/spanien/barcelona/forum/16754.aspx/spanien/barcelona/forum/16754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-10-26 16:38
Angående Cáceres så verkar det gå riktigt tungt i Juve. Jag trodde att det skulle funka bättre i ett lag där han inte har samma höga krav på kreativitet med bollen som i Barca. Men så här långt har han bara startat två matcher och nu sågas han ordentligt av Moggi, som anser att Juve borde skicka tillbaka honom efter säsongens slut.
Barcelona Messidinho_10
2009-10-26 16:36
Alle #8

De är falska Z och Cr, kolla istället på Messi Xavi Iniesta vilka lirare dem är ingen talar illa om dem.

Minns du läget Messi brännde igår trots det så ställde sig publiken upp och sjöng Messi Messi det är stort, Respekt!
Barcelona Fotbollen mot döden ? (MQUC3)
2009-10-26 16:28
Alle #8

Länge lever Svenska Avundsjukan.
Ronaldo och Zlatan är som du säger båda, fantastiska fotbollsspelare.
Man kan ogilla dessa om man nu vill det men att påstå att dom är kassa är bara löjligt.
Alle #8
2009-10-26 16:19
Det är så sjukt att vad än Zlatan och Cristiano Ronaldo gör så hatar folk och snackar skit. Jag fattar ej? Det är helt sinnessjukt. Majoriteten i Sverige uppskattar och älskar ju Zlatan men jag menar varför ska det finnas en minoritet överhuvudtaget? Dem flesta som uppskattar Zlatan och så satte alla s.k "haters" på plats igår för det är inte mycket hatarna kan komma med nuförtiden eftersom han spelar ganska så bra och vem hade trott att han skulle spela så bra redan vid det här skedet? Man trodde ju att han skulle börja smälta in och börja komma igång nu (efter 7-8 ligamatcher) men han smälte in redan från 2:a ligamatchen. Efter 8 mål, 4-5 assist på 10 matcher även då kan folk hitta på anledningningar?

Målet var en tabbe! Eller han kan inte prestera i landslaget eller han blir serverad eller ja sådana sjukt idiotiska saker! Vad fan har landslaget med Barcelona att göra? Är man professionell fotbollsspelare så spelar man för en klubb och det är det han gör och han gör det utmärkt och sedan om man gör bra ifrån sig i landslaget är bara plus. Jag kan inte komma på många spelare i yppersta världstoppen som Zlatan och Cristiano Rnoaldo som gör grymt ifrån sig i landslaget? Speciellt dem som kommer från "små" fotbollsnationer som Zlatan där det är jävligt ovanligt att en sån spelare skapas.

Samma sak med Cristiano Ronaldo. En riktigt grym spelare visst har han lite attitydsproblem och så men inte fan ska man börja klanka ner spelaren han är? Vissa säger att han suger hit och dit bla bla. Börjar bli faktiskt lite jobbigt. T.e.x kolla på Aftonbladet's Zlatan artikel där vissa bittra gammlingar säger att Zlatan är sämst och så vidare man blir ju galen! :P
Zaragoza Nina (Red.)
2009-10-26 16:18
el Flaco -

Jag kommer till det i Batalla de Aragón.
Med tanke på hur vi spelade i Segunda (vann utan att briljera, utan plan) så tror och tycker jag att man helt enkelt bara delat ut det till tränaren för det större laget. Gynnat Zaragoza och Marcelino lite på andras bekostnad.
Zaragoza Nina (Red.)
2009-10-26 16:16
Ämne: HAHAHHA!!!

Kolla ....
Menar du att det på något vis kan kallas felaktigt?

Jag tyckte jag var väldigt rättvis i min bedömning, nästan lite för snäll.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-10-26 16:16
Ämne: HAHAHHA!!!

Kolla ....
Safe to say att Nina inte tycker om Marcelino?

Undrar vad hon anser om det faktumet att Marcelino idag fick priset som den bästa tränaren under fjolårssäsongen i la Segunda...
Canaletes
2009-10-26 16:06
HAHAHHA!!!

Kolla Nina's betyg på Zaragoza tränaren
2009-10-26 16:04
MSL#666 :

Suarez är riktigt bra, såg också matchen och skulle gärna se han i Barca.

Suarez - Ibra - Messi

Sen om vi drömmer vidare lite till så varför inte:

Iniesta - Xavi - Cesc på mittfältet ;)
Canaletes
2009-10-26 15:58
Majsan

Överdriv liiite mer också...
Barcelona Messidinho_10
2009-10-26 15:45
Majsan

Caceres va en katastrof han fick panik varje gång han fick bollen.

Själv hoppas jag att Rafa Marques kommer i form snart efter skadan för då är han en av världens bästa.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-10-26 15:37
Personligen hoppas jag på Luis Suarez på kanten om någon ny ska komma in, vart riktigt imponerad av honom i Ajax match mot AZ i går..
Barcelona Abbe -
2009-10-26 15:33
Så kan det gå.
Barcelona ★Barca★
2009-10-26 15:03
basaric

Jag hoppas på Robinho.
Barcelona Makaveli
2009-10-26 15:00
Caceres passningsspel var för dåligt
Barcelona Majsan
2009-10-26 14:45
Jag kan fortfarande inte fatta att vi betalade runt 230-250 miljoner för Chygy samtidigt som vi lånade ut Caceres till Juventus. För mig är det som att köpa Tobias Hysén för 100 miljoner och låna ut Messi. Typ.
Barcelona C.Andrés
2009-10-26 14:39
Barcelona Mojito
2009-10-26 14:25
Nu väntar 3 raka bortamatcher för Blaugrana med tripp trapp trull motstånd;

Cupen mot Leonesa från Leon
Ligan mot Osasuna från Pamplona
Båda städerna ligger i Norra / Nordvästra delen av Spanien - inga längre resor.

Men sen kommmer en riktig långresa då laget beger sig till en gömd del av Ryssland för att åter ställas mot glädjedödarna från Rubin Kazan.

Tufft med 3 raka bortamatcher, Mallorca får se upp när hemmasönerna återvänder till Camp Nou om 2 veckor!
2009-10-26 14:15
H.Alavi/

Jag tycker väl bara att det är märkligt att priset till bästa domaren är döpt efter en man som en gång för längesedan gjorde ett gigantisk misstag som kostade oss avancemanget på grund av det.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-10-26 14:04
el Flaco - E.F.R.

Tror du att dem försöker provocera oss med domarens namn?
Barcelona Sentuary
2009-10-26 13:55
Ämne: Jag hoppas verkligen....
Jag hade nog valt Robinho av alla dom du nämnde, men drömmen hade varit Lennon från Tottenham, kommer nog aldrig hända menmen.
2009-10-26 13:44
I länktipset kan ni se Marca-galan i livesändning där bl.a. Valdés ska få ta emot Zamora-priset.

Komiskt att Megía Dávila, som nu arbetar för Real Madrid, ska få priset för bästa domare och för att göra saken ännu värre/förolämpande så har Marca döpt priset till Guruceta, efter den domaren som under ett kvartsfinalmöte i Copa del Generalísimo mellan Barça och Real Madrid i 1969 dömde straff till marängerna, trots att situationen skedde tre meter utanför straffområdet...
Barcelona RimuZ
2009-10-26 13:12
Jag missade andra halvlek pga av jobb. Någon som vet vart jag kan titta på den? :(
Barcelona Suñol
2009-10-26 13:11
Rosells idéer känns ju väldigt sunda. Ju mer jag läser om hans planer så tycker jag att han verkar vara en man för jobbet.
Barcelona basaric
2009-10-26 13:01
Jag hoppas verkligen att Pep ser till att fixa en vänsterytter, det funkar inte med Henry längre.
Henry är en av världens bästa spelare i historian men tyvärr så håller han inte längre, han är 32 år gammal och vid den åldern brukar man drabbas av skader ofta.
Vem ska vi då försöka värva?
Ribery - Enligt mig är han den bästa vänsteryttern i världen just nu och skulle passa perfekt i Barcelona, men jag tror inte Bayern släpper han iaf inte billigt.
Robinho - Har flörtat med Barcelona ett tag nu och han vill verkligen dit. Men enligt City´s tränare så finns det ingen chans att han lämmnar.
Mata - Valencia har enorma skulder, så darför tror jag att vi kan lyckas med den värvningen.

Vad tycker ni? Vem ska vi köpa?
Barcelona basaric
2009-10-26 12:52
Westinho

Ja, jag håller med dig, dåligt försvarsspel av Marquez där också helt klart, men jag tycker att Bojans galna passning är värre.
Barcelona Abbe -
2009-10-26 12:50
Ämne: Fotbollen mot döden ....
Det är klart du ser allt annorlunda när du är på plats. Du har en helt annan vinkel än på TV;n, och du ser hela planen och alla spelare. I TV-soffan ser du vissa mått av planen, och det har ingen betydelse om du sitter på en 52".
2009-10-26 12:46
Milito.

Vet inte du varit på Camp Nou men om du inte har det så snacka inte. Det är svårt och förklara, Så sjukt stor skillnad att se en match på Camp Nou än att sitta framför Tvn. Herregud.
Hemjobb, markeringar, slit, brytningar.
Barcelona westinho
2009-10-26 12:44
basaric

Jag vill lägga lite skuld på Márquez vid Kazans 2-1 mål, om du kollar på löpningen Márquez tar, så ser man att han inte har koll på spelaren som gör målet...dåligt försvarsspel helt enkelt.
Barcelona basaric
2009-10-26 12:38
0-1 Rubin (Marquez misslyckas med att ta ner bollen och styr den till en Rubin spelare som avsultar direkt i mål)

1-2 Rubin (Bojan spelar galet mot mitten, vilket sedan leder till ett mål)

1-4 (Xavi missbedömer bollbanan vilket också leder till ett mål)
Annons: