/spanien/barcelona/forum/16815.aspx/spanien/barcelona/forum/16815.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:05
Grabbar dröm om Cesc han kommer alrdig komma till er för han vet var han hör hemma dvs Arsenal. Killen är avgudad i klubben och han vet om han lämnar så kommer han ångra sig. Killen är mer populär än självaste Henry och det säger det mesta.Såg ni i veckan xavi försökte smöra åt honom men han bad hnom hålla tyst för alla har ett eget liv och han trivdes i klubben och London. Han sa "I really love the club" och kysste klybbmärket för att få tyst på barca för han var tröt på smörandet.
Barcelona The Reporter
2009-10-08 21:05
Grabbar dröm om Cesc han kommer alrdig komma till er för han vet var han hör hemma dvs Arsenal. Killen är avgudad i klubben och han vet om han lämnar så kommer han ångra sig. Killen är mer populär än självaste Henry och det säger det mesta.Såg ni i veckan xavi försökte smöra åt honom men han bad hnom hålla tyst för alla har ett eget liv och han trivdes i klubben och London. Han sa "I really love the club" och kysste klybbmärket för att få tyst på barca för han var tröt på smörandet.
Barcelona Hetfield
2009-10-08 21:00
Ämne: Hetfield

Måste er....
Nej vore korkat att gilla en spelare enbart pga. religion, utseende (bara exempel), men det kan vara betydelsefullt

Jag kan bara säga att jag älskar lite galna spelare: Cantona, Kahn osv
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-08 20:39
Hetfield

Måste erkänna att han växte i mina ögon ännu mer när jag upptäckte det. Men det är inte därför, jag har alltid gillat hans eleganta spelstil, han gör allt så enkelt men så fint. Grym target!

Edit, man kan kanske gilla en spelares personlighet pga såna saker. Men inte fotbollsmässigt, det går helt enkelt inte.
Barcelona Hetfield
2009-10-08 20:32
Gud är störst

Gissa bara, men du gillar Kanoute föratt han är muslim ;)?

Annars så håller jag med om att Torres skulle vara bra, men jag håller nog Gerrard högst
Barcelona attacante
2009-10-08 20:32

//Clichy

Den enda anledning till att vi pratar nyförvärv här inne är de stundande afrikanska mästerskapen och det faktum att vår trupp är aningen obalanserad.

Jag tror nog att jag pratar för alla Barcafans när jag säger att vi är EXTREMT nöjda med laget :)
2009-10-08 20:22
Scorpion

Inte så troliga alternativ kanske, men Kanouté/Torres! :)
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 20:19
Om ni skulle få välja en drömspelare i Barca. Vem skulle det vara.

Jag själv skulle vilja se Essien i Barca tröjan:)

Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 19:44
Tackar!

DM1982

Abbe -
Barcelona DM1982
2009-10-08 19:40
Ämne: Valencia matchen spe....
Kolla länktips
Barcelona Abbe -
2009-10-08 19:39
Ämne: Valencia matchen spe....
På lördag den 17:e.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 19:36
Valencia matchen spelas den på Lördag eller Söndag?

Visca Barca
2009-10-08 19:22
BlueRed

Samma här, vill helst att våra la masia grabbar ska lyckas. ;)
Barcelona BlueRed
2009-10-08 19:05
Gud är störst!

Vid närmare eftertanke så tror väl jag också det faktiskt. Det enda jag hoppas på är att det inte blir något problem för ynglingarna, förutsatt att dem - tänker främst på Thiago - utvecklas till A-lagspelare, vilket jag tror dem/han kommer att göra.
2009-10-08 18:54
Ämne: Messidinho_10

Ta ....Trots att jag håller med dig i allt i princip, så tror jag ändå att han en dag återvänder. Om inte Arsenal vinner något i år och nästa år så är sannolikheten stor att han kommer vilja lämna. Visst han har hjärta för klubben och han uppskattar Wenger osv. Men han vill troligen vara en framgångsrik fotbollsspelare och ingen kan då anklaga honom för någonting om han vill lämna om titlarna uteblir. Han har trots allt varit utan titlar ett bra tag nu...Fotbollsspelare kan ändra sig ofta och när som helst.

Annars som sagt så håller jag med dig, Xavi och Cesc skulle inte fungera (även om Xavi förnekar det så är det tydligt). Sen vill jag bara nämna att jag inte är en av dem som direkt vill ha tillbaka Cesc just nu.
Kixer
2009-10-08 18:08
BlueRed har nog sagt det vettigaste jag läst om Cesc här på forumet, han har så rätt.
Spanien Clichy #22
2009-10-08 18:04
1 månad in på den nya säsongen och ni sitter och drömmer om nya värvningar till nästa säsong? Nog måste det väl finnas intressantare saker i FC Barcelona än så. Eller?
Barcelona Messidinho_10
2009-10-08 17:55
Denna då äkta Barca spelare fyfan alltså.
Barcelona BlueRed
2009-10-08 17:54
Messidinho_10

Ta och titta på en landslagsmatch med Spanien när både Xavi och Fabregas är på plan (händer inte så ofta). När dem väl spelar ihop så ser man att det inte funkar allt för bra. Det ser ut som om dem inte kommer överens riktigt om vem som ska göra vad.

Dessutom så har han allt i Arsenal. Given i startelvan, lagkapten och supportrarnas favorit. Ska han byta ut det mot att sitta på bänken i Barça? För han tar knappast Xavis plats i elvan.

Den dagen Xavis spel börjar dala så är jag säker på att någon av ynglingarna är redo att ta över.

Edit: Dessutom så har Fabregas själv sagt att han trivs i England och Arsenal, vilket han visade i matchen mot Blackburn när han valde och kyssa klubbmärket.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 17:53
Den sitter så fint på han. Fabregas kom till Barca i sommar:)
Barcelona Messidinho_10
2009-10-08 17:52
Ähh dem skriver massa dynga. Cesc ska/kommer tillbaks till Barca så är det bara vet du varför??
Barcelona Barca Barca
2009-10-08 17:51
Messidinho_10// inte för att låta kaxig. Men snodde? man kan inte sno en spelare. Omöjligt att kunna sno en, de va inte så att dom direkt kidnappa honom och stack med han till London o tvinga honom spela. Lika mycket som Arsenal snodde honom lika mkt svek han klubben Fc Barcelona. Vad är hans anledning till att han lämna oss? Vi är inte direkt Real Madrid som inte ger våra talanger chansen tvärtom det är vi Fc barcelona som ger egna produkter chansen. Hade han väntat 1-2 säsonger till hade han också fått chansen. Varför "snodde" ingen Bojan? eller Messi? dom valde att representera klubben och vänta på sin chans medans svikare cesc trodde aldrig på våra färger så han kan lika gärna stanna kvar i London och hoppas på liga samt Champions league titlar som han aldrig kommer vinna.

Lägg iställer krutet på JDS och Thiago.
Barcelona Abbe -
2009-10-08 17:48
Ämne: Överflödig varför??....
Läs Hetfield's och BlueRed's inlägg.
Barcelona Messidinho_10
2009-10-08 17:46
Överflödig varför??
Barcelona Abbe -
2009-10-08 17:44
Ämne: Ni som tycker att Ce....
Tar ändå inte bort det faktum att han i dagens Barça hade varit överflödig.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-08 17:43
Thiago är en grym spelare! Men jag tackar inte nej till Fabregas.

Visca Barca!
Barcelona Messidinho_10
2009-10-08 17:43
Ni som tycker att Cesc har ingenting att göra i Barca är fan inga riktiga supportar.

CESC FABREGAS har Barca i sitt DNA och han är världens bästa !!!
Wenger och Arsenal snodde honom från oss om ni inte viste det.
Spanien Rödvit tomtemor
2009-10-08 17:42
Fabregas rör ni inte. 11 assist och 4 mål hittills på 9 matcher.

Världens bästa assistspelare levererar :-)
Barcelona BlueRed
2009-10-08 16:59
Hetfield

Agree! Ser heller ingen anledning till varför vi ska värva Fabregas när det kryllar av talanger i Barça, JdS för att nämna någon som spelar på Xavis position. Ok, Fabregas är väl på förhand ett säkrare kort, men jag är övertygad om att någon av ynglingarna kan axla den rollen.

Thiago kommer att slå igenom, otroligt talangfull.
Barcelona tarrak
2009-10-08 16:00
Översättningen av intervjun med Larsson (har inte kollat om det är hela) finns längst ner i översta blogginlägget.
Annons: