/spanien/barcelona/forum/16705.aspx/spanien/barcelona/forum/16705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
adil,
2009-11-22 20:00
Jag tror att de flesta Barca supportrar älskar Lass efter hans vackra assist till Messi på bernabeu i våras. Det var teknik, bollkontrol och spelförståelse, allt i ett!
ha
2009-11-22 19:52
Barca verkar ej vara sig själva. jag e ej här för att driva med er. Hoppas så enormt mycket att ni vinner över inter. hoppas att zlatan o messi jinner bli spelklara tills dess. Lycka till nästa vecka iallafall de lär ni behöva eftersom ni har två såna stora matcher.

Forza Milan
Barcelonistas
2009-11-22 19:48
Okkapokka

fyfan va soft ne men jag vill att ibra helst vilar matchen mot inter satt han är 100% mot madrid.sen kommer messi ochså finnas me mot inter men kanske han inte startar ja vet inte..
Real Madrid Real Bulldog KB11
2009-11-22 19:47
Busquets bätte än Lass? Aldrig. Lass har allt. Tekniken, skottet, passningarna, styrkan och han kämpar som en pitbull. Han är världens mest underskattade spelare. Jag erkänner att Busquets är en helt okej spelare, men överdriv inte nu!

"Lass är bara bra mot skitlag men sen när han får tufft motstånd då kan man se hans enorma brister"

Lass är så j*klar bra mot dåligt motstånd för att han kan göra så mycket själv, men när vi mötte Barca och Liverpool så var han dålig. Varför? För att hela laget spelade skitdåligt och han kan inte göra allting själv mot storlag.
Barcelonistas
2009-11-22 19:43
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

haha lass en utav världens bästa? hahaha du borde bli komiker!!! trög i huvudet bara för att man säger sanningen? lol

| IKER | CASILLAS |

ja men han är överskattad,titta liverpool matchen lass vs gerrard o tittal exp hur essien tar bort gerrard i matcherna. Men han kan bli värdsbäst men han är inte där än tycker jag!
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-22 19:38
Okkapokka

Skönt att höra! :)

Jag rekommenderar denna El Clasico dokumentär som fick mig och rysa till!
En mycket se värd dokumentär.
Barcelona Okkapokka
2009-11-22 19:29
Så en uppdatering på hur saker och ting ligger till för våra spelare för dom som missat:

- Rafa har inte svininfluensan och ska finnas med mot Inter på Tisdag.

- Yaya är fortfarande sjuk

- Ibra's tillstånd har förbättrats, men det är fortfarande osäkert om han kan medverka mot Inter

- EMD rapporterar om att Messi's skada var utav lättare graden, och att den inte var så farlig som man befarat. Och att han ska kunna finnas med mot Inter på Tisdag.
Barcelona Cobain
2009-11-22 19:27
RED, kanske dags att rensa bort lite maränger från forumet?
Real Madrid | IKER | CASILLAS |
2009-11-22 19:23
Barcelonistas //

Bara för att man vinner titlar med ett lag behöver det inte betyda att en spelare som spelar i det vinnande laget är bättre än spelaren som spelar i ett lag som inte vann något.

R9, han har inte vunnit CL. Är Bojan bättre än honom bara för det?

Trippeln, man märker att du inte har koll på fotbollen ute i världen. Du kollar säkert bara när Barcelona spelare.

Länken på länktips är förvisso ett youtube klipp. Men titta bara vad han gjorde förra året, och stäng din mun.

EDIT: BÖJAN - BOJAN
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-11-22 19:22
haha va busquets bättre än lass hör jag här inne? haha värsta jag hört.. för mig är lass bland dem bästa spelarna i världen.. han har allt! kan spela vart som helst i stort sett..

Barcelonistas

haha du är patetiskt.. sen när vart fotboll en one man show? busquts vann inte allt...barca vann allt och busquts var med..
har aldrig tyckt busquets varit bra, men om han är i spanska landslaget så är han ju bra.. men att säga att han är bättre än lass... då är man trög i huvudet!
Barcelonistas
2009-11-22 19:18
el Profete

Dessutom så kommer Messi och Ibra spela mot Madrid! :)
Barcelonistas
2009-11-22 19:16
Gonzalez_Barca

Busquets vann många stora titlar föra året vafan vann lass? snälla kan någon madridista förklara va lass vann för nått???
Barcelona Trippeln
2009-11-22 19:03
Pierre13#

Ok men trött på dessa ständiga madristas som inte ska erkänna busquets storhet.

Det enda jag ser när real spelar är en dvärg som ruchar runt i cirklar helt jävla ofattbart att motståndarlagets spelare inte blir arga.

När jag spelar match och någon showar så kapar jag bara den jäveln och visar vem som bestämmer.

Men ja,han är viktig för er.
Barcelonistas
2009-11-22 19:01
Lass är bara bra mot skitlag men sen när han får tufft motstånd då kan man se hans enorma brister.Busquets är för mig en bättre spelare med mer kvalite!
Real Madrid Pierre13#
2009-11-22 19:00
Trippeln

Börja titta mer på matcherna när han spelar. Varför tror du han blivit älskad så fort för i Madrid. "Viktigaste spelaren för frankrike" som Niva sa. Killen är extremt teknisk,bollvinnande pitbull med sjukt fina crossar och lungor som en gnu. Det som är stort minus just nu är att han alltid ska spela flashigt. Som ibland leder till farliga kontringar. Något som man kan träna bort.

Som ifall jag skulle säga "Guti är bättre en Xavi" Inte en chans.
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:59
Jalla ska dra härifrån,träning nu ses gott folk.

Almunia!!!????
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:57
Skönt att höra, men om jag ska va ärlig så vill jag inte ens se Marquez på planen så som han har spelat hitills.
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:56
el Profete

Tack för de goda nyheterna :)
Real Madrid Pierre13#
2009-11-22 18:56
Gonzalez_Barca

Tack.
Barcelona el Profete
2009-11-22 18:55
Mitt i allt härjande om målvakter här så har det bekräftats av den officiella hemsida att Márquez inte har drabbats av svininfluensan. Det var som sagt falskt alarm, tack för det.

Checka länktips. :)
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:55
Tack jag tar det som en komplimang att jag är rolig,men du är bara för patetisk.ALMUNIA!!!?? AV ALLA!
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:53
Gonzalez_Barca

Vad är det Lass besitter som Inte busquets gör,jag tycker att busquets är mer komplett.
Bra huvudspel,lugn med boll mot storlag(Liverpool,utclasico 2-6 no comments) och jäkligt bra i allt.

Det enda som Lass gör är att virra runt efter allt som en liten idiot,ibland har man bara lust och åka till Madrid och knocka lass.Har fan aldrig sett en jobbigare spelare jagar skiten ur allt och alla,bara virrar runt.

Säkert en styrka att kunna idiotspringa en hel match.
Barcelona DM1982
2009-11-22 18:53
Men ärligt, lägg ner diskussionen om vem som är den bästa målvakten. Det är inte direkt så att ni kommer komma till konsensus i den här frågan.
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:52
Det verkar som ingen kan enas om nånting här inne!

Låt oss bara enas om att Barca är bättre än real !!
Real Madrid | IKER | CASILLAS |
2009-11-22 18:52
Trippeln //

Du är bara alltför rolig!

Jag, bestämma över er? Kan du bevisa att jag försökt göra det?

Vem är det som försöker leka mangas och kaxig?
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:50
| IKER | CASILLAS |

Klart jag kan acceptare ett skämt,om du tycker att Asenjo,Reina,ALMUNIA!! är bättre så får du väl tycka det ingen hindrar dig från att göra det.

Jag tycker också att Isaksson är bättre än Casillias,enough said!
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:50
casillas är reals bäste spelare...
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-22 18:49
Ämne: Pierre13#

lass är....
Överdriv inte, Lass är Madrids bästa spelare efter Ronaldo.. Busquets har inte nått den nivån ÄNNU..
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:49
| IKER | CASILLAS |

Vem fan tror du att du är,bestämmer du över oss.
Om vi tycker något så kan du fan inte ändra på det,idiot.
Barcelonistas
2009-11-22 18:47
Pierre13#

lass är överskattad jag tycker helt seriöst att busquets är bättre.mer teknisk och har bättre passningar sen klarar busquets av att spela mot storlag titta va han ägde united i finalen men lass blev överkörd av liverpool i åttondelen.

Annons: