/spanien/barcelona/forum/16797.aspx/spanien/barcelona/forum/16797.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-10-20 22:58
Haha, två stycken har redan blivit spärrade. Det verkar som vissa här inne inte kan hantera en förlust.

Jag undrar hur detta forumet hade sett ut under Gaspart-eran...
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-20 22:57
Och till alla där ute som säger att Pedro&Bojan är redo att ta över Hnerys kant.

HAA är allt jag har o säga :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-20 22:56
Hatten av för Rubin Kazan. Dags för sängen nu

Adios
Barcelona Hetfield
2009-10-20 22:56
Moddar:

Varför spärrar ni inte "HenryIbraMessi" inte förstå gången han kommer med IQ-befriade inlägg, lägg till att han säger fula saker på kurdiska or whatever
2009-10-20 22:55
Får jag inte tycka att Iniesta håller i bollen föööör länge? Eller att Messi faktiskt var kass idag? Och att Marguez ger bort mål efter mål? Alla har sina egna åsikter.
Barcelona Saman.
2009-10-20 22:55
HenryIbraMessi (Barcainfluensan)

Du missuppfatta allt. Läs om vad jag blev frågad och vad jag sa.

Edit: dessutom förstod jag inte det sista som du skrev.

EDIT2: Nu förstod jag vad han skrev. Mod spärra han please.
Barcelona C.Andrés
2009-10-20 22:54
Aja detta blir en väckarklocka. Hoppas att det börjar spelas mer kollektiv fotboll än 1-man shows nu.
Barcelona Okkapokka
2009-10-20 22:53
HenryIbraMessi

Lägg av med din attityd. Det hjälper ingen direkt. Förluster sker varje säsong, och det är knappast någon nyhet.
messibrahanry
Spärrad. Så otroligt låg nivå. /Mod
Real Madrid N(N)
Du har PM saman
Barcelona Gaucho!
2009-10-20 22:52
HenryIbraMessi

Nä det är man inte men att säga att Messi inte passar Zlatan bara för att han är ett hot mot Messi är ju bara löjligt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-10-20 22:52
Ja skulle satsa pengar på att den tunna truppen visar sitt fula tryne, inte skulle spelarna medvetet kämpa på halvfart?

Hela laget gör en blek match sluta skyll på enskilda spelare när HELA laget underpresterar, spelarna har just nu ett tufft schema med landslag och klubb lag, vi har inte så bred trupp som gör att vi kan vila spelare som Messi och Xavi när topp lag vankas i hörnan, där ligger dilemmat.

Tycker dock vi borde ha startat med Messi på bänken han ser helt sliten ut, man ser ju på honom att han inte har orken att höja sig just nu.

För att sammanfatta det hela, vi måste rotera mer och chansa och låta de som verkligen behöver vila börja på bänken, inte vill vi att de råkar ut för någon skada.

Barcelona DM1982
2009-10-20 22:51
Vi spelade rätt så dåligt men jag tycker inte att det är någon skräll att vi förlorade mot Kazan. Barca har spelat rätt så lojt de senaste matcherna, nyckelspelare som Messi och Iniesta har inte presterat speciellt mycket och Barca ställde nästan mer eller mindre in skorna idag.

Det kan tvärtom vara bra med den här förlusten, det är dags för spelarna att vakna och börja prestera igen. Inget lag kan spela matcher på gamla meriter, vi måste börja om från början.

Det kanske är lite för tidigt ännu men jag börjar få lite Rijkaard-vibbar över Barcas spel. Pep verkar ha svårt att motivera och få igång Messi, det är allmänt lojt på planen och det ser ut som om de flesta vara rätt så nöjda med förra säsongens trippel och är inte så sugna på något mer.

Nu är det dags att gå tillbaka till basics, få fram hungern hos spelarna och börja prestera. Vi har två riktigt jobbiga bortamatcher när det är svinkallt, bli inte förvånade om det blir noll poäng då. Vill det sig riktigt illa klarar vi inte gruppen.

Nåväl, nu är det helgen som gäller och tre poäng mot Zaragoza. Det måste laget bara fixa, annars är det illa.
2009-10-20 22:51
Saman

Det är bara Zlatan som gör mål för Barca just nu och du sågar han? HAHA kerem ba damet ok?
Barcelona Saman.
2009-10-20 22:50
N(N)

Min magkänsla säger att vi tyvärr borde ha behållit Eto'o, fast det kan vara hjärtat som talar också. Jag är inget stort Zlatan fan, tyvärr.
Real Madrid N(N)
2009-10-20 22:49
jo, men vad säger din magkänsla, Saman-jon?
2009-10-20 22:49
Vadå medgångsfans? är man medgångsfans bara för att man e förbannad över laget usla spel?
Barcelona Okkapokka
2009-10-20 22:48
Håller med de flesta här angående Rubins insatser ikväll. Kudos åt dom.

Sedan tycker jag att de flesta i laget ser lite sliten ut. Messi, Xavi, Ibra etc. Hur många matcher har dom inte spelat de senaste 2-3 veckorna? Med en såpass liten trupp som vi har är det viktigt att hitta rätt tidpunkter att rotera och vila nyckelspelarna.

De som nämndes ovan spelade väl inte nödvändigtvis dåligt idag, men alla ser en sekund efter ut och lite slöa.

Bara att ladda om inför matchen mot Zaragoza.
adil,
Tycker inte vi ska såga hela laget nu. Rubin Kazan hade 3 skott på mål. 2 gick hem, varav 1 långskott från 40+ m som går i mål på 1 av 20 försök. Våra eviga ramträffar slog till, igen. Vilket faktiskt räddade ryssarna!

Bittert som fan att förlora på Camp Nou dock.
Barcelona Saman.

Haha dina konspirationsteorier börjar bli löjliga nu. Ta ett glas mjölk, läs en bok och lugna ner dig dude.
2009-10-20 22:47
Iniesta är en diva likaså Messi. Messi-Xavi-Iniesta försöker bara hitta varandra snälla kilalr finns 7 andra som spelar. Messi vägrar ju passa Zlatan han vet att han är ett hot mot honom.
Barcelona Saman.
2009-10-20 22:47
N(N)

Fråga oss i slutet av säsongen istället, endast då kan vi se om han har lyckats fylla ut Eto'os skor.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-20 22:46

Tagga ner, dra ifrån forumet, gå lägg dig och vakna imorgon. Dina adhd reaktioner på spelarna tillför inget just nu
Barcelona el Flaco
Barça underskattade helt enkelt Rubin Kazan och man fick betala ett högt pris för det. Men det som även oroar mig just nu är skadan på Dani Alves när han klev av där strax innan slutet. Hoppas det inte är något allvarligt.
Barcelona Gaucho!
Tror inte att inlägg hade hjälpt oss så värst mycket i dagens match. Ingen skärpa på dom avgörande passningarna idag framförallt inte från vår högerkant. Detta var en av dom sämre matcherna jag sett Alves i, tyvärr :(
New kid on the block
vilken jäkla resa det här blir...tre lag på fyra poäng nu, bara inter ligger på tre. nu gäller vinst i återstående matcher. inte helt lätt...
Real Madrid N(N)
2009-10-20 22:45
Styrkebesked från Zlatan Ibrahimovic. Underbart att se.

Jag är egentligen en milanista, men tycker barcelona är kul att se på eftersom Z spelar där. Min fråga är dock:

Är ni nöjda med värvningen av Zlatan? Motivera gärna!

Jag tycker han passar in perfekt, tillskillnad från Eto´o som inte gör mycket väsen av sig i Italien.
Barcelona kallesiete

Shit, ta det lugnt.
Detta kan vara bra. Laget får sig en liten tankeställare och jag tar hellre en liten svacka nu än senare i champions.
Barcelona Abbe -
Ämne: Ämne: Kan man....
Förstå kopplingen mellan spela dåligt och FIFA-viruset.
Barcelona Fifa 10 på PS3 någon ? Pm.a
UEFA CUPEN :D

Många ögonbrynshöjande resultat idag..
Annons: