/spanien/barcelona/forum/16846.aspx/spanien/barcelona/forum/16846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-10-10 21:52
BlueRed

I ärlighetens namn så har Sverige ingen bättre spelare på den positionen, det är Lagerbäck som inte vågar satsa på ynglingarna (Sveriges U-21 lag är betydligt bättre)
Barcelona BlueRed
2009-10-10 21:51
Hetfield

Kan man våga hoppas på att Anders Svensson har gjort sin sista match i landslaget?
Barcelona Milito
2009-10-10 21:43
Nilssons rensningar är ju förfärliga, han har gett bollen till danmark 50 ggr nu, klart de gör mål nångång
Barcelona Hetfield
2009-10-10 21:38
Kan man våga hoppas på att Lagerbäck får sparken nu?

Man drömmer ju om en Hiddink, han skulle kunna göra mirakel med laget
Barcelona BlueRed
2009-10-10 21:37
Minst 10 gånger har Danmark haft läge att skjuta utanför straffområdet. Man tycker att Källström eller Svensson, eller för den delen någon i Sverige borde börja fatta att förr eller senare så kommer någon att få till ett bra skott. Nu ligger Sverige ännu mer risigt till.
Deportivo Creus
2009-10-10 20:54
EL Maestro

Nej tack till Poulsen. DEls för att jag inte gillar honom, dels för att jag inte tycker han duger.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-10 20:50
Tur att det finns klubblagsfotboll, fan detta är ju ett sömnpiller (Dan-Sve alltså).
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-10 20:18
Canaletes

Av det jag såg, så såg det inte som att det var Puyol som var på bollen. Såg ut som Armenien spelaren nickskarvade in den. :)
Canaletes
2009-10-10 20:10
Om ni inte visste så gjorde Puyol självmål

El Meastro
Dem kommer va borta ca 1 månad. Inte så mycket dem kommer missa.
Annars bara ta upp nån spelare fårn cantera... ;)
2009-10-10 20:06
Simon Kjaer är en väldigt duktig försvarare, trots sina ringa ålder. 20 år bara!
Barcelona nemo
2009-10-10 19:59
Smart av Puyol att ta det gula kortet för att slippa avstängning i slutspelsfas :)
Barcelona El Meastro
2009-10-10 19:53
Angående Sveriges match ikväll. Jag ska titta lite extra på Poulsen ikväll.
Tycker ändå att han kan vara någon att plocka in i januari med tänke på Yaya och Keitas frånvaro.
En erfaren mittfältare med erfarenhet av La Liga.

Han skulle nog inte klaga på att sitta på bänken sen när Toure och Keita är tillbaka.

Har tanken slagit er? Eller vill ni ha en stjärna på bänken(Maschareno typ)?
2009-10-10 19:45
Nej förfan! Vi vill inte ha nån skada på Iniesta - igen.

Lyckligtvis så var det inget allvarligt, men man blir livrädd varje gång han görs ner numera.
Barcelona Pep - El Míster
2009-10-10 19:29
Haha, såg ni killen i Ibra-tröja nr 9 Barca i Kanal5 sändningen? Bakom Pelle Blom och Hammarbys tränare. Han gjorde "juck"-rörelser i direktsändning. Tycker jag var lite skojjigt!

Visca Zlatan, Barca y mig
2009-10-10 19:18
Puyol har varit i storform i senaste 2 matcherna, den här matchen inkluderad. Stoppar allt!
Canaletes
2009-10-10 19:17
hahaha!!

Armenien gjorde 1-1. Man skulle kunna tro att dem har vunnit VM :P
Real Madrid Andres-09
2009-10-10 18:41
Nån som kan säga startelvan för Spanien?
Barcelona R.D.A.M
2009-10-10 18:39
Är det ngn som har en bra stream till Spaniens match?
Canaletes
2009-10-10 18:36
Vilket pass av Xavi!!

Och mål från Fábregas :D
2009-10-10 18:25
el flaco

Jag har inga ord för din Pep artikel, så bra var den. Längtar till 3:e! ;)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-10 18:14
Med Reina i målet för Spanien och Puyol och Xavi på plan så är det Xavi som är lagkapten för Spanien idag. Undra hur Kung Puyol känner sig nu :D
Barcelona Barcadinho.
2009-10-10 16:51
Jag vill bara berätta att Yaya är klar med sitt landslagsuppdrag med Elfenbenskusten. Han bytes in i 79 min och matchen slutade 1-1. Klar och utan skador och är snart tillbaka.
Vi behöver honom mot Valencia.

el Flaco/
Jädrar, du är en legend du.
Ett rykte i tusen år blir ett faktum på några minuter!!

Trippeln/
Klacken mot Italien gav ju plats i kvartsfinalen.
Bomben i krysset mot Ungern som gav en vm-biljett.

(Dax för en lång promenad i den friska luften. Kvällen lär bli lång)
Barcelona Kung Yaya Touré
2009-10-10 16:19
Ämne: Nä men allvarligt. T....petersays//

Många står på kö, men hur många är redo att ta steget? Pedro är den som känns närmast att göra det. Men i ärlighetens namn. Känns han som en startspelare i välrdens bästa fotbollsklub? Nej om du frågar mig. Låt Robinho komma. Våra talanger kan sitta på bänken och långsamt spela sig in i truppen uten press. Såsom Iniesta gjort t:ex. Om Henry nu rör på sig efter denna säsong så har vi Robinho, Messi , Zlatan från start i anfallet och en bänk med Pedro,Bojan,Asoulin. Vilket innebär att dom kommer få precis så mycket speltid som dom behöver. Ingen av dom ska spela från start än. Det är dom inte redo för. Det enda negativa som jag kan se med en Robinho deal är att det då kanske blivit för trångt med Fabregas i truppen. Som jag ser som en klart bättre investering än brassen.
Barcelona Trippeln
2009-10-10 15:55
Är det bara jag som har känslan att Zlatan (INTE) kommer måla.Jag har sett så många svenska landskamaper och alltid när detär som viktigast(undantag) gör han ej mål.Men trots det älskar jag Zlatan,han är bäst ändå om han inte gör mål idag vilket han förmodligen inte kommer göra.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-10 15:08
Meastro:

Japp, det är riktigt. Ett lån på sex månader. City vill att Barcelona då betalar hans lön och Barça vill betala halva hans lön. Får City som de vill blir det ju fortfarande en hög lönekostnad eller hur? Bestämmer sig sen Barça då för att värva honom till sommaren lär han ju vilja ha en lön som matchar den han har i dagsläget. Slutsats, det blir väldigt dyrt.
Barcelona Im back
2009-10-10 15:00
Detta tycker jag är lite av ett klassiskt inlägg:

"Namn: Holländaren Svara inlägg
Sänt: 2008-08-31 20:37
Tänka sig, det tycks som att Rijkaard inte var hela problemet, som vissa tycktes tro...

uppenbarligen räcker det inte med att byta tränare och högerback för att få in mer variation och rörelse i spelet."

Ja eller hur, ingen förändring alls under Pep!
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-10 14:52
Canaletes

Haha vem vet du kanske börjar älska han:D

Med Pep ska man inte bråka. Jag tror Pep kan få ordning på Robinho. Annars tar han hårt tag i örat:)

Jag själv vet inte hur mycket sanning det ligger i det här ryktet men det bästa är väl en utlåning.
Canaletes
2009-10-10 14:32
hehe Robinho, spelaren som jag hatade ända in i benmärgen kanske kommer nu :S
Barcelona Holländaren
2009-10-10 14:25
Jag tycker inte heller vi behöver Robinho. Däremot behöver vi en mittfältare. När Afrikanska mästerskapen härjar har vi blott tre mittfältare i truppen, det är för lite.
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-10 14:25
Ämne: el Flaco/

Du fort....
Hehe, fan va härlig Pep är. En sann culé som struntar i reglerna och hoppar in på planen.

Kolla i länktipset från 1:13-1:32 där man har en bättre syn när han går fram till spelarna och firar med de.
Annons: