/spanien/barcelona/forum/16650.aspx/spanien/barcelona/forum/16650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Alcorcón
2009-11-11 15:17
Barca mot Alcorcón ...
Tråkigt att ett så charmigt lag åker ut redan då.
dem förtjänade bättre öde seden dem charmat hela fotbollsvärlden.
Forza Alcorcón
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-11-11 15:15
Många här är nog inte så gamla att de minns Enke när han vaktade Barcas mål. Han kanske inte varade länge i klubben men just då var han jävligt lovande målvakt. Nu har han tagit sitt liv och på presskonferensen sa hans fru att tiden i Barcelona påverkade mycket hans depression. Hans misslyckande i Barca tog väldigt hårt på honom.

Fotbollen betyder väldigt lite ibland.

RIP Robert Enke.
Barcelona Klint
2009-11-11 14:42
Det blir Undiano Mallenco som ska döma El Clásico.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 14:41
★Barca★

Det där är felaktigt. Fortsättningen av CdR är fortfarande inte lottad ännu.

Cobain:

Fel där också. I CdR finns det inget "cupträd". Det kommer att lottas. Lita inte alltid på Wikipedia.
Barcelona Cobain
2009-11-11 14:29
Ämne: Kul att visa redakti....
Om man bläddrar ner på denna sidan ser man hela spelschemat.. Vi får möta vinnaren av Atletico - Sevilla om vi slår Alcorcon..
Barcelona ★Barca★
2009-11-11 13:46
Rambla-K9

Det är lottat kolla länk.

mogge182 Jag tycker inte Robinho tar stor plats i omklädnings rummet. Många här inne hatar han för att han har spelat i Real och vill inte se han i Barca tröjan.

Men jag har inget emot att han kommer till Barca. Pep Guardiola kan få ordning på Robinho. Han är en jävligt grym spelare. Tror faktiskt han kan lyckas i Barca om jag ska vara ärlig.

Men inget är klart än med Robinho.

Real Madrid mogge182
2009-11-11 13:29
Har en liten fråga. Vill ni verkligen ha en spelare som Robinho i Barcelona? tar han inte lite för stor plats i omklädnings rummet?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 13:06
Kul att visa redaktioner skriver om mötena i nästa omgång av CdR när den inte ens har lottats ännu. Hittar de på eller litar de på vad som står på goal.com?

Fortfarande inte lottat ännu!
Barcelona Libaax
2009-11-11 13:01
Ämne: Det var ett tag seda....
jag har tyckt Lisandro är den ny Batistuta ett tag nu. Han har grymt skott,styrka,avighet för att vara liten kille.

Jag hoppas han kommer till Spanien eller PL snart och visar hela världen hur bra han är.
Barcelona kev
2009-11-11 11:29
Gud är störst! - Pep el rei!

hhahaha herregud, efter gårdagens vinst, behöver man det *lilla* extra och den videon är just detta! hhahah fy fasen, skrattade ihjäl mig!. aja, nästa omgång möter Barca Alcorcon?
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-11 10:59
Det var ett tag sedan några trodde att Lyon skulle kunna vinna Champions League. Det var inte direkt logiskt, men de ville väl bara sticka ut hakan och få en klapp på ryggan för att de vågar vara annorlunda.

Lyon saknar det där lilla extra för att utmana de bästa i Europa, men jag skulle ändå vilja hylla klubben för en sak.

De blir av med spelare år in och år ut. Essien, M.Diarra, Malouda, Abidal, Benzema för att nämna några. Men på något sätt så lyckas de alltid ersätta spelarna som lämnar Lyon.

Benzema lämnade och vad gör Lyon då? De köper Lisandro Lopez. Jag tror ingen saknar Benzema i Lyon nu... Fantastisk spelare. Håll ett öga på honom.
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-11 09:46
Barcelona under ledning Guardiola har gjort 203 mål på 81 officiella matcher. Imponerande. Messi har gjort 49 av de målen.
Real Madrid Real Bulldog KB11
2009-11-11 09:31
Ämne: Ämne: Alltså ....
En mogen diskution går inte att ha med den pajasen.
Barcelona tano
2009-11-11 09:25
Ämne: Alltså en anledning ....
Satt faktiskt innan sängående igår och läste. Lite småkul att analysera vilka personer som sitter bakom kommentarerna som fälldes. Väldigt barnsliga disskussion, vilket ger mig känslan av ganska omogna personer bakom tangentborden. Men ilskan är ändå lätt förstå. Deras lag har blivit förnedrat av ett mycket sämre lag, dem är inte glada över lagets spel den här säsongen och förväntningarna var höga. Att någon kommer in och retar någon som redan ligger ner resulterar såklart i ett försvar av högsta graden. Men som sagt dem hade nog vunnit mer på att föra en mognare disskussion än att falla ner på sandlådenivå med personangrepp utan grund.

När argumenten helt tryter kan man ju börja ta fram statistik som: "vi vann minsan 5 CL för 50 år sedan = vi kommer alltid vara bättre än er cules". Det är om något sandlådenivå från när man gick i lågstadiet. :)
Barcelona petersays
2009-11-11 02:40
Alltså en anledning till att man inte kan ta Madridredaktionen på allvar alls syns i Puertan nu för den som orkar.

Nån riktigt puckad "cule" har reggat sig och är spydig där inne, men det värsta är att deras moderatorer sitter och käftar tillbaka på samma sandlådenivå iställer för att utdela spärr. Lågt, vannsinnigt lågt av en "moderator" (Mr. Baloo Gonzales) att sitta och tjafsa lyteskomik och anklaga spelare för fusk och what not. (barca = jävla skitlag, messi är en jävka fuskande råtta, ronaldinho = hästen).

Återigen, big ups till moderatorerna härinne som förmår att styra diskussionen till en vettig nivå utan att för den sakens skull stänga forumet forumet för andra klubbar. Och återigen. Big ups till de madridistas som skriver här och faktiskt vill/kan delta i en diskussion på vettig nivå.

Godnatt.
Barcelona Franken
2009-11-11 01:21
Verkar som sagt som om Barcelona hade sina missade chanser, trots 5-0
Barcelonistas
2009-11-11 01:21
MadridistaN

Lol går inte o säga så.Du kan ha dom bästa spelarna vara världens bästa lag men du måste ha me dig lite tur på vägen för att vinna cl.Kolla bara föra säsongen när vi vann cl iniestas träff rakt upp i krysset i 93 min.
Barcelona ★Barca★
2009-11-11 01:11
Bra match idag Cules och ännu bättre att Real åkte ut fi fan vad pinsamt!!

Härligt att Bojan fick göra 2 mål. Imorgon när jag vaknar så ska det stå att Robinho är klar för Barca:)

Bona Nit Cules!
Barcelona Okkapokka
2009-11-11 00:58
Ämne: En dag som denna har....
Saker och ting vänder snabbt i fotboll. Inget är avgjort på långa vägar, och trots att du känner dig nere nu så är det fel att gratulera oss när vi inte ens vunnit något. Cheer up, pal.
Barcelona Barcanist
2009-11-11 00:42
Real Madrid MadridistaN,
2009-11-11 00:40
En dag som denna har jag väldigt svårt hålla ögonen torra. Såhär illa har jag inte mått sen jag började titta på fotboll.

Försöker vara optimistik hela tiden, men det går inte. Vem lurar jag? Troligen mig själv.

Så tråkigt att majoriteten av Madridfans verkar gilla det Perez gör. Det gör inte jag.

Fast vem bryr sig om detta? Alla cúles fick än en gång något att skratta åt idag. Fast det har ni alltid fått när vi spelat som divor.

Ni kommer säkert att vinna trippeln i år igen. Säger Grattis redan nu så slipper jag göra det i maj.

GoNatt!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-11 00:33
Alla ni har säkert sett den, men den här är min personliga favorit. Så jävla bra!
Canaletes
2009-11-11 00:27
Rambla

Dem är seriösa. Typ en av dem mest kända programmen i Spanien.
Manolo är en av dem kändaste kommentatorerna i Spanien han me
Barcelona Barcanist
2009-11-11 00:26
Hahahahah, as skön video från CRACKOVIA :-D

"Tu, Cristiano, Tu, Cristiano".. KLOCKREN
adil,
2009-11-11 00:24
Rambla

Nej nu hajjar du fel. Det är Perez som är skämtsnubben. Manolo och den andra grabben är från kronofogden och de ställer misnt sagt Perez upp mot väggen!

Haha XD
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:20
Ämne: Nej men asså helt sj....Okej, men vad är det för snubbar den här Manolo och den andre? Skämtsnubbar som gör bort kända personer eller är de seriösa?

Ah, det ser ju ut att vara ett seriöst program trots allt.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-11 00:20
Rambla/

Ja det stämmer att de missade en hel del chanser, men, som du själv var inne på, så kändes det inte heller nödvändigt att förnedra ett Segunda B - lag.

Canaletes/

Jag blev jävligt överaskad att se hur pass hårt de båda Manolos grillade sönder Perez. Jag var nästan övertygad om att de skulle slicka hans röv och berömma honom för hans nya projekt. Underhållande att se. Sen så är Florentinos kommentar om att inte vinna några titlar på Boluda-nivå.
Canaletes
2009-11-11 00:14
Nej men asså helt sjuk interviu. Bättre se den

Men det är inte Florentino som är centrumet här utan dem 2 som interviuar han och speciellt Manolo (Han med hår)

-Dem pressar han på värsta frågorna.
-Skämmer ut han på TV.
-Visar 0 respekt
-Avbryter han i stort sett hela tiden när han pratar

hahaha allt möjligt.
Det bara läsa kommentatorsfälten på Youtube
adil,
2009-11-11 00:13
el Flaco

Haha, den rubriken var nästan ett lika bra svar på Reals match som Eto'os 4 mål på en halvlek efter Higuains 4 mål på en match. ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-11-11 00:11
el Flaco

Bojan helt ren, Messi x 2 och Alves i stolpen. Det är minst fyra mål till. De missades en hel del målchanser i kväll trots 5-0.
Annons: