/spanien/barcelona/forum/16641.aspx/spanien/barcelona/forum/16641.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2009-12-06 18:43
Ämne: Cristiano vill ställ....
hahahaha :D den va bra
Real Madrid obbe
2009-12-06 18:41
Barcelonito / Lucho Enrique 21//

Tycker han faller lite väl lätt i bland och lägger sig, försöker norpa frisparkar.

Fler borde faktiskt ta efter Messi där, trots att han får sparkar mot sig, så väljer han att stå upp, tills balansen verkligen naturligt är åt pipan, ja då faller han naturligt allt som oftast.

De flesta Real-spelarna har skött sig bra där, Pepe har dock blivit lite av en drama-queen på senare tid, det är synd, var han inte i portugal, måste ha smittats lite av spanska ligan.
Barcelona Barca-nist
2009-12-06 18:39
obbe

inom egna D-Alves jaaa men Iniesta???
Han filmade mot er vilket var rätt förtjänt för Pepe tog ju hela scenen för sig själv!

Pepe , Crisatiano är uniqa ...kanske ingår i den portgi-- skolan?

sök filmningar på Iniesta (youtube)så får vi se om du lyckas med många men sök på Cristiano så lär du få minst 300 träffar!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-12-06 18:38
obbe

Iniesta? :) hahaha, han är bra på fixa frisparkar men är ingen filmare.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-12-06 18:36
Så underbart att se Espanyol få duktigt med stryk! =D
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-12-06 18:35
Även om jag är glad att Ronaldinho har lämnat Barca så saknar jag honom när jag ser den videon. Målet mot Milan är oförglömligt.
Barcelona barca kid
2009-12-06 18:31
bra film
bra musik hehe

Real Madrid obbe
2009-12-06 18:30
Barca-nist//

På tal om filmare, du glömmer era egna. Och bara för att göra som du:

D.Alves(the orch),Iniesta(The Vampire), För att inte tala om Busquets.

Men tyvärr så finns det några såna i alla klubbar, går inte att undgå nuförtiden.
Canaletes
2009-12-06 18:30
Canales (min syssling-nick)

Han är grym, gjorde även assist till Henrique vid första målet
Barcelona Abbe.
2009-12-06 18:24
Sergio Canales är en väldigt intressant spelare. Även målskytt idag.

Edit: Ytterliggare ett mål för 18-åringen.
Barcelona Barca-nist
2009-12-06 18:16
Canaletes

Jag glömmder aldrig deras (esp)skadeglädje när real vann ligan med samma poäng. känns gött och se de förlora! :)
Canaletes
2009-12-06 18:11
Espanyol har de rikigt tufft nu.
Förlorar idag, har inte vunnit på flera matcher och nästa match mot Barca... aj aj aj.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-06 18:04
Ämne: FC Barcelona en Mi C....
H.Alavi - Triangulo Magico!

Du har rätt det är mitt eget fel, att jag ens går in i deras sida. Borde ha lärt mig vid det här lagret
Barcelona NoGo™
2009-12-06 18:04
Henrique 0-1 målskytt för Racing mot Espanyol, Kul för han.
Deportivo Jakobsson
2009-12-06 18:00
Vill bara passa på att tacka för en god match sen igår. Jäklar vad bra ni är när ni spelar på det viset.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-12-06 17:28
Ämne: Kommer ni ihåg när v....Det var verkligen bra att Reals filmstjärna åkte ut. Att ta en medveten varning för att stoppa en motståndare som kan komma fri är OK. Att ta en medveten varning för ett pubertalt firande är inte OK. Hade jag varit tränare hade jag infört böter för de avdragna tröjorna eftersom de kostar totalt onödiga avstängningar. Bra för oss att han är borta.

Nu skulle Ronaldo haft direktrött för den fula nedsparkningen (och gult för filmningen som gav straff).
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-12-06 17:13
El Pais om utdelningen av guldbollen. Messi, som verkar vara en ödmjuk kille, dedikerar vinsten till sina lagkamrater och tackar familjen. Tidningen skriver att Messi vann med den största marginalen någonsin.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-06 17:06
FC Barcelona en Mi Corazón

Det som mest förvånar mig är att du överhuvudtaget läser Aftonblaskan, har du inte lärt dig något av deras journalister/skribenter?
Men, Messi kommer att dyka upp på Aftonbladet strax, det dyker upp alldeles strax.
2009-12-06 16:45
Ämne: FC Barcelona en Mi C....
Canaletes

Hahaha skulle inte förvåna mig,
rubrikerna skulle vara något i stilen:
Han utklaZade allt och alla
Canaletes
2009-12-06 16:41
FC Barcelona en Mi Corazón

Han skulle vart första sidan på inrikes, utrikes, nöje, TV, sport, ishockey, curling...
Canaletes
2009-12-06 16:40
Kommer ni ihåg när vi hade diskusionen om Ibra vs Ronaldo, vem som tänker mer på laget och vem som tänker mer på sig själv??

Ja, nu tror jag det är klart att Ronaldo tänker mer på sig själv.

Först att inte fira med laget, sen att fira själv och bara visa överkroppen...

som man säger i Spanien.. ZAAAS en to la boca :P
2009-12-06 16:38
aftonbladet riktig skit tidning Messi har just vunnit ett utav fotbollens mest prestige fyllda individuella pris och dem knappt skriver om det, men om det hade varit ibrahimovic så hade vi fått höra hur han utklassade allt motstånd
Barcelona Okkapokka
2009-12-06 16:32
Leo kysser guldbollen. Well in, Leo.
Barcelona Barca-nist
2009-12-06 16:28
Maestro -generation 87

Jag tycker det är skönt att det finns folk även inom egen fans som kan se sånt och irritera sig på egna spelare..
Man ser ofta att folk blundar och ser det som vill se.

Jätte många real fans försvarar Cristinos reaktion igår, att folk är på honom osv.. hur mycket är inte spelarna på Messi???
Barcelona Maestro -generation 87
2009-12-06 16:26
Ämne: Maestro -generation ....
Precis, el capitano är mycket respekterad, han med, tror jag.
2009-12-06 16:24
Ämne: Maestro -generation ....
Det gillar jag inte heller när spelare faller lätt för att få fördel.
Men när det gäller Raul så kan det ha kanske att göra med åldern, killen är väl 32(?).
Hur ofta faller inte Henry numera? Rätt så ofta så att det blir irriterande ibland. Bara en teori.
Barcelona Saman.
2009-12-06 16:18
Maestro -generation 87

Du glömde lägga till Puyol på den listan :9
Barcelona Barca-nist
2009-12-06 16:17
Maestro -generation 87

Sant Raul tillhör inte den kategorin men han faller ganska lätt i många moment!

Jag ogillar när bra spelare ska använda sig av sådan aktion. men så länge domarna tillåter detta så har vi inget att göra åt de!
2009-12-06 16:06
Ämne: Man mår illa av att ....Jag förstår din irritation på filmandet och när spelare beter sig illa på plan som Ronaldo, Pepe gör ibland men jag har svårt att förstå när du lägger till Raul i den listan.

Raul är en respekterad spelare över hela Spanien och av alla som gillar spansk fotboll. Det är han därför att han uppträder alltid gentlemannamässig, korrekt och ödmjukt.
Det finns få spelare som kan stoltsera med de egenskaperna. Casilla, Raul, Guardiola, Iniesta, Xavi tillhör egen kategori.

Edit:
Iniesta kan ibland falla lätt men det är inte så att han filmar. Det är mer för att han är liten och tacklas hårt ofta.
Barcelona la_arnesson
2009-12-06 15:49
go seger igår!
Annons: