/spanien/barcelona/forum/16819.aspx/spanien/barcelona/forum/16819.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-10-16 15:49
BlueRed

Han blev ju utvisad...?

Vet inte om du följer Juventus, men han har varit allt annat än stabil, förstår varför Pep ville bli av med honom
Barcelona BlueRed
2009-10-16 15:42
The Reporter

Han var grymt taggad under matchen mot ARG, 110% i alla lägen. Jag tror att han kommer få ett bra år i Juve och sedan så använder dem klausulen för att köpa honom.
Barcelona The Reporter
2009-10-16 15:01
Jag vill att barca tar tillbaka Caceres, Killen är 22 år. Pep hade ju inte förtroendet för honom och så klart att han tappar självförtroende, Nae men jag hoppas att man tar tillbaka honom.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-16 14:14
Ämne: Ämne: MF Doom....Ja, poängen med mitt första inlägg vara att jag var emot Robinho värvningen sen så eskalerade de till en diskussion om att jag ogillar Zlatan, vilket jag står för, fick svar att han är kung o bäst osv.. men de va inte hela grejen.. ville bara komma fram till att har svårt att se hur robinho ska kunna göra oss bättre, visst han har haft sina fina stunder. men vet inte om han kan komma tillbaka till dom stunderna.

Edit: om han värvas så ser jag fram emot att se honom bevisa mig motsatsen..
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-16 13:01
Verkar som Robinho gör allt för att spela för Barca. Men City släpper inte Robinho. Men man ska inte tro på allt vad som står.
Canaletes
2009-10-16 12:55
kallesiete

Det handlar om Landslagets avsked till Lagerbäck o dem andra spelarna som slutade
Men istället skriver Marca om att Zlatan o Co festade sönder sig och att de vart värsta skandalen här i Sverige bla bla bla!! hahaha!!

Det kul att läsa kommentarerna. Alla skriver om Zlatans partfejs och bruden bakom henne :P
MF Doom
2009-10-16 12:36
Ämne: MF Doom

Du måste ....
Ber om ursäkt ifall jag missförstod poänget i ditt inlägg. Om vi menar målskyttar så finns det många som är bättre än Zlatan. Barca sökte nog inte målskyttar när man värvade Z.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-16 12:32
Intressant artikel om Xavi och lite annat i slutet. Cruijff som bidrar med sina kloka analyser, som vanligt. :)
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-16 12:25
Här kan ni läsa lite nytt om Robinho.
Barcelonistas
2009-10-16 11:51
MSL#666 !2-6!

Softa mannen du behöver inte ta allt så negativt.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-16 10:23
MF Doom

Du måste lära dig att läsa riktigt, skrev aldrig något om tank, skrev forward anfallare! Sen att du tycker att Zlatan är bäst i värden vet jag inte hur du tänker om de beror på att du är svenskar eller om det är för att Zlatan spelar i Barca! :s
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-16 10:10
Usch hoppas verkligen Zlatan kan spela så vi slipper starta med Pedro och Bojan vid Messi. Skulle bli tok för många spelare som inte räcker till i fysiken (Messi undantag)
Barcelona kallesiete
2009-10-16 09:54

Canaletes
Vad handlar artikeln om?
Canaletes
2009-10-16 01:43
Herregud.. madre miaaa!!!
Man får hitta en tidning som vrider o vänder på händelsen...

Marca försöker göra allt för att skapa oro i Barca
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-16 00:06
Gonzalez_Barca

Du får juh se Messi:)

Det bästa är väl att kolla på deras träning och ta kort med dom. Fi fan vilken dröm!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-15 23:27
Synd att Henry troligtvis inte spelar när jag åker ner dit nästa vecka :(
2009-10-15 23:16
Ämne: Står på hemsidan att....
Henry är inte ung längre, skadorna kommer oftare ju äldre man blir. :/
Barcelona Viking
2009-10-15 23:14
Sedan så har vi Xavi som är småskadad. Iniesta hade väl också små känningar av sin forna skada med landslaget i helgen?

Messi kan med all rätt vara både fysiskt och mentalt sliten efter Argentinas senaste match..

Nåväl, Valencia kommer komma till matchen med kännbara avbräck dom med.
Tror vi tar hem matchen ändå. Men det kommer bli tufft!
Barcelona Saman.
2009-10-15 23:09
Känns som det kommer bli ett Pedro-Bojan-Messi anfall i helgen. Intressant. Effektivt? Vi får se.
Barcelona Viking
2009-10-15 23:06
Står på hemsidan att Henry har en skada på sitt lår och blir borta i ca 10 dagar..
Ibra å andra sidan hoppas klubben på kunna spela mot Valencia.

Tur att det inte var värre med Zlatan. Men det känns inget bra att Henry ska råka ut för små skador stup i ett.
Han behöver göra mål och komma igång. :/
2009-10-15 22:09
Här är en bild på mig i spelet, min bästa egenskap är finnes, och i det har jag 15 av 20. Lite fel i några egenskaper tex i hörnor så har jag 1 (jag tar hörnorna i laget), teknik, vikt och längd. Men men man ska inte klaga. :)

Vampíro
Haha! Skulle vara komiskt med tanke på erbjudandet, ska dock lägga upp ett saftigt erbjudande. :)
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)
2009-10-15 22:01
Ämne: Lite OT nu. Till min....
Så jag kan köpa dig i spelet? Om ja, vad heter du,ska köpa dig :P.
Barcelona Vampíro
2009-10-15 21:58
Ämne: Lite OT nu. Till min....Hehe grymt, har själv två polare som var med redan förra året. Men tänk nu om din gubbe helt plötsligt skulle nobba Barça. ;)
2009-10-15 21:45
Lite OT nu. Till min stora överraskning så såg jag att jag är med i nya football manager, lite chockad vart man. Gissa om man ska spela med Barcelona och värva mig själv? ;-)
Barcelona Barca o Mort!
2009-10-15 21:40
Haha Hala madrid. De skulle ha haft en straff. Inte mer. Sen kan man ju ta upp alla saker som Chelsea gjorde mot barca eller hur. Antar att du glömde Maloudas armbåga i Alves bröst när ingen var ens nära bollen, eller när Henry drogs ner i första mötet.. Kolla länktips förstår du varför du inte ska posta såna videon.
Barcelona Smogen
2009-10-15 21:37
Ämne: LOOOLL

Länk!!....
men, allvarligt, hur är de möjligt att idiotförklara sig sälv på så otroligt många olika sätt genom ett enda länktips. jösses
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-15 21:34
Ämne: LOOOLL

Länk!!....
Lool...

Get a life
Barcelona Patrick Kluivert
2009-10-15 21:32
Tjena, håller på att arbeta med ett skolarbete där jag ska presentera om Fc Barcelona. hade tänkt berätta ett exempel till mottot mes que un club och undrade ifall ni hade något förslag Mvh Cule
|Hala Madrid|
2009-10-15 21:31
Spärrad utan vidare motivering. /Red
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-10-15 21:30
★Scorpion★

Jag vet inte vart du får din information ifrån men transfercentralen öppnar i Januari.. man kan alltså inte köpa Robinho.. + att det bara är ett rykte, inget är klart.
Annons: