/spanien/barcelona/forum/16758.aspx/spanien/barcelona/forum/16758.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcaholic
2009-10-25 00:58
Hoppas både Jeffren & Maxwell får starta imorgon istället för Pedro & Abidal. Abidal har varit bra senaste matcherna men eftersom Puyol troligtvis spelar högerback hade man behövt Maxwells offensiv. Och Pedro har inte varit bra senaste matcherna ge Jeffren också chansen nu.

Tycker startelvan borde se ut såhär;

Valdes
Puyol-Pique-Chygrynskiy-Maxwell
Xavi-Toure-Iniesta
Messi-Zlatan-Jeffren

Trött på Marquez, vet han måste komma igång efter skadan men låt han göra det i cupen inte i ligan eller champions league!
Barcelona basaric
2009-10-25 00:07
Truppen imorgon : Valdes, Pinto, Puyol, Márquez, Piqué, Chygrynskiy, Maxwell, Abidal, Touré, Busquets, Keita, Xavi, Iniesta, Jeffren, Bojan, Pedro, Ibrahimovic och Messi.

Jag hoppas verkligen att vi vinner imorgon, och jag hoppas verkligen att vissa spelare presterar bättre än dom gjort hittils.
Barcelona basaric
2009-10-24 23:42
Idris Kameni, Diego Perotti, Didier Zokora, Jesus Navas... tack för en underbar match!!!
Barcelona Mohadino
2009-10-24 23:28
Inte mycket du tillför. Otroligt låg nivå. Spärrad, givetvis! /Mod
Barcelona Mohadino
2009-10-24 23:27
VA HENDER GRABBAR
Ktoor^,^
2009-10-24 23:24
3 Poäng imorgon Barca !!!!!!!!
Barcelona Barcadinho.
2009-10-24 22:56
Vilket härligt resultat. Eloge till Sporting och deras kämpeinsats.

Vem säger att en 0-0 match är alltid tråkig?
Det var helt nervöst sista kvarten. Jag gick runt hemma sista fem, kunde inte tåla att titta.
Jag hoppas och tror att Barca fixar tre poäng imorgon.

Alla lag vet idag hur de ska möta oss och Real. Försvara med mycket folk, håll bollen så gott det går när bollen är hos dig, dra ner tempot och hoppas på en kontring. Det verkar som om det lag som lyckas göra det bäst har en chans att hämta poäng.
Hoppas att Zaragoza inte kommer lyckas lika bra med den enkla taktiken som Gijon eller Rubin gjorde.

Tarrak/
Jaha, så det var tuffare än så. Men bra för medlemmarna och känna till rutinerna.
Då vet folk vad de har att förlora och hur man löser det.

haeger/
Nej du, det har jag missat eller rättare sagt kopplade inte A med B. Jag såg Genoa ett par gånger men tänkte inte på att det är samma person. Tack för upplysningen.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-10-24 22:46
Ämne: Nästan lustigt att s....Det är en bra varning eftersom ett par av våra nyckelspelare är i ganska dålig form. Mot Rubin Kazan var det väl bara Zlatan som nådde en hyfsad form. Messi såg sliten ut och Iniesta är inte ännu i fullt slag efter skadan.
Barcelona lameG^
2009-10-24 22:44
hoppas på denna startelvan imorgon!!

Valdes
Puyol Chyg Pique Maxwell
Yaya
Xavi Iniesta
Pedro Ibra Bojan

Hoppas att det blir vila för messi. Han verkar vara sliten. Skulle det behövas så in med honom.

Maxwell är offensiv och eftersom inte Alves spelar så blir de han.

Funkar vårt 3 manna mittfält så vinner vi imorgon lovar jag!!

Varför ingen Keita och Marquez?

Tyvärr Keita men Iniesta måste få 90 min på "sin" position. Kanske ifall pep låter Xavi vila så kan Keita starta. Yaya måste också få 90 min för han börjar se lite seg ut.

Tyvärr Marquez men du är inte tillräckligt bra. Iallafall inte nu och Copa Del Rey är nog din grej. Hoppas marquez gör ett inhopp imorgon och startar copa tills vidare. Visar du att du är bättre så får du din chans i cl igen men inte nu iallafall.
Barcelona Hetfield
2009-10-24 22:36
Nästan lustigt att så många av er tar för givet att vi kan rycka ifrån imorgon, ni glömmer tydligen bort att de 3 senaste matcher har varit ytterst mediokra

Jag vill att Barca vinner imorgon, och att vi vinner det med stil, det känns nästan ibland som att glädjen har försvunnit en aning, och det behövs verkligen nu när tuffa matcher väntar runt hörnet, så "Go!"
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-10-24 22:32
Imorrn rycker vi Barca!
2009-10-24 22:32
Ämne: Ämne: Ämne....
"Rolig"????

Det är bara så att Real Madrid spelar tråkig fotboll. Bara så du vet det.
Barcelona Bernie
2009-10-24 22:31
Ja, såklart 3 poäng. Skrev fel.
Crow (Tyskland Red)
2009-10-24 22:29
Ämne: Ämne: Vilken ....
Messi är fotbollsgudens son,

Vad "rolig" du är.
2009-10-24 22:24
Ämne: Vilken skillnad på m....
Jag skrev ett inlägg förra säsongen vars innehåll förtjänar att upprepas:

Läkemedelsbolagen som skor sig på folk som behöver sömnmedel borde stämma Real Madrid. Deras matcher är så tråkiga att det torde minska sömnmedelsförsäljningen kraftigt.
Barcelona Maestro-V
2009-10-24 22:17
Vilken skillnad på matchen mellan Sevilla och Espanyol och den tidigare. I denna som pågår nu är intensitet rätt hög och bollen går framåt väldig fort. Mycket mer intressant att titta på.
Barcelona lameG^
2009-10-24 22:15
Fan vad gött. Nu måste vi vinna imorgon och ta 3 säkra poäng.

Hoppas verkligen att vi inte bara vinner som någon skrev utan också ett tecken på att vi är på väg uppåt spelmässigt.
Barcelona Okkapokka
2009-10-24 22:13
Äsch, vi har en match att vinna imorgon också. Fira inte för mycket i förväg.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-24 22:13
Hehe skon "fodelsedags present" man fick med Real tapp, kollade po matchen har nere vid nogon bar och snacka om vad de jublande nar slutsignalen :)

Imorgon blir det Barca Zaragoza po tredje raden :D hyffsat taggad man ar.
2009-10-24 22:11
Ämne: Hihi! Det är skitkul....Det är ett billigt och lätt bisarrt nöje att gå in och läsa där så här timmarna efter att de misslyckats.

Det roligaste är att diverse debattörer skriver som om de tror att ledningen i Real Madrid läser deras "goda" råd. Gissningsvis finns det inte en enda i Madrids ledning som har en aaaaning om att det finns något som heter Svenskafans. Även om de gör det så finns det troligen ingen i klubben som läser svenska. Och skulle det mot förmodan göra de struntar de ändå antagligen högaktningsfullt i vad som skrivs på Puertan.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-24 22:11
3 poäng är de väl endå? :s

försöker följa diskutionen i madrid forumet, men de är tamefan omöjligt.. massor med meddelanden o alla snackar om olika saker, hoppas på 3 enkla poäng imorn, *lääängtar*
Barcelona Maestro-V
2009-10-24 22:10
Ryberg!//
Nej, det menar jag inte. Real Madrid och Barca har lika många poäng just nu. 19 poäng. Om jag inte har missuppfattat det hela.
Barcelona Ryberg!
2009-10-24 22:04
Maestro-V

Du menar 4 poäng? :)
Barcelonistas
2009-10-24 22:03
Barcelonistas
2009-10-24 22:02
Imon måste vi bara vinna jag skiter i om det är 5-0 eller 1-0 bara de är vinst!
Barcelona Maestro-V
2009-10-24 21:58
Ämne: Ämne: Sportin....Jag menade givetvis målnummer 3000. Rätt.

Bernie:
Vid vinst imorgon blir det tre poängs försprång.
Barcelona Gabbe5000
2009-10-24 21:56
Hihi! Det är skitkul att se puertan implodera. Har inte varit härinne efter en barca-match nångång men jag hoppas vi är lite mer sansade om vi förlorar eller spelar lika.
Barcelona Bernie
Vi får inte låta chansen få förbi imorgon att utöka vår serieledning till 4 poäng. Hoppas det inte blir några skador imorgon.
Barcelona Maestro-V
Botià gjorde väldig bra ifrån sig. Det var han som stoppade Kakà.
Han kanske blir en stor mittback så småningom.
Välförtjänt poäng för Sporting.

Nu gäller det att ta tre poäng imorgon.
Barcelona DM1982
Ämne: Sportings assisteran....
Nja, det var inte mål nummer 300 han gjorde för det var det säkert någon som gjorde 1920 eller så i Barca. Det var mål nummer 3 000.
Annons: