/spanien/barcelona/forum/16757.aspx/spanien/barcelona/forum/16757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2010-02-01 17:23
Som nån skrev här efter matchen mot Sporting.
Guardiola borde prata ensam med Ibrahimovic.
Sagt o gjort. Det blev middag tillsammans

Det här funkade ju med Henry.
Matchen därefter, hat-trick mot Valencia! :D

Och Edmilson till Zaragoza
Barcelona Hetfield
Skönt med Edmilson i La Liga igen!
När han var som bäst i Barcelona så var han magisk, glömmer aldrig bort när han rensade bollen i straffområdet genom att göra en "Maradona" grej, svårt att förklara med C.Ronaldo brukar också göra liknande
En gammal favorit helt enkelt!

Pedrito

Du har redan skrivit det, du behöver inte upprepa dig
Barcelona ★Barca★
Guti i Vm? NEJ TACK!
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 17:21
okej det är en bra deal jag skulle bli jävligt glad om man sålde honom för det.
Barcelona ★Barca★
2010-02-01 17:20
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Hahahaha
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-02-01 17:20
Messidinho_10

Det priset ingick i förhandlingarna mellan Juve och Barca. Hans köpsoption efter att lånetiden är slut är 100 miljoner.
Delarocha
2010-02-01 17:19
Hur vet du att Keirrson kommer prestera tillräckligt bra för att bli såld? han har ju inte fått spela alls i Benfica så att anta att han kommer prestera på en hög nivå i en bättre klubb är ju direkt korkat. Vi kan ju hoppas men kan ju bli svårt.
2010-02-01 17:18
Guti till VM? joo, om han byter nationalitet till Nya Zeeland eller Nordkorea, så har han iaf en plats på bänken.
Barcelonistas
2010-02-01 17:18
Messidinho_10

man ehhm CITY? eller juve..
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 17:16
Vem skulle vilja köpa Caceres för så mycket pengar?
2010-02-01 17:15
Nu när Keirrison går till Fiorentina så har Barca inte förlorat någonting alls på affären. Han spelar där 2 år, antingen är han tillräckligt bra för att vara med Barcas trupp eller så säljs han för de pengarna han köptes in för.

Vissa som kritiserar värvningarna tänker inte på att Barca också säljer de spelarna. Man kanske köper Caceres för 170 miljoner men han kan ju säljas för 100 miljoner om han nu misslyckas.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-01 17:14
adil,

Äh, den "planen" om att få Spaniens förbundskapten att ta med sig Guti till VM försvinner lika snabbt som A.Madrids backlinje.
När han gör en dålig match, så är det Alcorcon som väntar för honom. Så funkar det, inget jag hittar på.
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 17:13
Alvi

Vi gör det nu ;(
Delarocha
2010-02-01 17:13
Ser ingen större anledning att helt plötsligt ta med Guti. Man vann EM förra året och ingen av de mittfältare han konkurrerar med har väl presterat sämre än honom i år? Fabregas gör väl sin bästa säsong hittils i karriären och Xavi och Iniesta håller ju en löjligt mycket högre nivå än Guti oavsett om han har en formtopp eller inte.
Barcelona Pep the King
2010-02-01 17:10
Messidinho_10

Lugna ner dig. Du åker snart på en spärr.
adil,
2010-02-01 17:09
Ämne: Rambla~//

Haha hå....
Guti till VM? Jo men visst, jag tror inte landslaget vill ha med en säkerhetsrisk, både på och utanför plan, i världens största turnering.

Det är Barcelona spelarna som ska diktera Spanien mot guldet och ingen annan. Spaniens öde ligger i mångt och mycket i Xavis och Iniestas fötter, och Puyols offervilja. Casillas också? Inte i lika stor skala, då Spaniens spelsätt knappast påminner om Real Madrids. Enligt mig skulle Valdés kunna göra ett minst lika bra jobb som Casillas, men det är en annan femma. Dock tycker jag det vore väldigt kul om Valdes fick åka med, inte minst för honom själv. Underskattade rackare.

Sen har vi Pedro som lär ha goda chanser att bokas in på planet. Han växer och växer i allas ögon.
2010-02-01 17:08
Barcelonistas & Messidinho_10

Ta era relationsproblem via PM istället, har för mig att ni redan blivit spärrade flera gånger tidigare. Det känns som om ni strävar efter en spärr, skärp er.
Barcelonistas
2010-02-01 17:06
exakt!
2010-02-01 17:06
Barcelonistas

Abrahomovich? Haha!

Messidinho_10

Så som vi spelar idag, så kan självaste Stuttgart slå ut oss. Vi måste bli bättre på att sätta våra chanser. Var inte så säker på att vi kan slå ut alla. Dagens Barca måste kriga för att nå upp till förra säsongens triumf.

Pedrito / Barcelonito / Lucho Enrique 21

Hur du än visar/berättar för Madridistas, så kommer de aldrig att förstå. Lägg ner den här diskussionen då den är onödig. Koncentrera dig på något annat.
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 17:04
Asså vad fan snackar du om är du en fjortis eller?
Barcelonistas
2010-02-01 16:58
De enda som kan slå ut oss är chelsea. varför? jo för dom bara parkera bussen framför mål på camp nou. exp föra säsongen parkerade chelsea inte bara pussen framför mål även abrahomovich flygplan..

och på bridge är dom skit starka. de är därför jag hoppas att barca får starta kvarten och semin på borta plan om vi nu ställs mot chelsea igen.
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 16:56
Det finns ett lag som kan slå ut oss i CL iår det är Chelsi dem andra tar vi.
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 16:54
Men det e vi som äger honom va?
Barcelona L.A.M. Nr 10
2010-02-01 16:54
Jag tror vi har en väldigt stor chans att vinna CL. Man U och Chelsea tror jag kommer att vara det största hotet. Kanske även Real.

Inter och Milan räknas såklart som svåra motståndare i en åttondel, men jag tror United och Chelsea tar dem ganska enkelt. Visst, Milan har ryckt upp sig nu på slutet( även om det blev förlust mot Inter) och Inter leder som vanligt Serie A med stor marginal. Men jag tror tyvärr att de blir nummret för små jämfört med Chelsea och United.
Barcelona Abbe.
2010-02-01 16:53
Ämne: Jag tycker vi borde ....Det har precis löst sig för honom, Fiorentina ny klubb. Utlånad den här säsongen och även nästa.
Barcelona Messidinho_10
2010-02-01 16:51
Jag tycker vi borde ta in Kerisson eller vad han heter helt sjukt att vi har värvat honom och lånat ut han.
Barcelonistas
2010-02-01 16:51
sen är den ochså så att vinner du cl gruppen så slipper du "svår" lottning. men kommer du 2 i din grupp 4 år irad då är det klart att du får möta svårare lag. men de roliga är ju att vi har fått svårare lottning än real dom senaste åren.
Barcelonistas
2010-02-01 16:48
Delarocha

haha exakt dom gnäller på att barca får lätt motstånd i cl men jag kan ta upp dom senaste 5 åren vilka vi fått spela mott.

2005 åttondelsfinal chelsea,2006 åttondelsfinal chelsea,2007 åttondelsfinal liverpool,2008 åttondelsfinal celtic,2009 åttondelsfinal lyon,2010 åttondelsfinal stuttgart.

hur fan kan man tycka att de är enkla lag att möta? undantaget är la stuttgart.
Delarocha
2010-02-01 16:45
Angående Champions league och Real madrid. Intressant att när Real får möta Lyon så är det en svår match men när vi fått möta dem är det en skitenkel match ur deras synvinkel. Vadå hyckleri?
Barcelona Pedrito
2010-02-01 16:44
Ämne: Barcas mål var offsi....
Madridistas har inte läst på reglerna ordentligt tydligen, DEt är absolut inte offside.
Annons: