/spanien/barcelona/forum/16814.aspx/spanien/barcelona/forum/16814.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-11-22 00:49
vart är messi skadad då? skönt att höra att ni kan ha lite otur också isf...vi hade ju verkligen inte turen på våran sida förra året..men synd att inte båda lagen kan få vara skadefria iel clasico..
Barcelona Pep.G-Z9
Klint

Varför ? Vad har hänt ?
Atlético FCB =)
H.Alavi - R.I.P

Det står att han spikat missar Inter
adil,
2009-11-22 00:48
Herregud. Det är sant, står på Sport.es om Messi också. Det verkar som att det värsta möjliga skräckscenariot håller på att besannas.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-22 00:47
FCB =)

Det står ingenting i att han missar matchen mot Inter, utan det står att han är osäker och kommer att undersökas under söndagen.
Barcelona Klint
Enligt Sport lirar inte Messi mot Inter.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
Woot!?? Messi skadad?? Hmm kunde inte se någon situation där han skulle ha blivit skadad. Hoppas det här verkligen inte stämmer :/
Barcelona Klint
2009-11-22 00:46
Nu var inte min tanke att utse Dani Alves till syndabock utan snarare få bort en del av kritiken som riktas mot Chygrynskiy.
Barcelona Barcadinho.
2009-11-22 00:46
Jag tror inte att han hann in på plan.
Han var åtminstone inte där han SKA vara.
Barcelona Maestro-V
2009-11-22 00:45
Alves var inte på plan när Bilbao kvitterade.
Atlético FCB =)
Rambla - K9

Tyvärr måste jag meddela att Sport också skriver det och det verkar stämma Han e inte med mot Inter och tveksam till El Clasico

fy fan vad Barca har otur
adil,
De som kritiserar Chygrinskiy är väl de som börjar bli lite smårädda över Puyol och vad som händer med hans speltid, när en större, ung variant av honom har anlänt till klubben haha!

Håller för övrigt med de som anser att han gjorde sin bästa match i Barcelona dressen idag. Innan matchen var man skrajsen över hur det egentligen skulle se ut med Pique och Chygro. Nu är väl det bara och konstatera att det gick bättre än förväntat! Härligt att de fick en hel match och spela tillsammans.

Det enda jag kan kritisera Chygro för är att han och Maxwell inte hade särskilt god kontakt med varandra. Men det är å andra sidan lika mycket Maxwells fel.
Barcelona Rambla - K9
petersays

Alves var på efterkälken. Det är möjligt att det beror på att han just kommit in.

H.Alavi:

Nej, jag skämter tyvärr inte. De påstår att det var Messi som bad om att byta pga av smärtor.
Klint

Dani Alves var på planen när 1-1 målet kom, men tyvärr väldigt långt bak.
Barcelona Jax12
Japp Dani Alves var på planen men stod och sov.
Jag älsar Dani men ibland är han för arrogant i sitt spel. Mer fokus från hans del!
Barcelona petersays
"Nja, skulle inte jämföra Chyg med Deco då han festade en hel del"

Det där finns det väl absolut inga belägg för alls? Utterly bullshit från spekulerande tidningar, som vissa gick på.
Barcelona Klint
2009-11-22 00:44
petersays

Nu gör du mig osäker. Jag har för mig att Dani hoppade in på planen tidigare, men jag kan givetvis ha fel. Hur skulle domaren ha tid att låta honom springa in på plan mitt i ett stundande Bilbaoanfall?
2009-11-22 00:43
Rambla - K9

Får hoppas på att det inte är sant då.
Sevilla bateni
Rambla - K9

Haha, tänkte precis nämna det om Messi. Häromdagen skulle Real köpa Perotti...
Barcelona petersays
"Det är snarare Dani Alves som ska kritiseras för sitt obefintliga positionsspel vid målet."

Nu är jag osäker, men hade Alves ens blivit invinkad på planen vid målet? Det uppstod ju ganska omgående efter att han fått ledas av planen.
Barcelona petersays
2009-11-22 00:42
"Det är snarare Dani Alves som ska kritiseras för sitt obefintliga positionsspel vid målet."

Nu är jag osäker, men hade Alves ens blivit invinkad på planen vid målet? Det uppstod ju ganska omgående efter att han fåt ledas av planen.
Barcelona Mojito
2009-11-22 00:41
...kan ju också vara så att många spelare hade nästa veckas macther i huvudet...

Dags att redan nu glömma denna match och be till gudarna att uppladdningen inför Inter går bra, och att spelarna knyter näven och visar vem som bestämmer på Camp Nou!

Tyckte annars att domaren höll en riktigt bra nivå idag med Spanienmått sett.
Barcelona Rambla - K9
Nu påstår madrid-tidningarna att Messi är skadad och missar både Inter och Madrid. Jag hatar de jävla tidningar.
petersays

Nja, skulle inte jämföra Chyg med Deco då han festade en hel del, Chyg gjorde en helt okej insats.
Hans bästa match utan tvekan.
Ska också noteras att utan Pique kunde siffrorna vara annorlunda.
Barcelona Barcaholic
2009-11-22 00:40
Mer orolig för Inter än Real madrid. Real imponera inte idag precis, dom har ju tur att domaren var hög och att det var dåligt motstånd.
Real Madrid Sherko
Vet ni vad grabbar?

Slå på kanal 4, dem sänder Night at the Roxbury nu :)

Sevilla bateni
H.Alavi - R.I.P -

Barnsliga? Nej du, jag tappade pasta igen.
Barcelona Klint
2009-11-22 00:39
Jag begriper inte kritiken mot Chygrynskiy. Idag måste han ha gjort sin bästa match i Barcelona. Fina passningar och i övrigt säkert. Att han förlorar en nickduell mot den bästa huvudspelaren i ligan är absolut inget konstigt. Det är snarare Dani Alves som ska kritiseras för sitt obefintliga positionsspel vid målet.

I övrigt är 1-1 borta mot Bilbao ett fullt dugligt resultat. Visst borde vi ha avgjort matchen i första halvlek, men ur ett någorlunda större perspektiv får det oavgjorda resultatet anses rättvist.

Några som alltid får kritik är domarna. Dagens rättsskipare gjorde en bra match och det ska han ha beröm för.
Barcelona petersays
2009-11-22 00:39
"Känns som om han är mannen som kommer få all skit när det går dåligt för laget just nu, iaf vad jag ser i forumet och i matchrapporten."

Vissa måste ju ha en hackkyckling, det är tyvärr inget ovanligt. Se t.ex. Deco under 07/08, Gudjohnsen under hela vistelsen i Barcelona mm.

Tycker precis som många andra att Chyg var klart godkänd idag. Förmodligen hans bästa match i Barcatröjan och mitt förtroende för honom växte.
2009-11-22 00:38
bateni

Din barnsliga attityd säger väl allt.
Annons: