/spanien/barcelona/forum/16653.aspx/spanien/barcelona/forum/16653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-11-11 00:58
Ämne: En dag som denna har....
Saker och ting vänder snabbt i fotboll. Inget är avgjort på långa vägar, och trots att du känner dig nere nu så är det fel att gratulera oss när vi inte ens vunnit något. Cheer up, pal.
Barcelona Barcanist
2009-11-11 00:42
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-11 00:40
En dag som denna har jag väldigt svårt hålla ögonen torra. Såhär illa har jag inte mått sen jag började titta på fotboll.

Försöker vara optimistik hela tiden, men det går inte. Vem lurar jag? Troligen mig själv.

Så tråkigt att majoriteten av Madridfans verkar gilla det Perez gör. Det gör inte jag.

Fast vem bryr sig om detta? Alla cúles fick än en gång något att skratta åt idag. Fast det har ni alltid fått när vi spelat som divor.

Ni kommer säkert att vinna trippeln i år igen. Säger Grattis redan nu så slipper jag göra det i maj.

GoNatt!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-11 00:33
Alla ni har säkert sett den, men den här är min personliga favorit. Så jävla bra!
Canaletes
2009-11-11 00:27
Rambla

Dem är seriösa. Typ en av dem mest kända programmen i Spanien.
Manolo är en av dem kändaste kommentatorerna i Spanien han me
Barcelona Barcanist
2009-11-11 00:26
Hahahahah, as skön video från CRACKOVIA :-D

"Tu, Cristiano, Tu, Cristiano".. KLOCKREN
adil,
2009-11-11 00:24
Rambla

Nej nu hajjar du fel. Det är Perez som är skämtsnubben. Manolo och den andra grabben är från kronofogden och de ställer misnt sagt Perez upp mot väggen!

Haha XD
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:20
Ämne: Nej men asså helt sj....Okej, men vad är det för snubbar den här Manolo och den andre? Skämtsnubbar som gör bort kända personer eller är de seriösa?

Ah, det ser ju ut att vara ett seriöst program trots allt.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-11 00:20
Rambla/

Ja det stämmer att de missade en hel del chanser, men, som du själv var inne på, så kändes det inte heller nödvändigt att förnedra ett Segunda B - lag.

Canaletes/

Jag blev jävligt överaskad att se hur pass hårt de båda Manolos grillade sönder Perez. Jag var nästan övertygad om att de skulle slicka hans röv och berömma honom för hans nya projekt. Underhållande att se. Sen så är Florentinos kommentar om att inte vinna några titlar på Boluda-nivå.
Canaletes
2009-11-11 00:14
Nej men asså helt sjuk interviu. Bättre se den

Men det är inte Florentino som är centrumet här utan dem 2 som interviuar han och speciellt Manolo (Han med hår)

-Dem pressar han på värsta frågorna.
-Skämmer ut han på TV.
-Visar 0 respekt
-Avbryter han i stort sett hela tiden när han pratar

hahaha allt möjligt.
Det bara läsa kommentatorsfälten på Youtube
adil,
2009-11-11 00:13
el Flaco

Haha, den rubriken var nästan ett lika bra svar på Reals match som Eto'os 4 mål på en halvlek efter Higuains 4 mål på en match. ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:11
el Flaco

Bojan helt ren, Messi x 2 och Alves i stolpen. Det är minst fyra mål till. De missades en hel del målchanser i kväll trots 5-0.
Barcelona Barcanist
2009-11-11 00:10
Canaletes

Vad pratar dom om? Kortfattat? :-P

Btw: Perez borde slösa pengar på att lära sig knyta slipsen istället för att köpa överskattade spelare
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:10
Canaletes

Jag tål knappt se hans fula nuna. Vad säger han?
2009-11-11 00:09
adil/

På tal om att sluta hacka och vara taskig mot Real Madrid, vad tycker du om Sports rubrik om vår match mot Cultural Leonesa:

"Se och lär, Madrid: så här gör man fem mål". :)
adil,
Skönt att Barca (och Alcorcon) kan förgylla vardagskvällarna såhär. De flesta gjorde en bra match ikväll. skönt att vi inte släppte in ett skitmål som vi har tendens till att göra, väldigt ofta. Ser man det från den sidan var det bra att vi aldrig drog ner på tempot i andra!

Jeffren är en spelare man lite besviken på, och han såg lika besivken ut själv. Tycker inte han passar in i Barca såsom Pedro, Bojan och J Dos Santos gör t ex. De har dendär härliga bollbehandlingen och förmågan att spela enkel tiki taka. Har inte sett av samma tendenser hos Jeffren hittils.
Barcelona M79
Oddsen för att Pelle tränar Real efter El C känns väldigt liten idag...

Barcelona Rambla - K9
Vilken skillnad det blir på spelet när de höjer bolltempot i passningarna och slår one touch-passningar i djpled hela tiden. Nästan alla djupledspassningar blev ju farliga. Visst, det var ett svagt motstånd men det är ändå härligt att se en sådan fotboll när de höjer bolltempot.

Ni som tror att vi har Alcorcon i nästan omgång har fel. Som vanligt är det lottning. Visst, vi kan få Alcorcon men det ska lottas först.
Canaletes
2009-11-11 00:07
Rambla - K9

Har ni sett interviun med Florentino Perez?!
Helt jävla sjukt asså! :O

Den är på spanska. PART 1

Barcelona Gio Style
2009-11-11 00:06
Ämne: Ämne: vad sa ....
haha bäst ikväll!

Folk borde få lite bättre tålamod, sluta kaga så mycket på peps byten,att byta in Messi var väl självklart? Motståndarna var absolut inte ute efter att skada våra spelare, de var väldigt trevliga motståndare + att Messi behövde målet. Helt rätt.

Fan vilket skott Busi fick, han utav alla spelare :D Borde kanske dra på lite oftare?
Pedro e grym som vanligt och skönt att Bojan fick näta. Man kan inte förneka att han är grym på att va där och hugga på returerna och inspelen...
Busquets spelade upp sig rejält tycker jag, hade härligt flyt i sitt passningsspel och sänkte felprocenten avsevärt fr.o.m sista kvarten i första halvlek och framåt.
Vi ska PISKA Inter i CL nu. Inte nöja oss med kryss hemma!
adil,
2009-11-11 00:04
Jaja, sluta vara taskiga och hacka på våra rivaler..

De har trots allt inte passningskvaliten för att få allt att se så enkelt ut. ;D
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:01
el Flaco

Hehe, Floro måste ha rökt på. Fast det är klart, det är nog ingen som tror eller håller med honom i det vita lägret. Ingen titel alls är ett praktfiasko, det vet alla. De har två chanser kvar så än är det inte kört på långa vägar. Fast de får allt höja sig rejält. Tror dock det kommer att bli bättre när Ronaldo kommer igång igen.
Barcelona Barcadinho.
2009-11-10 23:57
Marängerna har fått en lektion på hur man kan göra 5 mål på en enda halvlek.

Ju du, "Pelle"-Pellegrini. Titta på repris imorgon.

Jag ska försöka lägga mig nu (alla hemma somnade).
Det blir inte lätt. Jag åt tre bamse apelsiner för att bli vaken den här kvällen och nu är det massa med c-vitamin i kroppen.:-)

härlig fotbollskväll var det.
Barcelona Barca4eva
2009-11-10 23:57
Ämne: Hade Real Madrid gåt....
den va bra :P ...nu ska ja ta o sova och njuta av att skämma ut real fans i skolan imorn... mycket bra avslutning innan det korta, men ändå långa ;P , uppehållet...längtar redan till nästa match :))

visca barca!
ch1ck_
2009-11-10 23:56
läckert och se dom andra målen i andra!
2009-11-10 23:56
Ämne: Florentino Pérez: &q....
Ingen fiasko om Madrid inte vinner någon titel?!

Florentino, we don't believe you, you need more people.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-10 23:53
Florentino Pérez: "No ganar ningún título no sería un fracaso"

Jaså, det låter så nu? Det var andra tongångar i somras. Då skulle det vinnas en triplete minsann.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)- Super dagar dom vi jagar.
2009-11-10 23:53
Alcorcon nästa!
adil,
2009-11-10 23:51
Försöker lägga upp bilden men det fungerar ej för tillfället. Säger till när det funkar.
Canaletes
2009-11-10 23:51
Då var de väl vi som gjorde målfesten som just madrid behövde haha :D
Annons: