/spanien/barcelona/forum/1670.aspx/spanien/barcelona/forum/1670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2015-11-20 23:57
Jag kommer inte se el clasico av den anledningen att förbundet och domarna kommer göra allt i sin makt att se att Barca inte vinner matchen eller ens få oavgjort för det skulle mer eller mindre gett Barcelona enorm fördel om ligatiteln trots många matcher kvar. Hatar orättvisa bara. . Har lättare att svälja när jag ser resultatet. . Är också rädd att Messi ska slå upp sin skada, skulle inte orka att se honom missa fler matcher. ..
Barcelonismo
2015-11-20 23:51
Barcelona staff have watched almost all Everton games this season, following defender John Stones (21) and winger Gerard Deulofeu (21). [md]

Jag har verkligen inget emot att se världens bästa unge mittback bära den vackra blåröda tröjan i framtiden.
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-20 23:29
[QUOTE=Erik Satie]Här är en bra sida som alltid har Viasat, om matchen visas på Viasat fotboll. [/QUOTE] tackar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonismo
2015-11-20 23:21
@Junta Dimision:
Mathieu har faktiskt spelat upp sig sedan en tid tillbaka. Fransmannen är helt enkelt med p.g.a. sin goda form. Ser gärna honom i startelvan och en liknande fin insats mot Madrid som under förra säsongen. Däremot kan man ifrågasätta varför en numera avdankad Adriano är ens med i matchtruppen på Bartras bekostnad...
Barcelona oocbgb
2015-11-20 23:16
[QUOTE=Junta Dimision]Absolut, men jag tycker fortfarande att sett till dagsprestationer så bör Bartra gå före Mathieu. [/QUOTE] Med tanke på alla inlägg Real lär skicka in ser jag gärna våra två i särklass längsta mittbackar tillsammans. Bartra har ju knappt spelat denna säsongen heller, dessvärre
Barcelona Erik Satie
2015-11-20 22:57
@Stright outa Barca:

Här är en bra sida som alltid har Viasat, om matchen visas på Viasat fotboll.
Länktips: xlivetv.sx/en/
2015-11-20 21:35
[QUOTE=Stright outa Barca ]Någon som kan lägga upp vilka sidor man streama matcher? jag har sopcast och acestream appen nedladdat i datan. [/QUOTE] jag hade en sida sparat som jag bruka hitta stream för viasat fotboll. uppdaterade datan och glömde vad sidan hette tyvärr.
2015-11-20 21:30
Någon som kan lägga upp vilka sidor man streama matcher? jag har sopcast och acestream appen nedladdat i datan.
Barcelona Junta Dimision
2015-11-20 21:12
@Ali G:

Absolut, men jag tycker fortfarande att sett till dagsprestationer så bör Bartra gå före Mathieu.
Barcelona Den vise mannen
2015-11-20 20:52
Tänk om Batra hade tagit ett gult för laget mot Bale i den situationen. Om det varit jag hade jag satt in en tackling så han hade hamnat på rad 4 plats 35. ;)) Pinto skulle även han kommit ut lite mer och täkt av mer. Den situationen är fastbränd på min näthinna för evigt. Bale har blivit så jävla uppskriven för den aktionen. Komma rättvänd i full fart mot en felvänd Batra. Svårt...
Barcelona Ali G
2015-11-20 20:29
@Junta Dimision:

Den franska skorstenen eller snarare den franska jätten gjorde mål i senaste Clasicot. Valpen Barta har fortfarande mardrömmar om Bale..
Barcelona Junta Dimision
2015-11-20 20:27
@Zyzz:

Jo det är han, samtliga är med utom Bartra och Masip.
Barcelona Zyzz
2015-11-20 20:08
Busquets är inte ens med i truppen eller?
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-11-20 20:06
[QUOTE=oocbgb]Gick på cmore iaf [/QUOTE] Ja jag vet, det är därför jag undrar om det går och göra det på Viaplay också.
Barcelona oocbgb
2015-11-20 20:01
[QUOTE=Ronaldinho10yElfenomeno9]Någon som vet om man kan köpa endast 1 match på Viaplay(syftar självklart på El clasico), eller är det paketpris som gäller? [/QUOTE] Gick på cmore iaf
Barcelona Junta Dimision
2015-11-20 19:53
@Davids3:

Lite tråkigt att Bartra inte togs ut, har ju inte alls gjort bort sig när han spelat på sistone till skillnad från en viss fransk skorsten.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-11-20 19:52
Någon som vet om man kan köpa endast 1 match på Viaplay(syftar självklart på El clasico), eller är det paketpris som gäller?
Barcelona I.Cuenca
2015-11-20 19:37
[QUOTE=Erik Satie]Real ser ut att komma med full trupp imorgon. Får vi med oss ett kryss är jag mer än nöjd. [/QUOTE] Hur kan du vara nöjd med ett kryss mot ett sådant skit lag
Barcelona Ali G
2015-11-20 19:34
Vet någon vad som hänt med linjedomaren som blev hotad och pressad? Det har gått en månad sedan dess och ingen utredning har gjorts. Förbundets president har gått ut och sagt att han är Madridista, en linjedomare har blivit "skadad"(!). Allt det här bidrar till att morgondagens match kan bli en domarskandal, vi kan nog räkna med ett par straffar till Ronaldo.. Nej imorgon håller man extra koll på linjedomarna.

Visca Barca!!
Barcelona Erik Satie
2015-11-20 19:28
Real ser ut att komma med full trupp imorgon. Får vi med oss ett kryss är jag mer än nöjd.
Barcelona I.Cuenca
2015-11-20 19:23
njut!!!!!!
Barcelona Davids3
2015-11-20 19:18
Squad called up for the game against Real Madrid: Bravo, Ter Stegen, Alves, Pique, Mascherano, Mathieu, Vermaelen, Adriano, Alba, Rakitic, Sergi Roberto, Iniesta, Munir, Messi, Sandro, Suarez, Neymar
Barcelona Junta Dimision
2015-11-20 18:54
Última Hora: Leo Messi y Rakitic reciben el alta médica y entrarán en la convocatoria del ?#?FCBarcelona? para el ?#?Clásico?

Rakitic och Messi har fått alta medica och är officiellt redo att ingå i truppen för morgondagens El Clasico.
Barcelona Deulofeu
2015-11-20 17:19
Laporte kommer närmare Barca underbar läsning

vermaelen och Mathieaus ersättare är numera representerad av Vår egen Puyol samt legenden De La Pèna!

En av de spelare man helst ser hos oss helt klart.En spelartyp vi inte har i La Masia!
Barcelona neymar JR
2015-11-20 16:37
@barcastuff: Luis Enrique: "Pique says clasico turns him on? (laughs) I'm an iceberg, I don't feel anything special..." #fcblive
Barcelona Junta Dimision
2015-11-20 16:18
@enkos:

Låt det förbli en dröm herr Lavezzi.
Barcelona enkos
2015-11-20 16:09
"Jag kan inte dölja att min dröm är att spela för Barcelona " - Lavezi
Barcelona enkos
2015-11-20 16:06
Barcelonas fd president Laporta säger att Messi är bäst i världen utan konkurrens. . medan Neymar och Penaldo är på samma nivå
Barcelona Amo.38
2015-11-20 15:41
Stoichkov är en av mina absoluta favoriter! Citatmaskin utan dess like, sen att han ständigt skickar ut kängor till de vita gör han bara större i mina ögon ;)
Barcelona Deulofeu
2015-11-20 15:34
Ingen info om El Classico direkt men jag sitter och funderar på alla våra utlåningar eller sålda spelare med buyback.

Även fast jag ogillar buyback är det inte helt fel i vissa fall

Halilovic går som tåget dock utlånad till Gijon där vår coach är bff med Abelardo vilket är suveränt.Jag väljer att inte tro ryktena som placerar honom i alla klubbar utom vår...

Denis Suarez får en hel del speltid i Villareal och var väl bland de bästa mot oss tex och får även spela i europaleague vilket är ovärderligt.

Adama kommer få spela när han är hel han är som gjord för PL eller vilket lag som helst egentligen!

Tello går riktigt bra i Porto och inte minst i cl! Hoppas han inte säljs till Porto för de ynka 80 miljonerna det är tal om.Skulle hellre se honom hos oss än tex Lavezzi.Han är en riktig supersub dock verkar han inte vara sugen på att komma tillbaka.

Song? Who vill jag aldrig mer höra talas om tack...

Min egen kelgris sitter just nu och skriver i hans matchtröja...Gerard Deulofeu

Han gör enorma framsteg och är ju som ni vet kapten för u-21 och har på de två senaste matcherna tryckt in 5 baljor där lyser av självförtroende.

Han petar bla Mirallas i Everton just nu som har ett hyfsat cv.

Skulle vara häftigt med honom som joker i em med det kanske krockar med u-21 vet inte riktigt men det lär inte hända direkt.

Men han är på gång att bli alla tiders mesta u-21 landslagsman med bara 7 matcher kvar för att peta bort Muniain från tronen.

Detsamma gäller för mål där han behöver två mål till för att tangera Rodrigos skörd på 15 fullträffar.

Rätt övertygad om att han efter em tar klivet upp till spanska a-landslaget och varför inte ha honom utlånad ett år till och sedan plocka hem honom som stor pl stjärna? Hoppas vi inte tar hem honom för snabbt bara och låter honom växa för han har en del att jobba med som alla känner till.

Han tar dock stora kliv varje match nu!
Annons: