/spanien/barcelona/forum/16719.aspx/spanien/barcelona/forum/16719.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2009-11-01 00:50
Ämne: Barca4eva:
Men snäl....
jag syftade inte helt på dig ... sade bare det till de som ..tja..ja snacka om.. om du sen tar åt dig bryr ja mej ej om.
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-01 00:49
Canaletes

Jag har blivit retad va många cule kompisar att jag ska bo i "fel stad", men jag hoppas och tror att Barcelona är fantastisk stad oavsett vilket lag man hejar på. Det är ju f*n bättre än inget och Sverige. Där är vädret bättre, alla snackar om fotboll - precis så som man som en fotbollsnörd vill ha det hehe.

Ska dock inte visa att ja hejar på "fel lag" för dom för då kan jag råka illa ut. Det är rådet som jag fått av folk som bott där ett tag.

Förhoppningvis stöter jag på någon Barca spelare på stan under min vistelse. Det vore inte helt fel:)

Ska dock försöka ta en bild på Cam Nou, känns som ett måste:P Men jag ser verkligen fram emot att bo i Barcelona. Och sen tack för din länktips!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-11-01 00:45
MadridstaN

Givetvis menar jag 3-2 matchen.
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-01 00:44
V.Valdes (MQUC3)

Okoki. Du menar nog 3-2 matchen?;P
Canaletes
2009-11-01 00:43
MadridistaN

Länk!! ;)
Nice att du ska bo dära med alla culés :)
2009-11-01 00:41
MadridstaN:

Ok, vad Rambla menar vet jag inte.
Jo, visst hade Getafe lägen men inga jättefarliga sådana. Kanske man hade för höga krav efter 4-3 matchen förra året ? Den hade ju allt och lite till.
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-01 00:40
Jag ska åka ner till Barcelona om 25 dagar, ska nämligen bo där till och med maj. Under tiden ska jag gå en utbildning för att förhoppningsvis få jobb och bli anställd i Madrid. Undrar ifall någon här vet hur man fixar billiga biljetter till El Clásico? Och ifall någon av er känner till en sida(Gärna på svenska) som handlar om Barcelona som stad och vilka sevärdheter man bör eller helt enkelt måste se när man är där?

Tack på förhand!
Canaletes
2009-11-01 00:38
Barca4eva

Exakt!!
Det är orimligt! (länk)
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-11-01 00:37
Barca4eva

Seriöst, det kommer bara föra något dåligt med sig genom att ha en sån diskussion igen..
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-01 00:36
V.Valdes (MQUC3)

Helt ofarliga var inte Getafe. Soldado hade ett par fina lägen som lika gärna kunde gått i mål, men Casillas räddade oss. De hade andra chanser också. Men det är inte Getafes insats jag pratade om utan det att Rambla skrev att Getafe gav os vinsten. Getafe har nämligen aldrig lagt sig enkelt sen de kom upp till Primeran, oavsett båda lagens tabellposition och form så har vi alltid haft jämna matcher mot Getafe trots att vår trupp är mycket bättre än deras. Idag vet jag inte vad som ledde till vår vinst. Kanske att Raul petades och Higuain fick starta? Eller att utvisningen gjorde så att laget gav 110 % och därav överglänste vi bortalaget.
2009-11-01 00:32
Barca4eva:
Men snälla, börja inte igen nu då!

MadridstaN:
Jag kände inte igen Getafe idag, dom såg passiva, oinspirerade ut.. Knappast det Getafe jag minns sen förra året tyvärr..
Barcelona AlexandraJonson
2009-11-01 00:32
V.Valdes (MQUC3)

Haha ja att vara utan svenskt godis är jobbigt, om det blir av att sticka dit en månad får jag komma ihåg att ta med massa godis XD
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-01 00:31
Rambla - K9

Hur kan du skriva att Getafe lät oss vinna matchen? Det verkar som om det är första gången du ser oss möta Getafe. Getafe har Aldrig(!) gett sig enkelt när de mött oss, oavsett vår och deras tabellposition samt form.
Barcelona Barca4eva
2009-11-01 00:30
herregud vilka jävla svikare ni är, ni börjar likna reals forum efter 4-0 förlusten... börjar kritisera spelare och t.o.m våga uttala ordet SÄLJA... snälla, dra om ni inte klarar av att stötta laget i motgång...

jag e också arg , speciellt för att målet kom i slutsekunderna, men en poäng e bättre än inget.

godnatt, ska ej sova dock =P.
2009-11-01 00:30
AlexandraJonson

Ska ner nästa Juli och stanna 11 månader med en kompis. Skönt att ha några svenskar på plats samtidigt ju.

1 vecka utan svenskt godis är jobbigt i Barcelona. 11 månader ? Ja då lär man ju ha en resväska med bara godis.
Barcelona Decinho
2009-11-01 00:24
Vi stöttar vårt lag i medvind och motvind culés, i medvind och motvind!

Glöm aldrig det.
Barcelona ★Barca★
2009-11-01 00:20
Längtar tills Världens bästa högerback kommer tillbaka.

Bona Nit Cules!
2009-11-01 00:16
V.Valdes (MQUC3)

Tack så mycket ska kolla upp det :)

Ska kanske sticka ner med syrran i en månad under augusti, och ingen av oss är speciellt rika utan mer fattiga studenter XD
Real Madrid Tallin
2009-11-01 00:15
Om Albiols "tröjdragning" var målchansutvisning skulle fan Osasuna backen redan ha börjat sitta av sitt straff för mord?
^^)
2009-11-01 00:09
AlexandraJonsson.

Har använt mig av länktips varje gång jag varit i Barcelona mer än 1 månad. Tycker att det är hyfsade priser och fina lägenheter.
Såg att du sökte billigt nu, då kanske det inte är perfekt men som sagt kika kan du ju göra. Annars söka på blocket ? Kanske finns någon som hyr ut.
2009-11-01 00:07
Någon här inne som vet vart man kan kolla om man letar efter en billig lägenhet i barcelona att hyra i 1 månad? eller hur mycket en biljett till Joan gamper kan kosta?? :)
2009-11-01 00:05
Sorry Moderator, fortsättning i PM =)
Barcelona tarriik#16
2009-11-01 00:05
Hahaha läste precis på fotbollskanalen killarna där borta vet inte va dom skriver.

2 exp

1.Dom skrev att henry va den bästa spelaren i världen.

2.Att Puyol debuterade för Barca 1999.
2009-11-01 00:04
Nivån är väldigt låg så jag ska försöka svara på de frågor som fanns kvar i PM (Xavi och Iniesta = Bäst etc).

Puyi_5:

Nödvändigt och spamma 3 gånger i rad istället för att editera 1. Se, du vet inte ens hur man agerar i ett forum.

Tack.
Moderator
2009-11-01 00:02
Lägg ner! Det är en oacceptabel låg nivå just nu, vissa förtjänar nästan en spärr. Höj nivån genast!
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-11-01 00:01
V.Valdes (MQUC3):
Säg mig vad gjorde Messi som var dåligt?
Om du kan fotboll så vet du att de inte bara handlar om att finta 5 per o göra mål.
Enligt mig så gjorde messi inga misstag när man hade bollen utan de va då han inte hade bollen som han kanske tappar idag.
Forza Barca
2009-10-31 23:59
Du får ha en åsikt men yttra den inte om du inte kan ta att någon inte håller med...
2009-10-31 23:59
Haha, ok, så de som skriver mest här och bäst får säga idiotiska saker utan att någon får reagera negativt på det??
2009-10-31 23:58
Säger du? Haha! "Gå bara och lägg dig".. Jo, hög nivå där..
Barcelona Lionel Messi n10
2009-10-31 23:57
Puyi_5 (D.E.P. Puerta) Håller verkligen med dig skrattretande!
Annons: