/spanien/barcelona/forum/16794.aspx/spanien/barcelona/forum/16794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2009-10-15 17:14
lameG

Hur ska Henry kunna vara avbytare när han ingår i dealen för att få hit Robinho...

Suck.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 17:10
lameG

Ja Robinho kan spela Cl:)
Barcelona Hetfield
2009-10-15 17:10
LameG

Nej Robinho är inte cuptied, dvs. han kan spela i CL

Problemet är att om Robinho är bra i Barca, då kommer City att höja priset föratt de vet att Barca behöver en kantspelare
Barcelona Marc
2009-10-15 17:04
Lite fotbollsgodis från vår nästa storstjärna.(Länktips)

När han blev utbytt i denna match så fick han ovationer från hemmalaget Tortosa's supportrar. Mycket intressant spelare!

Edit: Han fick tydligen även ovationer från spelarna han mötte.
Barcelona lameG^
2009-10-15 17:03
Robinho kanske är en ojämn spelare. Har spelat i real madrid och i de flestas ögon är han också äcklig. Många säger att han festar mycket mm men vad gör de?

Vi lånar honom i ett halvår och vi får se ifall han skärper sig. Kanske kommer han tillbaks till real formen? och kom ihåg att vår trupp inte är så bred och att vi nu har pep som tränare.

Så jag är 100% för detta köp.

Robinho---Ibra---Messi

Henry(supersub),Bojan,Pedro

Iniesta kan koncentrera sig på den positionen han är bäst på och tror Xavi har saknat honom.

Ett problem är att när yaya,keita lämnar för afrikanska så blir den ännu tunnare. Vi kommer då starta med busquet xavi iniesta. Marquez,Pique kan spela pivote dessutom. Men då får vi lita på våra canteros. Jag tror på dem och det gör pep med.

Kan robinho spela cl?? har sätt bilder på att V.Vasquez är tillbaks stämmer det??
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-15 17:01
Att Henry går till Man C är nog rent skitsnack. Han är inte den sortens spelare som byter klubb i Januari. Och truppen skulle inte bli bredare om han lämnar. Så jag är helt säker på att det är bara Robinho som kommer till Barca isf.

Henry behövs i CL och när Zlatan ska vila vissa matcher.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-15 16:59
Ämne: Exakt! Real var hela....
Hmm, mycke intressant! Jag gillar att han stod emot detta och vägrade användas som lockbete.
Barcelona Hetfield
2009-10-15 16:58
Det sägs nu att Robinho ska hit och Henry till Man C, kan det bli värre?

Pressen kommer att bli alltför stor för Robinho, de flesta väntar sig att han ska göra samma stordåd på kanten som Ronaldinho gjorde pga. han är brasse och namnet slutar på -inho

Tyvärr så finns det inte alltför många kantspelare där ute som är relativt billiga och tillgängliga, men hoppas fortfarande på att vi köper en annan spelare på kanten

Men om Pep vill ha honom så fine, hans ord är lag. Jag litar på honom , även om jag ogillar Robinho
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 16:45
Exakt! Real var hela tiden ute efter att få Ronaldo. De sket i Robinho som att han inte ens fanns i Real. Här har du ett klipp hur Robinho säger det.

Real they used me.

2009-10-15 16:27
Bat

Man måste titta på det på ett lite objektivt sätt, Rmadrid var inte heller så "oskyldiga". De jagade Ronaldo och totalt ignorerade Robinho, enligt mig så var det tydligt att han inte var uppskattad där.

Det är min uppfattning, kanske inte 100% sant.
Real Madrid Gonzlao Higuain
2009-10-15 16:26
Bat

Alltså det var inte egentligen RObinhos fel de var mest Calderons fel att han drog visst Robinho sa kanske vissa saker som han inte borde gjort efter affären, men enligt mig var det Calderons fel att han lämna....då han sa att robinho skulle säljas om ronaldo kom så ska man inte behandla en spelare...
schlattan
2009-10-15 16:21
Om robinho kommer till barca vet jag inte vad jag gör. En av de värsta karaktärerna inom fotbollen...
Valencia Bat
2009-10-15 16:13
Robinho tillbaka till spanien... kul! Saknar Ronaldinho också... Fan ni borde köpa tillbaka honom.

Men räkna inte med att ni får en spelare som spelar för hjärtat, för såsom han svek Real Madrid pga pengar är nog det svinigaste jag varit med om.

Väl mött på lördag!
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 15:58
Robinho du är välkommen. Men bara om du sköter dig.
Nice video klipp på Robinho.
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-15 15:48
Robinho är långt ifrån en av mina personliga favoriter, men jag säger samma sak som jag gjorde angående Zlatan-affären under sommaren: Pep borde få de spelarna han vill ha.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 15:37
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Självklart får Robinho skärpa sig om han kommer komma nu i Vinter. Verkar som Pep gillar Robinho och vill se han i Barca tröjan.

En som kan få ordning på Robinho är Pep det är jag helt 100 på.

2009-10-15 15:29
Jag börjar ta Robinho-ryktet på mer o mer allvar nu. Det verkar vara något på gång nu. Robinho ska precis som Zlatan förändra attityden lite om han vill spela för Barca.

Dvs Messi och Iniesta är störst, Xavi och Puyol är hjärtat i laget. Så försök inte vara något du inte är och spela för laget. Att vara anklagad för våldtäkt efter fester, att komma hem sent från landslaget, att bete sig som en diva överhuvudtaget passar inte i Barcelona.

Deco och Ronaldinho gjorde så, titta var dom är nu.
Barcelona Abbe -
2009-10-15 15:16
Ämne: När Arsenal slutar s....
Zlatan har en blödning över knäet. Han ska vara tillgänglig för spel i helgen, enligt landslagsläkaren Forssblad.
2009-10-15 13:06
Kul att Argentina lyckades vinna igår, missade matchen pga sjukdom. Var tvungen och lägga mig annars skulle det gå illa. :/

Förövrigt så är det fantastiskt med Piqué´s öga för mål. Piquénbauer!

Edit: Jimmy Jump bör inte avslöja sina planer för några tonåringar nästa gång. Man lär sig av sina misstag. :)
Barcelona Hetfield
2009-10-15 12:38
När Arsenal slutar sno ynglingar från andra klubbar, och när de börjar vinna titlar då kan jag ta de på allvar

Vet någon hur det är med Zlatan? Han blev ju skadad igår...
Barcelona Rambla - K9
2009-10-15 12:31
Den där arse-bloggaren, haha det där måste urtypen för en svensk arsenalsupporter. Är de alla stöpta ur samma form?
Barcelona Barçainfluensa
2009-10-15 12:21
hej åtkte från varberg från att se matchen igår.. fyfan va kallt det var, matchen var bra faktiskt. jag var rätt nära albanska fansen, fy fan va dom skrek fula saker om zlatan, rätt dåligt iaf.. sen när vi skulle åka hem, så funkade inte värmen i bussen säger bara fyfaaan... alldrig mer buss till stockholm
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 12:15
Ok då är det inget man ska tro på då. Match nu på Lördag. Valencias vänsterback Mathieu han kommer få det väldigt tufft mot Messi:)

Messi nr 1
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-10-15 12:11
Någon som har nån anning om Zlatans skada?
Dani Alves.
2009-10-15 12:06

Grabbar är det någon som vet om Zlatan och Henry har någon allvarlig skada? Kommer dom spela i helgen?
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-15 12:06
Scorpion. Det är en häxdoktor som går runt och tror att hans "förtrollning" har skadat Ronaldo. Lika befängt som att tro att en dans kan få det att börja regna. :-)
Barcelona westinho
2009-10-15 12:01
Scorpion

Han säger att han kan göra det. Och det fungerade på Ronaldo. Men det är inget jag tror på.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-15 11:59
Heywood Jablome

Vem är den hära Pepe Häxdoktorn? Jag fattar ingenting. Kan han skada spelare?

Hur kan han göra det.
2009-10-15 11:55
Barca-nist

Du svarar inte, du bara skrattar och tycker synd om dom. Henry, Hleb och nästa är Fabregas. Arsenal-spelare som vill vinna något kommer till Barcelona och förverkligar deras drömmar. Sen får småttingarna i Arsenal prestera bra fram till Januari och när det är som tuffast schema, vika ner sig totalt och bli överkörda av United och Chelsea ytterligare en gång.

Henry är deras största spelare någonsin, han vann CL och trippeln med oss. Jag skulle också vara bitter och gråtfärdig om jag var Arsenal-supporter. :)
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-15 11:55
Robinho till Barcelona? Hmm... Jag är kluven.
Annons: