/spanien/barcelona/forum/16777.aspx/spanien/barcelona/forum/16777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2009-10-22 12:42
Barcelona och Manchester City förhandlar. Det sägs att det ska bli klart första eller andra veckan i november.

Det ser ut att bli ett lån fram till sommaren för att sedan köpa honom.
Barcelona šBarcaš
2009-10-22 12:33
Något nytt om Robinho?
Barcelona Criff
2009-10-22 12:27
K.Benzema, Jaha men vänta nu, Inter tog Milan med 4 - 0, men spelade 1 - 1 mot Rubin Kazan. Så varför skulle Milan ha större chans mot Rubin Kazan?
K.Benzema
2009-10-22 12:25
Se det som att vi gör dig en tjänst, när vi hindrar dig från att skämma ut dig ännu mer./ Mod
Barcelona DaniAlves
2009-10-22 12:23
Canaletes

Ronaldinho gjorde ingen assist till Pato igår?
Canaletes
2009-10-22 11:57
Ingen som tycker att Ronaldinhos assist igår till Pato var jävligt lik den han gjorde till Xavi när vi vann El Clasico 2004 med 2-1 :D

länk från matchen, men man ser inte assiten ;)
Barcelona Hetfield
2009-10-22 11:27
Höj nivån en aning, njut av att vi fick ta del av en makalös match istället föratt klanka ner på Real

Vissa glömmer bort att vi har varit ytterst mediokra på senaste tiden
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-10-22 11:05
Spela roll om han var bra eller inte? Dem vann ju till slut så.
Barcelona Maestro-V
2009-10-22 11:01
Det ska bli spännande att se om Real Madrid och Barca tar sig i kragen i helgen. Motståndarlagen i helgen kommer säkert att försöka dra nytta av förlusterna. Zaragoza och Sporting.

Får se om spelarna skärper sig.
Real Madrid omarttt
2009-10-22 10:38
förstår inte att ni säger att ronaldinho var bra. han kom bara runt en gång sedan var han helt osynlig. ni hejer på dinho mer än vad alla milan fans gör som säger att han var usel.
Barcelona Presidenten
2009-10-22 08:12
"Två (eller tre) kapitel återstår..."

Stort bildspel på det mesta från Henkes karriär inklusive lite Barca-bilder. Dessutom ett litet quiz att underhålla sig med... :)
Real Madrid Club de Fútbol
2009-10-22 03:03
det klart ni ska får njuta av vår förlust!
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSAMT för oss efter alla i vårt forum som firade som om vi vunnit CL titeln igår efter er förlust.
Hala madrid!
Barcelona ★Barca★
2009-10-22 02:10
Undra vad han tänker. Fan att jag lämna:D

Barca nr1!
Barcelonistas
2009-10-22 01:21
BlueRed

Ja den matchen ochså en totalt galen match.
Barcelona BlueRed
2009-10-22 01:18
Och Bordeaux vann över Bayern med 2-1. En match som innehöll två röda kort (båda Bayern) och två straffar (båda Bordeaux) som inte gick i mål.

Kanske inte världens skräll men ändå.

God natt.
Barcelonistas
2009-10-22 01:06
Den här cl omgången har varit helt fucking galet.Vi losar mot Rubin kazan på camp nou LOL.Inter kryssar mot dynamo, pool losar mot franska lyon.O Real losar mot milan.

haha kan fortfarande inte fatta att vi förlorade mot RUBIN KAZAN på camp nou herre min skapare.en sån match ska vi vinna med 5-0,6-0.

Barcelonistas
2009-10-22 00:36
Delarocha

Ronaldinho var dålig sista säsongen! 06/07 så var han topp 5 i världen.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-10-22 00:35
Som Barcasupporter är det självklart alltid kul när det dåligt för real madrid, men man bör ändå hålla en viss nivå. Vi får inte glömma att det är en lång säsong och mycket kommer att hända. Milan är ett bra lag och det är inte ett dåligt lag och det är inte fy skam att förlora mot dem även fast dem inte är på topp.

Här inne på Les Rambles borde vi mer koncentrera oss på vårt eget lag och lämna rivalerna åt sidan. Vi har en viktig match i helgen mot Zaragoza som måste vinnas och vi har en del problem med skador och form.
Andreas-
2009-10-22 00:10
Väldigt kul att Milan vann. Dinho tillbaka till Barcelona? Haha, nej tack. Men visst älskar jag fortfarande killen för det han gjorde för vår klubb.

Ronaldinho var i princip den som fick både CL o Liga-bucklan att hamna i Katalonien igen. Det glömmer vi aldrig!

Edit: Var iofs riktigt kul att se Dinhos "slap" på Raul även fast sånt inte hör hemma på fotbollsplanen. Får ungefär samma känsla som när Van Bommel gjorde 2-3 målet för München för några säsonger sen i åttondelsfinalen på Santiago o firade med en provokativ målgest mot publiken. "Hatet" mot Madrid ligger kvar, sånt gillar jag!
Barcelona Mes Que Un Club R10
2009-10-22 00:08
jag njuter och älskar milan just nu ..
r.madrid håller inte mot stora lag det har vi fåt se nu i flera år i rad.. älska barca
Delarocha
2009-10-22 00:05
Ronaldinho tillbaka till Barcelona? Nej tack. Tar hellre tillbaka Maxi Lopez då. Ronaldinho sket ju helt och hållet i laget och de krav som ställdes på honom de två sista säsongerna och verkar göra samma nu i Milan. Dessutom är han idag en medioker spelare som verkar ha en löjligt dålig attityd och inställning till det mesta. Han har tappat allt. Inte för att det rör mig nämnvärt, aldrig gillat honom överdrivet. är tacksam över det han gjordemen har alltid stört mig på hans överdrivna leenden och lekfullhet. Har bara kännts falskt rätt igenom vilket det kanske inte varit men men.
Barcelona ★Barca★
2009-10-21 23:55
Okkapokka

Jag håller med dig självklart ska man inte slå på nån. Men Ronaldinho kämpade ändå. Gjorde ett par fina finter.

Ronaldinho= Barca hjärta

Bona Nit
Barcelona Okkapokka
2009-10-21 23:52
Ämne: okkapokka/

Du skä....
Nu tror jag du missförstod mig. Jag höll med Tano att Les Rambles såg likadant ut som Puertan gjorde idag efter vår förlust mot Rubin igår. Att vi inte ska skratta åt hur dom beter sig där inne och att alla ska säljas hit och dit när det för det mesta såg likadant ut härinne igår.

Sedan sa jag också att de är självklart att vi ska få fira när det går dåligt för våra rivaler.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-21 23:47
okkapokka/

Du skämtar väl, eller hur?

Det är klart att man ska fira när det går dåligt för los merengues. Pato har gjort min kväll kanon bra. Humöret är lite bättre nu jämfört med igår kväll.

Mycket märklig match. Jag fattar inte än hur det blev 5 mål, utan fotboll egentligen. Tabbar av backar och målvakter till höger och vänster.

Casillas ökar på sin lista med tabbar. Han har en lång lista med fenomenala räddningar, men han tappar huvudet han med ibland.
Tuffa matcher också för Madrid i fortsättningen i CL. De kan inte ta det lugnt än som man kanske hoppades på. Och det påverkar prestationerna i ligan en aning.

En sak till som är positiv för vår del är att Real spelar mot Gijon på bortaplan redan på lördag. Bara två hela dagar alltså för att svälja förlusten och för förberedelser till helgmatchen.
Lite bättre förutsättningar för Sporting att skrälla, alltså.
Barca spelar på söndag och får extra tid och vila. Viktigt, då många såg slitna ut.

Visca el Pato, Seedorf och Dinho just ikväll.

Dinho är egentligen nästan slut tyvärr, tråkigt att titta på honom med allt gnäll och så.
Pato levererar redan som ung och Seedorf är ett fenomen.
Seedorf – vilket otroligt facit han har den mannen.

Barcelona Okkapokka
2009-10-21 23:47
Tyckte Ronaldinho var helt värdelös tills de sista 20 minuterna, eller efter Pirlos kvittering. Innan de gick han mest runt på planen och vevade på armarna. Sedan var hans avslutning på matchen inte så imponerande heller, och hans 'slap' mot Raúl var inte så trevlig heller.

Är inte imponerad, och vill absolut inte ha han i Barça igen.
Barcelona ★Barca★
2009-10-21 23:41
Någon mer än mig som tyckte Ronaldinho var bra. Han kämpade väldigt mycket. Tänk om han skulle komma till Barca igen.

Älskar den killen för mycket.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-21 23:38
Fantastiskt Milan!

Otroligt skönt att R.madrid förlorade, Milan var verkligen på hugget!
Barcelona tano
2009-10-21 23:34
Ämne: tano

Så du tänkt....
Hur kunde jag veta att ett sådant angrepp skulle komma från dem som inte ser längre än näsan räcker...

Klart folk får vara glada när rivalerna förlorar, det hör ju till. Men att skratta åt puertan som att det är sämre, när samma sak sker här är bara löjligt. Sade samma sak igår, det är sorgligt med sådant beteende. man måste ha lite distans och kanske lite självkontroll så man inte vräker ur sig vadsomhelst. Barcelona ska inte sälja några spelare. Vad våra spelare behöver är att komma i form.
Alle #8
2009-10-21 23:29
Hahaha tycker så synd om Real och Perez som tror att de kan köpa till sig ett perfekt lag och framgång. Säger ännu en gång jag tycker faktiskt synd om de. Så fort de får riktiga utmaningar (Juve, Sevilla, Milan) så åker de på däng. Jag tycker att det är riktigt sorgligt, även mot ett 'berg och dalbana' Milan fastän de spelade bra och effektiva ikväll.

Jämför inte Milan med Kazan. Milan är overall ett bättre lag MEN Kazan spelade bra igår mot ett loj och nonchalant Barca så man ska ge creds till Kazan. De spelade grymt försvarsspel och var farliga på kontringar och med tanke på att Reals bästa sida inte är försvar så skulle Kazan nog ha vunnit mot Real med fast med större siffror än mot Barca. Väl mött!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-21 23:29
Skönt med fotboll imorn igen genom ett par intressanta matcher i Euro League :)

Aja god natt för ikväll, man går till sängs glad iaf jämfört med igår :P
Annons: