/spanien/barcelona/forum/16671.aspx/spanien/barcelona/forum/16671.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-08 00:35
Det är inte Puertan som är rolig att läsa utan Rambles:D

Domaren mutad? Var det inte Ramos som blev utvisad? Ni får lika mycket dombesluten med er som vi så lägg ner. Onödigt att vi eller ni pratar om vem som får domaren med sig.
Barcelona Okkapokka
2009-11-08 00:34
Trippeln

Själv är jag inte orolig, men det kommer knappast bli enkelt. Vi trodde alla (de flesta) att gruppen skulle bli en walk in the park, men så har det inte blivit. Det är två tuffa matcher vi står inför, och att vi tar 4 poäng ur dessa två är inte garanterat. Däremot fullt möjligt.

V.Valdes (MQUC3)

För offensivt :-) Respekt åt ditt namn också. Valdes förtjänar mer credit.
Barcelona Barcanist
2009-11-08 00:31
Lider så j*vla mycket med Kün! Han förtjänade verkligen en vinst idag mot marängerna.
Riktigt synd att Simao inte satte dem två kanonlägena han hade, och att Perea försökte dribbla av Higuaín i försvaret, sjukt.
Sjukt att Real ska vinna på det sättet, men det bevisar ju bara att dem inte kan vinna om inte det andra laget tabbar sig.
Längtar till den 29 november då blir det glass med maränger till middagsefterrätt
Barcelona The Reporter
2009-11-08 00:19
Ibra borta en vecka!
Barcelona Trippeln
2009-11-08 00:19
Jag är lugn inför cl därför att BARCA ENDAST BEHÖVER TA 4 POÄNG FÖR ATT AVANCERA.

Så med andra ord så kan vi kryssa mot Inter och vinna borta mot dynamo som är lättare än Rubin.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-11-08 00:18
Jag vill också se Kun med Messi
kun - Ibra - messi
iniesta cesc xavi
Yaya
Abi/Max puyol Alves

lite offensivt men bästa försvar är ju anfall ;)
så sjukt
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-11-08 00:17
Bara jag som får en orolig känsla om CL spelet, med lite halv svajigt försvar som många säger att de va idag (såg bara första)o en måste match mot Inter, för att ha någon chans om Rubin vinner sin? Skulle ju inte vara de trevligaste o åka ut i gruppen..
Barcelona Rambla - K9
2009-11-08 00:17
Med tanke på den jobbiga och långa bortamatchen mot Rubin och alla problem med flyget hem så ska man nog vara nöjd med dagens match trots allt. Pep förklarar också att han kände att det var läge att låta vissa slitna spelare vila och låta de som kändes mest fräscha starta matchen.
Barcelona Gio Style
2009-11-08 00:14
hahaha tänkte också på ray hudsons kommentarer.
Han får bokstavligen fotbollsorgasm när han ser att klacken når fram, blir ännu mer exhalterad när det inte är offside, och peakar när han ser bollen rulla in innanför stolpen =)

För övrigt var det välbehövliga 3 poäng för oss idag, trots att allt inte stämnde. För dålig rörelse och ingen som ville visa sig för att få boll.
När säsongen började var folk mest oroliga över att zlatan inte skulle passa in och förstöra vårt spel. Nu räknar vi i princip med att zlatan ska vara bra då han har hållt jämnast (typ) nivå i hela barca. Så vi har inget att oroa oss för, snart hittar vår "stomme"/"Gamla stjärnor" formen. Och då plussar vi bara på zlatan. Detta kommer med andra ord att fixa sig =)
Barcelona Maestro-V
2009-11-08 00:09
Den Vise//
"Kun påminner våldsamt mycket om romario..det är helt jävla horribelt att killen spelar i atletico."

Det har du rätt i det tycker jag. Kun är egentligen en kopia av Ramario på många sätt. Han har tåfoten som Romaria var känd för. Stilen, sättet han löper och hans "speed".
Jag undrar också vad han gör i Atletico de Madrid. Han lär nog inte vara kvar länge till.

Jag hade gärna velat se honom i Barca. En ung kille med hur stor potential som helst.
Vore underbart att se honom spela med Messi.

Barca borde strunta i Robinho och Suarez och gå för Kun istället.

Edit: Ursäkta för felstavningen. Det är lördag!
Barcelona kev
2009-11-08 00:04
Gud är störst! - Pep el rei!
hahahah sköna Engelsk-män. haha
MSL#666 !2-6!
Ingen fara;)
Barcelona Pep - El Míster
2009-11-08 00:03
Ämne: Lyssna på Ray Hudson....
Ja, han är själv "are you kidding me". Lyssnar hellre på honom än vilken svensk kommentator som helst. Tyvärr är det inte allt för ofta, utan endast när man laddar ner matcher i efterhand.

Visca Ray!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-08 00:03
Ämne: Rambla - K9/

Rätt....
Det stämmer om deras nästa match är i CdR? Direkt kort är automatiskt i nästa match oavsett liga eller cup. Frågan är om han får 1 eller 2 matchers avstägning bara? Fast nu när de värvat den där domaren som gick i pension så vågar jag inte ens spekulera.
Barcelona BlueRed
2009-11-08 00:01
V.Valdes

Enligt deras spelschema så stämmer det. 22/11 R.Madrid - Racing.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-08 00:00
Rambla - K9/

Rätta mig om jag har fel, men eftersom Sergio Ramos fick se det rött kortet direkt så är han avstängd mot Alcorcón och inte i nästa ligamatch mot Racing. Därmed så spelar det nog inte något större roll om Madrid lyckas få utvisningen upphävd eller ej.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-07 23:59
Lyssna på Ray Hudson efter Ibra´s klackframspelning!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-11-07 23:59
tack kev
2009-11-07 23:58
Alla på puertan säger att dom möter Racing innan El clasico?stämmer det?
Barcelona Trippeln
2009-11-07 23:57
(A)tletico måste få ordning på deras försvar,de blir grymma i så fall!
Barcelona Port Olímpic.
Atletico är en av ligan sämsta lag för tillfället just pga den urusla defensiven och oförmåga att spela som ett lag. Samtidigt har de chanser på 3-3 efter en sjuk upphämtning. Casillas fixade poängen för marängerna ikväll. Och så domaren...
Barcelona HyptroN
Vad ska man säga om Atletico Madrid. Ett mittfält och anfall som har kvalité i toppfotbollen, men en backlnje som nog är en av ligans sämsta. Tycker det är grymmt synd att dom inte får in en reducering.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-07 23:54
Aja, hade inte Perea klantat sig så kanske? Fast då hade kanske heller inte Ramos blivit uvisad. De lär väl överklaga den utvisningen och som vanligt få igenom det.
Äckeldomare och äckelförsvsr förstör för at.Madrid, om dom bara kunde skaffa ett vettigt försvar så skulle dom vars ett grymt bra lag.

Usch!!
Barcelona FCB =)
Synd att Atletico inte klarade 3:e målet (men allvarligt vem trodde på det)

Matchens höjdpunkt: att se psykos pepe falla med näbben före mot 170 cm långe Kun
Barcelona kev
2009-11-07 23:53
MSL#666 !2-6!
Där har du highlights från dagens match!
Canaletes
Vi fick en rysare iaf ^^

+ att Puertan e roligt att läsa nu
Barcelona Trippeln
Fan!
Barcelona Den vise
2009-11-07 23:52
Horrrrrrrrrrrrribeeeeeeeeeeeelt!
Barcelona Den vise
2009-11-07 23:50
Kun..jag som hyllade dig nyss. Lite skärpa i avslutet för ..
2009-11-07 23:50
Orkar inte casillas alltså!
Annons: