/spanien/barcelona/forum/16690.aspx/spanien/barcelona/forum/16690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2010-01-30 22:07
Ämne: Skönt med 3p ikväll.....
Det är väl så att vi stödjer Barca i alla matcher som laget spelar. Av de övriga lagen stödjer vi alla utom ett helhjärtat i två och bara två matcher, deras resterande matcher struntar vi i. Just nu stödjer vi Deportivo helhjärtat. Ett lag stödjer vi aldrig.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-30 22:07
Ämne: el Flaco

Vet inte....
Lol. Den länken var så klockren som det bara går.

*Sparar den på favoriter*
Barcelona tarrak
2010-01-30 22:06
Ämne: Onödigt kort av Puyo....
Sant, men Getafe på Camp nou känns som en hyfsat väl "vald" match att vila på.
Barcelona Saman.
2010-01-30 22:05
Rambla~

Jo i luftrummet bidrog han nog med lite konkurrens. Men bytet borde ha skett långt innan Sporting kom igång med sitt stressiga anfallsspel i slutet.

Jag kan se tanken i det långa perspektivet med vad Pep försöker göra (om det nu är tanken) men samtidigt lider Bojan på bänken och Zlatan kanske behöver en väckarklocka (eller en ljuvlig middag med Pep) för att återigen börja leverera. Men men, utan en spåkula är allt svårt och jag hoppas det lossnar snart för Zlatan eller att Bojan får mer än 3 minuter på plan per match.

Edit: Om det inte framgick så vill jag hellre att Bojan får en 15 minuter på plan än 3 speciellt när Zlatan gör en dålig insats. Kräver inte att Zlatan ska bänkas totalt.
Zlatan[The King]
2010-01-30 22:05
sälj zlatan och köp elmander haAHahAHhAah
Barcelona Barca 1899
2010-01-30 22:04
Onödigt kort av Puyol... det var väl hans femte gula och där med avstängd i nästa match?
Barcelona Barca 1899
2010-01-30 22:04
Onödigt kort av Puyol... det var väl hans femte gula och där med avstängd i nästa match?
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2010-01-30 22:03
Ämne: Saman

Kanske för ....
Att han inte bytte Zlatan idag är inte så märkloigt. Zlatan var bitvis direkt dålig (sagt av en Zlatanist) men Pep jobbar nog för att Zlatan ska hitta tillbaka till sitt självförtroende. Då kan ett byte skada.

Det syntes vid några tillfällen att medspelarna ville ha igång Zlatan.
Barcelona Rambla~
2010-01-30 22:03
Pep = pskykolog ut i fingerspetsarna
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-01-30 22:02
Skönt med 3p ikväll.

Heja Deportivo!
Barcelona Braxingen
2010-01-30 22:01
Saman.,
Tror man behöver se det lite djupare. Kommer Bojan eller Zlatan att spela mot Chelsea? Vem är mest pressad från alla Barcelona-intressenter? Faktum är att pressen på Zlatan kan vara större än på Messi. Zlatan har kravet på sig att överträffa Eto'o av väldigt väldigt många.

Pep, vår hjälte, har visat sig vara väldigt smart. Genom att låta Zlatan spela så händer följande två ting: 1. Han ger Zlatan förtroende, vilket minskar den enorma pressen på honom. 2. Han lägger över pressen från Zlatan på sig själv. Pep kommer att kritiseras och ta fighten om varför Zlatan får spela.

Allt för att Zlatan skall prestera så han kan leverera under den väldigt tuffa våren.

Rambla~,
Kontinuitet är a och o. Pep har verkligen visat det och hans framgångsmodell bygger på det. Precis som du skriver så är det ovärderligt i ett längre perspektiv.
Barcelona BlueRed
tarrak

Hahaha x5! Love it!
Barcelona Rambla~
tarrak

LOL! Det stod obbe skrivet över hela den länken. Den hamnar säkert hos el Flacos bookmarks. :D
Barcelona Joan Gamper 1899
Pinsamt av några här inne som pratar s*it om Eto´o. Jag kan lova er hade han varit där idag så hade han säkerligen gjort några baljor.

+ Abidal

+ Pedro

+ Piqué

- Zlatan

- Messi (att han inte kunde göra mål och dröja på skytteligan)

- Puyol (matchens besvikelse, saknade Alves)
Barcelona Maestro nr. uno
Mycket sköna tre poäng.
Måste beröma Sporting som har pressat Barca j*kla bra. De kommer att bli ett stabilt mittenlag i La Liga. Vilken fans dessutom!

Barca saknade förresten idag Daniel Alves. Hans fart på högerkanten och hans inlägg. Hoppas att han är spelklar till nästa match mot Getafe.
Barcelona Sempre Culé
Sköna tre poäng. Detta är alltid svåra matcher, men vi tar poängen i alla fall. Nu hoppas vi att Depor blir lika jäkliga som de varit sedan 1991 mot Madrid!
Barcelona Rambla~
2010-01-30 22:00
Saman

Kanske för att Zlatan gör ett bra jobb på defensiva fasta situationer? Bara en tanke liksom. Har svårt att se Bojan stångas med tuffa mittbackar på fasta situationer.

Annars har jag också svårt att förstå Peps ovilja att byta spelare. Han litar blint på de spelare som finns på planen och ger dem verkligen stort förtroende. Det kanske är en bra sak i ett längre perspektiv?
Barcelona tarrak
2010-01-30 22:00
el Flaco

Vet inte om du har den här, men annars får du en larmknapp till nästa besök från Obbe.
Barcelona kallesiete
2010-01-30 21:59

PUTA MADRID! KROSSA DOM NU
Barcelona Barcadinho.
2010-01-30 21:58
Såna matcher är inte bra för hjärtat.
För nervöst.
Äntligen kan man andas ut.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-30 21:57
Det som känns skrämmande är att Pep har bara genomfört ett enda byte i hela matchen och det var när Bojan kom in istället för Pedro i ungefär 90:de minuten.
Bojan fick knappt röra bollen.

Det är bytterna som känns skrämmande med El Maestro. :S
Barcelona Saman.
Jag förstår inte varför Pep fortfarande envisas med att inte slänga in Bojan tidigare, speciellt när Zlatan kanske gör sin sämsta match någonsin i Barcatröjan.
I slutet fick jag tankar från Osasuna matchen. Herregud!
Barcelona Rambla~
2010-01-30 21:56
--Xavi--

Varför höll du dig undan i höstas när Ibra gjorde mål i parti och minut? Det passar bra och komma gnällandes nu när det går lite tungt va?
Barcelona Ronaldinho Jr.
Aldrig varit så förbannad över en Barcavinst. Fick in alla matcher på min högoddsar-kupong förtuom att barca skulle vinna med minst två mål!!!

Framöver vill jag se anfalsstrion bestå av Pedro-Henry-Messi.

Zlatan har för dålig spelförståelse för vårt älskade lag. Idag var han återigen sämst på planen...
Tråkigt, nervöst. Men a ja 3 poäng och vi ska vara riktigt glada. Barca kunde ha gjort fler men men, vi hade ingen tur.

Abidal matchens lirare! vilket hjärta!
Barcelona Den vise
2010-01-30 21:55
Skönt att vi fixar 3 poäng. Nu blir det att åka av för real mot depor. Det verkar som om många här inne glömmer väldigt fort sina gamla hjältar. Det var en klok tränare som sade en gång för länge sen. "Fotbollen har inget minne" . Det verkar stämma här inne iallafall.

Zlatan måste börja rannsaka sig själv hädanefter.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-30 21:55
Jaaaaaaaa och där inkasserade vi ännu en tre poängare. :D
Barcelona Rambla~
2010-01-30 21:54
Fy fan säger jag bara. Det är så det funkar i Spanien. I slutminuterna om man ligger under, se till att få ut bollen på kanterna och filma till sig en frispark om du inte klarar av att slå ett inlägg. Dåligt av Puyol att gå på det med sin rutin. Varför ens sticka fram foten där? Trots att han inte är nära att träffa spelaren så rullar fåntratten runt i gräset som om han fick benet avbrutet. Puyol får en onödig varning med sig hem.
Barcelona Börje
2010-01-30 21:53
Yeees, tre poäng är tre poäng är tre poäng är tre viktiga poäng!!!
Annons: