/spanien/barcelona/forum/16807.aspx/spanien/barcelona/forum/16807.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona golaaaazoo
2009-10-11 17:04
Det blir så oerhört låg nivå när det ska ritas startelvor utan motivering och förr eller senare så leder det till spärr. Det räcker med att man nämner spelarnas namn och spelsystem istället för att krångla till det hela med massa streck. Så för allas trevnad, lägg ner. /Mod
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-11 16:25
Argentinas brist på en riktigt bra målvakt och bra försvarsspelare gör att de är alldeles för obalanserade i nuläget för utmana de bästa landslagen i världen. Argentinas defensiv är chockerande dålig för ett landslag som har som målsättning att tillhöra världstoppen. Spanien och en rad andra nationer hade ätit upp la albiceleste just nu.
Barcelona Hetfield
2009-10-11 16:08
Criff

Argentinas backlinje må inte vara i samma klass om Spaniens, men skulle påstå att Argentinas offensiv är lika bra som Spaniens

Lägg till att deras bänk skulle vara magisk: Lavezzi, Zarate, Tevez, Higuain osv.
Barcelona Saman.
2009-10-11 15:35
Känningar i knäet? Resultat av ett för hårt matchande? Han har ju fått flest spelminuter (bortsett från Valdes).
2009-10-11 15:32
Puyol och Xavi återvände till Barcelona efter matchen mot Aremnien igår. Puyol fick ett gult kort vilket innebär att han är avstängd mot Bosnien och Xavi har några känningar i knäet och båda två har därmed fått tillåtelse att återvända till den katalanska huvudstaden.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-10-11 15:14
Zabaleta- Samuel- Milito( ?)- Zanetti

Inte så dålig backlinje eller?

Kanske inte så bra som Spaniens backlinje men ändå väldigt bra.
Barcelona Criff
2009-10-11 15:10
Hetfield, det är ju knappast i Offensiven Argentinas spel tryter, utan snarare att dem har helt värdelös defensiv.
Försök göra upp en bra backlinje som ska kunna konkurera med Spaniens, så ser du direkt att det inte går.
Barcelona Hetfield
2009-10-11 15:02
Hoppas att förbundet sparkar Maradona (även om de går vidare), om de har svårt att kvala så kommer de att bli krossade i VM

Maradona har så många bra spelare att leka med, att det är nästan olagligt att misslyckas, vad sägs om t.ex: (offensivt)

------------Riquelme--------
Messi-------------------Aguero
-----------Milito-------------

Skulle lätt kunna ge Spanien en riktig kamp om tronen
2009-10-11 14:44
★Scorpion★/

Just nu är det bara rykten. Det sägs att Laporta ska träffa Citys ägare under VM för klubblag i Dubai och ha ett möte om Robinho, men som sagt, det är bara rykten just nu.

Cesc-sagan däremot känns som the never ending story. Varje sommar, varje juluppehåll, under varje landslagsuppehåll dyker det upp historier om att Cesc ska hamna i Barça. Ta de en stor nypa salt.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 14:40
el Flaco - I Shot the Sheriff

Tackar. Så inget är klart då? Verkar som Pep gillar Robinho och vill se han i Barca. Tänk om Robinho kommer och sänker Real fi fan:D
Barcelona Rambla - K9
2009-10-11 14:38
Kixer:

De flesta? Tala för dig själv tack.
2009-10-11 14:32
★Scorpion★/

Fichajes = värvningar.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 14:30
Grabbar vad betyder Fichajes? Det står på framsidan av Sport.es så är det en bild på Fabregas och Robinho.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-11 14:29
också slutar legenden Larsson i landslaget igen för 4e gången.
Barcelona Mo-barca
2009-10-11 14:23
Lagerbäck Avgår!
Fantastiska nyheter.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 14:22
Grabbar Lagerbäck avgår. Kolla länk.
Kixer
2009-10-11 14:12
Squez//

Dom flesta här inne litar ju på goal,com så, varför inte?
Canaletes
2009-10-11 14:11
Squez

Killen (idioten?) som skrev de där borde få sparken och minst 1 års fängelse.

Helt jävla seriöst! Vad f*n tänkte han?!?!
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-11 14:09
Off topic:
I länktips kan ni se presskonferansen live.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-10-11 14:07
Hahahaha Maradonas gest efter 2-1 målet i 93 minuten var klassiskt.
Fy fan vad denna man hatar och förlora.
Canaletes
2009-10-11 14:07
Trippeln

John Guidetti ;)
Barcelona Squez
2009-10-11 14:02
Komisk läsning på länktipset.. herregud vilka pajaser till skribenter det finns.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-11 13:46
Trippel/

De spelare som du nämnde är riktigt duktiga. Lägg till dem några rutinerade som Zlatan, Kim, Melberg osv och en tränare som kan ge dem ett lyft och självförtroende. Då kommer det funka.

Det är bara att sikta högt mot EM 2012 i Polen/Ukraina.
Tiden går fort och snart börjar kvalmatcherna.
2009-10-11 13:45
Hoppas att G. Milito är tillbaka snart i full fart.
Argentina behöver en sådan ledare i deras backline.
Varför inte Inters Walter Samuel?
2009-10-11 13:43
Ämne: Jag var helt jävla f....
Trippeln

Och sist men inte minst den yngsta av alla som du radade upp.

Nicklas Bärkroth endast 17 år alltjämt.
otroligt skrämmande.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-11 13:39
Okkapokka/

Jag håller med dig när det gäller de lag som ligger nära hjärtat. Resultat står förre skönheten.
Helst båda två, men ska man välja så väljer jag resultat fram för allt.

Ge mig helst en riktig tråkig match med vinst 1-0 på Camp Nou över marängena, istället för en spännande och underhållande 3-3.

Sen är det inte precis bara lag som spelar vackert som är med i VM. Det finns ju en mängd sömnpillar med i turnerigen. Så det kunde lika gärna vara Sverige.

Hehe, Maradona kramar Martin Palermo som om han var Jesus barn. Maradona jobbar med hjärtat och kärleken, inte med taktik. Hoppas verkligen att det kommer att räcka i slutändan ändå. Fint spel eller inte, bara att man är med i Sydafrika.
Men backlinjen kommer att ha det jobbigt, mycket jobbigt och jag är fortfarande lite pessimistisk tills allt verkligen är klar. Ecuador kan vinna över Chile med.

Barcelona Mo-barca
2009-10-11 13:34
Jag har en känsla att Lagerbäck kommer stanna kvar, och vi kommer lida i flera år till.
Barcelona Trippeln
2009-10-11 13:26
Jag var helt jävla förkrossad när Sverige förlora,helt jävla förkrossad.

Men nu dagen efter så försöker jag tänka positivt och tänka på att vilka talanger Sverige har.
Det här kan vara början på något nytt.

Sverige har så många bra talanger.

Bajrami.
Rasmus Elm.
Marcus Berg.
Sebastian Larsson.
Bjärsmyr.
Mehmeti.
Guillermo Molins.
Harbuzi.
Jönsson.
Robin Söder.
Lustig.
Toivonen.
Wernblom.

Jag har säkert missat någon talang men sveriges framtid ser ljus ut.

Vad tycker ni,har jag fel?

Sry reds att det blev off-topis.
Barcelona Okkapokka
2009-10-11 12:27
Själv bryr jag mig inte alls om hur Sverige spelar, om det är grisfotboll eller tikitaka. Det enda jag bryr mig om är att dom vinner sina matcher och går vidare till de stora mästerskapen.

Jag kollar på Sverige för att supporta mitt land, och då skiter jag hur det ser ut så länge segern är inkasserad efter 90 minuter. Vill jag se på underhållning så kollar jag på Barça.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-11 12:06
Synd om K9. Han får juh ingen speltid i Benfica. Skulle bara ta hem honom tror jag inte han får speltid i Barca heller.

Varför inte låna ut han till tex Valladolid, Almeria?
Annons: