/spanien/barcelona/forum/16792.aspx/spanien/barcelona/forum/16792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-03-21 17:40
Ämne: Barca4eva

(Gonzalez_Barca)

Oj råk....asså även om du inte skrev till mig svarade du på min fråga :D därför tackade jag XD
Barcelona el julio
2010-03-21 17:36
Ämne: el julio

Bänka Me....
ElTriplete

Du skämtar förstås, men kan det ligga ngt i det? I Milano och Italien var Ibra den odiskutabelt största stjärnan, även Kaka inräknat. Här kan vi se en "komplikation" idag. Kanske måste luften rensas internt för att maximera ALLA spelares potential. Jag tycker inte att så är fallet idag.

el julio
Barcelona Ronaldinho Jr.
2010-03-21 17:34
Bluered - vad menar du? Vill du inte ha Ribery?
Barcelona BlueRed
2010-03-21 17:31

Robben ska tydligen ha sagt till Ribéry att om han ska lämna så bör han gå till Barça och inte Real.
Om nu detta stämmer så hoppas jag verkligen inte att Ribéry lyssnar på honom.
-------------
H.Alavi

Synd att Ronaldinho nu är 30. Han kommer visserligen ha kvar mycket av sitt offensiva register, men det vore ännu roligare och få se honom med lite fart i benen. kul att Inzaghi fortsätter och leverera, både offsides och mål. :)
Barcelona ElTriplete
2010-03-21 17:27
el julio

Bänka Messi, Zlatan spelar bättre utan honom...

Skämt åsido, vet faktiskt inte. Han är riktigt dålig nu. Förhoppningsvis väcks Zlatan till liv nu efter allt som hänt senaste tiden. Agenten sa att han svor på sex olika språk. Hoppas det var sant haha!
Barcelona petersays
2010-03-21 17:22
BlueRed
Jag har försökt kolla på Milans matcher men tycker bara det ser..jag vet inte..tråkigt ut. Gillar varken Milan, San Siro eller ärkefascisten Berlusconi. Milan har lämnat fotbollens finrum och det känns underbart. T.o.m. TV-bilderna från San Siro ser tråkiga ut, känns som att man kollar på nån dassig VHS-kopia av någon match från sent 80-tal.

Nä, snackar vi Serie A så tycker jag vi ska snacka Palermo. Dom har ett mycket intressant läge i tabellen och ett lika intressant lagbygge på gång.
Barcelona el julio
2010-03-21 17:21
Ämne: el julio/

Ingen h....
Grymt distansskott ja och då hade han också självförtroende att ta dem regelbundet... En annan sak som saknas just nu, vilket också visas vid ett par av klippen är drivet i steget, att ta sig förbi ett par spelare och sen avsluta. Några av målen är rena mästerverken om ni frågar mig. Hur ska Barca få fart på karln?

el julio
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-21 17:16
BlueRed

Håller med, dagens match mellan Milan och Napoli bjöd på fotbollsgodis på en hög nivå. Lavezzi vore något alldeles extra o ha i La Liga.

Och som alltid, Ronaldinho hade show och gav mig flashbacks på gamla goda tider med honom i den blå-röda tröjan. Synd att han inte fick vinna på sin födelsedag, men show hade han.
Barcelona ElTriplete
2010-03-21 17:16
Dåligt av Milan att inte ta vara på chansen som man fick idag. Om de hade vunnit mot Napoli hade de varit serieledare och varit före Inter med en poäng.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2010-03-21 17:14
el julio/

Ingen hoppas mer än mig att det lossnar för honom och att han får sätta dit några idag. Klippet däremot tycker jag mest visar att han har ett GRYMT distansskott och att han gillar att lobba när han kommer fri mot målvakten :)
Barcelonistas
2010-03-21 17:11
hoppas verkligen på att ibra visar sitt rätta ja!
Barcelona BlueRed
2010-03-21 17:08
Man kan bara älska Serie-A just nu, speciellt när man ser Milan matcherna. Dem må ha tappat ett par storstjärnor, men vilka matcher dem bjuder på!

Vore kul om Kanal 9 började visa lite Roma matcher också, istället för Juve matcherna kanske?
Barcelona Ronaldinho Jr.
2010-03-21 17:07
Jo det förstår jag. Men även förra året tycker jag inte att han - trots sin säsong i inter riktigt skulle vara enda där uppe och tampas. Dessutom skulle det inte förvåna mig om han blir nominerad igen även om han inte får en kanonsäsong med barca. Det jag vill ha sagt är att han i mina ögon saknar han några egenskaper för att få det riktiga erkännandet av mig. Till och börja med kan han förbättra sitt rörelsemönster och på så sätt försätta sig själv men även andra spelare i bättre situationer.
Hoppas han motbevisar mig ikväll :)

Tror på en förhållandevis tuff match ikväll som vi i slutändan vinner med 2-1.
Barcelona el julio
2010-03-21 17:06
Ämne: Såg precis United-Li....
Ronald...

Se ovan länk så kanske du förstår varför Ibra har rankats så högt... Märk väl att detta är ett urval bara baserat på föregående säsongs mål, inte längre bak i tiden. Snälla Ibra, hoppas du får tillbaka till självförtroende som vi ser på länkat klipp, då blir Barca garanterat oslagbara...

el julio
Canaletes
2010-03-21 17:01
Ronaldinho Jr.

Du fattar väl att nomineringarna är från förra året som guldbollen o FIFA world player...
Barcelona Ronaldinho Jr.
2010-03-21 16:50
Såg precis United-Liverpool.

Trots att Rooney inte gjorde en av sina bästa matcher så ser man hur otroligt duktig och smart han är. Han gör oerhört mycket nytta för laget hela tiden. Väldigt komplett spelare med många smarta lösningar på alla möjliga situationer. Där har vår Zlatan mycket att lära. Se på Rooney Zlatan. Vågar inte ens tänka tanken på hur Rooney hade presterat i zlatans roll, omgiven av Iniesta, Messi och Xavi :)

Rooney för tillfället världens näst bästa fotbollsspelare och världens bästa centrala anfallare.

Kan inte förstå hur Zlatan gång på gång nomineras i dessa sammanhang när man talar om världens bästa, som t.ex till Uefas Team of the Year.

Som jag ser det är Zlatan knappt topp 10 centrala anfallare. Min Lista skulle vara typ:

1. Wayne Rooney
2. Didier Drogba
3. Fernando Torres
4. David Villa
5. Gonzalo Higuain
6. Diego Milito
7. Edin Dzeko
8. Zlatan Ibrahimovic
9. Lisandro Lopez
10. Sergio Aguero

Nåt i den stilen kanske...har säkert glömt någon eller några..
Barcelona C.Andrés
2010-03-21 16:22
3 veckor kvar idag till El Clasico:) Längtar oerhört att slå marängerna på deras hemmaplan igen.
Aléx
2010-03-21 15:59
Bet365 sänder Milan matchen gratis och med bra kvalité, det är gratis att bli medlem också. :)
Barcelona Barca-nist
2010-03-21 15:53
Gaby

Inget lag i världen får fördel alltid som du påstår!
det jämnar ut sig i slutändan.
Klokhet och åsikter kan vara skilda saker. Vi vill se Real förlora och ni vill se Barca förlora, Poängen är att man vinner oftast med eget spel och inte med hjälp av domaren.
Barcelona petersays
2010-03-21 15:51
Herregud kan ingen bara porta fjanten?
Canaletes
2010-03-21 15:50
Till Red.
Användaren: "Barcelonistas" vill att ni upphäver hans spärr. Han skulle bara va spärrad 1 dag men ni har tydligen glömt. fick PM

Barcelonistas
LOL, ännu värre. Håll dig till pony o hästar ;)
Barcelona Criff
2010-03-21 15:50
Gaby, varför tog du inte denna diskussionen när hela Real forumet gnällde om Pedros offside mål och alla andra dombeslut som kan ha varit fel?

Varför måste du vara här inne och läxa upp oss? Du kanske borde se om ditt eget hus innan du börjar kolla i andras. Bara ett tips!
Gaby
2010-03-21 15:49
Hej då. Spärrad. /Mod
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-21 15:46
Föresten är det inte dags för Real redaktionen att öppna sitt forum? de har ju uppfyllt kriterierna för att hålla den öppen, leda ligan i minst 2 veckor.
Barcelona Hetfield
2010-03-21 15:46
BOJAN

Titta länktips

Annars finns: http://www.atdhe.net/watchtv.html

Barcelona Barca-nist
2010-03-21 15:44
Gaby

snälla rara du, du får gärna heja på real men du är på Barca forum! ;)
Allt du säger kommer motsägas så varför waste your time?
Gaby
2010-03-21 15:42
Canaletes

Hahah du var ju rolig, och jag är ingen ''honom'' haha
Gaby
2010-03-21 15:41
Tycker bara att det är patetisk så som ni klagar på domaren, allt jag behöver säga är MESSI men ni verkar inte förstå...Så ni är dom sista som ska klaga, om jag kommer hit igen om en vecka kommer ni säkert fortfarande prata om Vaarts hands.. Patetisk som sagt..
Barcelona BOJAN-170-200-170cm
2010-03-21 15:39
KAn nån som kollar på Milan skicka stream? :D
Canaletes
2010-03-21 15:36
Men Gaby är 14år!!!

Ni sårar honom, låt honom vara!! XD
Annons: