/spanien/barcelona/forum/16748.aspx/spanien/barcelona/forum/16748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2010-01-06 00:07

PIPITA HIGUAIN.
Hellre Chyg än psykopaten. Visst är han en bättre spelare men vem vill ha en tickande bomb i sitt lag. Undrar vem han ska misshandla denna säsongen.

Hala Alcorcon!
Real Madrid ☆"PIPITA" HIGUAIN☆
2010-01-06 00:06
Jag kommer ihåg när en hel skara barcafans var på oss när vi köpte Pepe för 300 mille, well guess what...ni har fått Chygrinsky för ca samma pris...
Barcelona kallesiete
Synd att vi skulle bli rånade på ett mål. Det blir tufft nu men jag tvivlar inte en sekund på att vi kan vända det. Bästa elvan och fullt ös så kan vi utan tvekan göra 2 mål på Sevilla i returen. 2 mål där, det har hänt förr. Men självklart kommer det krävas en grym prestation!

Det vänder, tänk positivt. Tänk på våran "position" i champions league och i ligan. Vi kan definitivt gå vidare i cupen fortfarande.

VISCA BARCA!
Barcelona GuruRamen
Finns det någon här inne som kan förklara varför messi aldrig längre finns ute på högerkanten? Jag tycker han allt för ofta kommer i situationer där han bara kan slå sidledspassningar eller göra extremt svåra "messiraider" Under denna match fick Dani alves ensamt ansvar för högerkanten, hade messi hjälpt till hade fler chanser kunna skapats och mer utrymme i mitten

Tycker problemet under denna säsong varit bristen på kantspel som fanns förra säsongen när dani alves och messi huserade ute på högerkanten och bildade ett anfallsvapen något lag aldrig tidigare skådat.. Jag anser också att xavi och iniesta besitter tillräcklig kreativitet för att skapa chanser genom mitten, och därför blir messis roll där överflödig.. någon som håller med? Eller finns det en förklaring?
Barcelona Messidinho_10
Om Pep har betalat 250M för Cygr så är han helt väck i skallen.
Canaletes
2010-01-06 00:05
madre mia madre mia..

Chygrinskiy sög hästb*alle idag asså.
Iskallare person får man leta efter...
Barcelona tarrak
Redan innan säsongen förordade jag att man skulle göra en en tydlig nedprioritering av Copan och gärna åka ut hyfsat tidigt. Visst, ska man alltid gå för seger, men att spela ytterligare sju matcher med vår tunna trupp, för en så pass lätt titel är inte försvarbart.

Vi har vunnit trippeln, nu prioriterar vi ligan och CL tills vi har en trupp med tillräcklig bred för att slåss på fler fronter.
Barcelona DM1982
Ja, det här var ju lagom kul att se på.

Jag har tänkt att jag ska ge Chyg mycket tid innan jag kommer med något slags omdöme om honom som spelare men det är tyvärr så att han inte håller alls för spel i Barca. Han kan vara ligans mest långsame spelare, det gör ont att se honom försöka få upp någon som helst fart. Han måste vara en dröm för alla anfaller eftersom de vet om att de mer eller mindre kan jogga förbi honom. Dåliga passningar, det enda som funkar är väl huvudspelet. Kan inte alls förstå vad vi ska med honom till. Det blir inte bättre att publiken buar ut honom men det är han tyvärr värd, hoppas det är något slags wakeup call för honom att skärpa till sig ordentligt. Kanske vore det bra att låna ut honom.

Motivation slår klass sägs det. Real om några borde veta det, även ManU. Sevilla ville verkligen vinna idag, Barca trodde att allt var färdigt innan matchen ens hade spelats. Som jag har sagt innan, om vi åker ur cupen så spelar det inte någon större roll för mig. Det är CL och ligan som gäller, cupen är till för att lufta spelare.

Jag är rätt säker på att vi kan vända på det här om vi vill även på bortaplan men jag har svårt att se att spelarna är sugna på att försöka.

Nu måste Pep verkligen försöka få till lite motivation i laget, det ser ut som Rijkaards tid på slutet. Alldeles för lojt och ingen är direkt hungrig.
Barcelona L!VOZ
dagens ris Perez Burrull!!
Barcelona petersays
Jaså, det ser inte ut aom att jag behöver bry mig om att ladda ned matchen då. Bespar mig antagligen en del irritation.
Barcelona Pedrito
Missade matchen och text tv cpar... 2-2 eller 1-2??
Barcelona Plaza_Catalunya
2010-01-06 00:04
Vilken match! Barcelona gör en riktigt bra match, roligt att se att spelarna tar för sig och verkligen vill vinna matchen. Bra rörelse och alla tar löpningar och vill ha boll. Det är just med det här spelet vi är svårslagna.

Det som känns bäst är nog att planen inte var mjukare så Messi inte sjönk igenom gräset och fastnade i leran. Gå i 90 minuter kan nog vilken spelare som helst. Och kom inte och försvara Messi med att han är världens bäste osv osv. Idag var han överlägset sämst på plan, vilken korpen lirare som helst hade gjort det lika bra (dåligt) som honom.
Barcelona ★Barca★
Fan vad det känns även om det är Cup spel.

Bona Nit
Barcelona Barca08
Pep måste nog förklara sig för det köpet, hellre Caceres, ja, Caceres var ändå snabb, och det är nog den viktigaste egenskapen man kan ha som fotbollspelare, oavsett position.
(ja, utan målvakt förstås)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Äh, er kritik betyder nada. Så fort han gör en strålande brytning så ändrar ni er.
Barndomsnivå på era inlägg, pinsamt.

Förra säsongen ville de flesta inte ens ha Caceres, nu när han är borta och Chyg gör ett par misstag så gråter ni.
Barcelona ★Barca★
2010-01-06 00:03
Någon som vet hur mycket Chygrynskiy kosta? Fi fan Sämst!
Barcelona Barca4eva
tummen upp för Rambla dock, holler me dig.
Barcelona BlueRed
Otroligt hur många det är här som tror att en match för Barça är en walk in the park. Kan Sevilla vinna på Camp Nou med den trupp dem hade idag så kan dem mycket väl vinna på Ramón Sánchez Pizjuán.
Man går bara inte in där och 'krossar' dem.
Barcelona Mojito
Hur lätt tror ni att det är för Chyg?

Pressen är nog rätt stor efter att ha blvit köpt av världens bästa lag för 250 millar.
Lägg därtill att han är öststatare och ska anpassa sig till en ny miljö både på och utanför planen.
Addera till detta han han macthats väldigt lite och spelat med olika partners vid i princp varje tillfälle.
I dagens match får han spela bredvid en comebackande Milito, samt 2 inte alltför stabila ytterbackar, samt ett lag som tappar bollen konstant, vilket inte gynnar en mittbackstyp som Chryg precis.

Det sista han behöver är publikens burop, men så blir det när motgångarna kommer - lättare att klandra nykomlingen än ställa farsan mot väggen.

Visca el Chryg!
Barcelona Pedrito
Ge chyg tid. Man kan inte vänta sig att alla ska anpassa sig så bra som ibra. Långsam eller ej, killen är 22, Han skulle fan fått spela u21 em...
Barcelona Messidinho_10
Chygrynskiy kan vara Barcas sämsta värvning genom tiderna.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-01-06 00:02
Barca4eva

co-sign
Barcelona Barca4eva
2010-01-06 00:01
caceres...hellre han än chyg säger ni? tänk po att caceres var lika dolig som chyg har varit under deras matcher..bara att chyg kanske har fott spela mer(?) juventus behöver honom mer än oss... menar heller inte att chyg e bra so ni vet...

men det jag har läst nedanför e alldeles för doligt...doligt av er s.k fans.

nu vet jag hur ni kommer att svara po mitt inlägg men det bryr ja mej inte om... vill bara ha sagt att det e LÖJLIGT...
Barcelona Saman.
2010-01-06 00:00
Måste tyvärr ställa mig med skaran och skrika, sälj Chygrynskiy!
Barcelona Hetfield
Nej Pep, du gör mycket rätt, men att köpa backar kan du verkligen inte göra!

Det blir tufft mot Sevilla, vi måste göra 2 mål där, blir inte lätt
Barcelona Maestro nr. 6
Ämne: Pep ska helt klart h....Jag tror också att Barca kommer att vända på det nästa vecka. Med ordinarie elva då.
På ett sätt var det ändå bra att Pep gav chansen att visa upp sig en del spelare idag.
Barca tar det här i nästa vecka.
Barcelona Barcelona10Messi
Jag förstår inte varför Pep väljer att skicka bort Caceres, visserligen på lån men ändå.
Barcelona Messidinho_10
2010-01-05 23:59
Fyfan va dåligt alltså sämsta matchen sen Pep tog över..
Mistblinde
Värdelös domare, kass Chyg, tråkigt/maskande Sevilla, uddlöst Barca.. mög
Barcelona tarriik#16
Själv kommer man från bosnien o träffat spahic ;)
Riktigt grym är han skulle va bra back i barca :)

Sälj chyg !
Annons: