/spanien/barcelona/forum/16833.aspx/spanien/barcelona/forum/16833.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-10-11 14:38
Kixer:

De flesta? Tala för dig själv tack.
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-11 14:32
★Scorpion★/

Fichajes = värvningar.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 14:30
Grabbar vad betyder Fichajes? Det står på framsidan av Sport.es så är det en bild på Fabregas och Robinho.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-11 14:29
också slutar legenden Larsson i landslaget igen för 4e gången.
Barcelona Mo-barca
2009-10-11 14:23
Lagerbäck Avgår!
Fantastiska nyheter.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 14:22
Grabbar Lagerbäck avgår. Kolla länk.
Kixer
2009-10-11 14:12
Squez//

Dom flesta här inne litar ju på goal,com så, varför inte?
Canaletes
2009-10-11 14:11
Squez

Killen (idioten?) som skrev de där borde få sparken och minst 1 års fängelse.

Helt jävla seriöst! Vad f*n tänkte han?!?!
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-11 14:09
Off topic:
I länktips kan ni se presskonferansen live.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-10-11 14:07
Hahahaha Maradonas gest efter 2-1 målet i 93 minuten var klassiskt.
Fy fan vad denna man hatar och förlora.
Canaletes
2009-10-11 14:07
Trippeln

John Guidetti ;)
Barcelona Squez
2009-10-11 14:02
Komisk läsning på länktipset.. herregud vilka pajaser till skribenter det finns.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-11 13:46
Trippel/

De spelare som du nämnde är riktigt duktiga. Lägg till dem några rutinerade som Zlatan, Kim, Melberg osv och en tränare som kan ge dem ett lyft och självförtroende. Då kommer det funka.

Det är bara att sikta högt mot EM 2012 i Polen/Ukraina.
Tiden går fort och snart börjar kvalmatcherna.
2009-10-11 13:45
Hoppas att G. Milito är tillbaka snart i full fart.
Argentina behöver en sådan ledare i deras backline.
Varför inte Inters Walter Samuel?
2009-10-11 13:43
Ämne: Jag var helt jävla f....
Trippeln

Och sist men inte minst den yngsta av alla som du radade upp.

Nicklas Bärkroth endast 17 år alltjämt.
otroligt skrämmande.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-11 13:39
Okkapokka/

Jag håller med dig när det gäller de lag som ligger nära hjärtat. Resultat står förre skönheten.
Helst båda två, men ska man välja så väljer jag resultat fram för allt.

Ge mig helst en riktig tråkig match med vinst 1-0 på Camp Nou över marängena, istället för en spännande och underhållande 3-3.

Sen är det inte precis bara lag som spelar vackert som är med i VM. Det finns ju en mängd sömnpillar med i turnerigen. Så det kunde lika gärna vara Sverige.

Hehe, Maradona kramar Martin Palermo som om han var Jesus barn. Maradona jobbar med hjärtat och kärleken, inte med taktik. Hoppas verkligen att det kommer att räcka i slutändan ändå. Fint spel eller inte, bara att man är med i Sydafrika.
Men backlinjen kommer att ha det jobbigt, mycket jobbigt och jag är fortfarande lite pessimistisk tills allt verkligen är klar. Ecuador kan vinna över Chile med.

Barcelona Mo-barca
2009-10-11 13:34
Jag har en känsla att Lagerbäck kommer stanna kvar, och vi kommer lida i flera år till.
Barcelona Trippeln
2009-10-11 13:26
Jag var helt jävla förkrossad när Sverige förlora,helt jävla förkrossad.

Men nu dagen efter så försöker jag tänka positivt och tänka på att vilka talanger Sverige har.
Det här kan vara början på något nytt.

Sverige har så många bra talanger.

Bajrami.
Rasmus Elm.
Marcus Berg.
Sebastian Larsson.
Bjärsmyr.
Mehmeti.
Guillermo Molins.
Harbuzi.
Jönsson.
Robin Söder.
Lustig.
Toivonen.
Wernblom.

Jag har säkert missat någon talang men sveriges framtid ser ljus ut.

Vad tycker ni,har jag fel?

Sry reds att det blev off-topis.
Barcelona Okkapokka
2009-10-11 12:27
Själv bryr jag mig inte alls om hur Sverige spelar, om det är grisfotboll eller tikitaka. Det enda jag bryr mig om är att dom vinner sina matcher och går vidare till de stora mästerskapen.

Jag kollar på Sverige för att supporta mitt land, och då skiter jag hur det ser ut så länge segern är inkasserad efter 90 minuter. Vill jag se på underhållning så kollar jag på Barça.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 12:06
Synd om K9. Han får juh ingen speltid i Benfica. Skulle bara ta hem honom tror jag inte han får speltid i Barca heller.

Varför inte låna ut han till tex Valladolid, Almeria?
Barcelona Criff
2009-10-11 12:04
Barcelonito / Lucho Enrique 21, bättre eller inte låter jag vara osagt, men Jörgen & Tommy som för tillfället har hand om U21 är 1000 gånger mer fantasifulla tränare än vad Lagerbäck är.
Man var nästan stolt över att vara svensk under U21 EM så som det laget spelade.

Jag ser hellre ett kreativt och attackerande Sverige, än ett defensivt och tråkigt som försöker kvala varje år.

Svennis kommer aldrig bli tränare i Sverige, hans lönecheck är för stor.
Barcelona R.D.A.M
2009-10-11 11:58
Haha, kolla länktipset...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-11 11:48
Spelarmaterialet Lagerbäck har räcker inte långt. Det är inte bara hans fel att det går dåligt. Vem ska ta hans plats? Ser bara Svennis som bättre ersättare om man letar efter svenska tränare.

Danmark hade spelare från Fiorentina, Juventus, Liverpool, Arsenal, Palermo, Ajax i sitt lag. De har bättre spelare och på hemmaplan slår de Sverige. Det är tyvärr bara att acceptera.

Sverige har Zlatan och Kim som spelar i Barca och Lyon. Resten är Olympiakos, Bröndby, Elfsborg, Helsingborg, AEK Athen... Jag menar, kom igen...
Barcelona Hetfield
2009-10-11 11:38
Läste att Lagerbäck FUNDERAR på att avgå?

Jisses, vad krävs föratt bli av med honom, han är som en j*vla snorkråka som aldrig försvinner oavsett hur mycket man försöker skjuta bort den med fingret...suck, vad trött man blir på tråkmånsen...
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-10-11 11:31
Förstår inte hur Argentina kan ha sånna spelare som dom har på plan t.ex Heinze Insua x2 Jonas osv.

Den här uppställningen skulla vara perfekt:

Carrizo

Zabaleta- Samuel- G.Milito( han är långtidsskadad och när han kommer tillbaka så är det inte säkert att han kan bli lika bra som han va igen)- Zanetti

Marscherano- Cambiasso
Riquelme

Messi- Tevez- Aguero

Sen har man spelare som Lavezzi, D.Milito, Higuain, Lisandro Lopez, Aimar, Di Maria osv
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-10-11 11:16
Dåliga nyheter.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-11 08:41
Vilken helvetes jävla press spelarna och tränaren har på sig i Argentina på ren svenska.
Lukas.RP
2009-10-11 03:02
Rysningar av denna kommentator!
Canaletes
2009-10-11 02:21
Här kan ni se slutminuterna av matchen..

länk
Barcelona Barcadinho.
2009-10-11 02:15
Bra att matchen är klar.
Vilka dåliga förhållanden. Halkig plan.
Det var en total storm 2.a halvleken och farligt att spela.

Messi har klarat sig den här matchen.
Annons: