/spanien/barcelona/forum/16756.aspx/spanien/barcelona/forum/16756.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fotbollen mot döden ? (MQUC3)
2009-10-25 23:20
petersays:

Har du inte sett "Crackoviá" ?
Barcelona petersays
2009-10-25 23:19
Har jag missat något? Har Keita fått ett smeknamn som är Keite eller Keitee? För jag kan annars inte förstå hur halva forumet inte verkar kunna namnet på snubben som nyss gjorde ett hattrick.
Alle #8
2009-10-25 23:18
Jag har faktiskt tänkt på en sak. Självklart är Casillas riktigt grym men jag tycker att han är världens näst bäste målvakt. Den bästa i mina ögon är Buffon. Alltså Casillas är ruggigt bra som jag sa och jag tror att han är lite yngre än Buffon också så det är ju bättre för honom.

Anledningen till att jag säger att Casillas inte är världens bästa målvakt är för att jag tror Real Madrid's usla försvar får honom se bättre ut än vad han är. Självklart har Casillas räddat dem hur många gånger som helst och fortsätter att göra det men det är ju just det jag säger? Han är riktigt bra men Madrid's försvar får honom och se lite bättre ut än vad han är. Real har haft problem med försvarsspelet dem senaste åren och har fortfarande det. Nog om det nu!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Pep kommer att få po....
Just nu så har min favorit yaya den sämsta formen av de övriga dm, han måste steppa upp spelet en aning, skulle inte skada med förra årets form att tillföra.

Med de trycket han har borde han avlossa kanonen lite oftare samt sina fina räder, men det kommer väl med självförtroende eller vad säger du?

=)
Barcelona Barcanist
Grabbar på länken som Ktoor^,^ skickade på Zlatan frispark så står det att den gick på 170 km/h.
Det kan väl inte stämma??
gol
2009-10-25 23:17
snyggt
Barcelona Barcadinho.
2009-10-25 23:16
Pep kommer att få positiva huvudvärk efter den här matchen. Keita spelar kanon bra och gör mål. En av de bästs huvudspelare i vårt anfall förmodligen. Att ha en DM som gör mål är en enorm tillgång.

Sen måste jag säga att jag var riktigt glad för Busqi. Äntligen en rikyigt bra match. Han var en jäkla kung i 2.a halvleken. Hans absolut bästa halvlek den här säsongen,

Det är alltså en positiv konkurrens mellan dessa två och Yaya. Det gynnar laget.
Barcelona C.Andrés
2009-10-25 23:15
Jobbigt att zlatan är svensk,nu blir det zuper hype hos media folket:p
Ktoor^,^
2009-10-25 23:15
BlueRed

Okej :)

Kolla in Zlatans dänga ! Har kollat på den minst 20 gånger om och om igen :)
Real Madrid N(N)
2009-10-25 23:14
hur bra är Zlatan - i dagens form? Topp 5 i världen? Skulle själv nästan säga topp 3
Barcelona BlueRed
2009-10-25 23:13
Ktoor^,^

Jag väntar nog tills EuroTalk kommer upp imorgon. :)
------------------

Denna match behövde spelarna, folket på Camp Nou och vi. Keita var klart matchens bästa. Jobbar stenhårt defensivt samtidigt som han är med i varje anfall. Man kan förstå varför han är en av Peps favoriter. Han ger 100% hela matchen.
Barcelona Mojito
2009-10-25 23:12
Hmm, jäkligt kul för Keitee att han får sån uppmärksamhet.

Aneldningen till att han glänser i en sån här match är att han har kraft nog att löpa offensivt i större utsträckning än annars.
Han behövde inte ta en defensvi löpning under hela matchen kändes det som.

Summerat så är det strålande att han tar till vara på ett sånt här tillfälle. Jag hoppas bara alla inser att han inte kommer dominera lika fullt ut mot bättre motstånd, då han tvingas arbeta mer i defensiven och inte har lika mycket kraft att tillföra i anfallen (konstant).

Men, 5+ ska han ha idag, och Iniesta får jobba på formen om han ska återta mittfältsplatsen den närmsta tiden.
Barcelona Smogen
2009-10-25 23:11
Iniestas spel på mittfältet var en av de störst bidragande orsakerna till att Barcelona vann trippeln förra året, så lite dumt att kritisera Pep för att han spelar Iniesta där även denna säsongen.
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Grattis folket till ....
Nej, inte i ett spelförande lag. Hans kvalitéer i passningspel och spelförståelse överväger hans brister i snabbhet. Det samma gäller Piqué och Marquez. Nu ska vi komma ihåg att både Chygro och Marquez inte är helt åsterställda fysiskt med tanke på deras skador. De behöver speltid för att få upp flåset.
Barcelona C.Andrés
Tror Chygry har mer att ge än vad som har presterats.
Ktoor^,^
2009-10-25 23:10
Om ni har tråkigt så kolla på fotbollskanalen på tv4 strax.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-10-25 23:09
Grattis folket till segern, men jag fastna på en grej, jag har i princip gjort de hela säsongen. Är inte Chygry lite för seg för La liga?
Barcelona FCB =)
2009-10-25 23:08
Test
Barcelona Ryberg!
2009-10-25 23:08
Äntligen.......
Barcelona petersays
2009-10-25 23:05
"Keites startplats beror helt och hållet på hans form och vilken motståndare som står på andra sidan. Han är inte på något sätt given enligt mig i alla fall."

Precis min åsikt!
Barcelona petersays
2009-10-25 23:04
"nej för skulle vilja se i vem som har hans roll ist för honom då han inte skulle vara med "

Jag förstår inte ett ord av vad du skriver.
Barcelona Rambla - K9
Canaletes

Jo det var det. Frida på Viasat.
Real Madrid N(N)
Cass är överlägsen Valdes. Det är ett faktum. Däremot är Valdes helt perfekt för Barcelona. Cass har ett riktigt skitjobb däremot.. Otrolig press både från fansen, media och i spelet. Real Madrid spelar så rörigt att det inte är konstigt att resultaten blir som de blir.
Ktoor^,^
2009-10-25 23:03
Såååååå Skköööönt !!!!
Sevilla PHC - Palten !
Canaletes:
Stämmer. Tog fel på de bägge. Brolin i mina ögon är en kvinna som inte har koll på fotboll. Hon är nog mest där för att se snygg ut..
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
el clasico
Barcelona Rambla - K9
petersays

Keites startplats beror helt och hållet på hans form och vilken motståndare som står på andra sidan. Han är inte på något sätt given enligt mig i alla fall.
Canaletes
2009-10-25 23:02
När var sist Barcelona gjorde 6 mål??

Komemr inte ihåg, tacksam för svar :)
Barcelona Piquénbauer
2009-10-25 23:02
petersays:

Halå lugn nu va Keita var väl inte ens med från början mot Rubin och det var han jag saknade så jävla mycket. Han byttes in i slutet! Iniesta var sämst den matchen. Att inte ha Keita med i alla matcher nu när har har varit i bra form är som att skjuta sig själv i foten Pep!

Det är väl seriöst ingen som har gått miste om Keitas form senaste matcherna. Det enda som har varit problemet är att Pep valt att rotera samt velat ge Iniesta tid för att han är tillbaka från skada..

Busqen gör också en bra match idag.. eller?
ch1ck_
2009-10-25 23:01
Ämne: "Matcherna? Du ....
nej för skulle vilja se i vem som har hans roll ist för honom då han inte skulle vara med
Annons: