/spanien/barcelona/forum/16824.aspx/spanien/barcelona/forum/16824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-10-10 11:37
C.Andrés

Jag väntar också på min. Kommer vänta i 2 veckor till, sen tar jag i kontakt med konsumentverket och ska se ifall man kan tvinga fram en tröja från dom.
Barcelona C.Andrés
2009-10-10 11:28
Kommer någon här ihåg erbjudandet i sommras hos expekt? Om man reggade sig fick man en ny barca tröja,undrar om folk här har fått sina då jag fortfarande väntar på min.
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-10 10:34
Enligt Sport är Barça och Abidal nära en överenskommelse om att förnya fransmannens nuvarande kontrakt. Idagsläget har Abi kontrakt till 2011 och man tänker förnya det till 2012 och ge honom en högre lön.
Barcelona Nesto
2009-10-10 09:50
Ämne: Enligt sport så ska ....
Det är ju bättre att vi lånar honom först än att köpa honom direkt. Då har vi en chans att se huruvida han klarar sig i klubben. Både spelmässigt och attitydmässigt.

Att Robinho skulle komma skulle innebära att Henry säkerligen blir andra valet på vänsterkanten+en bra rotation.
Pedro,Bojan,Jeffren och Gai kommer få väldigt lite speltid och deras utveckling kommer att stanna av. Visserligen finns Messis och Ibras platser att täcka upp men de flesta gillar vänsterkanten..
Barcelona Barcadinho.
2009-10-10 09:11
Haha, vilken rolig och härlig morgon.

Jäkla gott skratt med den roliga Crackovia och mycket bra artiklar om Pep och Cruyff.

Haha - "Om jag hade velat att du skulle förstå, så hade jag förklarat det bättre".

Tänk att en lärare skulle svara så till en elev.

Tack snälla culés.

En lång och härlig fotbolls kväll idag.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-10 09:09
Enligt sport så ska vi låna Robinho. Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det. Men många här inne tänker nej inte Robinho! Men jag tror Pep kan få ordning på killen.

Hur stor chans är det att han kommer?
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-10-10 00:54
Ämne: hehe
Eto's mål m....Hehe skön, Iniesta gör en spark rörelse med foten han med fast det är ju inte lika tydligt som Piques och Keitas haha :D
Canaletes
2009-10-10 00:33
Filmad med Guily's videokamera när Barca vann ligan 05 i Levante :D
Canaletes
2009-10-10 00:03
hehe
Eto's mål mot Betis

Kolla på Pique och Keiteee!!
Barcelona Castefa
2009-10-09 23:34
Ämne: Meastro

Ligger ....
Txiki kommer bara vara sportchef fram till juni. Cesc kommer bli "valfläsk" nummer 1. Det är ganska stor sannoliket att han kommer till sommaren.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-09 23:30
Här är en annan favorit. Puyol och Iniesta delar rum och Puyol är mörkrädd.

"Lo puto "gusiluz" Iniesteee"

Iniesteee... :D
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-09 23:27
Rambla -K9

Vi tackar Gud för Crackóvia :D
Fantastiskt roligt.
Barcelona Castefa
2009-10-09 23:25
Om ni gillar Guti så är denna ganska kul
(på spanska)
Barcelona Rambla - K9
2009-10-09 23:07
Crackòvia, Ronaldo hittar sin Paris Hilton i Guti.
Barcelona Okkapokka
2009-10-09 22:57
Ämne: Crackòvia, när Puyol....
Haha, Chimuchurri..?

Crackòvia misslyckas aldrig med att underhålla.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-09 22:40
Crackòvia, när Puyol och Chrygro träffas och blir kompisar. Roligt som fan.
***BOJAN***
2009-10-09 22:15
Tjena!
Är det nån hära som har nått klubbrum som man får vara med i?
Barcelona Gabbe5000
2009-10-09 22:11
Tackar för en bra artikel el Flaco. Mycket trevlig läsning.
Barcelona Okkapokka
2009-10-09 22:09
Och jag måste bara berömma dig el Flaco precis som nedanstående läsare har gjort. Superbt jobb. Fortsätt så :-)
Barcelona Andres-iniesta-lujan#8
2009-10-09 21:34
El Flaco jag måste säga att din artikel om pep ABSOLUT är en ut av de bättre texterna jag läst i mitt liv, så inspirerande och otroligt att det är sjuk, rös om hela kroppen, helt enkelt fantastiskt.

keep up the good work:)
Barcelona Barcamartin
2009-10-09 21:31
Hej alla! Jag har inte vart inne här på ett tag, men nu är det dags igen.

Ni får ursäkta om detta diskuterats tidigare, men jag har inte sett någon sådan diskussion...

Titta länktips * Ta med en nypa salt då det är Wikipedia, men detta spelschema har stämt alla tidigare år jag har sett det...

Detta skulle alltså betyda att Barca möter Real redan i andra omgången av Copa om båda lagen går vidare alltså...

Måste också passa på att berömma El Falcos artikel, mycket mycket bra. Keep it up!
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-09 21:21
Titta och njut, åå så mycket jag hatar Italien =P
För mig är detta lycka :D
Tommy Söderberg. Vilken lirare.

Nordic Power, Ciao Italia =)
Barcelona Okkapokka
2009-10-09 20:47
Ämne: Ämne: Enligt ....
Skulle vilja påstå att Cesc ryktats tillbaka ändå sedan han satte sin fot på de brittiska öarna. Det har varit skriverier under i stort sätt varenda silly season om en eventuell övergång mellan klubbarna. Så att Barça varit helt ointresserad fram tills nu tvekar jag ganska mycket på.
Barcelona Smogen
2009-10-09 20:45
Meastro

Ligger väl något i det, Txiki sa något om att Barcelona, så länge han är sportchef, aldrig kommer betala ett öre för en spelare, fabregas, som är fostrad i klubben,
Barcelona Meastro
2009-10-09 20:28
Ämne: Enligt spanska tidni....
Han har väl sagt det där då Barca inte har brytt sig så mycket om honom i alla dessa år medan Real Madrid har velat ha honom varje år enligt media.

Det är klart att han kanske hade velat ha lite uppmärksamhet även från Barca.
Rykten om honom till Barca började väl egentligen inte på allvar förrän nu när Pep är tränare i laget.
Förut har det alltid handlat om andra spelare i Arsenal men inte Cesc.

Kan kanske ha med det att göra. En vild gissning bara.
Barcelona Smogen
2009-10-09 20:16
och i övrigt skulle Fabregas vara perfekt i Barcelona, han kan avlasta Xavi och även låta Iniesta flytta upp i banan vid behov.
Fabregas skulle ge Barcelona den bredd man idag saknar...
Barcelona Smogen
2009-10-09 20:13
Enligt spanska tidningar har ju Cesc själv sagt att han någon gång i framtiden är intresserad av att återvända till Spanien och Barcelona eller Real.
För mig är det faktiskt obegripligt att han säger att han kan tänka sig spela för Real. Hela hans familj är cules och hans farfar tåg Cesc att se sin första Barcelona match när han var 9 månader gammal. Gå till Real?
Vore ju som att Puyol, Xavi, Raul eller Casillas skulle gå till ärkerivalerna. No fucking way...
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-10-09 19:41
Fabregas behövs inte i Barca just nu. Kanske om några år när Xavi inte håller längre, men jag tror att han kommer att hålla världsklass MINST två säsonger till.
Just nu har vi Xavi o Iniesta på mittfältet, världens bästa mittfält det är helt perfekt. Och vi har även Thiago och JDS som är unga och kan bli så bra att man tar en plats på Barcas mittfält i framtiden, speciellt Thiago.

Just nu har vi Xavi, världens bästa mittfältare och därför behöver vi íngen Fabregas även om han är en världsklass spelare också.
Barcelona ¡Barça!
2009-10-09 19:32
Ämne: Alla vill ha en sån ...."Granero y Higuain"

nej alla vet att Iniesta hade passat perfekt i anfallet, han har gjort det förut, han klarar av att ta Henrys plats utan problem och Xavi är verkligen inte beroende av Iniesta på mittfältet, han och Fabregas hade spelat fantastiskt ihop
Atlético linuss
2009-10-09 18:43
"Legenden om Pep Guardiola" var riktigt bra, längtar till del 2 ! :)
Annons: