/spanien/barcelona/forum/16644.aspx/spanien/barcelona/forum/16644.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:40
Trippeln

Sluta fåna dig. Vem bryr sig om Messis rykte hos marängerna? Deras helgon Raul har själv gjort mål med handen och tom blivit straffad för det.
ma man titty
2009-11-18 23:40
alla spelare som spelar för sina landslag hade vid ett sådant tillfälle gjort som henry om de nu var medvetet själv tror jag att de va medvetet. vem fan skulle inte göra något sånt och ta sitt land till ett vm som kapten och de blir hans sista vm också.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:39
ma man titty

Kritiserar inte Henry så mycket. I stundens hetta kan jag förstå honom. Jag är mer irriterad på domarjäveln som verkar fega ur. Han vågade inte döma emot Frankrike där.
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:39
Och det roliga är att han är lagkapten.

Och Messi har slängt sitt rykte hos alla madristas och Maradona har slängt sitt rykte för helva världen.
Barcelona Qanii
2009-11-18 23:37
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Precis det är de jag försöker få folk att förstå! Det lätt att säga nu i efterhand att han borde ha gjort så eller si! Pressen på speciellt honom är stor i landslaget han är lagkapten de han som ska avgöra och visa framfötterna! Det finns värre saker på en fotbollsplan tex de pepe gjorde i getafe matchen..Alla spelare hade gjort som henry hade gjort om de befann sig i hans situation till och med era favorit spelare!

Om jag fick bestämma så hade jag hellre velat att Frankrike förlora bara för att sparka domenech står inte ut med den tränaren!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-18 23:37
Jag skulle erkänna efteråt att det var hands och att det kanske inte borde ha dömts mål. Men det är fortfarande domaren som dömmer och blåser, om han inte blåste så är det inte Henry´s fel(förutsatt att han erkänner, och jag hoppas verkligen att han inte fegar ur!). Bittert för Irland, måste kännas tufft.
ma man titty
2009-11-18 23:36
säg vad ni vill om henry, han är så skön tack henry bryr mig inte om att du tog hands om de var medvetet eller om den studsar upp, du har gjort mig och hela min familj glad för stunden de är inte över än. ni som säger att henry kastat sitt rykte har helt fel. maradona kasta inte sitt rykte messi har inte gjort det, det finns för mycket henry hatare nu för tiden, men älskar dem ändå ta inte illa upp om någon som kritiserat henry läser detta
Canaletes
2009-11-18 23:35
westinho

Lite?
MYCKET!!
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-11-18 23:34
SÅ jävla synd om Irland, de förtjänade att gå vidare de var bättre i båda matcherna.
Barcelona westinho
2009-11-18 23:34
Kul att Frankrike gick vidare tillslut, även om det var lite kontroversiellt. VM hade inte varit detsamma utan Frankrike..
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:33
Se till och sparka Domenech nu bara.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:31
Ämne: Ämne: Relex e....
Heh, svårt sits där. Det är nog inte många som hade varit ett helgon i den sitsen och talat om för domaren att den tog på handen. Speciellt inte med tanke på hur ofta det uppstår situationer i dagens fotboll där hands diskuteras.
Barcelona Qanii
2009-11-18 23:28
Ämne: Relex eller inte, ha....
Vad hade du gjort om du befann dig i hans situation? Du spelar för ditt land..

Precis som okkapokka säger jag skulle inte heller erkänna om jag va i samma situation och de va Sverige!
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:28
Fullständigt med Skitsnack att det var refelx.

Rent och skärt SKITSNACK!!!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:24
Relex eller inte, han visste vad han gjorde. Han lade tom bollen till rätta en andra gång såg det ut som. Jag lider med Irland för de kämpar heroiskt.
Barcelona Saman.
2009-11-18 23:23
Håller med westinho, han hade blivit förföljd av hela franska befolkningen.
Barcelona Okkapokka
2009-11-18 23:22
Tycker det är helt 100% med flit, eller 50-50 med reflex och vilja skulle väl vara mer precist. Däremot håller jag med att de flesta inte skulle erkänna hands i efterhand. Jag skulle inte göra det om jag var i samma situation med Sverige i alla fall.
Barcelona westinho
2009-11-18 23:20
Det såg inte ut som att Henry tog med handen med vilje, den studsade upp på handen. Och handen på hjärtat, hade någon här erkänt det i efterhand i en så pass viktig match som denna? I think not..
Canaletes
2009-11-18 23:19
Om ni inte visste så filmade till sig Henry mot just Puyol i VM 2006

Frisparken ledde till Frankrikes 2-1

länk
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:19
Skamligt Henry du som alltid var min idol..Skamligt!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-18 23:18
Undrar föresten varför Hansson får döma sån här match när han inte ens pallar trycket på en stockholmsderby..
Utvandrad Guling
2009-11-18 23:17
Å där sjönk Henry som en sten i mina tankar! Blir svårt för honom att komma upp från avgrunden nu...
Barcelona Qanii
Förstår hur man kan låta Domenech vara tränare för det franska landslaget han borde inte ens få träna ett division 6 lag här i Sverige! Han är verkligen kass ni andra få tycka eller säga va ni vill men han håller inte som tränare! De kanske tar sig vidare nu till VM men i längden håller inte han som fransk förbundskapten, Frankrike har riktigt bra spelare de har bra material men med Domenech så hjälper det inte!

Messi kan bokstavligen talat spela volleyboll och slå in bollen man älskar honom ändå lika mycket men när Henry gör samma sak då har han förlorat mycket som människa!? What ni måste skoja skärper er nu ni beter er som snorrungar! Säger inte att de henry gjorde va rätt eller bra men ska han brännas på bål ska messi med in och alla andra stor spela som har gjort lika dant!
Barcelona Rambla - K9
Jag hoppas faktiskt Irland klarar detta. De förtjänar det.
Canaletes
Trapatonis humör imorn.. länk
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-18 23:16
Där förstördes Henrys rykte han byggt upp i 10 år..
Barcelona Rambla - K9
Shay Given är ju helt säker på sin sak och rusar direkt ut till domaren. Riktigt dåligt av Henry att inte erkänna handsen anser jag. Precis som det var av Messi den gången, innan någon bestämmer sig för att kommentera det.
Barcelona The Reporter
skandal av Henry han har förlorat mycket som människa ikväll
Barcelona ★Barca★
Det va inte Henrys hand det var guds hands Messi:P

Henry Henry!
Barcelona DaniAlves
2009-11-18 23:14
Henry assist, men tydlig hands..
Annons: