/spanien/barcelona/forum/16746.aspx/spanien/barcelona/forum/16746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid ##adidas##
2009-10-30 00:35
Sentuary

Läs några inlägg högre upp. Där skrev jag att det var ett skämt.
Real Madrid "Granero y Higuain"
2009-10-30 00:30
el Flaco - E.F.R.

Zlatan är redan mer omtyckt än Henke, Zlatan är det största som hänt svensk fotboll så stor är han..
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-30 00:29
tarriik#16

Ja den är tyvärr lite förvirrande, bäst och titta in spelschemat där till höger eller i vänster menyn istället. :)

Edit: Man bör följa Peps goda råd, var ödmjuk och underskatta aldrig.
Barcelona Sentuary
2009-10-30 00:28
Ämne: Även fast Zlatans ka....
Du måste nog vara knäpp, du sa ju precis att Henke är värdelös, känns som om du försöker provocera, så snälla lägg av med dina IQ-befriade inlägg. Och svar på din fråga, ja, jag anser att Zlatan är redan bättre än Henke.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-10-30 00:27
Ämne: Även fast Zlatans ka....
Håller inte med om att Henke är Sveriges bästa spelare genom tiderna. Någon ur Gre-No-Li trion förtjänar nog den utnämningen mer än Larsson i mina ögon.

Vad gäller så Ibra så gillar jag inte att jämföra aktiva spelare med andra som har pensionerat sig, men Zlatan har alla förutsättningarna att bli bättre än Henke den dagen han lägger skorna på hyllan.

Om Zlatan lyckas bli lika omtyckt som Henke är jag däremot mer tveksam mot.
Barcelona tarriik#16
2009-10-30 00:25
Osasuna slår vi lättsomenplätt :D
Inga problem för Pep o Company.
Barcelona tarriik#16
2009-10-30 00:23
Gud är störst! - Pep el rei!

Tack ;P
Trodde vi mötte Mallorca pga denna tippar grejen ;)
Real Madrid ##adidas##
2009-10-30 00:20
Även fast Zlatans karriär inte är slut så håller jag Larsson som kanske Sveriges bästa genom tiderna. Zlatan tror jag inte kommer nå dit.
Håller ni med om det eller anser ni redan nu att Zlatan är bättre?
Canaletes
2009-10-30 00:10
##adidas##/

På videon kan du se hur hans status är...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-30 00:08
tarriik#16

Matchen är mot Osasuna, Mallorca möter vi på hemmaplan omgången efter helgens omgång. :)

Och svar på din fråga, så kommer matchen med största sannolikhet att sändas på tv4sport. Kan nästan garantera dig att alla Barcas matcher (i ligan) kommer sändas i och med Ibras intåg i laget. :)
Barcelona tarriik#16
2009-10-30 00:03
Vad tror ni mot mallorca ?
Kommer Pep göra nån ändring ?
:D

Trop på denna starvelva :D

V.Valdes

Puyol Pique Rafa Maqwell

Toure
Xavi Keita
Messi Ibra Iniesta

;D

Dom sänder väl matchen på tv4 sport ? ;)
Barcelona tarriik#16
2009-10-29 23:59
Larsson va utan tvekan topp 5# genom tiderna i sveriges landslag.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-10-29 23:52
Henke e stor :D, tro mig.

När jag var i Barcelona 2008 så gick jag runt med Henke Larsson tröja, blev uppmärksamad flertalet gånger :) "Larsson, great player" etc ;)
Hans status i Barca, ja den är stor.
Hans status är stor överallt, en spelare som Henke förtjänar respekt. Det är iaf min ikon inom den svenska fotbollen.
Barcelona Sentuary
2009-10-29 23:34
Ämne: el Flaco - E.F.R.
....
Hans status i Barca? Tja, efter det han gjorde i för Barca i finalen 06 så borde hans status i Barca vara ganska hög.
Barcelona Manolo83
2009-10-29 23:34
##adidas##

är henke värdelös?
2009-10-29 23:33
##adidas##/

Som sagt, han lämnade avtryck efter sig i klubben och var omtyckt i samtliga sektorer inom föreningen. Kanske inte någon Legend-status, men om du åker ner till Barcelona och frågar culés vad de tycker om Larsson så har de nog bara positiva saker att säga om honom. Så var det när jag var där senast.

Sen när klubben bestämmer sig för att spela in ett videoinslag där Zlatan, Xavi och Puyol hyllar Larsson är ett bevis på att Henkes avskedsmatch inte gick obemärkt i Barça.
Real Madrid ##adidas##
2009-10-29 23:29
el Flaco - E.F.R.

Ett litet skämt så sent. Nej Henke väl en legend inom svensk fotboll. Men jag ville bara veta vilken status han har i Barca.
2009-10-29 23:27
##adidas##/

"Henke är för mig ungefär på samma nivå som Gravesen. Mer eller mindre värdelös."

Menar du allvar?
Real Madrid ##adidas##
2009-10-29 23:20
Maestro-V

Menar du allvar med att man inte får heta Adidas?

Henke är för mig ungefär på samma nivå som Gravesen. Mer eller mindre värdelös. Spelare med värdelös teknik är det värsta jag vet.
2009-10-29 23:18
##adidas##/

Långt ifrån en av de största, men han var jävligt populär bland fansen och omtyckt av sina medspelare under sin korta sejour i klubben.

Sen ska man också komma ihåg att Larsson lämnade avtryck efter sig i Barcelona. Man blev så pass imponerad av hans rörelsemönster i anfallet att man bestämde sig för att spela in det och visade det till anfallarna i ungdomslagen. Så visst hade Henke en impact i klubben.

Sen var det också ganska mäktigt att höra 98 000 culés skrika "Laaarsson, Laaarsson" i hans sista match på Camp Nou.
Barcelona Maestro-V
2009-10-29 23:14
Ämne: Henke är väl som en ....
En droppe i havet? Det vet jag inte om jag kan hålla med om riktigt.
Visserligen har han spelat en korttid men han var viktig spelare som bidrog med det avgörande i många viktiga matcher.
Han lämnade efter sig ett avtryck i klubben och hos fansen.

Förresten jag tror inte att reklam är tillåtet i detta forum, vad jag förstår. Adidas!
Barcelona BlueRed
2009-10-29 23:13
##adidas##

Han är inte störst, men ligger man bakom en magisk vändning i en CL final så är det självklart att man blir en ikon. Dessutom så har han varit och är fortfarande en förebild inom sporten, en stor sådan också. Han förtjänar respekt av alla.
Real Madrid ##adidas##
2009-10-29 23:04
Henke är väl som en droppe i havet om man jämför barcaspelare. Eller är han en av dom störst i barca?
Ktoor^,^
2009-10-29 23:03
Smogen

Fint skrivet av Iniesta !
Real Madrid Kautsky
2009-10-29 22:29
Hahaha, starkt jobbat Real!
Canaletes
2009-10-29 21:35
Eto'o 2 målskytt :)
Canaletes
2009-10-29 20:26
V.Valdes

Jag märkte de nu :)
Kul att just sitter med fansen hahaha!!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-10-29 20:19
Canalates.

Visste du inte :P ?
Canaletes
2009-10-29 20:14
hahha spola fram till 2:15 och kolla vem som var i Rom i CL finalen

Patrick Kluivert!!
Barcelona Maestro-V
2009-10-29 20:00
el Flaco - E.F.R.//

Vad bra att du länkade den hyllningen om Henke. Man tackar.

Det kanske räcker gott och väl.

Men du brukar ju annars vara bäst på att beskriva om legender. Du har den begåvningen!

Ta inte det nu som om jag uppmanar dig om att skriva en artikel om Henke men visst skulle han kunna vara värd en liten notis när en sån legend som han lägger av, för gott.
Annons: