/spanien/barcelona/forum/16842.aspx/spanien/barcelona/forum/16842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2009-10-08 22:49
Ligans överlägset sämsta domare är i min mening Iturralde Gonzalez. Att han får döma i Europa är för mig en gåta. Arrogant, gillar att stå i centrum, går inte att tala med, kontroversiella domslut... listan kan göras hur lång som helst. I vart fall är han, som merparten av sina kollegor, komplett värdelös.
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-08 22:37
Min favoritdomare Spanien är Alberto Undiano Mallenco. Han har ju dömt en del el clasicon och tyckt att han gjort det förträffligt. Faller inte för press.
Barcelona Hetfield
2009-10-08 22:34
Arbeloa kan väl spela till vänster?

Vore stort med Roberto Carlos, det är nog min favo ytterback genom tiderna
Barcelona el Flaco
2009-10-08 22:29
Mojito/

Hehe. Nåja, inte för att jag tror att Burrull har sympatier för Real Madrid, men det känns onekligen som han kommer påverka matchen mellan oss och Valencia på ett negativt sätt. Frågan är bara vilket lag som kommer känna av det mest.
Barcelona tarrak
2009-10-08 22:27
Av alla kassa domare lyckas Pérez Burull verkligen utmärka sig då hans stora problem är inte att han missbedömer situationer eller har en dålig nivå, utan att han ger intrycket av att vara totalt dum i huvdet. Minns ni hemmamötet mot Getafe 2007, när Schuster i en hel vecka hade hetsat och hotat Barcelonas spelare, med att de skulle sparkas ner? Hur väljer Burull att tackla den situationen? Jo, innan matchen går han fram till Messi och säger att han ska hålla koll så att han inte filmar. Sedan blåste han igång en av de brutalare matcher man skådat, där allt var tillåtet, ända tills Ronaldinho fick nog, delade ut en ful eftersläng och blev utvisad. Våldsverkarna i Getafe klarade sig dock helt utan straff.

Pérez Burull är verkligen provocerande i all sin uselhet.
Barcelona Barca-nist
2009-10-08 22:24
Ämne: "Roberto Carlos flör....
HRISTO STOICHKOV ska också :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-08 22:19
"Roberto Carlos flörtar med Real Madrid"

Välkommen tillbaka Carlos! Vilken konkurrans det ska bli om vem som ska få ta hand om Messi isåfall. R.carlos, Marcelo och Drenthe! Fantastiskt. :)

Messi går nog in och hjälper Carlos över till madrid.
Barcelona Mojito
2009-10-08 22:17
el Flaco

Ajajaj, inte bra.

Match efter landslagsuppehåll plus en domare som verkar ha sitt favoritlag i huvudstaden...

Jaja, om Valencia saknar Villa kanske det inte är mer än rättvist att senor Burrull får döma?
Barcelona Barca-nist
2009-10-08 22:09
el Flaco

Då får vi hoppas på en smärtfritt match utan att behöva bry sig om en domare! vilket jag inte tror det blir.

Vi får hoppas på en annan sak skadefri helg :)
Real Madrid Stekharn
2009-10-08 22:05
Haha, ja det är väl så. Jo, jag hatar ju dessa landslagsuppehållen, men nu när Danmark - Sverige väntar så kan man glömma ligaspelet för ett tag. 1-2 till Sverige månne?
Barcelona el Flaco
2009-10-08 22:04
Men för helvete, Pérez Burrull kommer vara domaren i vår match mot Valencia efter uppehållet. Samma idiot som visade det röda kortet till Juanfran (Osasuna)i matchen mot Madrid när denne blev solklar fälld i straffområdet bägge gångerna. Men istället för två straffsparkar fick han två gula kort och blev utvisad. Detta geniet ska nu döma vår tuffa bortamatch mot Valencia.

*Suck*
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-08 21:56
"Det blir en trevlig helg med internationella matcher, men jag längtar till Ligan redan!"

Barcanist
Indeed!
Barcelona Barca-nist
2009-10-08 21:54
Stekharn

Lätt hänt att man stavar fel eller uppfattar fel. det är sent och många som är trötta!
;)

Det blir en trevlig helg med internationella matcher, men jag längtar till Ligan redan!
Real Madrid Stekharn
2009-10-08 21:47
Nej, men du behöver inte vara dryg. Jag ber om ursäkt, det var egentligen ingen anklagan, eller det kanske ser ut så, men det var inte mening. Jag tar tillbaka allt jag har sagt och hävdar motsatsen.
2009-10-08 21:44
Jag kanske borde ha varit mer tydlig i min artikel

"Barcelona är det enda laget i de stora europeiska ligorna som är 100 procentliga. Alltså bara i ligaspelet. I Spaniens högsta liga. Talar alltså inte om Europa-spel, alltså i Champions League. UTAN BARA I LIGASPELET. PS bara i ligaspelet."
Real Madrid Stekharn
2009-10-08 21:43
Okej, jag ber om ursäkt. Mitt fel, för slarvig när jag läste igenom det helt enkelt. Han har alldeles rätt. :)
Barcelona Mojito
2009-10-08 21:42
dessutom blev det 0-0 mot Inter...

Och vill du läsa artiklar som inte stämmer hänvisar jag till era poängbedömingar och Kviborgs bloggande.

tack för visat intresse, god natt
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-08 21:39
Stekharn

Citerar från artikeln:
"Barcelona är det enda laget i de stora europeiska ligorna som är hundra procentliga"

Alltså ingenstans om Champions League, i ligaspelet är vi ledande som nämnts.
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:39
Kanske kommer han om 10 år när han e 32 men nu ska vi njuta av hans storhet så länge det vara. Cesc kände sig besviken av klubben df lämnade han klubben och han kommer aldrig lämna sin pappa dvs Legendaren Wenger
Real Madrid Stekharn
2009-10-08 21:37
Ursäkta för min felaktiga meningsuppbyggnad på slutet.
Real Madrid Stekharn
2009-10-08 21:35
Hallå där Barcelonafans! Nu är det en vitjävel här och ska störa. Men Ahmed, Barcelona har ju visst tappat poäng i år? Eller har du redan glömt bort att ni spelade 1-1 mot Inter?

Det känns lite så där att läsa en artikel som verkligen inte stämmer. Men sedan har Barcelona är det bästa laget av alla lagen just nu, det håller jag med om.
Barcelona Barca-nist
2009-10-08 21:34
The Reporter

det hade vart ännu värre för min del om jag och min bror delade på kontot . min bror hejar på real ;) vilket gör det mycket svårare!

Men visst förstår jag hur du tar det när de gäller Cesc. Han kanske inte kommer till nästa säsong men han kommer tillbaka någon dag!
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 21:33
Essien är en våt dröm:D

Tror ni han stannar karriären ut i Chelsea? Undra hur mycket han skulle kosta.
Barcelona Essienesque
2009-10-08 21:29
Ämne: Om ni skulle få välj....
Helt klart Essien för mig också, som en drömvärvning..
2009-10-08 21:14
"Om Guardiola ringer så kommer jag att lyssna på honom"

Men samtidigt ska vi komma ihåg att han är mycket lojal mot Arsenal och Wenger, men vi också komma ihåg att han är professionell fotbollsspelare och vill vinna titlar.

Jag tror att han en dag kommer att spela för Barca.

Som vi vet så kommer han bli ett vallöfte inför det stundande presidentvalet.
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:14
jag och min bror delar på detta användnamnet så jag är en arsenal medan han e en barca det syns så att ni vet det:) min lilla bror är en äkta barca fan
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 21:10
The Reporter

Jag gissar på att du är en Arsenal fan::) Märks att du gillar han mycket. Men! Man ska aldrig säga att han kommer stanna i Arsenal karriären ut.

Vad jag tror så kommer han i sommar. Killen vill vinna Cl och Ligan.
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:05
Grabbar dröm om Cesc han kommer alrdig komma till er för han vet var han hör hemma dvs Arsenal. Killen är avgudad i klubben och han vet om han lämnar så kommer han ångra sig. Killen är mer populär än självaste Henry och det säger det mesta.Såg ni i veckan xavi försökte smöra åt honom men han bad hnom hålla tyst för alla har ett eget liv och han trivdes i klubben och London. Han sa "I really love the club" och kysste klybbmärket för att få tyst på barca för han var tröt på smörandet.
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:05
Grabbar dröm om Cesc han kommer alrdig komma till er för han vet var han hör hemma dvs Arsenal. Killen är avgudad i klubben och han vet om han lämnar så kommer han ångra sig. Killen är mer populär än självaste Henry och det säger det mesta.Såg ni i veckan xavi försökte smöra åt honom men han bad hnom hålla tyst för alla har ett eget liv och han trivdes i klubben och London. Han sa "I really love the club" och kysste klybbmärket för att få tyst på barca för han var tröt på smörandet.
Barcelona Hetfield
2009-10-08 21:00
Ämne: Hetfield

Måste er....
Nej vore korkat att gilla en spelare enbart pga. religion, utseende (bara exempel), men det kan vara betydelsefullt

Jag kan bara säga att jag älskar lite galna spelare: Cantona, Kahn osv
Annons: