/spanien/barcelona/forum/16799.aspx/spanien/barcelona/forum/16799.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-20 19:16
Andresitoooo Andreeeees Iniestaaaaa....

Vilken hjälte, vilken kung. Finns ingen bättre än Andrés...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-20 19:14
Det här är den absolut bästa videon på Iniestas mål. Man ser små bilder på Laporta och gänget också och som dom firar vilt på läktaren. 2 olika kommentatorer... Fantastiskt....
Barcelona Trippeln
2009-10-20 18:59
Ktoor^,^

Vem har inte :P
Ktoor^,^
2009-10-20 18:51
Trippeln

Jag har sätt det klippet så många gånger så jag kan redan allt utantill :)
Barcelona Trippeln
2009-10-20 18:49
Forumet verkar vara dött nu,kanske detta piggar upp?

Njut :)
Ktoor^,^
2009-10-20 18:48
Om ca 2 timmar så börjar barca... Pallar inte vänta
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-20 18:47
Ämne: Hoppas Messi får vil....
+1

Tar hellre kryss eller förlust ikväll utan Messi än att Messi spelar och riskerar skada. Han är spelaren jag mest vill se på söndag på plats.
Barcelona Saman.
2009-10-20 18:41
Hoppas Messi får vila idag.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-10-20 18:24
Gonzalez_Barca

Ursäkta mig då Mr!

Men tack.
Barcelona El campeon, Z9
2009-10-20 17:16
Wow äntligen kan man ge han lite respekt! Hoppas på en förbättring idag. inga hängiga huvud och sånt vila då häldre dom slitna spelarna. Messi visa oss igen att du är bäst i världen skit i vad Maradona sagt!
Barcelona C.Andrés
2009-10-20 17:01
Jupp,jävligt synd om Hleb,gillade killen skarpt.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-10-20 16:21
Ämne: Puyi_5 (D.E.P. Puert....
Okej aa då är det bara att konstatera att Hleb kommer bli såld synd det med tanke på att han har riktigt fina kvalitér
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-20 16:18
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Som så många gånger förr, kolla rojadirecta.com eller atdhe.net

#Luiz Nazario de Lima#

Ja, utlånad till Stuttgart.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-10-20 16:16
En fråga angående Alexandr Hleb lever han?
Barcelona Rambla - K9
2009-10-20 15:58
Ämne: Jag tar hellre Robin....Du menar nog efterträdare va? Calderon alltså.

Fast han är ju faktiskt både för och efterträdare till Perez när jag tänker efter lite. :)
Barcelona Maestro-V
2009-10-20 15:44
Jag tar hellre Robinho för att han har lirat i Real Madrid och att det är just självaste Perez som har förvärat honom en gång i tiden(tror att det var så...).Vilken smell det skulle bli.

Robinho som Perez företrädare har sjabblat bort.

Alltid trevligt att värva spelare som vill visa att före detta klubb ångrar att de har sålt honom.
Barcelona Riiio!!
2009-10-20 15:25
Suarez helt klart. Robinho har i och för sig bevisat att han håller i spanska ligan och spelat bra i real men suarez e en skön lirare alltså. Killen kan nog tänka sig sitta på bänken ibland, i alla fall i början och sen i sommar så skeppar vi iväg henry tillbaka till arsenal (som en del av Fabre och då behöver vi inte Arshavin heller) eller till USA som han säger att han vill till, så blir allt bra! Det första Suarez gjorde i Uruguay-Argentina va att snurra upp halva backlinjen!...... allt detta får gärna ske men bara inte Pedro tar skada av det. Killen ska inte plötsligt få mindre speltid, han har tagit stora kliv denna säsongen!
Barcelona AntonAronzon
2009-10-20 15:19
Suarez vs. Robinho?

I mina ögon är Suarez förstavalet.
Barcelona BlueRed
2009-10-20 15:16
Laaarsson Laaarsson! Han förtjänar all eloge som han har fått och kommer att få. Inte många spelare som har så mycket respekt från alla supportrar, spelare och tränare, både som spelare och som person.

Grande Larsson!
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-10-20 15:14
Några tips, redan nu, på stream till ikväll?? =)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-20 14:24
Henrik "henke" Larsson lägger skorna på hyllan efter den allsvenska säsongen har spelats klart!

Tack för alla fina stunder Henke, speciellt tack för din enastående insats i cl finalen. Fantastisk fotbollsspelare!
Barcelona Libaax
2009-10-20 13:37
Till han som skrev infor rapporten for Rubin Matchen, Gokdeniz are INTE deras spelfordelare och basta spelare.

Det are Domingeuz som gor mest mal i ligan och are deras playmaker. Han kom from Zenit och are deras stjarna. Gokdeniz are deras snabba kantspelare.

Kolla garna pa Rubin matcherna nangang. Jag sag de mot Inter.
Messi + Ibra = MessIbra
2009-10-20 12:49
Bra startelva (:
Barcelona Barcelona!!
2009-10-20 12:44
Omotiverade startelvor är inte tillåtna. Spärrad! /Mod
Messi + Ibra = MessIbra
2009-10-20 12:09
Idag nätar Zlatan.. Believe me. Det är dags för honom att ta steget ut i CL-sammanhang och verkligen glänsa.
Tror annars på en Barca-seger :) Krossa Rubin Kazan!! MessIbra power!!
Barcelona Maestro-V
2009-10-20 12:03
Skillnaden mellan Maradona som tränare och Pep Guardiola är milslånga.

Pep har sagt följande när han får en fråga om Messis prestation i den senaste matchen:

"Vad mig beträffar kan han spela dåligt hur många gånger han vill. Han är fortfarande bäst".

Medan Maradona sätter en alldeles för hög press på Messi genom att offentlig gång på gång hävda att han väntar fortfarande på Messi att visa hur bra han är. Det är inte ledarskap. Det är att sätta skyhöga press på en spelare istället för att få spelaren att känna sig bekväm och prestera därefter.

Undrar när Maradona kommer att lära sig att hantera spelarna och att det inte är en spelare som det hänger på utan hela laget?
Barcelona Maestro-V
2009-10-20 11:48
Alla matcher är tuffa och alla motstånd ska respekteras. Men jag tror ändå att Barca vinner ikväll.
Jag hoppas att Bojan ges chans ikväll. Han har precis kommit tillbaka från en skada och behöver komma in i matchform. Kommer ni inte ihåg vilken form han var i innan skadan? Han var strålande i matcher han spelade.
Det här ska bli Bojans säsong, hoppas jag. Han kommer att växa tillsammans med Zlatan och Messi i topp.

Sen som någon nämnde tidigare vill man ju också se Jeffren få minuter. Det bör han få ikväll om matchen avgörs i första halvleken eller i första kvarten av andra halvleken.
Barcelona Medgångsfan
2009-10-20 11:33
Tuff match ikväll!
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-20 09:59
Jasså det tycker du Larsson1333?

Nej du grabben här ska det spelas med dem bästa från start. Ingen Bojan eller Pedro från start dvs.
Barcelona Larsson1333
2009-10-20 09:11
Vi borde försöka vila lite spelare, xavi och messi t.ex. Vi har 4 poäng och behöver inte vara alltför oroliga, detta blir ett bra tillfälle att prova utan messi.

Valdes
Alves-Pique-Marquez-Maxwell
Iniesta-Toure-Busqets
Pedro-zlatan-bojan

Kan inte zlatan spela sätter vi in bojan i mitten, iniesta i anfallet och keita på mitten. Behöver inte slita ut våra världstjärnor varje match, ska kunna slå kazan ändå
Annons: