/spanien/barcelona/forum/16692.aspx/spanien/barcelona/forum/16692.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Pierre13#
2009-11-04 20:35
vart är min kompis kung kolo toure :(
Barcelona Mes Que Un Club R10
2009-11-04 20:34
Lätt att vi går vidare vi vinner dom 2matcherna som vi har kvar och så var 1:a platsen säkrad :)
Barcelona Barca_4_lajjf
Nu får vi hoppas på oavgjort mellan Kiev-Inter.
El_Capitano
Och va spelar det för roll om vi har 100% bollinnehav när ingenting händer?
Messi ska dribbla alla istället för att ta den enkla vägen och passa en medspelare. Zlatan möter boll, passar till Alves/Iniesta och springer tillbaka i boxen men får aldrig bollen tillbaka som en schysst inlägg eller pass.
Xavi försöker men kommer ingenstans och i hans värld är det tabu att skjuta från distans likså Keita.
Pep byter spelare i 80:e minuten! Sitter och surrar på bänken istället att ta tag i matchen tidigare..

Man vinner inga matcher med bollinnehav och sidled passningar.
Spanien Vlad2
Det var inte barsas s'msta spel, utav rubins b'sta spel i chapions leauge. har inte s'tt s[ m[nga lag som forsvara sig lika bra som de. ingetning att klaga p[.utan ska man spela vidare och k;ra h[rdare. att rubin gav inget st;rre utrummet i rubins f;rsvarzon beror p[ sj'lva rubins f;rsvar spel. erk'nn det och sluta klaga p[ barsas spelare
Alle #8
Roligt att roliga människor inne på Puertan verkligen tror att Barca kommer att missa slutspelet ha ha. Inga ursäkter idag, Barca borde ha tagit 3p men vad fan det är på bortaplan mot ett starkt jävla Rubin Kazan. Det är ett riktigt jävla bra lag som har ett BRA försvar tillskillnad från många lag därav Real Madrid och äckligt skickliga på att utnyttja motståndarnas misstag och deras kontringar ska vi inte ta upp. 3p hade underlättat här men jag tycker faktiskt inte att folk ska vara så besvikna här att man kryssar mot Kazan på bortaplan däremot besvikna över att man förlorade mot dem på hemmaplan. Barca borde ha vunnit den här matchen men för i helvete tror ni att Kazan är ett B lag eller? Det är ett bra lag i alla fall bättre än Alcorcon ha ha. Seriöst man måste ge dem lite creds för sitt spel! Skulle kunna se det här laget rubba vilket lag som helst. Ryska lag är så sjukt underskattade så det är sjukt!!! Sedan kan man bara missnöjd med en enskild spelares insats. Det är en annan femma det!

Barca kommer att ta poäng mot Kiev hemma och Inter hemma så det är inget att oroa sig över.
Barcelona FCB =)
2009-11-04 20:33
AIex
"Zlatan var lika ensam som Eto var"

Vad är då Messi Iniesta, Xavi skyllt dockor?

Man kan absolut inte jämföra Barcelonas och Inters stöd till center forward, Inter har i praktik ingen
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Westinho:

lol, jo men glömde bort. Japp, ser ju inte vidare bra ut :) UEFA-Cupen !
Barcelona Barca-nist
det är dåligt av barcelona, men glöm inte kylan, bara kompakt spel av Kazan..riktigt tråkigt o se sånt match!
Barcelona F_C_B
Alle #8

Vadå att Inter suger i Serie A utan Zlatan. Om du följer Inter just nu så spelar dem 100 gånger bättre än vad dem gjorde när Zlatan spelade där!
Real Madrid Sergio the machine
2009-11-04 20:32
alstå hur kan ni tro att ni inte går vidare? klart som fan ni går vidare.
barcbåt
2009-11-04 20:31
Det är bra att barcelona tror och vill spela sitt eget spel. Men när man inte klarar av att ställa om när man märker att det kommer att kosta matchen så blir man irriterad.
Barcelona ihefsu
2009-11-04 20:30
Ämne: Nu är vi typ torsk e....
De vann med 1-2 på Camp Nou, så, ja...
Barcelona westinho
2009-11-04 20:30
V.Valdes

Du är nog den enda på detta forum som inte visste att Rubin Kazan vann över Barcelona på Camp Nou med 2-1.
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-04 20:29
Jag skiter fullständigt i hur kallt det är därborta, bättre än såhär ska vi prestera och en poäng på två matcher mot Rubin är inte godkänt! Mot Inter är det långt ifrån tre självklara poäng men däremot tror jag på vinst mot Dynamo. Usch, vilket situation vi hamnat i!
Ktoor^,^
2009-11-04 20:28
Barca var sämst idag , försvara inte Barca dom är inte äns värda det
AIex
2009-11-04 20:28
Samuel Eto´o My Hero!

Zlatan var lika ensam som Eto var. Varför har vi ens denna diskussion. Jag orkar inte lägga ner tid på en diskussion efter en dålig Barca match där Eto skulle ha varit bättre än Zlatan. Fotboll hänger inte på en spelare i laget. Dom båda är två olika spelare. Vissa matcher hade en löpande anfallare behövts mer och vissa hade ens törre anfallare som Ibra behövts mer.
Barcelona Messidinho_10
2009-11-04 20:27
En sak är säker vi måste vinna nästa match
Barcelona FCB =)
Alves & Messi slår bort för många bollar och dumma passningar, ibrahimovic hade otur på sin första chans, men blir så otroligt irriterad när han inte stressar sönder backarna som Eto'o gjorde utan bosktavligt talat GÅR fram och tillbaka, spelare som Keita, Touré, Alves, Ibrahimovic har bra skott. men INGEN skjuter, bara ett enda försök av Yaya. Barcelonas bästa spelare Puyol & Iniesta

Men ska inte klaga för mycket det var trots allt en svår borta match
Alle #8
Seriöst vad skulle Eto'o göra? Han är ganska beroende av sina medspelare och Barca kom knappt till avslut och hade problem i uppspelsfasen. I sådana matcher skulle en spelare som Zlatan behövas men vad fan ryssarna lät inte ens Barca spelarna skjuta inlägg eller någonting. Vad skulle Eto'o gjort seriöst? Spelet gick efter marken idag och ser inget han heller kunde ha gjort utan kan man ba se att det här mötet kunde ha avgjorts på en hörna via en nick eller inlägg via nick eller något.
Barcelona haeger
Bara jag som tror att vi går vidare eller?

Det var en riktig skit match av oss, dålig inställning. Men jag tror verkligen på att vi går vidare.
Barcelona Okkapokka
Okey.. De flesta här behöver lugna ner sig. Take a chill pill everyone, please.
Sillyseason
2009-11-04 20:26
Med eller utan eto hade inte spelat någon större roll.. Bollen kom aldrig in i boxen eller ens förbi första linjen av försvarare mittfältare.. Enda som fungerar mot lag som dessa är inlägg & extrema tempoväxlingar, alternativ långskott. Barca hade INGET av dessa idag.. Stillastående rullarunt-fotboll var vad vi fick se prov på..
Barcelona jost15
domaren var överlägset bäst på plan för en gång skull. köp över honom till spanien och låt han dömma varenda match i la liga
AIex
Saknade inlägg från Alves kant idag, hur många inlägg fick han fram under matchen? 2 eller 3 stycken?
Antigalactico
alex

Joo jag vet. Men Inter hade inte 75% bollinnehav mot Rubin, det hade Barca.,
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
2009-11-04 20:25
Eto'o körde som ensam forward dessutom spela inter med 3-4 defensiva mittfältare
Barcelona Gonzalez_Barca
Det sorliga är att det här är endast är en av mååånga matcher där lagen deffar med 11 man :( (Jag räknar målvakten som försvarare)
AIex
Nu kommer grabbarna fram som tror att Eto skulle ha gjort det så mycket bättre. Såg ni Eto mot Kazan ens?
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-11-04 20:24
Nu är vi typ torsk eller hur ?
Eftersom Kazan gjorde mål (1-1) på Camp Nou så har väl dom fördel om vi hamnar på samma poäng?

Fan vad less jag blir.
Bara är så jä.la sönderläste att det är sjukt, Messi är i sämsta formen på länge.
Annons: