/spanien/barcelona/forum/16691.aspx/spanien/barcelona/forum/16691.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho!
2009-11-04 20:47
Rubin försvarar sig faktiskt bra idag men vi gör det lätt för dom när vi bara rullar kort utan löpningar i djupet som hotar. Sen det här med att mata inlägg på zlatan tror jag inte skulle fungera eftersom han är så ensam inne i boxen. Hade hellre sett långa passningar från mittfältet som han kan nicka ner till exempelvis Messi. Vi får ta nya tag nu o hitta en jämn bra nivå både i ligan och i cl så vi kan bevisa att vi är världens bästa fotbollslag för andra året irad :)
Barcelona Barca Barca
2009-11-04 20:46
Messidinho_10 for president!!
Barcelona Bernie
Vart är plan B Pep? Finns det en sån? Jag såg inte det ikväll iaf. Det vackra spelet funkade inte, då ska något annat komma fram. Det gjorde det inte ikväll. Ändra om i taktikpärmen kära coach!
Canaletes
Messidinho_10

Mycket bra sagt.. noot!!

Herregud...
El_Capitano
2009-11-04 20:45
Messidinho_10

hahaha..är du på riktigt?
Barcelona Messidinho_10
2009-11-04 20:45
Jag tycker Pep bör få sparken om vi inte går vidare i CL.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-11-04 20:43
Det som verkligen är störande är inte att Rubin Kazan är bättre än oss, missförstå mig inte, jag tycker Rubin Kazan gör en bra match taktiskt, men fan vi ska ändå vinna över dem, och med den inställningen Barca spelarna hade så kan vi inte vinna, så enkelt är det. Hade vi mött IFK GBG med den inställningen så hade vi inte heller vunnit. Jag förstår mig inte, var är all passionen som fanns förra året ? Varför spelar vi sidleds fotboll a´la säsongen 07/08 för ? Varför går vi inte in helhjärtat för det ? Det gör skitont att se Barca spela på det viset, det svider verkligen.
Barcelona ★Barca★
2009-11-04 20:43
Matchens lirare Valdes tack! Inter väntar de kommer vi ta.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-04 20:42
BlueRed

Det kan ha varit så att Pep var rädd för att inhopparna (som frös ihjäl sig på bänken) inte skulle få värmen i benen så fort, och istället använda sig av de varma benen på planen.
Barca har en lång väg att vandra nu, Inter hemma och Kiev borta, inte alls så säkra poäng som de flesta här inne säger. Vissa har till och med redan tagit ut 3p mot Inter.
Det ska dessutom sägas att ifall Barca och Kazan hamnar på samma poäng så går Kazan vidare via inbördesmöten.

Och en annan sak, så jäkligt pinsamt av er att ta in Samuel Eto´o in i bilden.
Barcelona HugoBoss
2009-11-04 20:41
Ämne: Jag är långt ifrån n....
Instämmer till fullo.
Barcelona Barcadinho.
2009-11-04 20:40
Vilken skit match. Jag är så besviken och förbannad på allt och alla. Valdes är den enda ljuspunkten idag. Totalt kass allihop annars.

Hur kan ni vara så säkra på att vi går vidare? Inter hemma är inte lätt och kan sluta med bara en pinne och sen till Kiev mitt i december till kylan en gång till. Och den matchen kan sluta hur som helst.

Kul för er som är så säkra.
Jag kommer inte vara säker tills domaren ger slutsignael i Kiev.
Inte en sekund innan.
Skit jobbigt.

Jag hoppas att Inter och Kiev slutar oavgjort.
Känns som bästa alternativet för vår del just nu.
Barcelona Messidinho_10
2009-11-04 20:40
Jag undrar varför Bojan inte fick chansen? Vad sysslar Pep egentligen med ska han förstöra våran talang??
Barcelona Okkapokka
2009-11-04 20:37
Pierre13#

Haha, well played.
Barcelona --Xavi--
2009-11-04 20:36
Otroligt låg nivå på dig. Koncentrera dig på vad som skrivs här inne. Du är nu spärrad, 1 vecka. Tänk efter nästa gång du postar ett inlägg. /Mod
Barcelona BlueRed
2009-11-04 20:36
Jag är långt ifrån nöjd med 1p idag. Mest besviken på Pep som inte gör något åt spelet. Använder 1 byte och det blir i 80 min. Ingenting förändrades, sidled passningar i 90 min och ingen rör på sig. Och nej, kylan är ingen ursäkt. Alldeles för lamt spel idag.
Real Madrid Pierre13#
2009-11-04 20:35
vart är min kompis kung kolo toure :(
Barcelona Mes Que Un Club R10
2009-11-04 20:34
Lätt att vi går vidare vi vinner dom 2matcherna som vi har kvar och så var 1:a platsen säkrad :)
Barcelona Barca_4_lajjf
Nu får vi hoppas på oavgjort mellan Kiev-Inter.
El_Capitano
Och va spelar det för roll om vi har 100% bollinnehav när ingenting händer?
Messi ska dribbla alla istället för att ta den enkla vägen och passa en medspelare. Zlatan möter boll, passar till Alves/Iniesta och springer tillbaka i boxen men får aldrig bollen tillbaka som en schysst inlägg eller pass.
Xavi försöker men kommer ingenstans och i hans värld är det tabu att skjuta från distans likså Keita.
Pep byter spelare i 80:e minuten! Sitter och surrar på bänken istället att ta tag i matchen tidigare..

Man vinner inga matcher med bollinnehav och sidled passningar.
Spanien Vlad2
Det var inte barsas s'msta spel, utav rubins b'sta spel i chapions leauge. har inte s'tt s[ m[nga lag som forsvara sig lika bra som de. ingetning att klaga p[.utan ska man spela vidare och k;ra h[rdare. att rubin gav inget st;rre utrummet i rubins f;rsvarzon beror p[ sj'lva rubins f;rsvar spel. erk'nn det och sluta klaga p[ barsas spelare
Alle #8
Roligt att roliga människor inne på Puertan verkligen tror att Barca kommer att missa slutspelet ha ha. Inga ursäkter idag, Barca borde ha tagit 3p men vad fan det är på bortaplan mot ett starkt jävla Rubin Kazan. Det är ett riktigt jävla bra lag som har ett BRA försvar tillskillnad från många lag därav Real Madrid och äckligt skickliga på att utnyttja motståndarnas misstag och deras kontringar ska vi inte ta upp. 3p hade underlättat här men jag tycker faktiskt inte att folk ska vara så besvikna här att man kryssar mot Kazan på bortaplan däremot besvikna över att man förlorade mot dem på hemmaplan. Barca borde ha vunnit den här matchen men för i helvete tror ni att Kazan är ett B lag eller? Det är ett bra lag i alla fall bättre än Alcorcon ha ha. Seriöst man måste ge dem lite creds för sitt spel! Skulle kunna se det här laget rubba vilket lag som helst. Ryska lag är så sjukt underskattade så det är sjukt!!! Sedan kan man bara missnöjd med en enskild spelares insats. Det är en annan femma det!

Barca kommer att ta poäng mot Kiev hemma och Inter hemma så det är inget att oroa sig över.
Barcelona FCB =)
2009-11-04 20:33
AIex
"Zlatan var lika ensam som Eto var"

Vad är då Messi Iniesta, Xavi skyllt dockor?

Man kan absolut inte jämföra Barcelonas och Inters stöd till center forward, Inter har i praktik ingen
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Westinho:

lol, jo men glömde bort. Japp, ser ju inte vidare bra ut :) UEFA-Cupen !
Barcelona Barca-nist
det är dåligt av barcelona, men glöm inte kylan, bara kompakt spel av Kazan..riktigt tråkigt o se sånt match!
Barcelona F_C_B
Alle #8

Vadå att Inter suger i Serie A utan Zlatan. Om du följer Inter just nu så spelar dem 100 gånger bättre än vad dem gjorde när Zlatan spelade där!
Real Madrid Sergio the machine
2009-11-04 20:32
alstå hur kan ni tro att ni inte går vidare? klart som fan ni går vidare.
barcbåt
2009-11-04 20:31
Det är bra att barcelona tror och vill spela sitt eget spel. Men när man inte klarar av att ställa om när man märker att det kommer att kosta matchen så blir man irriterad.
Barcelona ihefsu
2009-11-04 20:30
Ämne: Nu är vi typ torsk e....
De vann med 1-2 på Camp Nou, så, ja...
Barcelona westinho
2009-11-04 20:30
V.Valdes

Du är nog den enda på detta forum som inte visste att Rubin Kazan vann över Barcelona på Camp Nou med 2-1.
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-04 20:29
Jag skiter fullständigt i hur kallt det är därborta, bättre än såhär ska vi prestera och en poäng på två matcher mot Rubin är inte godkänt! Mot Inter är det långt ifrån tre självklara poäng men däremot tror jag på vinst mot Dynamo. Usch, vilket situation vi hamnat i!
Annons: