/spanien/barcelona/forum/16786.aspx/spanien/barcelona/forum/16786.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-10-20 23:09
MF Doom

Oj detta med Laporta i omklädningsrummet kommer fixa fina rubriker åt tidningarna imorgon :)
Barcelona Fifa 10 på PS3 någon ? Pm.a
2009-10-20 23:08
HenryIbraMessi

Fan, du är ett skämt. Kan du inte lära dig något vettigt av dina päron eller nåt och återkomma sen?

Man sitter inte och säger att Messi och Iniesta och alla möjliga suger, för det gör dom inte.
Har du aldrig hört talas om slitna spelare? Formsvackor ? Du har väl då inte spelat fotboll iaf.

Pinsam nivå på dig.
Barcelona Cobain
Sluta tjafsa! Vi håller på samma lag, och sådana här matcher händer ALLA lag någon gång per år. Hur kan ni kritisera spelare som Marquez som funnits i klubben i så många år för att vara långsam i en match där HELA laget spelade under sin nivå? Vi är inte oslagbara och har aldrig varit det heller, det handlar om inställning!
Barcelona el Flaco
Ämne: Ämne: Haha, t....
Hehe, medgångssupportrarna var smarta nog att inte följa Barça på den tiden. Det var bara det dummaste, hardcore fanatikerna som stannade kvar i misären. ;)
Barcelona Omarboy

Surt att förlora hemma.. men håller med en del här som säger att det kan vara bra, liten tankställare eller vad man nu vill kalla det. Hellre nu än senare som någon nämnde.

Förresten, alves varning, var det för tacklingen eller för snack? såg inte ut som att domaren var på väg mot kortet först. Eller frisparken mot zlatan i första halvlek vid målvakten.

jag skyller verkligen inte förlusten på domaren, men känner mig inte speciellt nöjd med honom heller
MF Doom
Denna förlust känndes riktigt tung faktiskt, men man måste se framåt, sluta att skylla på enskilda misstag och klandra vissa spelare för denna förlust. Vi satte inte våra lägen och vi hade massa lägen med att avgöra denna match. Zlatans ribbskott och strax utanför på frisparken. Yayas nick i stolpen o.s.v

Slumpmålet direkt i början som Kazan fick var en boost för självförtroende för dem och en rejäl chock för Barca. Ett sådant mål är så otippat det kan bli. Kazan började automatiskt göra allt för att inte släppa några ytor och Barca spelarna komm aldrig igång med målskyttet trots alla chanser. Jag hade ju väntat mig en rejäl vinst för oss men ack så fel jag hade. Man ska inte underskatta dom ryska lagen. Det vet vi alla nu.

Några misstag jag märkte under matchen var att Alves släppte sin kant alldeles för ofta och sköt alldeles för få inlägg.

Viasat reportern säger nu på tv att Laporta var inne i spelarna omklädningsrum vilket är helt rätt. Hoppas att det här blir en väckarklocka för hela truppen.
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-20 23:07
ride rhe big something blabla

Jag höll med om det han sa om Zlatan mera bollar på han inne i straffområdet.
Barcelona Saman.
Barcanist

Jag har för mig att vi hade en väldigt bra procentmarginal på våra passningar eller har jag fel? Siffran låg på runt 80% (passningar som når sin destination) i halvlek vet jag i alla fall. Men att spelet inte stämde är ju helt rätt.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
Dani Alves gick ut skadad och ingen verkar bry sig, kul.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
HenryIbraMessi (Barcainfluensan)

Nu går du alltså emot dig själv, han är emot det hela med att skylla på enskilda spelare, det var ju precis det du gjorde inte sant?

Hur sk du ha det egentligen
Barcelona Saman.
2009-10-20 23:06
HenryIbraMessi (Barcainfluensan

Bra för din farfar, nej jag tycker inte han gjorde en tabbe.
Barcelona Barcanist
2009-10-20 23:06
Man undrar verkligen vad det är som hänt med vårt kära Barcelona.
Under denna match + Valencia matchen så slogs väldigt många passningar bort. Felpassningar, rensningar utan kontroll etc.
Det har inte hänt på länge. Vad kan felet vara?
Och att vi förlorar en hemmamatch på ett kokande Camp Nou kan bara ses som ett fiasko, och dessutom mot ett (som man trodde från början) korpen gäng, Rubin Kazan.
Men det är bara att blicka framåt och verkligen hoppas och be för bättre resultat PLUS prestationer. Vi ligger väl tvåa i ligan nu? Det är bra, men inte för Barca.
Det är bara att inse, vi besegrades idag med en gnutta otur också. Yayas nick i slutet borde gått in plus Zlatans skott i ribban.
2009-10-20 23:05
Piquenbauer

Zlatan är köpt av en anledning, förfan in med mer långbollar till honom. alldeles för mycket lek utanför och lite nonchalans.. Underskattning?

håller med till 100 %
2009-10-20 23:05
Blir lite av en krock när fotbolls kunniga och icke fotbolls kunniga ska föra dialoger.

Barcelona Piquénbauer
2009-10-20 23:04
Att skylla på Marquez är fan tragiskt,det är ju misstag högre upp i banan som leder till andra målet..

Keita skulle kommit in till andra istället för Iniesta. Eller så borde Iniesta ha flyttats upp och Keita tagit hans plats. Löpningar in i boxen ska vi inte prata om ens.. Dåligt pep!

Zlatan är köpt av en anledning, förfan in med mer långbollar till honom. alldeles för mycket lek utanför och lite nonchalans.. Underskattning?

Rubin gör en sjukt bra match o spelar efter deras resurser! Grymt!
Barcelona haeger
2009-10-20 23:03
Sluta klaga på enskilda spelare, hela laget gör en dålig match. Bara börja om. Snälla vila Messi nästa match, han behöver det.

Manolo83

Lika bra att du missade matchen, ingen direkt höjdare.
Barcelona Manolo83
fan vad roligt att komma hem från jobbet precis och se att vi har förlorat mot rubin kazan på hemma plan...wtf???
Hetfield

Gå och lägg dig?
2009-10-20 23:02
Saman

Du tycker inte han gjorede tabbe vid första målet? Min farfar hade tagit ner bollen på ett bättre sätt
Barcelona Hetfield
HenryIbraMessi

Så att du säger "Det är bara Zlatan som gör mål för Barca just nu och du sågar han? HAHA kerem ba damet ok?" är bra eller? H
Hur du har undvikit att bli spärrad är en gåta, när du säger fula saker
Barcelona Criff
Ja Marquez håller inte längre, det ärdärför Guardiola ville förlänga hans kontrakt?
Men ni vet säkert bättre än han som ser honom träna varje dag.

Han gör ett misstag, Marquez har aldrig varit en snabb spelare. Varför skulle han vara det idag?

Tror han kommer täppa till truten på er alla innan säsongen är slut.
2009-10-20 23:01
Aja ska inte skylla på spelarna nu det är faktiskt ledningens fel som inte kan värva lite backup spelare. Vi har ju knappast någon anfallare och ta in när vi ska hämta in underläge.
Barcelona Okkapokka
2009-10-20 23:01
Ämne: Haha, två stycken ha....
Medgångsfans fanns inte på den tiden.

Oh snap!

*Väntar på att PM-inkorgen kommer fyllas*
Barcelona Saman.
2009-10-20 23:00
schlattan

Marquez är precis tillbaka efter en skada, så att han är matchotränad är normalt. Dessutom gjorde han knappast någon tabbe när Rubin Kazan gjorde mål utan det var deras anfallare som gjorde allt annat rätt.
Barcelona haeger
Skit match.

Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Vi har inte råd att bänka flera spelare. För tunn trupp.
Ämne: Får jag inte tycka a....
Iniesta har precis kommer tillbaka ifrån skada, samma visa med Marques det tar några matcher innan de är tillbaka inte sant?

Kan du något om fotboll överhuvudtaget?
Varför inte skylla på Bojan som passa fel som ledde till målet när du ändå är på g.

Kollektivet fungera inte idag, det har inte fungerat några matcher tillbaka.

Vad Pep gör är att han försöker spela in dem, du vet spela in dem till form, bättre att vi torskar nu och får dem i match form än att de ska vara i usel form längre fram inte sant?

Kom igen gör matten grabben, inse,reflektera,tänk efter vad poängen var att spela just en ur form Marq och en ur form Iniesta.

Jag är inte ett dugg orolig, alla vet vi vad laget är kapabla till, ändå så gnäller vissa som några direkt ifrån puberteten.

Calma!
Moderator
Under dem 3 senaste timmarna har jag spärrat 4 personer! Höjs inte nivån markant så blir det inga varningar alls utan ni blir spärrade direkt! /Mod
2009-10-20 22:59
ack så mycket jag håller med schlattan
Barcelona Abbe -
Ser det inte som någon tillfällighet att resultaten slutar såhär:

Inter 2-2 Dynamo
Barça 1-2 Rubin
AZ 1-1 Arsenal
Liverpool 1-2 Lyon
Rangers 1-4 Unirea
schlattan
Lärdomen är att Marquez inte håller längre, har jag sagt länge...
Annons: