela i Barca och på kanten.

I arsenal är han legend sure men även när han spelade dåligt tack vare skador så hade han stöd.

En snubbe som inte är lika bra som förr och gör ändå 26 mål från kanten,4-5 mål i CL slutspelet ska ha stöd när han inte spelar bra vare sig han är legend i Barca eller inte.
Barcelona la_arnesson
2009-10-02 14:46
gött vi leker hem detta :)
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-10-02 14:35
Libaax//
Känns ju som Henry var kanske världens bästa spelare under sin storhetstid i Arsenal. Inte så svårt för fansen att stödja honom då. Hade han presterat samma fotboll i Barcelona hade han nog fått ett liknade stöd här.

Förövrigt, är det bara jag som vill se tex Jonathan i på bänken för att sedan hoppa in om vi leder säkert i andra halvlek bara för att känna på spelet i La Liga. Känns som att det centrala offensiva mittfältet är jävligt tunt med endast Xavi, Iniesta och Keita. Visserligen kan väl Yaya spela där men under ANC så blir det jävligt tunt. Om det skulle krisa och Jonathan måste hoppa in är det väl lämpligt att han har fått känna på spelet innan och samlat på sig lite rutin. Perfekt då att kasta in honom i mitten på andra halvlek om man leder med typ 3-0 bara för att känna förtorende och anpassa sig till laget och tempot.
Barcelona Libaax
2009-10-02 14:03
“And although we have won more or less everything here, I do miss the Arsenal fans who appreciated me and supported me through not only the good times but also the bad times.

- Henry

Han verkar ha rätt eftersom han får mycket diss trots bra spel hos vissa fans in den här forumet....
Barcelona el Flaco
2009-10-02 13:09
Idag för exakt 10 år sedan debuterade en ung Carles Puyol på bortaplan mot Valladolid. Endast Migueli, Xavi och Rexach har spelat fler matcher än el Tiburón.
Dani Alves.
2009-10-02 13:08

Jag hoppas du snart kommer tillbaka till din riktiga klubb

*Länk*
Barcelona Barca-nist
2009-10-02 12:24
"Thierry Henry Exclusive: Barcelona Star Thanks Arsene Wenger And Arsenal Fans, Tips Gunners For Champions League Push"

*Goal.com länk*
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-02 12:19
Sjukt synd om K9 som får inte ens spela i Benfica. Det är en jävligt stor talang. Kan barca ta hem han nu i Jul?
Barcelonistas
2009-10-02 11:56
Nytt klipp på FANTV.SE (Gäst )

ja o ändå vann vi en trippel haha
Nytt klipp på FANTV.SE
2009-10-02 11:52
Barcelona saknade en plan B förra året
Barcelona RimuZ
2009-10-02 11:13
#Luiz Nazario de Lima#

Till skillnad från Puertan så välkommnar vi konstruktiva inägg från andra lags fans. Stick tillbaka och ta med din dumhet där den bäst lämpar sig. Jösses det är typer som du som får en att önska att Puertans dörr var låst åt båda hållen.
Barcelona basaric
2009-10-02 08:37
Ja, Ramos hår är välvårdat, han har även polerat arslet.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-10-02 02:09
Ämne: Ämne: Du ogil....Riktat till Ahmed vs Alavi krönikan den sista han gjorde om Real Madrid.

Antonio Lopez gå till ditt forum och snacka om hur Patetico ska ta sina första 3 poäng istället för att lägga dig i båda rivalernas snack Real och Barcelona. Som en patetisk lillebror är du vaken och snokar vad store brorsan skriver så typiskt
Atlético Antonio Lopez
2009-10-02 01:40
Ämne: Du ogillar Ramos för....
Haha är du helt seriös med det inlägget?

Dags att gå och lägga sig?
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-10-02 01:36
Du ogillar Ramos för hans hår? Hans hår är i alla fall välvårdat ifall man jämför med svintot Puyol och hans kusin Milito.Den nya killen då Chukrinsky eller hur man stavar hans namn hur är hans hår då? E-type modellen gick ut 1992.
Barcelona Saman.
2009-10-02 01:28
Rambla

Är det tillåtet? Att ta hem en spelare fast än lånperioden inte är över. Men jag antar att det är på villkor att båda klubbarna är överens, precis som vanliga avtal.

Känns knappast som det är aktuellt i alla fall.
Atlético Antonio Lopez
2009-10-02 01:17
Ämne: Om vi skulle plocka ....Gränsen som finns gäller väll bara i europa spel, har han spelat i uefacupen med ett lag kan han inte spela den med ett annat eller champ league.

Tänkte bara säga att Ahmed vs Alavi uppskattas även av läsare från andra klubbar. Då jag anser er vara mer rakt på sak istället för att smygtracka lag(Kvi...) Ja ni vet vem jag menar. Tack för intressant läsning!
Barcelona Larsson1333
2009-10-02 01:01
Om vi skulle plocka tillbaka K9 nu i januari, får vi låna ut han till ny klubb då eller måste vi ha kvar han till sommaren? Tänkte om de fanns någon gräns på antal klubbar man får representera på en säsong
Barcelona Pep.G-Z9
2009-10-02 00:22
el Flaco

Hahaha du och dina härliga "epic fails" alltså. De sitter alltid fint !
Barcelona Rambla - K9
2009-10-02 00:12
Misstaget är väl i så fall att K9 själv fick välja klubb. Om det nu gick till så. Han borde ha lånats ut till en spansk klubb, som tex Henrique till Racing där han är ordinarie mittback.
Barcelona el Flaco
2009-10-02 00:09
Är Txiki på väg att ta hem ännu en "Epic Fail" med tanke på hur K9-utlåningen har skötts?
Barcelona Rambla - K9
2009-10-02 00:01
Jag kräver att Barça plockar hem K9 från Benfica. Hur fan kan man låna ut honom till en klubb som inte ens låter honom ingå deras trupp. Speciellt när dödkött som Nuño Gomes och Saviola går före.

Ta hem honom vid juluppehållet och registrera honom till CL-truppen till våren. I Benfica får han inte chansen och kommer bara att kasta bort säsongen.
Barcelona Trippeln
2009-10-01 23:31
Den där Kviborg försöker få uppmärksamhet till sitt annars patetiska liv,så bry er inte folk :)
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 23:24
så här ser helgens matcher ut i alla fall.dags att gå till sängs .

20:00 TV4 Sport, Barcelona-Almeria
22:00 TV4 Sport, Atletico Madrid-Zaragoza

Söndag 4 oktober
12:30 TV4 Sport, Roda-Ajax
14:30 TV4 Sport Utrecht-PSV
17:00 TV4 Sport Villarreal-Espanyol
19:00 TV4 sport Racing-Valencia
21:00 TV4 Sport Sevilla-Real Madrid

gotnatt*
Barcelona Barca4eva
2009-10-01 23:13
Ämne: Just det... typiskt ....
heh turligt nog är matchen mot Rubin hemma :D så det blir iallafall LITE bättre..hoppas verkligen Argentina vinner så att Messi iallafall är glad när han återvänder.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-01 23:02
Otroligt skönt med Bojan tillbaka, får hoppas att han hittar tillbaka till sitt fina spel som han visade upp innan skadan han drog på sig. :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-01 22:59
Oj oj, mycket heta känslor härinne just nu. Alla verkar ha blivit upprörda över Kviborg´s artikel, själv så är jag inte direkt förvånad att han skriver nåt sånt. Han låter (i mina öron) oftast falsk när han ska försöka vara objektiv. Hans sanna jag känner nog alla till.

Nog om marängerna. Skönt att Bojan har fått grönt ljus nu! ;-)
Barcelona Barca-nist
2009-10-01 22:56
Hetfield

inte för att man bryr sig men man vill helst svara nån gång. jag skriver så sällan här så.. men jag förstår din argument !
Barcelona Barcadinho.
2009-10-01 22:55
Mycket tråkigt att Keirrisons status ligger så lågt hos tränaren i Benfica.
K9 ligger tyvärr sist i hierarki av de fem anfallare som laget har. Tränaren Jorge valde bort honom helt i 18 mannatruppen idag mot Aten.
Som jag skrev förut - den här säsongen kommer att bli en förlorad säsong för honom och allt detta för att Txiki inte ordnade en bättre klubb för honom. Man är nästan trött på att skriva om det igen.

Om matchen mot Valencia efter uppehållet.
Matchen spelas tre dagar efter Argentinas match.
Med tanke på resor och sånt så har vi igen en sliten Messi. Han startar nog på bänken mot Valencia. Men å andra sidan så är Spanien klara, så vi hoppas på att del Bosque låter Xavi, Pique och Puyi att vila, särskilt Xavi som spelar otroligt mycket.

nattinatti.
Annons: