/spanien/barcelona/forum/16827.aspx/spanien/barcelona/forum/16827.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-17 13:19
Tror också på att de kommer gå undan idag, dels för att Valencia inte har vart på topp tidigare o inte hittat formen riktigt..
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-17 12:55
Tror också på stor vinst ikväll har ba den känslan.

0-4 Messi,Zlatan,Alves och Pique står för målen.
Barcelonistas
2009-10-17 12:54
1-3 till oss idag :)
Barcelona Brankt
2009-10-17 12:40
2-3 blir det ikväll, lätt...
Barcelona Messi 4-ever
2009-10-17 12:17
Jag tror att Barca kommer krossa Valencia idag, har en riktigt fin känska av det, tror det blir 0-4 eller 1-4:)
Barcelona Rambla - K9
2009-10-17 12:11
Ämne: Jag har hittat em la....
Där tex.
Länktips: photobucket.com/
Barcelona The Reporter
2009-10-17 11:39
Jag har hittat em lagbild på Barca men på bilden är Guddy, Caceres, Henrique också med. Jag hittade den på Bojan Krkic Amics facebook. Jag har bilden sparat på Mina bilder , är det någon som vet hur man kan göra så att ni också kan se den?
Barcelona el Flaco - Andrés Montes the G.O.A.T.
2009-10-17 11:05
Ämne: El Flaco/

Du fort....
Tack för komplimangen och tipset om Iniestas bok. Har faktiskt inte haft tid än att läsa den, har haft fullt upp med Peps biografi. ;)

Sen angående Villa så har jag läst idag både på Mundo Deportivo och Marca att det är osäkert och okänt tills sista minuten ifall han kommer kunna spela ikväll.
Barcelona lameG^
2009-10-17 11:01
Fan vad gött med ligaspel igen. Det enda jag koncentrerar mig på är att vi vinner och real matchen får gå hur som helst.

Hoppas på den här startelvan idag:

Valdes
Alves Puyol Pique Abidal
Xavi Yaya Iniesta
Messi Ibra Bojan

Visca Barca!!
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-17 10:51
Match idag Cules. Kommer bli hur tufft som helst. Men Barca vinner med 1-2.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-17 10:22
El Flaco/

Du fortsätter leverera på SF som Messi levererar på plan eller Pep vid sidan om planen ==)).

Jag tänker inte ge dig flera komplemanger. Du har ju fått redan så många och risken är att du blir kaxig istället... (jag skämtar förstås).

Jag kommer ihåg att du berättade om Iniestas nya bok. Har du läst den klart?
Du får gärna göra en likadant insats om den här boken också, utan stress och tvång. När du har tid och lust (och jag hoppas att du har). Lite roliga och intressanta anekdoter från boken.

Rambla/

Ja var också glad för deras skull. Oj vad de fick kämpa för guldet sista matchen. Riktigt imponerade lag bygge de lyckades med i Ghana. Det visar bara att det finns mycket potential överallt i världen. Med bra tränare och en bra organisation runt omkring kan många landslag lyckas. Där spelar ju pengar lite mindre roll jämfört med klubb fotboll.

Jag hittar inte en fräsch nyhet om Villa. Beslutet om han spelar eller inte kommer förmodligen att tas några timmar innan matchen
Barcelona Nesto
2009-10-17 10:08
Ni som inte har något att göra nu på en lördagsmorgon så kan ni slå på 2an.
"I Zlatans fotspår" började nyss
Barcelona el Flaco - Andrés Montes the G.O.A.T.
2009-10-17 00:14
Ämne: Lite OT

Andrés Mo....
Fan va tragisk. Och han var bara 53 år gammal...

En av de absolut bästa kommentatorerna jag någonsin hört. Det var främst tack vare honom VM-06 var en rolig upplevelse.

R.I.P.
Barcelona basaric
2009-10-17 00:09
Jag vet inte om det är rätt att ta tillbaka "K9".. Det blir samma problem som i Benfica, han kommer inte få speltid... Chansen är väl större i Benfica än i Barcelona. Det är ingen som kan peta Zlatan.. Skadas han eller för den delen vilar han så kommer Bojan före K9. Jag tror dock inte att han skulle ha någonting emot att sitta på bänken i Barcelona, men det är inte bra för uveckligen av spelaren..
Sedan kan jag hålla med om att det var dumt att låna ut han just till Benfica.. men dom tyckte väl att det var rätt just då.
Canaletes
2009-10-16 23:58
Lite OT

Andrés Montes dog :( Mycket känd kommentator i Spanien

Det är han som kommit på alla smeknamnen och fotbollsorden som tex:

Puyol TIBURON!! Tiki-taka, Xavi-Humphrey Bogart och många mer...
Barcelona L!VOZ
2009-10-16 23:00
tack el flaco för den underbara historien
Barcelona Rambla - K9
2009-10-16 22:47
Jaaaa...överskattade Brasilien missar guldet. Kul för Ghana som orättvist fick en spelare utvisad redan i 38:e minuten. Ghana första afrikanska lag att bli världsmästare i U20.
MF Doom
2009-10-16 22:40
Är taggad som fan inför matchen imorgon, synd att man får vänta till 22 bara.
Canaletes
2009-10-16 21:25
westinho

Dem har gjort en ny.
Ska bli så jäkla kul o skratta slutet av säsingen XD
Barcelonistas
2009-10-16 20:53
westinho

6-2 och 4-0 slutade den sagan med haha.
Barcelona westinho
2009-10-16 20:39
Favorit i repris i länktips. Den artikeln får vi aldrig glömma bort :).

Vi vet ju alla vad som hände, varken pool eller barca var speciellt rädda..
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-16 20:14
Ämne: Barcelonistas

Ty....
Roncero stay losin'...
Canaletes
2009-10-16 20:07
Barcelonistas

Tyvärr så e videon halvfejk eller hur man ska kalla det. Reaktionerna är från matchen Atlético-Real

Kolla istället den här hahahha PRICELESS (länk)
Barcelona The Reporter
2009-10-16 20:04
Truppem ; Valdés, Pinto, Alves, Puyol, Piqué, Márquez, Abidal, Maxwell, Touré, Busquets, Keita, Xavi, Iniesta, Bojan, Pedro, Jeffren, Messi i Ibrahimovic.
Barcelonistas
2009-10-16 19:48
El quintuplete

Barcelona kunde vunnit med 8-2,9-2.Dessutom fick dom hjälp utav dommarn vid deras andra mål.
Barcelona El quintuplete
2009-10-16 19:31
Ämne: Ämne: Real 2-....
I hård konkurens med Jorge Valdano, han var bisittare och "expertkommentator" till den matchen. Fram till att Barcelona gjorde 2-4 satt han och menade att Barcelona hade citat "strukturella fel i sitt spel"??? Sen var det inte mindre komiskt när han efter matchen hävade att det var en jämn tillställning där Madrid mycket väl kunde ha vunnit...
Barcelona Hetfield
2009-10-16 19:09
BlueRed

Jag förstår inte hur Txiki resonerade när han skickade K9 till ett lag som redan har 100 anfallare

Det man får göra är att försöka hitta något sätt att få bort K9 från Benfica , därefter skicka honom till ett lag som BEHÖVER honom

Det vore underbart om man kunde låna ut honom till Man C, som ett sätt att sänka lönekostnaden för Robinho, men å andra sidan så blir det samma problem igen, Man C har redan många anfallare
Barcelona BlueRed
2009-10-16 19:06
Hetfield

K9 får ingen speltid alls, inte ens en bänkplats. Att träna med Saviola & Co är nästan det enda han får. Bättre då och låta honom träna med spelare som faktiskt är bra.

Nu kanske jag överdriver lite. Han kommer få speltid, men hur mycket? Det är så fail att det enda som känns rätt är att låta honom komma till Barcelona.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-16 18:32
Silva är en av mina favoriter utanför Barcelona, hade definitivt inte tackat nej till honom.

Nu blir det lite tid på gymmet därefter inomhusfotboll(!). Fredagskvällen ska bli härlig! Ses senare. :)
Barcelona Hetfield
2009-10-16 18:10
BlueRed

Nja, Bojan får redan så lite speltid..

Med tanke på att OM Robinho kommer så har vi ju Henry och Bojan som kan ta över ifall Zlatan blir skadad

Lånet av K9 till Benfica är bara epic fail
Annons: