/spanien/barcelona/forum/16660.aspx/spanien/barcelona/forum/16660.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-11-12 17:54
Ämne: Väldigt dött här inn....
Vilken match?
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-11-12 17:45
Väldigt dött här inne just nu.
Kom igen, vad tror ni laguppställningen till matchen i helgen blir t.e.x?
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2009-11-12 17:43
elmundodeportivo och sport ljuger så mycket så att det inte är sant! För några dagar sen stod det att Barcas represanter skulle flyga till Manchester på onsdag, för att förhandla angående Robinho, men nu är de knäpptyst om Robinho fallet, hur blir de egentligen, någon som har koll?
Barcelona Den vise
2009-11-12 16:04
Jävligt schööön krönika av Mojito. Fortsätt så..

Framåt!
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-12 14:05
Mojito fortsätter med att leverera klockrena krönikor. Det tackar man för.

*Applåderar*
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 13:58
★Barca★

Var inte orolig. Wenger kan försöka hur mycket han vill. Till skilland mot Cesc och Merida så vill Gai ingenting annat än att stanna i Barcelona. Han har tex nobbat Chelsea flera gånger. Dessutom så har Gai redan fyllt 18 år och då kan inte Wenger längre sno åt sig honom gratis. Han brukar ju vara glad för att sno åt sig barn den gode Wenger.
Barcelona Bojan11
2009-11-12 12:34
sluta nu ingen Gourcuff i vårt lag...skit i honom :D:D hatar spelade som bjuder sig själva att gå till ett lag. Kommer du till barca skall du spela med hjärtat, YES!
Barcelona ★Barca★
2009-11-12 12:28
Rambla-K9

Kolla länk man blir juh för fan arg. Arsenal tar våra talanger. Gai ska stanna i Barca.
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-12 11:28
Ta en titt på honom förra säsongen.

"la roulette"
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-12 11:26
Gourcuff har en fantastisk teknik. Hade varit kul att se honom i Barcelona. Däremot är jag rädd för att han kan vara en stor-fisk-i-en-liten-damm-spelare.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-12 11:19
Gourcuff drömmer om spel i Barcelona. Han är dock blygsam och säger att i dagsläget hade det nog varit svårt att platsa på det mittfältet men om han jobbar på vidare så kanske en dag. Han är väldigt imponerad av Xavi. Barcelona spelar just den fotboll som Gourcuff själv föredrar.
Barcelona Barcadinho.
2009-11-12 08:39
Jag har fått en haha påminnelse på vägen till jobbet.
Jäkla, jag har blivit lurad med wiki-spelschemat i flera säsonger i rad.
Att man inte lär sig.
Jag kom på att vi tom hade exakt samma diskussioner om detta tidigare säsonger.
Någon länkade schemat och en del sa amen, medan andra (”Klint-gänget”) ifrågasatt det hela.

Ja, ser ni hur historian kan upprepa sig? Folk glömmer (åtminstone en del av dem).
Och vem säger att saker och ting blir bättre med åldern?
Skitsnack det med. Minnet blir sämre, det kan jag lova er, ni som är yngre.

Jaja, ha en bra dag nu i det kalla vädret.

Visca.

Valencia Bat
2009-11-12 08:07
★Barca★//

Jo, David Villa. Om vi säger att Etoo gjorde 30 mål per säsong, med Xavi och Iniesta bakom sig, gjorde David Villa lika många, med Albelda-Baraja bakom sig. Etoo och Villa har ju tävlat i skytteligan i ett par år nu och alltid skall den lilla kameruanen vinna med 1-2 mål...

Menar inget illa mot Etoo alltså, men det finns bättre avslutare :P
Förstår att ni saknar honom iaf. Mitt största minne av Etoo var någon säsong då han lirade i Mallorca. Det var en match mot Real Madrid borta där han gjorde 3 mål på egen hand och hade lekstuga med Reals ala Helguera försvar.
Barcelona Criff
2009-11-12 07:58
Kommer ihåg att samma diskussion var uppe förra året angående wikipedia "lottningen".
Det visade sig att det lottades till slut ändå och Wikipedia stämde inte alls.
Barcelona ★Barca★
2009-11-12 01:05
Kolla länk. Finns ingen bättre målgörare.

Saknar dig Etoo.

Bona Nit!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 23:24
Fi fan, förra årets finalister Athletic åkte ut ur cupen i kväll mot Rayo Vallecano. De fick 2-2 på San Mames. Starkt jobbat.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-11-11 23:18
Tarrak, jag tackar ödmjukt för hjälpen =)
Ha en underbar kväll! Det ska jag nu så fort jag köpt de! =P
Barcelona tarrak
2009-11-11 23:15
Ämne: Tarrak

Tack, det ....
Det du skriver ut hemma är en riktig biljett som ger dig direkt inträde, så kör på det. Jag har ingen aning om den andra varianten funkar, men skulle inte våga chansa på den.
Canaletes
2009-11-11 23:14
Rambla - K9

hahahah JA. Men den finns mycket roligare från förra säsongen X'D

Länk: Exempel
2009-11-11 23:10
Tarrak

Tack, det var det jag misstänkte, men de biljetter man skriver ut hemma, gäller de för att komma in till matchen eller är det så att säga att man visar upp det man skrivit ut och så får man de "riktiga" biljetterna?

Alternativt, kan jag ta med min kompis pass och säga att han köpte de som present till mig?
Barcelona tarrak
2009-11-11 23:05
Ämne: Hej!
Behöver snabb ....
Jag har varit med om att de vill kolla passet när jag ska hämta ut förbetalda biljetter. Så det absolut enklaste och säkraste sättet för dig (och alla andra) är att skaffa tillgång till en skrivare och skriva ut biljetten själv.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 22:54
Gulligt. :D
2009-11-11 22:54
Hej!
Behöver snabb hjälp om någon kan.. Jag ska köpa biljetter nu till Barca men jag tänkte betala med en kompis kreditkort, han ska inte med till Barcelona, får jag ändå använda hans kort eller måste just HAN hämta ut de biljetterna på plats? Kan man få biljetterna hemskickade till Sverige?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 22:50
Hehe, minns ni dessa löpsidor från Marca i början av säsongen?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 22:49
Ämne: Rambla - K9

Så de....
Som sagt, även om Txiki sitter i förhandlingar om Robinho lär han ju knappast erkänna det för dig, mig eller pressen.

Sen så kan det ju vara så att Robinho bara är en rökridå medans man förhandlar hemligt med någon helt annan spelare som pressen inte lyckats få nys om.
Barcelona Barcanist
2009-11-11 22:35
★Barca★

Det var väl samma sak till en början med Zlatan, och vi fick honom ändå ;-).
Personligen tror jag Robinho kommer i vinter. Det lär iallafall bli minst 1 värvning i vinter.
Barcelona ★Barca★
2009-11-11 22:21
Rambla - K9

Så det blir ingen Robinho då? Jag trodde allt var nästan klart att de skulle ha ett möte idag eller imorn och kolla om de kommer överens. Men då blir det väl la ingen Robinho i Barca?

Barca ville väl låna han.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 22:15
Ämne: Någon som vet något ....
Txiki förnekar att de ska ha ett möte med City. Troligtvis är det bara tidningar som spekulerat och inget annat.
Barcelona ★Barca★
2009-11-11 22:10
Någon som vet något nytt om Robinho? Skulle de inte ha ett möte idag och kolla om de kommer överens.
Barcelona Barcadinho.
2009-11-11 21:20
Här t ex finns det en länk som talar om fri lottning.
Ingen aning hur pålittlig den är.

För nästa omgången står det:

Sixteen teams will therefore go in to a fifth round, where the draw will be free. The only proviso is that, where two sides of different divisions meet, the first leg will be played at the ground of the lower division side. As from the quarter finals this condition will no longer apply.
Annons: