/spanien/barcelona/forum/16723.aspx/spanien/barcelona/forum/16723.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-11-01 00:09
AlexandraJonsson.

Har använt mig av länktips varje gång jag varit i Barcelona mer än 1 månad. Tycker att det är hyfsade priser och fina lägenheter.
Såg att du sökte billigt nu, då kanske det inte är perfekt men som sagt kika kan du ju göra. Annars söka på blocket ? Kanske finns någon som hyr ut.
Barcelona AlexandraJonson
2009-11-01 00:07
Någon här inne som vet vart man kan kolla om man letar efter en billig lägenhet i barcelona att hyra i 1 månad? eller hur mycket en biljett till Joan gamper kan kosta?? :)
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-11-01 00:05
Sorry Moderator, fortsättning i PM =)
Barcelona tarriik#16
2009-11-01 00:05
Hahaha läste precis på fotbollskanalen killarna där borta vet inte va dom skriver.

2 exp

1.Dom skrev att henry va den bästa spelaren i världen.

2.Att Puyol debuterade för Barca 1999.
2009-11-01 00:04
Nivån är väldigt låg så jag ska försöka svara på de frågor som fanns kvar i PM (Xavi och Iniesta = Bäst etc).

Puyi_5:

Nödvändigt och spamma 3 gånger i rad istället för att editera 1. Se, du vet inte ens hur man agerar i ett forum.

Tack.
Moderator
2009-11-01 00:02
Lägg ner! Det är en oacceptabel låg nivå just nu, vissa förtjänar nästan en spärr. Höj nivån genast!
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-11-01 00:01
V.Valdes (MQUC3):
Säg mig vad gjorde Messi som var dåligt?
Om du kan fotboll så vet du att de inte bara handlar om att finta 5 per o göra mål.
Enligt mig så gjorde messi inga misstag när man hade bollen utan de va då han inte hade bollen som han kanske tappar idag.
Forza Barca
2009-10-31 23:59
Du får ha en åsikt men yttra den inte om du inte kan ta att någon inte håller med...
2009-10-31 23:59
Haha, ok, så de som skriver mest här och bäst får säga idiotiska saker utan att någon får reagera negativt på det??
2009-10-31 23:58
Säger du? Haha! "Gå bara och lägg dig".. Jo, hög nivå där..
Barcelona Lionel Messi n10
2009-10-31 23:57
Puyi_5 (D.E.P. Puerta) Håller verkligen med dig skrattretande!
2009-10-31 23:56
Puyi_5

Orkar inte föra en diskustion med ett dagisbarn som dig, kom tillbaka när du mognat lite och kan hålla den på en hög nivå, sen är du välkommen i PM, vill inte smutsa ner forumet med denna löjliga diskustion längre. Sist jag kollade så får man ha en egen åsikt.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-10-31 23:55
Asså ni som snackar shit borde skämmas.
Fotboll är lagsport man vinner tillsammans o förlorar tillsammans.
Sen tycker jag inte att man ska klandra en spelare, hela laget spelar dåligt idag.
Sen om Messi fan tänk lite vad skulle ni ha gjort om man skulle få en gratischans?.Tror ni messi ens han kolla upp? han gjorde de bästa han kunde.
Forza Barca
2009-10-31 23:54
V.Valdes (MQUC3)

HAHAHA! Återigen, skrattretande!
Visst det är sent men inte läggdags ännu, timmar kvar av ångest efter bara en poäng borta, tack vare Marquez och en jävla massa otur! En poäng som vi fick tack vare Messis passning till Puyi! =)

Men är du trött så för all del, sov gott =)
2009-10-31 23:51
Pilma.

Klart jag vet att Messi är en människa, men varför spela med en spelare som obvius är i en sjujäkla formsvacka, visst han kan göra bra saker även fast han har en dålig dag.
Har Zlatan och Messi nåt otalt förresten? Vi kunde gjort 2-0 och 3-0 och ännu mera istället för att åka på 1-1 om bara Messi slutar försöka leka hjälte själv och passar bollen.
Man spelar som ett LAG. L-A-G.
2009-10-31 23:46
Idag spelar vi inte lika grund av nån (fast jag tycker att Marquez skulle göra det bättre där). Nu fokuserar vi på Champions League och Rubin Kazan, där måste vi ju nästan vinna men det kommer bli tufft för ryska lag spelar bra på hemmaplan men tror ändå barca grejar det på något sätt.
2009-10-31 23:45
Puyi_5..

Köpa korv, korv, korv...
Ja, jag är ett "fan" - ett fan som hejat på Barcelona i mer än 10 år och inte missat en livesänd match på drygt 2 år.
Gå bara och lägg dig, du fattar ändå inte..

+ att om du hade varit lite mer aktiv på forumet så hade du också INSETT att jag brukar vara den som försvarar spelarna, INTE att kritisera dom. Du är välkommen att skriva i mitt namn och scrolla tillbaka till vilket datum du vill.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-10-31 23:45
V.Valdes (MQUC3)

En sak som du sannerligen behöver att förstå i detta läge är att även Messi är en människa. herregud. :S

Förstå att han även kan ha dåliga dagar på jobbet, och att Messi kan verka vara nere i vissa dagar, han har känslor precis som dig.

i båda gott och ont är vi bakom vår lilla Leo.

Och en sak till snälla sluta med dina förebråelser gentemot vissa spelare såsom om de var dina barn. :S
Osasuna lsk lars
2009-10-31 23:43
Ole Osasuna
2009-10-31 23:39
DressedInBlauGrana:

Vadå, var det för mycket ? ..
Ska det bli som med Dinho? Att vi får 200 miljoner ?
Klart som fan vi inte ska sälja Messi, du fattar ju inte min lilla kaka ironi i det hela.
Jag säger bara IDAG TAPPAR VI 2 poäng PÅ GRUND AV Messi i grund och botten. Han är ju fan iskallare än Aguero nästan, sumpar lägen som tillomed Elmander skulle sätta säkert.
2009-10-31 23:38
HAHAHAHA! Det är jäääävligt skrattretande att "fans" här inne genast vill sälja självaste Messi till City för en dålig match, eller några dåliga matcher. Det är så pinsamt att de kallar sig själva för fans! Såååå jäkla pinsamt!

Stå upp och stötta istället för att snacka så mycket skit, ta på dig vita tröjan annars och lämna den rödblå till någon som håller huvudet högt. I medvind och motvind!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-31 23:38
V.Valdes (MQUC3)

Skakar på huvudet åt ditt inlägg, ta inte illa upp. Efter allt Messi har gjort så går du så långt...
Barcelona Suhel
2009-10-31 23:35
Vi förlorar inte matchen idag pga enstaka situationer. När Xavi inte får styra och ställa som han vill så funkar inte Barcas spel. Förra året hade vi en enastående Marques som kunde fördela bollar från sin mittbacksplats och på så sätt slapp vi gå igenom mittfälltet de gånger Xavi och Iniesta blev bortplockade. Chygrinski slog idag bort i stort sett varannan boll. Det håller inte i längden.

Det var ingen katastrof att vi förlorar idag.

Pinsam kommentar från V.Valdes....
Barcelona DressedInBlauGrana
2009-10-31 23:35
"Fortsätter Messi så här är det bara att hoppas att City slänger upp 1 Miljard och tacka o bocka"

Du borde skämmas..
2009-10-31 23:34
V.Valdes vad är det du säger messi var kanske självisk idag men glöm inte hans magiska passning till puyol som bara kunde sätta in den till keita. Ja han missa också 2 bra lägen men det var inte hans fel att MARQUEZ inte kan rensa, så tycker du ska tänka till innan du snackar så om Messi
2009-10-31 23:30
Stängde av tvn direkt efter målet. Fyfan vilken besvikelse, inte pga just Osasuna. En sån fruktansvärd besvikelse på Messi!
Han har själv flera lägen att avgöra och har FLERA J.vla lägen att släppa bollen till Iniesta och Zlatan men diver själv. Så här går det.

Eftersom alla verkar ta ordagrant så säger jag då.
VI SKA INTE SÄLJA MESSI TILL CITY. F.t lär vi bara få 50 miljoner iaf. Granska vart hans problem ligger ?

Usch.
Barcelona tarrak
2009-10-31 23:19
Alle #8

No offence, men jag tycker att du verkar vara ett alldeles utmärkt exempel på en Zlatanist. Skulle tippa på att 80% av dina inlägg på det här forumet handlar om att hylla Ibra, de övriga om Milan...

Om du läste mitt inlägg, så skriver jag att Messi kan absolut kritiseras för den senaste tidens halvknackiga insatser, men det är sättet det sker på som irriterar mig. Dravlet om att Messi inte kan hantera Zlatans stjärnglans kan jag förvänta mig från Aftonbladet, men knappast från riktiga culés.
Barcelona Maestro-V
2009-10-31 23:14
Ämne: Jag tycker det är jä....
Hehe...
Inte bara här i forumet. Nu kommer även tidningarna antagligen att hävda att Messi har något emot Zlatan. Så pinsamt.
Alle #8
2009-10-31 23:07
Tarrak

Sluta inbilla dig en massa saker. Det finns inga jävla s.k "Zlatinister" här eller många som du försöker få det till. Det spelar ingen roll vem det är som spelar bredvid honom men Messi måste lära sig att ta beslut och ta dem på ett bättre sätt. Sedan om det är Keita, Ibra eller Xavi är en helt annan femma men i det här fallet är det Ibra som spelar bredvid honom och har varit många sekvenser där Ibra har varit fri medan Messi försökt något och misslyckats eller att Ibra väntade på bollen i någon sekvens men Messi försökte något annat men till ingen nytta.

Klart att man skulle ha gnällt om det var Eto'o med men det är en skillnad mellan Eto'o och Zlatan. Eto'o var lite egoistisk stundtals och är ingen passningsspelare som Ibra, var inte så osjälvisk som Zlatan och framför allt assistera inte så mycket. Det borde inte spela nå roll egentligen men Zlatan ger alltid vilket kanske Eto'o inte gjorde på plan då han oftast tog emot. Sluta inbilla dig saker.
Barcelona Trippeln
2009-10-31 23:06
Och för de kaksiga madristas så säger jag följande.

El kalkon-real madrid 4-0.
Annons: