/spanien/barcelona/forum/16615.aspx/spanien/barcelona/forum/16615.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:57
Skönt att höra, men om jag ska va ärlig så vill jag inte ens se Marquez på planen så som han har spelat hitills.
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:56
el Profete

Tack för de goda nyheterna :)
Real Madrid Pierre13#
2009-11-22 18:56
Gonzalez_Barca

Tack.
Barcelona el Profete
2009-11-22 18:55
Mitt i allt härjande om målvakter här så har det bekräftats av den officiella hemsida att Márquez inte har drabbats av svininfluensan. Det var som sagt falskt alarm, tack för det.

Checka länktips. :)
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:55
Tack jag tar det som en komplimang att jag är rolig,men du är bara för patetisk.ALMUNIA!!!?? AV ALLA!
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:53
Gonzalez_Barca

Vad är det Lass besitter som Inte busquets gör,jag tycker att busquets är mer komplett.
Bra huvudspel,lugn med boll mot storlag(Liverpool,utclasico 2-6 no comments) och jäkligt bra i allt.

Det enda som Lass gör är att virra runt efter allt som en liten idiot,ibland har man bara lust och åka till Madrid och knocka lass.Har fan aldrig sett en jobbigare spelare jagar skiten ur allt och alla,bara virrar runt.

Säkert en styrka att kunna idiotspringa en hel match.
Barcelona DM1982
2009-11-22 18:53
Men ärligt, lägg ner diskussionen om vem som är den bästa målvakten. Det är inte direkt så att ni kommer komma till konsensus i den här frågan.
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:52
Det verkar som ingen kan enas om nånting här inne!

Låt oss bara enas om att Barca är bättre än real !!
Real Madrid | IKER | CASILLAS |
2009-11-22 18:52
Trippeln //

Du är bara alltför rolig!

Jag, bestämma över er? Kan du bevisa att jag försökt göra det?

Vem är det som försöker leka mangas och kaxig?
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:50
| IKER | CASILLAS |

Klart jag kan acceptare ett skämt,om du tycker att Asenjo,Reina,ALMUNIA!! är bättre så får du väl tycka det ingen hindrar dig från att göra det.

Jag tycker också att Isaksson är bättre än Casillias,enough said!
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:50
casillas är reals bäste spelare...
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-22 18:49
Ämne: Pierre13#

lass är....
Överdriv inte, Lass är Madrids bästa spelare efter Ronaldo.. Busquets har inte nått den nivån ÄNNU..
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:49
| IKER | CASILLAS |

Vem fan tror du att du är,bestämmer du över oss.
Om vi tycker något så kan du fan inte ändra på det,idiot.
Barcelonistas
2009-11-22 18:47
Pierre13#

lass är överskattad jag tycker helt seriöst att busquets är bättre.mer teknisk och har bättre passningar sen klarar busquets av att spela mot storlag titta va han ägde united i finalen men lass blev överkörd av liverpool i åttondelen.

2009-11-22 18:46
Trippeln//

Varför ska jag bara acceptera det?

Casillas fick ju priset som världens bästa målvakt precis? eller hur?

Vad är detta forum till för? Disskussioner kanske?

Såsom du skriver det, skulle jag också kunna resonera på detta sätt och skriva det på följande sätt: Jag tycker att alla dem målvakter jag skrev är bättre än Valdes!. Kan du inte bara acceptera det?

Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:44
Buffon är världens bästa målvakt genom tiderna! Det tror jag inte att Casillas kan ta ifrån honom nu eller i framtiden. Men Casillas är den bästa i dagsläget enligt mig. Ni real fans kan vara stolta över det, men han är även eran bäst spelare över lägset. han har räddat er i så många matcher så att man inte kan hålla räkningen...
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:43
| IKER | CASILLAS |

Om någon tycker att Buffon är bättre än Cassillas som de flesta tycker,kan du fan inte acceptera det bara.
2009-11-22 18:41
Barca_4_lajjf//

Buffon var skadad båda mötena mot Real förra säsongen. I år på försäsongen så var ingen av Conf. spelarna med, med andra ord så var det Dudek som stod.
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:40
Casillas, Buffon, Van der Sar, Cech, Asensjo (stavning), Frey, Julio Cesar, Reina, Diego Lopez och Almunia.

Asjenjo,frey,ALMUNIA!!,diego lopez,Reina.Inte en jävla chans att de är bättre än Valdes.
2009-11-22 18:39
Hahaha jag märkte detta nu, kolla hur Diarra står och kollar på Casillas efter denna räddning.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-11-22 18:39
| IKER | CASILLAS |

Rätta mig om jag har fel, Vann inte Juventus båda mötena mot er förra säsongen i CL? Då gick Buffon segrande. Och stog Buffon i Juves mål när dom slog er nu på försäsongen? Isåfall gick han segrande igen.
Barcelona Trippeln
2009-11-22 18:38
Vilken real madrid pajas var det som sa att Almunia,Asenjo var bättre än Valdes?
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:38
Pierre

Ja det är sant, men buffon var som bäst för ca 4år sen (VM 06). Då va han 28. Nu är Casillas 28 och först nu erkänner jag honom som världens bästa målvakt, och jag har följt fotboll hela mitt liv... Så man kan väll nästan påstå att 28 är en idealisk ålder för en målvakt?
Alle #8 / Forza Milan!
2009-11-22 18:37
Pierre 13

Japp Buffon är fyra år äldre än Iker så den dagen Buffon lägger av blir Iker världens bäste målvakt. Det kan väl Iker och ni hoppas på :) Ni måste och måste ju bara ha allt som är "bäst" liksom hehe.

Iker Casillas

Casillas är duktig men att han slänger sig åt rätt håll på alla straffar? A men tjena Dinho skickade honom åt fel håll när Dinho dundrade upp bollen i andra sidan av nättaket.
2009-11-22 18:36
Barcadinho. //

Jag har knappt sagt något dåligt om någon Barcelona spelare.

Pique är enligt mig top 5 mittbackar i världen. Sen så tycker jag inte att Busquets direkt är världens bästa men underskattad är han.

D.Z.G//

År och år vet jag inte. Målvakter brukar vara som bäst vid 30+. Casillas har fortfarande några år kvar dit...

Senast dem ställdes öga mot öga, Casillas och Buffon gick Casillas vinnande ur striden. Man kan ganska enkelt säga att det var ren tur, men tar man en extra titt på det så slänger sig Casillas åt rätt håll på alla straffar. Tur eller skicklighet?
Real Madrid Pierre13#
2009-11-22 18:35
D.Z.G

Buffon är 32.
Iker är 28.

Barcelona Maestro-V
2009-11-22 18:33
"...Men då undrar jag bara hur dina kompisar resonerar när det gäller Busquets och Pique?"

Klockrent!
Busquets och Pique är alltid överskattade;-).
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 18:32
Men valdes kan stå och frysa i 80 minuter och sen göre en otrolig räddning från ingenstans, han kan mana på sina medspelare på ett sätt som inte många adnra kan. Han är duktig med fötterna(passningar) han är ofta med och passar med backlinjen.
Barcelona tarrak
2009-11-22 18:31
Att Valdés aldrig kommer bli aktuell för landslagsspel handlar nog till största delen om hans personlighet. Han beskrivs oftast som en ganska arrogant vinnarskalle och skulle aldrig funka att ha på bänken eller läktaren. Där passar Reina betydligt bättre som är en riktig stämningshöjare, trots att han aldrig kan konkurrera med Iker.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-11-22 18:30
Haha bra sagt Mojito! Stämmer precis.
Annons: