/spanien/barcelona/forum/1668.aspx/spanien/barcelona/forum/1668.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-11-09 20:53
[QUOTE=Erik Satie]Såg jag nyss Judas på svenska fotbollsgalan? Vad fan gör han där? [/QUOTE]han är hedersgäst och sen så är hans fru svensk.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-11-09 20:49
@Federer:

Han gjorde mål mot Arsenal senast väl?
Barcelona Erik Satie
2015-11-09 20:44
Såg jag nyss Judas på svenska fotbollsgalan? Vad fan gör han där?
Barcelona barca show
2015-11-09 20:38
Länge sedan man skrev här. Jag tycker inte vi bör gå efter någon värvning offensivt faktiskt då vi har det bra eftersom arda och vidal kommer snart kunna spela. Sedan tycker jag vi bör fokusera på mittfältet samt försvaret. Iniesta blir inte yngre och man ser tydligt hur han gått ner sig Samtidigt är jag otroligt förtjust över Halilovic som presterat bra under sin tid hitintills.
Barcelona Federer
2015-11-09 20:23
@oocbgb:

Tror det var 1485 minuter sen han gjorde mål i PL. Alltså 15 matcher.
Barcelona oocbgb
2015-11-09 20:07
[QUOTE=Rambla~]Finns inte en chans att Barca går efter Hazard. Alldeles för dyr, behövs inte och hade dessutom bänkats. Det är en för dyr spelare för att sitta på bänken. Mer troligt att RM går för Hazard och att Barca går för Reus. Risken är att RM om de blir utan titlar går för båda. [/QUOTE] När var det Hazard gjorde mål sist?
Barcelona Vampíro
2015-11-09 19:38
Är det ens någon idé att försöka sig på fotbollsgalan eller kommer det vara samma trista stämning och kantiga försök till humor?
Barcelona Mido
2015-11-09 19:34
[QUOTE=Neymar N11]@RafaelH117: Moyes helped Barça to change and win the treble, all the best to him and his family. Det ligger en stor sanning i den här citat. [/QUOTE] Aa juste! Förlusten i höstas hahaha
Barcelona Barcelonistas
2015-11-09 18:49
Spelet igår var otroligt bra och detta är nu vår 4 elr 5 match som vi håller nollan. Det som känns sjukt är att vi har följande spelare borta ocksån trots det har vi spelat en helt fantastisk fotboll. Nej laget håller på att hitta formen känns det som och vi har ännu en nivå i oss. Messi,Rafinah,Rakitic,Arda,Vidal är spelare som vi saknar. Fattar ni själva hur sjukt det är?
Barcelona Neymar N11
2015-11-09 18:34
@RafaelH117: Moyes helped Barça to change and win the treble, all the best to him and his family. Det ligger en stor sanning i den här citat.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-09 18:33
Z_Z Ja då kan man räkna med minst ett insläppt mål, tyvärr. Vi kommer bli överkörda på vår högersida.
Barcelona Amo.38
2015-11-09 16:26
Vilken underbar måndag! Inte direkt favoritdagen på veckan, men otroligt skönt att gå in i ett Clasico med 3p ledning. Hade inte ens kunnat drömma om sånt här bra utgångsläge speciellt när Messi,Iniesta och Rafinha gick sönder på så kort tid. Jag tycker vi spelar väldigt mycket bättre nu sett till en månad sen. Jag har tidigare under säsongen kastat väldigt mycket skit på Lucho men nu ska han ha cred för det han lyckats åstadkomma trots skadeläget.

Neymar är enligt mig världens andra bästa spelare efter vår Pulga! Jävlar vad mycket fotboll den killen besitter, det är en njutning att ha honom i vårt lag. Suarez börjar hitta mer och mer rätt, men jag har väldigt stora krav på en spelare som honom, jag har följt honom länge och jag VET att det finns en växel till hos honom. Men hans uppoffrande spel och löp vilja är ovärderlig, precis en sån 9:a vi saknat tidigare.
Barcelona Suarez9
2015-11-09 16:00
Om Rakitic hinner tillbaka kommer Barcelona garanterat ställa upp med fyra mittfältare om inte Messi är såklart tillbaka. Munir och Sandro är alldeles för dålig för att ens få spela mot Sporting...
Barcelona Z_Z
2015-11-09 15:39
@Liunil Masse:

Lucho kommer likväl att spela Alves. Tyvärr så det ser ut.
Barcelona Rambla~
2015-11-09 15:25
Finns inte en chans att Barca går efter Hazard. Alldeles för dyr, behövs inte och hade dessutom bänkats. Det är en för dyr spelare för att sitta på bänken. Mer troligt att RM går för Hazard och att Barca går för Reus. Risken är att RM om de blir utan titlar går för båda.
Barcelona Rambla~
2015-11-09 15:23
@Bentley King:
Absolut, äras den som äras bör. Personligen har min kritik mest handlat om hur han hantrerar Gumbau, Grimaldo och Samper. Fast det är mest personligt önsketänkande från min sida och hur jag vill att de ska tas hand om. Hur han matchar laget kan jag inte kritisera honom för. Det vore bara idioti.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-09 15:12
Jag e så orolig över Alves i el clasico. Fan till och med Penaldo kan se ut som rena magikern mot dagens Alves. Hoppas Rakitic hinner bli kvitt sin skada så Roberto kan flyttas till högerbacken.
Barcelona Cule4life
2015-11-09 15:05
Hazard är skit platsar inte
Barcelona Bentley King
2015-11-09 15:03
Efter all kritik som Lucho har fått äta här inne så måste ni ändå ge honom lite cred efter vad han har gjort med ett skadedrabbat lag. Tänk er, utan Messi och Iniiesta, Barcelonas viktigaste spelare ligger vi 3 poäng före Real innan classicot! Ingen hade på 1 miljon försök gissat det!
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-09 14:40
Katalano // Förstår exakt det du säger. Men nånting säger mig att behöver en stark back up gör att iallafall Suarez oxh Ney ska känna hungern hela tiden. Risken finns att det blir bekväma. Hur som helst så tror jag inte Hazard kommer till oss om han själv inte tvingar fram en sådan lösning. För Barca är nog inte villiga att betala enorma summor på en spelare när vi redan har en fin anfalls trio..
Barcelona neymar JR
2015-11-09 14:18
Dm1982 Han spelar i Bayern eller psg ;) Psg får kalla fötter när dom inser hur dålig Ronaldo är!
Barcelona Z_Z
2015-11-09 14:14
@DM1982:

Inte var det här i alla fall ;).
Barcelona DM1982
2015-11-09 13:55
Hazard kommer vara en Real-spelare nästa säsong och Ronaldo spelar i PSG. Kom ihåg var ni läste det första gången. ; )
Barcelona Katalano
2015-11-09 13:55
@A good coach is everything!:

Jo visst, men vilken plats skulle han ta då tänker du? Han petar ju inte någon ur trin där framme, speciellt inte eftersom de har hittat varandra så otroligt bra nu också. De alla spelar bra ihop och spelar för varandra. Vi kan ju inte spela med 4 anfallare och man vil inte heller sätta Hazard som central mittfältare då han inte får nyttja sina styrkor alls då. Hazard ska spela i en ytterposition eller som släpande anfallare, inte som en av tre centrala mittfältare. Känns omöjligt att han skulle acceptera en rotationsplats/ vara backup också. Sen skulle inte Barca betala så mycket för en backup spelare heller förstås. Bättre lägga pengarna på andra positioner eller på någon billigare som kan agera backup till anfallstrion.
Barcelona neymar JR
2015-11-09 13:31
Goal........ Ungefär lika trovärdigt som att Hazard skulle kunna ta plats i Barcelona :) Lika trovärdigt som att vi ens skulle ha råd med honom
Barcelona A good coach is everything!
2015-11-09 13:17
Hazard ja tack !! Snubben skulle blomma ut i ett lag som Barca !!
Barcelona LeoMessi
2015-11-09 13:11
Ja, vill Hazard vara backup till trion där framme så får han komma. Men först får han förbättra sin slutprodukt.
Barcelona socccerfan1
2015-11-09 13:06
Goal skriver om Barca och Hazard! Vad tycker ni?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-09 13:02
@Vampíro:

Benzama med hans kamera gör hela bilden :-)..
Genialt
Barcelona Vampíro
2015-11-09 12:39
Jag skrattade alldeles för länge efter att ha sett denna bilden.
Annons: