/spanien/barcelona/forum/16682.aspx/spanien/barcelona/forum/16682.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maestro-V
2009-11-05 21:18
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Hehe, grabben/killen har kanske fått i sig lite för mycket vodka ikväll.
Var glad att Kazan tog de fyra poängen. Men det är inte över än. Det är två matcher som är kvar innan vi kan konstatera om Kazan räcker till hela vägen.
Spännande att se fortsättningen.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-05 21:13
Ämne: Ämne: Ämne....
Jaså det säger du? Vad är egentligen vitsen med ditt besök här mer än att håna? Barcelona räckte inte till i de här två matcherna, ingen förnekar det så vad är ditt problem? Det går inte alltid som man tänkt sig utan ibland så kommer man in i en svacka. Det är bara hårt jobb om som gäller. Barcelona kommer tillbaka, som vanligt. Grattis till dig och ditt lag, glädj dig så länge det varar.
Spanien Vlad2
2009-11-05 21:08
Ämne: Vlad2

lol ....
"lol" p[ dig oxo lol
Spanien Vlad2
2009-11-05 21:07
Ämne: Ämne: Ni f[r ....
Du 'r i princip som barca laget.Ni 'r vana att vinna l'tt och enklet utan stora bekymrar. Nu n'r du har sv[rt att l'sa beter dig som sj'lva laget.Rakt p[ sak utan ngt stort mening lol
Barcelonistas
2009-11-05 21:03
Vlad2

lol
Barcelona Rambla - K9
2009-11-05 21:00
Ämne: Ni f[r v'll dissk....
Fixa ditt tangentbord istället.
Spanien Vlad2
2009-11-05 20:59
Ni f[r v'll disskutera vidare om Gudens son Zlatan, om inte Gudens avvikelse..
Spanien Vlad2
2009-11-05 20:56
Ryssar borde be om urs'kt att Barsa tog bara ett p;jen p[ tv[ matcher. Barsa borde s[ klart vinna med 5 0 hemma och 0 5 p[ bortaplan. Det var bara tur och ingenting annat. Eller hur...s[ l'ngre t'nker ni s[ s[ kommer andra lag p[ marken vinna i princip p[ samma s'tt. Forts'tt flyga i himmeln

Kurban Berdyev van Gvardiolla taktisk!!!
A"ven Barsa kan man stoppa i 360min om man vet hur..
MF Doom
2009-11-05 20:54
Barcadinho.

Ronaldo saknar ändå matchform och lär inte få spela fullt ut då han just kommit tillbaka från en längre skada. Att hårdmatcha en så viktig spelare för Real direkt är en stor risk. Spelar han så lär han inte spela hela matchen. Känner mig inte direkt så hotad av Real med tanke på deras spel under den senaste tiden. Men det är ett tag kvar till matchen så allt kan hända.

Måste också hålla med dig om det här med ledartyp. Det krävs en spelare som kan skälla på spelarna och få dom att lyfta sig ännu mer. Jag som tittar på fotboll rätt så mycket och ser på många matcher från dom tre största ligorna varje helg minns Zlatans matcher i Inter. Där blev han rent sagt förbannad över medspelarna när laget spelade dåligt. Det var viftande, skäll m.m Jag tror att Zlatan inte vågar vara hård mot medspelarna än, han kommer garanterat att vara det i Inter matchen där allt för mycket står på spel. Zlatan är den som ska ta den rollen i offensiven, det är han som ska ge den arga blicken till Messi, Iniesta m.fl när spelet är låst. Men jag lovar er, då Zlatan börjar visa känslor och bli upprörd över vissa spelares spel eller passar så kommer många komma fram ur sina hål och fråga sig vem tror Zlatan att han är? Det kommer att vara mycket påhopp också och vissa kommer att tycka att det är bra med hans skällande. Jag kommer att tycka att det är bra när det behövs lite utskällning för hans medspelare.
Barcelonistas
2009-11-05 20:52
Jag hoppas att cristiano ronaldo spelar clasicon! för vi alla vet ju att puyol äter upp han till frukost precis som han gjorde i cl finalen och båda semin 2008!
Ktoor^,^
2009-11-05 20:45
Har en konstig känsla av att någon kommer bli skadad under Landslag´s lägret
Barcelona Barcadinho.
2009-11-05 20:18
Det är inte helt säkert att CR missar clasicon. Rapporten säger att han är borta 15 dagar och efter det kommer man att undersöka en gång till.
Han kommer kanske få ett ok efter det och då kan han vara med mot Barca.

Jag saknade igår en ledartyp som kan väcka upp de sömniga grabbarna. Puyol kan vara så på backlinjen, men det krävs en som är längre upp på plan. Och jag önskar att Ibra tar den här rollen. Vi vet att han kan visa sina irritationer när spelet går fel. Det kan ofta vara negativt, men ibland behöver man en sån typ, som igår till exempel.
Någon som kan titta på sina kamrater med en arg blick, vifta och visa - "så här kan det inte gå längre". Mycket av den här säsongen hänger på Ibras axlar. Mest på grund av bytet med Eto'o och summan som man betalde.
Han behöver visa sitt missnöje och sluta vara blyg och skämmas för alla de andra stjärnorna. Du är Zlatan du, skit i alla, när det behövs. Stoichkov var för helsike tusen gånger värre, men ibland var det också bra. Han hatade att förlora och alla visste det och därför kunde han grymma.

Dags för Zlatan att ta ett steg framåt och ta större ansvar, utan att skämmas. Han kan visa sin vinnarskalle. Här ska vi köra hårt och inte löja. Pep kan inte göra allt vid sidlinjen.
Men missförstå mig inte. Inte visa irritation för inget, utan när det behövs för att väcka spelarna och genom att själv ge järnet som gott exempel.

Så känns det för mig idag om den här saken. Det kommer kanske kännas anorlunda om en vecka.

Alle # 8/

Ajajaj, vad du är snabb med att räkna bort lag. Mourinho har vunnit Cl med ett tom sämre lag än dagens Inter, nämligen Porto. Och jag har faktiskt en känsla av att den här upplagda av CL kan gå lika crazy som säsongen 03/04, då Porto vann. Massa med "små" lag gick långt i turneringen då. Porto möte Monaco i finalen och i semin hade man tom Deportivo från Spanien. Allt kan hända, tom stora överraskningar.

Skönt att spelarna är hemma nu. Det var lite obehagligt det med motorn som blev trasigt eller vad det var.

Ha en bra kväll ni, det ordnar sig.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2009-11-05 18:54

Jag tycker faktist att d e tråkigt att cristina missar el-clasico.. han e ju alltid sämst mot barca inte ens en straff kunde han sätta
AIex
2009-11-05 18:43
Man hade en tung kväll igår efter Inters seger och även en jobbig dag. Man vill se framåt men det är inte lätt just nu. Hoppas att känslan blir bättre efter helgens match. Åker vi ut så är det en stor besvikelse för alla oss fotbollsälskare. Det känns tungt och väldigt psykande med en förlorare som Moratti som plötsligt ropar "Komm igen bara" till Barcelona. Går vi inte vidare så är det en stor hämnd för Eto mot Pep och Laporta. Den dyra värvningen av Zlatan kommer att komma fram rejält och han kommer att stämplas som en rejäl flopp trots väldigt bra insatser för Barca. Klubben och spelarna måste inse allvaret i situationen och ge allt.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-11-05 18:41
Barcelonistas //

Okej tack för svar. Men 4 poäng på två matcher ska vi klara tycker jag. Om inte så håller jag med Pep, då förtjänar vi inte att gå vidare helt enkelt.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-05 18:39
Ämne: Wow! Sergi Roberto!!....
Adria Carmona satte det fjärde målet på straff. Alla mål från blaugranas. :)
Barcelona FC-Barcelona
2009-11-05 18:35
väldigt dyster och kall dag, hoppas att solen skiner och dagarna framkomer med glädje för oss clués nu till matchen :D
Barcelona Marc
2009-11-05 18:18
Wow! Sergi Roberto!! Kom ihåg det namnet gott folk. Någon mer än jag som såg matchen? Tycker att han liknar Kaká sjukt mycket i stilen.

Imponerande! :)
Barcelona Maestro-V
2009-11-05 17:19
Sergio Roberto är tvåmålsskytt just nu i U17 VM. Matchen pågår i Eurosport. Mittbacken Muniesa imponerar också med "raider" som liknar Piques.

Oj, oj, nu gjorde han ett tredje mål också. Hatrick.
Barcelona BlueRed
2009-11-05 17:01
Jag fick mig ett gott skratt när jag såg Alves avsnittet. Klockrent!
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-05 16:43
Ämne: Känns fortfarande su....
Lol. I pity the fool...som inte finner Crackòvia roligt.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-05 16:16
Känns fortfarande surt idag så vi muntrar upp med lite Crackòvia. Här är deras version på reklamfilmen Som un.
Barcelonistas
2009-11-05 16:02
lokmanoooo

Ja de ser inte ljust ut tyvärr :(
Real Madrid Sherminator
2009-11-05 15:59
För er som är intresserade så spelar våran egna Muniesa på Eurosport i U-17 VM.
Barcelonistas
2009-11-05 15:58
NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o

Ja vi går vidare på 4 poäng
Ktoor^,^
2009-11-05 15:30
Hetfield

Håller helt med dig.Varför satsar inte vi på Kun ? , om barca bara skulle vilja ha Kun så tror jag nog att vi kan få honom
Barcelona Hetfield
2009-11-05 15:22
Det vore bra att ha Suarez, men bara föratt man är bra i den holländska ligan så blir man inte automatiskt bra i La Liga.."host"..Huntelaar

Jag har sagt det 100 gånger, och jag säger det igen, varför satsar vi inte på Kun?
Killen har allt, och lite mer, det gäller bara att skola om honom så att han kan ta över Henrys roll
Barcelona ★Barca★
2009-11-05 14:49
Enligt sport.es så ska Barca vara nära på att köpa Luis Suarez från Ajax. Men jag har ingen aning hur mycket sanning det låter. Det är bara vänta och se.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-11-05 14:47
Så om jag fattat det rätt så behöver vi "bara" 4 poäng på de två återstående matcherna och då är vi garanterat vidare oavsett resultat i de andra matcherna? Tycker inte om när det blir så här onödigt spännande :p
Barcelona lokmanoooo
2009-11-05 14:30
assså shiiit vi kan åka ut ur cl. sjukkkkkkkkkkkkt
Annons: