/spanien/barcelona/forum/1669.aspx/spanien/barcelona/forum/1669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-09 14:40
Katalano // Förstår exakt det du säger. Men nånting säger mig att behöver en stark back up gör att iallafall Suarez oxh Ney ska känna hungern hela tiden. Risken finns att det blir bekväma. Hur som helst så tror jag inte Hazard kommer till oss om han själv inte tvingar fram en sådan lösning. För Barca är nog inte villiga att betala enorma summor på en spelare när vi redan har en fin anfalls trio..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-11-09 14:18
Dm1982 Han spelar i Bayern eller psg ;) Psg får kalla fötter när dom inser hur dålig Ronaldo är!
Barcelona Z_Z
2015-11-09 14:14
@DM1982:

Inte var det här i alla fall ;).
Barcelona DM1982
2015-11-09 13:55
Hazard kommer vara en Real-spelare nästa säsong och Ronaldo spelar i PSG. Kom ihåg var ni läste det första gången. ; )
Barcelona Katalano
2015-11-09 13:55
@A good coach is everything!:

Jo visst, men vilken plats skulle han ta då tänker du? Han petar ju inte någon ur trin där framme, speciellt inte eftersom de har hittat varandra så otroligt bra nu också. De alla spelar bra ihop och spelar för varandra. Vi kan ju inte spela med 4 anfallare och man vil inte heller sätta Hazard som central mittfältare då han inte får nyttja sina styrkor alls då. Hazard ska spela i en ytterposition eller som släpande anfallare, inte som en av tre centrala mittfältare. Känns omöjligt att han skulle acceptera en rotationsplats/ vara backup också. Sen skulle inte Barca betala så mycket för en backup spelare heller förstås. Bättre lägga pengarna på andra positioner eller på någon billigare som kan agera backup till anfallstrion.
Barcelona neymar JR
2015-11-09 13:31
Goal........ Ungefär lika trovärdigt som att Hazard skulle kunna ta plats i Barcelona :) Lika trovärdigt som att vi ens skulle ha råd med honom
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-09 13:17
Hazard ja tack !! Snubben skulle blomma ut i ett lag som Barca !!
Barcelona LeoMessi
2015-11-09 13:11
Ja, vill Hazard vara backup till trion där framme så får han komma. Men först får han förbättra sin slutprodukt.
Barcelona socccerfan1
2015-11-09 13:06
Goal skriver om Barca och Hazard! Vad tycker ni?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-09 13:02
@Vampíro:

Benzama med hans kamera gör hela bilden :-)..
Genialt
Barcelona Vampíro
2015-11-09 12:39
Jag skrattade alldeles för länge efter att ha sett denna bilden.
Barcelona neymar JR
2015-11-09 12:25
Någon som har koll på vilka spelare som stannar kvar i Barcelona under landslagssamlingarna ?
Barcelona Deulofeu
2015-11-09 09:53
God morgon Cules idag mår man som man förtjänar eller?

Uppvisning igår som starka Villareal formen är rejält på gång försvaret börjar se bättre ut samt Messi börjar närma sig comeback.

Arbetsro under landskampsspelet i Barcelona till skillnad från andra städer.

Eusebio tränare i La liga herregud ger honom max en månad han fattar noll!
Barcelona Rambla~
2015-11-09 09:22
@neymar JR:

Ja det är möjligt men Eusebio kommer alltid vara undantaget från den regeln. :)
Barcelona neymar JR
2015-11-09 08:46
Allt är väl bättre än moyes ?!
Barcelona Rambla~
2015-11-09 08:04
@NoGo™ :

Eusebio, wtf? Herregud, jag kan bara beklaga La Real. Vad fan tänker de med?
Barcelona Mdawg
2015-11-09 07:46
Cristiano: "Current La Liga leaders? There are many. Sevilla, Atletico, Celta. And maybe Barça."
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-09 02:22
Någon som vet varför Real Madrid fansen håller upp en Madrid tröja med Messi tryck? Den med guldtryck från säsongen 11/12.
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-09 02:22
Någon som vet varför Real Madrid fansen håller upp en Madrid tröja med Messi tryck? Den med guldtryck från säsongen 11/12.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-09 01:46
Jo de stämmer minns också att Ronaldo sa det. Detta citatet är nog en parodi bara.
Barcelona LeoMessi
2015-11-09 01:31
Barcelonistas Utan att ha kollat upp det citatet så är jag tämligen säker på att det är skämt. Då Ronaldo har sagt något i stil med "I era ögon kanske Messi är bäst, men i mitt huvud är jag bäst". Nu sviker minnet mig, han uttalade sig på ett liknande sätt.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-09 01:20
Cristiano: "Maybe you think we lost today, but in my mind, we won." Hur kan man tycka att man vann en match som man förlora och som man dessutom blev utspelade i? Hahaha sjukt
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-09 01:11
@Liunil Masse:

Hehehehehehehehehehehehehehe......

Månadens :-)
Barcelona Barcelonistas
2015-11-09 00:46
Barcelonismo - den snubben ändrar åsikter lika ofta som det regnar i Sverige. Vill minnas att när han va inne i sin prime så satt han och jämförde Carlos Real med Peps Barcelona... HAHAHH ja ni hör själva. Mourinhos var en Gud 2012 och han satt och R**** till Mous förlängning. Idag är tydligen Mou det värsta son hände Real. Skulle kunna skriva en bok längre än Harry Potter böckerna men det räcker så här.
Barcelonismo
2015-11-09 00:06
Jööses, El Pasillo är fan en kung som sågar Penaldo längs fotknölarna. Snacka om ord och inga visor, håller med hans analys om den överskattade portugisen till 100%. "1. Ronaldo måste bänkas, snälla Benitez gör det bara. Jag lovar er att vi kommer bli så mycket bättre som lag, vi kommer höjas med 1 snäpp minst. Jag ska försöka förklara detta så enkelt som möjligt då och inte överdriva men det är så svårt att överdriva när vi ser hur usel Ronaldo faktiskt är. Alla har sett det nu, det är ingen hemlighet. Jag vet inte ens var jag ska börja? Jag kan börja med att säga att den Ronaldo ni älskar skiter fullständigt i detta Real Madrid, han bevisar det match in match ut. Ronaldo bryr sig bara om sig SJÄLV, allt ska handla om honom, han ska vinna allt som går att vinna inte klubben, han ska avgöra, han ska få alla passningar, hans ska vara i rampljuset, han måste vara det för han är så jävla osäker på sig själv. Det här är en kille som för fan står på tå när vi har lagfoto innan match, alltså vilken människa gör ens så? Bara det visar att det är något fel på honom, på inte tal om att han gör ett Museum om sig själv och gör en film om sig själv. Alltså va? Han klarar inte av att inte vara bäst, och det är det som gör han till en medioker fotbollsspelare idag. Hans läge var matchavgörande, varför passar han inte Modric som behövde bara lägga in den i mål? Ronaldo hade för fan exploderat om inte han fick den passningen själv, tänk er reaktionerna från honom? Det är dags för spelarna att sätta ner foten och inte massera hans löjliga ego, inte ens hans egna son tycker han är bäst i världen. Sätt ner foten, skäll ut honom, säg till honom "ska du sluta tänka på dig själv din egoist och börja istället tänka på Real Madrid och dina medspelare"? Ronaldo pissar på sina medspelare, han firar inte deras mål, han sänker deras självförtroende, han är vidrig mot dom, han bryr sig inte om Real Madrid. När ska ni fatta det? Vill ni verkligen ha en sån spelare i ert lag? Ronaldo utan sina mål är inte längre en medioker fotbollsspelare, utan sina mål så är han enligt mig en usel spelare och usel är det enda rätta ordet om du är sämst på plan varje match du spelar. Jag lovar er, det är magikerna bakom Ronaldo som har gjort han till det han är idag. Kan säga såhär, magikerna bakom Ronaldo står för trolleritricket, sekunderna innan tricket är klart så kommer Ronaldo och tar all jävla cred. Han har fantastiska spelare bakom sig som spelar för honom, som sätter han i fantastiska lägen, som gör allt för honom och ändå är han direkt medioker. Ta och kyss dina medspelares fötter, dom som ska ha stor cred. Tänk er bara en match med James till höger, Bale i mitten, Isco till vänster, Benzema på topp och Modric - Kroos bakom dom. Det vattnas i munnen eller hur? Tyvärr kommer det inte hända, för den här barnungen (Ronaldo) kan inte ta en petning, han kan inte ta det som är bäst för laget för han bryr sig bara om sig själv, han hade gått ut och gråtit. Garanterat. Jag är trött på honom nu, ärligt talat jag bryr mig inte längre om vad han gjort för klubben för han är inte så som en Real Madrid spelare ska vara. Han är den direkta motsatsen!!! Och jag räknar ner dagarna tills han lämnar Real Madrid, då jävlar kommer ni få se på ett fantastisk lag."
Barcelona Barcelonistas
2015-11-09 00:04
WAAAAAAAAA ARE YOU KIDDDIIING ME. Haha ray e kung
Barcelona neymar JR
2015-11-08 23:45
Neymars mål med ray Hudson kommentarer haha!
Barcelona NoGo™
2015-11-08 23:36
Fomer Barcelona player and Barcelona B coach Eusebio (51) has reached a deal with Liga team Real Sociedad to replace David Moyes. [cope]
Barcelona Davids3
2015-11-08 23:18
Jag missade matchen idag, hur spelade Mathiu ?
Barcelona enkos
2015-11-08 23:15
@Barca4life98:

Oj stackars han för Luxemburg äe ju ett lag för honom på landslags nivå som Espanol och Granada är på klubbnivå. ..
Annons: