/spanien/barcelona/forum/16735.aspx/spanien/barcelona/forum/16735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-28 03:35
En väldigt fin bevakning på ungdoms lagen på la masia av Totalbarca. Dem kommer varje vecka att rapportera från dem högsta 4 lagen och utse matchens lirare osv. De 4 lagen är Juvenil A, Juvenil B, Cadet A och Cadet B.

På länktips har ni den senaste rapporteringen. Bona nit!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-28 03:28
Haha! Crackovia är hysteriskt roligt, jag tror inte hela den här har länkats tidigare. :)
Barcelona tribente_magico
2009-10-28 02:26
tack så mycket!
jacoob
2009-10-28 02:20
tribente_magico

här har du målen :)
Alle #8
2009-10-28 02:10
Ämne: Grabbar titta länkti....
Gonzalez_Barca

Fy fan vad mäktigt och vilken känsla! Tack för att du delade med dig :D
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-10-28 02:10
Skönt att Real förlorade, bara för att det ska väcka våra spelare. Imorgon startar nog Marquez, Pique, Puyol och Maxwell i backlinjen så det känns ändå bra. Med Busquets, Bojan, Pedro, Jeffren, Keita eller Yaya där framme så ska det nog gå bra.

Xabi Alonso ville ha trippeln och tyvärr tog drömmen slut för honom redan nu. Men det klart att de fortfarande kan vända.
Barcelona tribente_magico
2009-10-28 02:07
finns det nån som vet eller kan ta fram MÅLEN och chanserna från Real-alconlon?

evigt tacksam isåfall!!!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-10-28 01:47
Grabbar titta länktipset:

Zlatans fantastiska frisparksmål filmat av mig live. :)
Barcelona lameG^
2009-10-28 01:28
Egentligen har vi inte en sån tunn trupp som alla här skriver. Vi behöver speciellt inte någon stor spelare nu i januari som robinho. Ska han kommma måste en stjärna lämna och det är isåfall Henry. Jag hoppas han visar sitt förra säsongen spel och avslutar på bästa möjliga sätt hos barca.

Hoppas att ynglingarna imorgon visar att vi kan tro på dem under några la liga matcher tex några inhopp. Jag tror på dem iallafall vad jag såg från försäsongen. Hoppas dem bara spelar på samma sätt så kommer dem snart då chansen när den tuffa perioden kommer då man måste rotera extra mycket. Speciellt när afrikanska mästerskapen är då Yaya,Keita lämnar.

För några dagar sedan skrev jag att jag ser Iniesta i form tsm med Ibra Henry Alves osv som tre nyförvärv. Spelet mot Zaragoza var ett täcken på att dem är på väg tillbaks och hoppas den fortsätter.
Barcelona westinho
2009-10-28 01:20
crisco [Eriksson]

Nej det blir inte alltid som man vill/tror, därför ska man ta det lugnt med de krönikerna vettu ;)
Real Madrid crisco [Eriksson]
2009-10-28 01:09
Ämne:
"
Så kunde en ny ....
haha såg att du länkat den där krönikan/sagan jag skrev i somras. Vad ska man säga, det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig eller hoppats :)
Barcelona basaric
2009-10-28 01:09
Dags att vakna ur drömmen "Jag spelar i ett lag som har världens bästa spelare, jag spelar i ett lag som har dom snyggaste spelarna, jag spelar i ett lag där man får mest betalt".
Gör inte Madrid det snart kommer det att bli värre.
Barcelona J.Gamper
2009-10-28 01:03
westinho:

Du har så rätt. Det där är något man stör sig på oerhört mycket.
Alle #8
2009-10-28 00:59
"Jag vet att vi kommer slå Milan men allt under 3-0 eller 4-0 är pinsamt" HA HA!
Torsk mot ett berg och dalbana Milan och dessutom på hemmaplan! 0 kr vs 3 miljarder.
Torsk mot Sevilla! Helt överkörda hade nog slutat 5-1 om det inte vore för Casillas
0-0 mot bottenlag i tabellen och ganska så utspelade!
Förlorar med 4 mål mot ett DIVISION 3 lag? Herregud hur lyckas man?! Det ska också tilläggas att dem nästan hade alla deras bästa spelare på plan. EPIC FAIL HAHA!

Flopp+pajas klubb Real! Sa redan i somras att dem skulle floppa aah.. Hata Real madrid :D fan vad skönt..
Barcelona westinho
2009-10-28 00:55
Säga vad man vill om madridistas, men de är de första som skäller ut sitt eget lag. När de vinner hyllar de Real till skyarna, men när de förlorar är de som sagt först med att kritisera.

Synd bara att de glömmer dessa floppmatcher så snabbt och gör om samma misstag igen - "Vi är bäst, vem fan e ni?"
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-10-28 00:49
Alcorcón who?
Stolt över att jag delar vägg med en besviken madridista :D
Barcelona Rambla - K9
2009-10-28 00:44
Nä, dags att sova. Hoppas det blir en tv-sändning i morgon trots allt.

Bona nit!
Barcelona Rambla - K9
2009-10-28 00:43
Ämne: Rambla

Mycket sm....
Som sagt, jag har inte en susning. Det hade dock varit intressant att se vad som hänt om Alcorcón hade gjort det. :D

Det hade säkert gått till domstol.
Canaletes
2009-10-28 00:40
Rambla

Mycket smart om man skulle kunna lämna WO
Kam man verkligen göra det? Helt seriöst! :P
Barcelona Rambla - K9
2009-10-28 00:37
MadridistaN

Jag vet inte hur det är i cupen, men det är internationella regler. Vid 4 utvisningar stoppas en match och resultatet skrivs till 3-0. Hur det ligger till vid dubbelmöten i en cup vågar jag inte svara på.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-10-28 00:35
Imorgon har flera ynglingar chansen att visa att dem är värda en chans i a-truppen. Jag hoppas att dem kommer visa en bra inställning och inte underskatta motståndaren för då ska det nog gå bra. Jag förväntar mig inte någon utklassning från vår sida men iaf att man får med sig ett bra resultat hem till Barcelona. Jag tror att Pep har förberett de spelare som ska spela på ett bra sätt.

Edit: Skulle någon från redaktionen eller den som lagt in en länk i inlägget kunna ändra det? för det förstör layouten på sidan och texten försvinner i marginalen.
Real Madrid MadridistaN,
2009-10-28 00:34
Ämne: NoGo™

Jag vet fak....
Avbryts matchen efter 4 utvisningar? Är det så i Cupen eller gäller det ligan och CL också?
Barcelona petersays
2009-10-28 00:33
Botía = Fontás. Det är sent på kvällen nu.

godnatt!
Real Madrid MadridistaN,
2009-10-28 00:32
Rambla - K9

Ni har ändå spelare som ska klara av att kämpa för hedern. Tror ni komemr att förlora med 1-0 eller 2-1 sen vända hemma. Ska ta och titta på er match för att glömma det här eländet(Men inget elakt med det utan att ni förhoppningsvis gör en bra match).
adil,
2009-10-28 00:31
Finns väl många som inte fattar vinkeln i varför Perez agerat på detta vis. Han har lagt ut miljarder men enligt min mening var detta inte nödvändigt. Det spelar liksom ingen roll om du samlar ihop världens 11 bästa spelare i startelvan, om inte man har en tydlig spelmodell. Pusselbitarna måste sitta på sin plats. Tex. Cristiano och Kaka kan överstega bäst de vill, men vad hjälper det om Benzema springer runt som en yr höna och inte vet vad han ska göra. Bollen transporteras och går vidare genom LAGET och in i mål. Inte genom Ronaldo.

Och, ibland skulle det sitta skönt med ett El Clasico lite tidigare in på säsongen. Varför inte redan i helgen..
Barcelona Rambla - K9
NoGo™

Jag vet faktiskt inte om det är tillåtet eller ej. Ett annat sätt är annars att se till att få 4 spelare utvisade. Då avbryts matchen och resultatet skrivs automatiskt till 3-0.
Delarocha
Räcker att starta med Keita.
Barcelona Pep.G-Z9
petersays

Botia hittar du i Gijon, men jag tror på 2 mål av Bojan och en av JDS faktist :)
Barcelona westinho
petersays

Botía spelar i Sporting..
Barcelonistas
2009-10-28 00:30
Rambla - K9

Barca hade 1 skott i stoplpen och ribban ochså.
Annons: