/spanien/barcelona/forum/16669.aspx/spanien/barcelona/forum/16669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-11-13 02:12
Rodriiguees
Kanske. Men de kommer aldrig hända

DaniAlves
Det är bara falskt. Dem har inte ens lottat lagen än...
Barcelona DaniAlves
2009-11-13 01:47
Hade tydligen missat den här nyheten..

Barca möter Alcoron i nästa match i cupen!
Barcelona Rodriiguees
2009-11-13 01:23
Arda Turan i Barca vore något!
Riktigt vass, både centralt och på kanten!

Barcelona ★ Bishoo ★
2009-11-12 23:42
Ämne: Hej!

Någon som ha....
Heloo!!

Titta in länken. Där hyrde jag lägenhet när jag var på Barca vs Rubin.4 nätter för cirka 3400, Mycket fin lägenhet.Nära till restauranger,affärer och inte så långt ifrån Camp Nou med tunnelbanan.

Visca Barca
Barcelona Blaugrana83
2009-11-12 23:37
Ämne: De som freakar ut fö....
håller med dig helt och hållet

visca barca
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-12 23:32
Pedrolito

Jag förstår inte varför du skrattar?
Underskatta aldrig något lag.
Barcelona Pedrolito
2009-11-12 23:22
Klubblags Vm är lottat, Barca kommmer antingen att ställas mot Auckland city (Australien?) Eller nåt lag från Abu dhabi(HAHA)i semifinal...
Känns inte så seriöst...
Barcelona Okkapokka
2009-11-12 23:19
Faktum kvarstår att Yaya faktiskt startat alla CL-matcher än så länge. Och det kommer nog fortsätta så med tanke på hur läget ser ut nu.
Barcelona Mojito
2009-11-12 23:15
Kung Yaya

Din idol kommer sannolikt starta både el clasico, Inter och Kiev matchen. Var lugn. Hittills har de startat ungefär lika många matcher, och du måste hålla med om att flertalet har varit mot "enklare motstånd".

Sen fösvinner Yaya, visserligen bara några matcher, till AM, och då kommer Busi vikariera.

Ang henry har han ju varit skadad, och det är klart att Pep inte kört honom för fullt i comebacken med tanke på att han nu är på VM-kval.

Och egentligen så har väl inte Pedro och Busi varit så dåliga när allt kommer kring?

Sen kan jag förstå din frustration, man vill ju alltid se de bästa lira, men att lag består av fler än 11 spelare och alla måste vara inne i hetluften för att kunna tillföra något när det väl gäller.

Barcelona Pedrolito
Håller med tarak, Egna talangerna måste gå före så gott det går, Grejen är att de kommer spela i barca hela sin karriär... Det gör knappast köoe spelarna.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
Gracias, otra vez =P
Barcelona Pedrolito
2009-11-12 23:13
Pedro har utvecklats enormt i år. Tycker han är redo för de stora matcherna, Pedro på vänster yttern o iniesta tillbaks på mittfältet tillsammans med xavi och keita, Busquets är nog inte redo än men det kommer, Startade han inte champions finalen? Blir skönt nu med alves tillbaka, Han har verkligen saknats, Har väl ett tag kvat yill formen dock.
Barcelona tarrak
2009-11-12 23:11
Ämne: Hej!

Någon som ha....
Jag har personligen aldrig hyrt en lägenhet, men har hört mycket gott om sidan i länktips.
Barcelona tarrak
2009-11-12 23:09
De som freakar ut för att Yaya bänkats några matcher, måste börjat heja på Barca i våras eller drabbats av akut minnesförlust. Så här långt in i säsongen så har han startat exakt lika många matcher som i den förra och nog vet vi alla att han spelade en nyckelroll i de avgörande matcherna.

Men visst, det är väl bättre att följa Madrids exempel där man aldrig ger egna talanger en chans att utvecklas. Köp dyra flashiga namn och släng ut alla från den egna akademin. Man blir så trött...
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-11-12 23:02
Hej!

Någon som har hyrt lägenhet i Barcelona en vecka via internet som kan ge tips på en bra sida?
Canaletes
2009-11-12 22:53
Jävligt retro spaniens nya landslagtröjor var då...
Barcelona Kung Yaya Touré
2009-11-12 22:44
Criff//

Tänk så och det kanske inte finns några stora viktiga matcher kvar på slutet. Vi ligger redan risigt till i cl t:ex. Dom behöver knappast vara ordinarie för att utvecklas. Dom hade fått gott om speltid endå. Kolla bara på Iniesta. Skulle vi petat Deco för hans skull bara för att han är egen produkt. Så skulle vi inte nått dom framgångarna vi gjorde under den tiden. Dom bästa skall spela! Resten får så sakteliga spela sig in.

Visst kan man rotera i vissa matcher. Men att sätta en spelare på bänken som är tydligt överlägsen sin konkurent på den possitionen. Match efter match kan knappast vara vad som är bäst för laget eller för den delen skicka ut bra signaler till spelaren ifråga, eller övriga truppen.
Barcelona Criff
2009-11-12 22:35
Hur ska Busquets och Pedro kunna utvecklas om dem inte spelar dem stora matcherna?
Yaya Toure i all ära, men vad säger att han kommer stanna i Barcelona hela sin karriär?

Större chans att både Pedro & Busquets gör det. Så att ge dem dyrbar speltid såhär i början av säsongen är livsviktigt.
Sen när säsongen börjar dra ihop sig kommer Toure och de bästa spelarna få spela hela tiden för det är då titlarna avgörs.

Pep kan sina grejer.
Barcelona Maestro-V
2009-11-12 22:15
Ämne: Maestro-V

Nja, ha....
Men då kan jag förstå upprörheten i det, om han är en person som ofta vill framhäva det katalaniska.

Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 22:00
Maestro-V

Nja, han ingår i kretsen runt Laporta. Detta är personer som är stolta katalaner, något de gärna påpekar för den som orkar lyssna.

En styrelsemedlem ska tänka sig nog för hur han uttalar sig offentligt då han representerar klubben.
Barcelona Maestro-V
2009-11-12 21:53
Ämne: Vad tycker ni om det....Du, jag antar väl, när han säger "spanska folket", att han menar inklusive sig själv. Han är människa med en dos självdistans helt enkelt. Man kan alltså tolka hans uttalande lite olika. Personligen skulle jag bara skratta åt det.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 21:42
Vad tycker ni om det senaste då där Xavier Sala i Martin säger att det spanska folket är "cazurros"? Lite konstigt att ingen har tagit upp det här ännu. Ska en blivande presidentkandidat uttala sig på det viset? Han skämmer ju ut klubben i hela Spanien. Reaktionerna lät heller inte vänta på sig från olika spanska barcelona-penyas ute i landet. De känner sig minst sagt förolämpade. De är spanjorer och framför allt så är de även culés.

"Cazurros" betyder ungefär "klumpiga, lite trögfattade, sega". Ett rätt så negativt ord med andra ord.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-11-12 21:37
Ämne: Ämne: Rambla ....

Får ha en bra kväll resten av dagen!
Chao hombre..
:)
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 21:32
Ämne: Rambla - K9

Mmmm....
Jag bara skojar med dig. Självklart kan du spanska bättre än jag. Jag är bättre på italienska. :P
2009-11-12 21:25
Rambla - K9

Mmmm! säger du -Be(L)o- eller Beyo talform, det jag menade om nu vi ska dra ut på det är (Beyo) talform, men förstår vad du menar och självklar att du rätt att Bello skrivform betyder snygg osv..
lägg ner all verksamhet
2009-11-12 21:23
sant, du har rätt vi har svårt för att vi ska vinna på camp no. men ja tror vi kan kanske få 1-1 elle nåt, men ja hoppas cr är tillbaka sen vi kan kanske vinna men ramos måste bli bättre på försvara.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 21:21
Mr Baloo-Gonzalez:

Whatever. Det är som vanligt. Du kan aldrig erkänna att du har fel. Chao bello....haha
Barcelonistas
2009-11-12 21:19
lägg ner all verksamhet

vi kör över er med 4-1.Sen så finns det inget som talar för er senaste 20 åren har ni bara lyckats vinna på camp nou 2 gånger.
2009-11-12 21:17
Rambla - K9

Nu missar du att Bello är också en pasta rätt.
jag lägger ner, det blir för OT.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 21:16
Mr Baloo-Gonzalez

Fast du är spansktalande så är du nog ute och cyklar nu va? Bello betyder stilig, vacker, snygg både på spanska och italienska. Knappast pojke. Däremot niño som du nu skrev eller chaval. Du kanske tänkte på chico?

Nåja, nog off topic nu.
Annons: